YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-05-19 09:20 Segítsetek!

Csum írta: Sziasztok!

Segitségeteket szeretném kérni mégpedig abban,hogy küldölfről szeretnék behozni egy BMW 118d 2007.12évjáratú és egy BMW330d Coupe DPF 2007.05 évjáratú autot! megtudná nekem velaki mondani,hogy ezek pontosan EURO hányas motorral szereltek milyen környezetvédelmi osztályba sorolhatok! regisztrációs adó kiszámítása véget nagyon fontosak lennének nekem ezek az informáciok!!

Köszönöm!


ha van bennük DPF, akkor Euro4 mindenbizonnyal.

YELLOW Elküldve: 2012-05-17 19:18 Segítsetek!

Simonek írta:
YELLOW írta:
Simonek írta:
Simonek írta: Sziasztok! Ravasz,fogós kérdést tennék fel !
A kicsi-kocsim viccelődik,nincs benne a kulcs, viszont ő saját önerőből ki-be kapcsolgatja a fűtventillátorom !Aminek én túlzottan nem tudok örülni, mivel lemeríti az aksimat !Ettől viszont nem túl őszinte a mosolyom !
Ki tud nekem ezzel kapcsolatban valami okosat mondani?


Sziasztok, a süni cserével megoldódott,a problémám


a másik topic-ban azt írtad, hogy klíma vezérlő cserére javult meg....


az ugyanaz...


nekem a klímavezérlő az a digitális vezérlő/kezelőpanel, és nem a süni.

YELLOW Elküldve: 2012-05-17 17:05 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.


Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!


nagyjából tudom mi megy, de azért egy tévéműsort ne hasonlítsunk már a való élethez, még akkor sem, ha dokumentumfilm-szerű az egész. Ez csak egy show, dramaturg írja és vágja az eseményeket, különben unalmas lenne. Így viszont színház az egész, jóindulatból egyik nepper sem fog megélni. A szeretetet nehéz elcsomagolni a gyereknek uzsonnára...


ismerős amit már írtam, vettünk autót. lefoglalózta, de előre mondta, hogy a szerződésen 2.1 millát fog feltüntetni. ő meg 2.5-ért veszi. szerinted? kb 1.8-ért vehette, de léehet csak 2-ért, 100ezerről adózik, a többi meg zsebre. ebből élnek meg. viccesen szúrtam neki, hiába nagyon keménynek nézett ki. mondom, akkor 2-ért vetted? áá nem nem. jahmondom akkó 1.8. oszt láttam rajta, mert leveszem a mimikából... persze alkudni nem lehetett, örüljünk hogy beszámolta az előző autót. jah neki meg tiszta haszna van rajta 400ezer. az autó ér 2,5-öt mert szép állapot, jól felszerelt. magánszemély esetáben biztos lealkudtuk volna. ezt az autót nem vikszolták ki az eladás miatt, látszott rajta. ezért vágtunk bele. más autónál látszottak a nyomok, hogy palástólnak valamit.
mondom azért meglepően őszinték. 1-2nél volt, hogy jöttek a szokásos ember meggyőzős szöveggel. mondtam is, hogy itt hagyjuk abba.


most ezt úgy mondod, mintha baj lenne. Ebből él. Hol itt a probléma?
Fos áron számolja be az autókat, de legalább megszabadulsz tőle, és kevesebb zsét kell lepakolnod az újért. Drágábban adja el amit fos áron számolt be, de ha neked megéri, megéri.
A tesco is olcsóbban veszi a cuccokat, de cserébe te megtalálod a polcon amikor szükséged van rá.
Nem értem hol itt a hiba, vagy miért kéne basztani a neppereket.


