YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-04-01 11:46 Piros olaj lámpa!!

Simonek írta: Sziasztok ! Nekem is hasonló lenne a problémám annyi különbséggel,hogy nekem azonnal elalszik az olajnyomás lámpám!Viszont pár másodperc múlva az olajnyomást visszajelző lámpa sárgán világit kb 5 másodpercig...
Lehet az olajgombám rosszalkodik?


igen, vagy alacsony az olajszint. indulás előtt nézd meg a szintet.

YELLOW Elküldve: 2012-04-01 11:38 Segítsetek!

ZoliE36Compact írta: Hello kollégák!

Apró hülyeség ,de már zavar ugyhogy kérdezek.
Hogy lehet az h a bal első ajtózáram fél másodperccel később nyit mint a többi???
régen nem volt ilyen. kb fél éve jött elő a probléma. minden működik és szuperál,
de az egy katt helyett most már kat.katt van...
valaki halott egyáltalán már ilyenről?
indulhat az ötletbörze.
thx

üdw
z


lehet szorul a mechanika és mire ősszeszedi magát eltelik ez az idő.

YELLOW Elküldve: 2012-03-31 13:10 Motorgenerál!

jokerface írta: Igaz nem pont generál,de nem találtam jobb topikot neki.
Ha eljönnek a jobb idök,szépen meg szeretném takaritani a motor teljes felületét a régi lerakódásoktól. Gondoltam leszedem felül-alul a burkolatot és motor vagy féktisztitó folyadékkal szépen átmegyek a felületén.
Ti hogyan szoktátok ezt véghezvinni? Van valami praktikus tanácsotok?


szerintem a vizes alapú brigéciol a legjobb. szépen ecsettel átkened a részeket aztán vízzel kivereted. a kényesebb részeket érdemes lezacskózni, vagy szigszalaggal megtekerni.
én speciel nem csináltam, de mikor kiverettem utána rögtön indítottam a motort és hagytam hagy párologjon el a víz, vagy menni vele pár kört. így kisebb az esélye, hogy befolyik rossz helyre.

szerk.: nem muszáj veretni vízzel, ha pl van ilyen pumpás spriccolód, akkor azzal is lehet szépen vízzel, ás akkor nem csapkod úgy szét

YELLOW Elküldve: 2012-03-31 09:12 Heeelp...!

troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta:
Hát a csatlakozóban van egy üres hely ami olyan mint ha ki lenne égve, de ha a csati másik részét nézem oda elvileg nem megy kábel...:S


jrtom írta: Nézd meg a lámpa csatlakozóját, mert tuti szétvan égve a test(barna)kábel csúszkája.

troooger írta: Sziasztok!
A kijelzőm azt mutatja, hogy kiégett egy égőm bal hátul. De ma megnéztem mindent és minden tökéletesen működik! Tudja valaki hogy mi lehet a visszajelzés oka?

(Világítás, féklámpa, ködlámpa, rendszámtábla világítás, csomagtér világítás átnézve )






asszem a bal oldalon egyel több kábel van bekötve a ködlámpa miatt.


Minden kábelem jó, nincs elégve egyik sem. És minden világít is, működik ahogy kell. Szóval már a "falat kaparom" hogy mi lehet a baj...:S


rendszámtábla világítás jó mind a 2? nem lett valahova LED-es "izzó" berakva? csomagtérvilágítás megy?

YELLOW Elküldve: 2012-03-31 07:32 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton

valter320d írta:

Nálam ugyanez a jelenség van volt,nekem azt mondták hogy a geometria van letapadva nemtom mennyire igaz,hajtsam meg!!!Fél tankot kikocsikáztam majdnem padlón és ja és az sem mindegy mit tankolsz én shellnél tankolok ezt a fuel shavet,érdekes megszünt a torpanás egyenletesen húz!
Ha nem változik le kell vennni és ki kell takaritani a geot!Ezt a tanácsot kaptam



csak mellékesen a Shell-nél minden Fuel Save... ez az új neve, ami annyit tesz kb a benyánál, hogy több benne az Etanol. gázolajnál passz, de az semmit nem jelent, alap üzemanyag. az meg minden autónál jó, ha meg van hajtva egy picit. ha sokat járnak vele alacsony fordulati tartományban akkor ellustul. illetve állítólag ezek az autók tanulnak, és a vezető vezetési stílusát felveszik.

YELLOW Elküldve: 2012-03-30 18:11 Heeelp...!

troooger írta:
Hát a csatlakozóban van egy üres hely ami olyan mint ha ki lenne égve, de ha a csati másik részét nézem oda elvileg nem megy kábel...:S


jrtom írta: Nézd meg a lámpa csatlakozóját, mert tuti szétvan égve a test(barna)kábel csúszkája.

troooger írta: Sziasztok!
A kijelzőm azt mutatja, hogy kiégett egy égőm bal hátul. De ma megnéztem mindent és minden tökéletesen működik! Tudja valaki hogy mi lehet a visszajelzés oka?

