YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-08-20 23:17 Valaki segítsen

Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Tipikus üa. szivattyú. Kezd meghalódni. Nem tudom, h meddig érdemes vele kísérletezni, de lehet, h majd 1x cserben hagy valahol!
Sokak írták már, h így kezdődött, aztán már csak úgy tudták indítani, h kiszedték a tankból a pumpeszt, megütögették és működött. Többek közt én is jártam már így


Uhh.. Köszi a segítséget! Mennyibe volt neked a csere? Lehet nagy baromság,de az AC pumpa és az üzemanyag szivattyú nem ugyanaz?


de ugyanaz...

YELLOW Elküldve: 2011-08-20 23:16 Autóvásárlás

nickname írta:
YELLOW írta: régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.


Bocs de amelyik autóban 60e km után is az eredeti gyári szűrő van, azt biztos hogy nem venném meg.


én erre csak anynit mondok, hogy bocs, de nem úgy megyek autótvenni, hogy minden szűrőt kibontok, mert itt azért a szűrőházat fogja egy pár csavar. én azt csak akkor láttam, amikor magamnak cseréltem le. amúgymeg, amíg szépen megy, addig totál lexarom. mondom én 20ezernél cseréltem azt amit beleraktam, és szivemszerint hagytam volna benne. tudod, ha nem mocsokban és szmogban, nagyvárosban járnak az autóval nem is koszolódik úgy.

YELLOW Elküldve: 2011-08-20 22:33 Leejti az üzemanyagot

xNorbi írta:
YELLOW írta:
xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.


itt van AC neked eladó


Hát sajnos, most veszem észre, hogy nagyon rossz helyre ment, nem az elektromoshoz akartam írni. Egy moderátor átrakhatná.

Épp most jövök az automtól szétszedtem a tankot és nagyon meglepődtem amikor belekukantottam.
Az egyik fele ahol a gázolajpumpa van nagyából 70-80%ig lehet gázolajjal(ez már így soknak tűnt), viszont a nagy meglepetés akkor ért amikor belekukantottam a másik felébe, az szinte teljesen üres volt, épphogy a nagyobb mélyedésekben lehetett fellelni nyomokban a gázolajmardékot.
Ez mitől lehet? Sajnos nem értem teljesen hogy műkodik a tank... mire van ott az a 4 darab cső..., mitől lehet, hogy az egyik fele teljesen üres? Mit tisztítsak ki?


ne szarj be, két rlszre van osztva a tankod. amikor feles állásnál lesz a mutatód, akkor még szürcsögő hangot is hallhatsz. nem ott lesz a hiba.

YELLOW Elküldve: 2011-08-20 18:56 Autóvásárlás

régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.

YELLOW Elküldve: 2011-08-20 13:45 Autóvásárlás

Coyote írta:
ati80 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, remélem a későbbiekben "hasznos" tagja az oldalnak!
Kérdésem rá vonatkozna:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072

Szép állapotban találtam rá, az árban is meg tudunk egyezni, a kereskedés tulajdonosának fia használja(ta), ő árulja.
A regadót magamnak kellene intézni, gyönyörű állapot,szép belső stb.
Bármilyen hasznos észrevételt köszönettel vennék aki ismeri a típust vagy akár konkrétan az autót, mire figyeljek különösen stb..

Üdv.:
Ati


Találtam egy k.rva érdekes dolgot: nézzétek meg, a kardánboxot, kéziféket: jobbkormányos verzió!!! A kézifék az anyósülés felől van, és a könyöklő is fordított.

Ezzel az autóval valami nem korrekt, én hagynám a francba. Kicsi az esély, hogy jobbkormányos volt eredetileg, ebben az esetben viszont cserélték a belsejét és a kárpitot - vajon miért? Nekem bűzlik.


meg amúgy is marha drága (a mai viszonyokhoz képest)

YELLOW Elküldve: 2011-08-20 12:24 E60 Kulcs probléma

kukxy írta:
kukxy írta: köszi!!'


Akinek esetleg E46, E53-hoz szüksége lenne, a kulcs újra tanítására, akku csere, vagy egyéb más ok miatt, annak a következőket kell tennie.