nem érted. a probléma azzal van, hogy kb 100ezer Ft hasznot vall be, miközben pluszban 400 van rajta. mindezt vedd számításba azzal, hogy az országban miért van válság, mert mindneki csak lopja a pénzt.
a kínai üzletek nem adnak hivatalos blokkot, csak egy szalagos számológép által nyomtatott papírt, amin dátum van meg ár. most indítottam emiatt egy harcot. hogy mindenki követelje a számlát. én is megtettem, mert elegem lett, hogy emiatt van szarba a haza. hatalmas összegeket nyerészkednek. 50 Ft-os ruhadarobut 3ezerért ad. számla semmi róla, nem adózik be semmit. én kértem, kijöttem az üzletből, egy másikból ment át a tulaj és valószínű sztornózták is. most ha igazán g.nyó lennék, beküldeném a NAV-nak. aztán kimegy és nincs nyoma.
nekem az a problémám, hogy nagyon sok bevétel után nem adóznak, nincs bevétele az államnak, és ezért mi, dolgozó emberek sz.punk. teccik érteni?

YELLOW Elküldve: 2012-05-17 16:52 Társalgó

Coyote írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.


Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!


nagyjából tudom mi megy, de azért egy tévéműsort ne hasonlítsunk már a való élethez, még akkor sem, ha dokumentumfilm-szerű az egész. Ez csak egy show, dramaturg írja és vágja az eseményeket, különben unalmas lenne. Így viszont színház az egész, jóindulatból egyik nepper sem fog megélni. A szeretetet nehéz elcsomagolni a gyereknek uzsonnára...


ismerős amit már írtam, vettünk autót. lefoglalózta, de előre mondta, hogy a szerződésen 2.1 millát fog feltüntetni. ő meg 2.5-ért veszi. szerinted? kb 1.8-ért vehette, de léehet csak 2-ért, 100ezerről adózik, a többi meg zsebre. ebből élnek meg. viccesen szúrtam neki, hiába nagyon keménynek nézett ki. mondom, akkor 2-ért vetted? áá nem nem. jahmondom akkó 1.8. oszt láttam rajta, mert leveszem a mimikából... persze alkudni nem lehetett, örüljünk hogy beszámolta az előző autót. jah neki meg tiszta haszna van rajta 400ezer. az autó ér 2,5-öt mert szép állapot, jól felszerelt. magánszemély esetáben biztos lealkudtuk volna. ezt az autót nem vikszolták ki az eladás miatt, látszott rajta. ezért vágtunk bele. más autónál látszottak a nyomok, hogy palástólnak valamit.
mondom azért meglepően őszinték. 1-2nél volt, hogy jöttek a szokásos ember meggyőzős szöveggel. mondtam is, hogy itt hagyjuk abba.

YELLOW Elküldve: 2012-05-17 15:16 Társalgó

Scotty írta: Sziasztok!
Egy apró megjegyzést szeretnék hozzátenni.A brit utakon közlekedő autók igen nagy hányadának van felemás gumija.Nem igazán értem a dolgot, hiszen legalább az egy tengelyen lévőknek kéne egyformának lennie.Itt viszont a kutyát sem érdekli.A műszakin az a lényeg legyen megfelelő a barázda mélység és kész.A vizsgáztatót nem érdekli, hogy az egyik BF Goodrich a másik meg Wanli vagy ki tudja milyen kínai termék.


amcsiban tudod mi a lényeg? legyen rajta világítás meg fék. az sem baj ha a fele le van rohadva a kasztninak. az sem baj ha rossz a futómű.

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 22:08 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 19:59 Motorolaj

BarG írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Ültél Te már taxiban?!
Szinte el sem hagyja a fordulatszámmérő az alapjáratot, és mégis millió km-eket elmennek motorhiba nélkül. Nem adnak tőgázt, csak kihasználják, hogy a tervező úgy összerakta a kocsit, hogy akár alapjáraton is lehessen közlekedni vele 6.-ban. Valamelyik topikon volt téma pár napja, hogy fel lehet gyorsítani egy dízelt egyesével kapcsolgatva a fokozatokat, óvatosan, a gázpedált nem is érintve.
Továbbra is fenntartom, hogy egyoldalú a cikk.
A vezérműtengelyen semmiféle terhelésváltozást nem okoz, ha tőgázt nyomsz, vagy motorfékezel.