(Világítás, féklámpa, ködlámpa, rendszámtábla világítás, csomagtér világítás átnézve )






asszem a bal oldalon egyel több kábel van bekötve a ködlámpa miatt.

YELLOW Elküldve: 2012-03-30 18:10 Valaki segítsen

hil írta:
Bero írta:



Én azt olvastam,hogy 3szor villog neki az angel,nem azt hogy mindig. Akkor elnézést,erre nem tudom mi a baj. Nekem is hibát jelzett,beraktunk egy megfelelő relét és megvan a kellő ellenállás. Nekem elöször egy szerelő rakta be a relét,aminek pont akkora az ellenállás,hogy nem jelez hibát. ennyi


Szia! Én meg azt olvastam, hogy 3 másodpercenként villog neki...... (lehet, hogy az egy másik fórumon volt???)



én is ezt olvastam. már ketten vagyunk

YELLOW Elküldve: 2012-03-30 10:25 Egyenetlen alapjárat

lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: hello, ha mar itt tartunk, manualis valtoban kell e, es ha kell mikor kell olajat cserelni, 170.000 folot jarok es jotudomasom szerint meg nem volt cserelve, koszonom


hivatalosan örök életű olaj van benne, ami úgye nincs. max addig amíg be nem áll a váltó.
sokan azt mondják 40ezer, de úgy gondolom, ha gyári MTF-LT olaj megy bele, akkor 80-100ezrenként illik cserélni.


nekem is ezt mondta a szerelo de nem torodtem belle, hogy okokeletu, hol tudok ilyen olajat szerezni, es a cseret meglehet oldani hazilag?koszonom


az a baj, hogy elég drága olaj, és talán 5 liter a legkisebb kiszerelés, de lehet csak 10 literes van. M.Attilát keresd meg. Vagy ha van valakinek maradvány, de nem hiszem.
a cserét akkor tudod megcsinálni, ha van valami amivel be tudod jutattni az olajat valami nyomásos berendezéssel, vagy bazi nagy fecskendővel. általában 0,9-1,2 liter olaj szokott kelleni, a betöltő nyílás a szintjelző. ha ott visszacsordul az olaj, akkor tele van.

YELLOW Elküldve: 2012-03-30 09:39 Egyenetlen alapjárat

lorand007 írta: hello, ha mar itt tartunk, manualis valtoban kell e, es ha kell mikor kell olajat cserelni, 170.000 folot jarok es jotudomasom szerint meg nem volt cserelve, koszonom


hivatalosan örök életű olaj van benne, ami úgye nincs. max addig amíg be nem áll a váltó.
sokan azt mondják 40ezer, de úgy gondolom, ha gyári MTF-LT olaj megy bele, akkor 80-100ezrenként illik cserélni.

YELLOW Elküldve: 2012-03-29 21:28 Valaki segítsen

hil írta:
Bero írta: 1: hidegteszt. Automatikus,géppel ki lehet kapcsolni és akkor nem fog villogni. 2-3: Úgy érzékeli,hogy kiégett a helyzetjelző,ezért világít. Be kell építeni egy relét és akkor meglesz a kellő ellenállás és nem fog hibát érzékelni a masinád


???????



én sem értem. nem csak az elején villog neki, így a hidegteszthez nem sok köze lehet akkor. meg a relét pláne nem értem.

én ha eccer rászánom magam és veszek külön karikát, akkor azt egy teljesen különálló kapcsolóra fogom tenni. simán kap 12 vótot oszt jóvan (mondjuk ez attó függ milyet veszek). oszt akkor fog világítani, amikor én akarom.

YELLOW Elküldve: 2012-03-29 14:06 Autómata váltó hibakód

YELLOW írta:
YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta: ismerősöm E39 525d-jéban, külföldön 180 km/h-nál egy hibaüzenet dobódott fel a váltóról. elfolyt az olaj., legalábbis elmondás szerint egy nagy olajfolt volt alatta.
mi okozhat ilyet? ha jól tudom van valami szűrő is, ott elmehet az olaj?

köszi!


Van szűrő de belül a karterben.Ez valami tömítés lesz csak.



egyébként pont olajat akart cserélni. legalább már le van engedve de anank örült, hogy szép tiszta az olaj. csúnya lett volna, ha az ATF odabent elkoszolódik.
csak kint van németben így trélerezhet. ami ott sem olcsó.


kint van ugye németben és senki nem vállalja. van aki azt mondja, hogy oké, de ugye nem automata...kérdezik. van aki el sem köszön, hanem rögtön leteszi, amint elmondja a tulaj, hogy autómata. nah kint is fasza szakemberek vannak....
mondtam vigye BMW szervízbe, de 200euro az óradíj.


kaptam a hírt. azt mondták az egyik helyen, hogy "a kihajtási szimering kopott el" a javítás összege kb 900 euro lesz... hát nem boldog a tulaj.