1. Beülni, ajtót becsukni, a kulcsot gyújtásra állítani.

2. a kulcsot 5-ször off-on(gyújtás) állapotba forgatni, (minél gyorsabban)

3. A kulcs nyitógombját folyamatosan nyomva tartva, a záró gombot 3X megnyomni.

4. Ezután a kocsi az ajtókat lezárja, majd kinyitja -ezzel jelezve, hogy a programozás sikeres volt.

5. Utána a kulcsot le lehet tesztelni, újra működik-e.

Nekem ez működött!!!


megsúgom neked, hogy baromság az 5x-i elfordítás, ugyanúgy mint az ajtónyitás is, az én leírásomban. 1x kell ráadni a gyújtást és lehet is csinálni. az is csak az azonosítás miatt kell.

YELLOW Elküldve: 2011-08-20 10:40 Leejti az üzemanyagot

xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.


itt van AC neked eladó

YELLOW Elküldve: 2011-08-20 09:05 alufelni

anubisz írta: Lehet azért mondta,hogy 1 év múlva, vidd megint fényesíteni hozzá na ez csak vicc


nem annyira vicc az. én tudok is ilyenről, de nem akartam leírni, nehogy megint üldözési mániásnak hívjanak
polírozott alu binyigli vázakat is lakkoznak, mégsem van bemattulva. persze ha a szakember nem ért hozzá, és sajnálja eseleg a drága anyagért a pénzt, akkor...
én a kalapácslakkot azért mondtam, mert elég taertós. az tény, hogy amit eddig láttam, az kicsit sárgás (enyhén) árnyalatú volt, de a polír ugyanolyan fényes volt alatta. illetve vannak nagyon jó vizes bázisú lakkok, amiket autóiparban is használnak már.

YELLOW Elküldve: 2011-08-19 12:38 alufelni

nickname írta:
anubisz írta:
nickname írta: Na ez is elékszült



Utána lakozzák?


nem !

Mert azt mondta hogy nem ajánlott a felületet lakkozni.


így meg majd oxidos lesz és bemattul. szépen kalapácslakkal le kellett volna fújni.

YELLOW Elküldve: 2011-08-19 11:58 Gumiabroncs

Bianconero írta: Sziasztok!

17"-ban E46 coupera milyen téligumit ajánlanátok? Méret, márka stb...
Köszi előre is-4


én 205/50-est tennék fel télinek, ha 17-esem lenne télen. kár a szélesebb, és drágább is. Márka szinte mindegy, csak ne Barum és a kínai márkák. én most a vredestein-t elég jónak tartom.

YELLOW Elküldve: 2011-08-15 08:30 Multikormány beszerelése utólag...

bigiboj írta:
bmw320d4 írta:
bigiboj írta: Ilyen a légzsák oldala!




Venned kell egy multis légzsákot vezetékekkel együtt, a kormány maradhat. Aztán kell a multi beépítőkábel és minden működni fog, a tempomat is.

Az, hogy hány indítós a légzsák, a te esetedben lényegtelen.

MÁR LEÍRTAM ITT hogy N42, M54, M47, M57,M47N, M57N, N46 motorokhoz csak vezetékelni kell, hogy legyen tempomat.



Köszönöm a válaszodat!

Annyit jegyeznék meg, hogy nekem VIN kód alapján M52 motorom van. Ebben az esetben ez lényegtelen?

Üdv!


nem mindegy. pont ezt mondtam... szerintem M52 még bowdenes

YELLOW Elküldve: 2011-08-14 17:54 Társalgó

nickname írta: Ma rendbe raktam a belső műanyag elemeket.

Nagyon durva ez a cucc



csináltam neki még annó topic-ot, ha gondolod dobj fel képeket oda...