Ültem taxiban. Melyik autók mennek el millió km-t?
Igen valóban fel lehet kapcsolgatni, mert az a hülye elektronika gázt ad ha az alapjárati fordulat alá akar esni a fordulat
A vezérműtengelyen nincs? Akkor a hidrotőkékben sem változik az olajnyomás? Ha kisebb az olajnyomás biztos, hogy marad a szelephézag?
Én inkább abban a fordulatszám tartományban használom, amire tervezték. Ez is olyan téma, mint az olaj, az adalék, stb. Mindenki (én is!!! ) a saját igazáról próbálja meggyőzni a másikat.


Hogy melyik autók mennek millió km-t? Dízel SDI, TDI Skodák, CDI Mercik, mondjuk BMW taxit még nem túl sokat láttam, még Münchenben sem, pedig erre direkt kíváncsi voltam. Na vajon miért?!
Persze hogy a saját igazamat hajtogatom, ha nem így lenne, nem beszélgetnénk. Mondjuk én kifejezetten örülök, hogy Te tudod, hogy milyen fordulatra tervezték a géped motorját, mert nekem ezt így közvetlenül nem mondta senki. Én csak abból indulok ki, hogy a tartomány egyik végén van az alapjárat, a másikon meg a piros tartomány. Ebből azt a merész következtetést vontam le, hogy ezek között akár használhatom is az autómat. Azt nem tudom, hogy Te hogyan ugrod át a tiltott tartományt?
Szerény véleményem szerint vannak autók, amik úgy vannak méretezve, hogy elviseljék az alacsonyabb fordulaton ébredő nagyobb nyomatékokat, más autók meg nem így vannak méretezve. Az én 3d-m 1500 ford/percen már produkálja a 410 Nm-t, az új 3d-k meg akár 560Nm-t is tudnak, tervezés kérdése az egész. Néztem az új 2d főtengelyt, hát igen hurka egy konstrukció - nem véletlenül heverészik néhány a fűben.


azt elhiszem, hogy a japán autók nehezebben bírják a nyomatékot, nem véletlen kell pörgetni őket, eleve az áttételzés is olyan, hogy adott sebességben és fokozatban többet forognak. munkatárs SX4-ében pont emiatt kellett csiklócsapágyat cserélni a hajtókarnál. pedig alig vót benne km.

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 18:49 Fûtõventillátor

Simonek írta:
Simonek írta: Sziasztok!
Miért kapcsol be időközönként a fűtőventillátorom ha még a kulcsot sem dugtam bele és a ventillátor kapcsolóm is nullán áll ?


Sziasztok! Megoldódott a ventillátor problémám,a klímavezérlőm cseréjével !


a másik topic-ban sünit írsz a megoldásra...

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 18:48 Segítsetek!

Simonek írta:
Simonek írta: Sziasztok! Ravasz,fogós kérdést tennék fel !
A kicsi-kocsim viccelődik,nincs benne a kulcs, viszont ő saját önerőből ki-be kapcsolgatja a fűtventillátorom !Aminek én túlzottan nem tudok örülni, mivel lemeríti az aksimat !Ettől viszont nem túl őszinte a mosolyom !
Ki tud nekem ezzel kapcsolatban valami okosat mondani?


Sziasztok, a süni cserével megoldódott,a problémám


a másik topic-ban azt írtad, hogy klíma vezérlő cserére javult meg....

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 17:37 Hûtõvíz

Bero írta: Nekem meg megint elfojt a hűtővizem :S Most fogom cserélni másodjára a hűtőt,mert én úgy látom onnan folyik.. 40 km-enként kell után töltenem! De már megint az a műanyag cső ment szét a hűtő oldalán! Miért nem csinálják ezt meg normálisan fémből? Mindig csak a szívás van,már gondolkodtam hogy csináltatok rá egy fém csövet


nem lehet, hogy valahol dugulás van, és a nyomás nyomja szét mindig?

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 17:10 Ápolás, tisztítás

jons írta:
YELLOW írta: sajnos glicerint lehetetlen kapni, gyógyszertárban sem adnak már.


változott a policy? Nekem gond nélkül adtak volna 1 litert is... 2decit vettem bár ahogy olvasom erősen higroszkópikus anyag, ami ugye vízmegkötő... nem tudom a kédernek szüksége van-e vízre konkrétan?