YELLOW Elküldve: 2012-03-29 09:06 Belsõ

jons írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Sziasztok, az szeretném kérdezni, hogy mivel apoljatok a müszerfalat, kormanyt stb, en má probálkoztam sokmindennel és elkezdet egy egy helyen nagyon érzékeny lenni a gumirozás , pl a szivargyújtó fedélen ilyesmi,kösz


én a Lidl-ben vehető W5 matt törlőkendőt hazsnálom, vagy a DM-ben is lehet venni.


A W5 tényleg jó!


amúgy a nem gumis részekre citromos Clean-t fogok hazsnálni. melóhelyen azt hazsnáljuk, nagyon jól lehozza a koszt mindenhonnan. műanyagrokra szerintem tutti jó, aztán valami matt ápolószeres törlővel áttörölni.


Meg ultradermet vagy purt is lehet használni autómosásra, belsőtakarításra... esetleg hidegzsíroldót féktárcsára, kipufogóra, niveát a bőrülésre. Méhviaszgyertyát a fényezésre Mindenre van megoldás a háztartásból.


az a baj a sima törlőkendő nem tisztít igazán. próbáld ki clin-nel pl a küszöb műanyag részét, és nézd meg a papírt milyen retket leszed.
ne próbáld ki, de tesóm régi barátja a kilincs mögött (kívül) CIF, az ami folyékony, azzal kente át és az összes karcot kiszedte. ezt az akkoriban új asztránkon is megcsinálták, mert tesóm körme kicsi összevágta, és olyan lett mint az új. jelzem még én sem próbáltam ki. majd eccer szerzek egy használt autó elem darabot, amit megviselt az idő, és kipróbálom rajta. most gondolj bele 6-700 Ft egy cif, egy polírpaszta? 5x-10x ennyi. persze, hogy senki nem próbálná ki, mert... de mondom ha van otthon valakinek egy olyan darab, amit nem hazsnálna ki kell próbálni. nálunk off autóm, és tesóm volt barátjának autóján bevállt.

YELLOW Elküldve: 2012-03-29 07:35 Belsõ

csatis1 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Sziasztok, az szeretném kérdezni, hogy mivel apoljatok a müszerfalat, kormanyt stb, en má probálkoztam sokmindennel és elkezdet egy egy helyen nagyon érzékeny lenni a gumirozás , pl a szivargyújtó fedélen ilyesmi,kösz


én a Lidl-ben vehető W5 matt törlőkendőt hazsnálom, vagy a DM-ben is lehet venni.


A W5 tényleg jó!


amúgy a nem gumis részekre citromos Clean-t fogok hazsnálni. melóhelyen azt hazsnáljuk, nagyon jól lehozza a koszt mindenhonnan. műanyagrokra szerintem tutti jó, aztán valami matt ápolószeres törlővel áttörölni.

YELLOW Elküldve: 2012-03-28 21:57 Car key memory

jons írta:
YELLOW írta: pl a DIS telepítése 10-20 oldalon keresztül van leírva. én is elakadtam igaz valami software-es vagy hardware-es probléma miatt.


Jaja! Elvileg egyszerű a telepítés csak. De mondtam már, hogy az EasyDis-t telepítsd, annak nincs 10-20 oldalas leírása.



hát azt akartam feltenni, de hiába. amikor a VMware-be tölteném be, akkor megáll egy hibaüzivel. ráadásul azóta az INPA sem megy.

YELLOW Elküldve: 2012-03-28 20:07 Car key memory

Szabi46 írta: Itthon házilag szeretném beállítani a CKM-et saját ízlésem szerint, viszont az autón és a laptopon kívül más egyebem nincs.
2002-es E46 Coupe, a csatlakozója nem tudom milyen és azt se, hogy hol található, viszont ahogy néztem ezt a Videót maga a program nem egy nagy nehézségű. Kábelt milyent érdemes hozzá venni? Mert a laptopon csak USB port van.


OBDII-es a csatid és a vezetőoldalon a lámpakapcsoló alatti rekesz alatt van a csatim csak le van zárva.
az egy dolog, hogy a progi nem nehéz, a gépre feltenni nem egyszerű, főleg, hogy marha sok mindent kell beállítani. pl a DIS telepítése 10-20 oldalon keresztül van leírva. én is elakadtam igaz valami software-es vagy hardware-es probléma miatt.