Minden esetre a Sonax Gummiplege terméke eddig kitűnően vizsgázott. Havonta 1x átfújom a kédereket és nem nyiszog semmi. Lehet kéne a jobb első lengőkaromra is fújni egy kicsit...





nekem nem nyikorog, legalábbis nem hiszem. én csak le akarom kenni, mert a gumim inkább barnás, mint fekete na meg akkor lekenném a többit is. nálunk van legalább 4 gyógyszertár, ahol voltam, és sehol nem adtak. egyik helyen mondták, hogy esetleg olyan 2 decit tudnak adnni. amúgy mindenhol elmondták, már nem lehet adniuk. ez kb 2 hete volt.
elvileg autószterelő hazsnálja ezt a fehérolajat ápolásra, de én még szinte nem is hallottam róla. ez ingyen volt, ezért érdeklődtem volna. mert ha jó, akkor hazsnálom ezt. elvileg írják, hogy jó gumi ápolásra és műanyagra, fémekre. megszünteti a nyikorgást, és nagyon jól tapad a felkent felületre, igye a másikat is kenni kell és akkor egymáson tökéletesen siklanak a dolgok.

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 15:13 Ápolás, tisztítás

sajnos glicerint lehetetlen kapni, gyógyszertárban sem adnak már.
fehérolajat tudtam szerezni. elvileg ugyanúgy jó gumira, műanyagra.
én a kereket oldalfalát szeretném leápolni vele, illetve az ajtótömítéseket vagy egy két oylan dolgot, amit szolikonnal ápolnék.
olvasgatom a netet, de hogy esetleg negatív hatással lenne a fent említett dolgokra, oylat nem olvasok.
esetleg vélemény a fehérolajjal kapcsolatban?

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 14:57 Társalgó

vivaladiesel írta:
Robesz írta:
vivaladiesel írta: "Aki 8000-es valamiért előleget kér, ott pszihésen sérült valami. Olyan nincs, hogy ne lehetne eladni, csak nem kell mindenáron ragaszkodni a 300%-os haszonkulcshoz, beszerzési áron tuti elmegy minden - azonnal."

+ ez a kioktató stílus... Ennyit a márkaszervizekről!


Egy márkaszerviz raktárvezetőjeként elmondhatom, hogy igenis szükség van az előlegre, mert rengetegen vannak-voltak akik nem jöttek a megrendelt alkatrészekért. Ezek az alkatrészek nagy többségében elfekvő készletek lesznek és egy idő után mennek a kukába, mert senkinek sem kellenek, még féláron sem. Nem a 8000 a lényeg, hanem a sokszor 8000, az már nem kevés.


Dolgoztam márkaszervizben... Sok gyomorforgató dolgot megcsináltak (el nem végzett olajcsere, ki nem cserélt gyújtógyertyák stb... gondolom neked nem kell bemutatnom) de előleget sosem kértek!


hát pont ezért, mert a semmire minek vegyen fel előleget? mikor megsem veszi az alkatrészt, csak azt mondja rá.

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 14:33 Üzemanyag fogyasztás

hil írta:

Nem értem egyébként, hogy a Bimmernél a BC miért nem az elfogyott tüza mennyiségből számol (mint a Vectrákon például), mert az viszont pontosan mérhető.



mert akkor sokan szívrohamot kapnának

YELLOW Elküldve: 2012-05-16 13:46 Hûtõvíz

Basanyi írta: Sziasztok! A hiba behatárolodott. Klimaventilátor elektronika.Tehát ha van valakinek:99-es 320 D, 136 LE-s E46-hoz klimaventilátor elektronika /nem autóval eggyütt keresem/legyen szives felém jelezni árral.Köszönöm a hozzászolásokat.Igen tanulságos volt.
Köszönettel: Basanyi


Kasza mester
70-5799-225 vagy kasza.imre@chello.hu