YELLOW Elküldve: 2011-08-13 10:07 Multikormány beszerelése utólag...

bigiboj írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Hozzátok fordulnék, mivel van egy 1999-es évjáratú 323i sedan-om. A régi "traktor" kormány van benne (4 ágú. A kérdésem az lenne, hogy bele lehet -e tenni a négy ágú multis kormány légzsákrészét? Amennyiben igen akkor működésre lehetne kelteni a rádióvezérlést, és a tempomatot? Esetleg más alternatíva....(a kormányom nagyon jó állapotú ha nem muszáj nem vennék mást, de ha van valakinek esetleg más ajánlása szívesen venném az e39-é jó vagy nem??

Nem tudom hogy bowdenes-e a gáz vagy sem. Azt sem tudom, hogy egy vagy két indítású-e.Nem értek hozzá. Ne haragudjatok, én csak rajongó vagyok és a munkám sem közelít a műszaki dolgokhoz. Esetleg van valaki Komárom megyében aki guruja ennek a témának és segíteni tudna nekem??

Előre is köszönöm mindenki fáradozását a kérdésem vonatkozásában.
További szép napot mindenkinek.


szerintem nem kompatibilis a légzsák, bár ha olyan a kormány légzsák része, amin ott van a gombok helye, akkor kompatibilis. egy képet tudsz lőni a kormányról?

szerk.: jah várjál csak! de kompatibilis. mármint a kormánykerék megmarad, csak venned kell olyan légzsákot, aminek a szélén a gombok rajta vannak+kábel. persze függ hogy duplaindítós-e vagy sem. a tiéd pont határon van, amikor bejöttek a duplaindítósok.





Akkor azt mondod az enyém már nem bowdenes? Az hogyan tudom kideríteni hogy duplaindítós-e? Köszi!!


az a helyzet nem tudom bowdenes-e... mert 99-ben volt a váltás duplaindítós/egyindítós és a gázpedálnál is. legalábbis E39-nél tutti. e46-nál án úgy tudom, csak a kötrlégzsákos kormányok voltak duplaindítósok a facelift előttieken. facelift után mind duplaindítós. de állítólag tud működni oda-vissza, de erről majd mond neked valaki konkrétabbat. látatlanban passz.


Köszi a válaszaidat.

Szerintem az lesz a legjobb, ha lefényképezem a kormányt, és leveszem a légzsákot középről. A zsinórokat nem húzom le, remélem úgy is le tudom fotózni. A bowdent meg megnézetem valami szerelővel.



esetleg írj privit bmw320d4 user-nak, az autót pontos tipusával, esetleg alvázszámmal, és hátha utána néz neked, hogy pontosan mi milyen benne.

YELLOW Elküldve: 2011-08-13 09:47 Kasza mester 0670-5799225

Bero írta:
Hori írta:
Bero írta:
Hori írta: most érkezett 30i
Wolfrace felnikkel 18x8-8,5 225/70%/-255/egynyaras/ gumikkal
elektromos memós sport bőrrel /fekete/
ACS tükrökkel / egyiket műanyagozni kell mert törött/
ACS váltókarral és ShortShifterrel



Egyben eladó?


Bontodik!


A lámpa érdekelne,indexel együtt!


szerintem a lámpa alsó takaró műanyag elemét is kérd!



amúgy ha véletlen a sors úgy hozza, ki fogja elhinni, hogy nem volt tk-s az autó? már az egész eleje coupe lesz. sosem tudhatod...

YELLOW Elküldve: 2011-08-13 09:44 Multikormány beszerelése utólag...

bigiboj írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Hozzátok fordulnék, mivel van egy 1999-es évjáratú 323i sedan-om. A régi "traktor" kormány van benne (4 ágú. A kérdésem az lenne, hogy bele lehet -e tenni a négy ágú multis kormány légzsákrészét? Amennyiben igen akkor működésre lehetne kelteni a rádióvezérlést, és a tempomatot? Esetleg más alternatíva....(a kormányom nagyon jó állapotú ha nem muszáj nem vennék mást, de ha van valakinek esetleg más ajánlása szívesen venném az e39-é jó vagy nem??

Nem tudom hogy bowdenes-e a gáz vagy sem. Azt sem tudom, hogy egy vagy két indítású-e.Nem értek hozzá. Ne haragudjatok, én csak rajongó vagyok és a munkám sem közelít a műszaki dolgokhoz. Esetleg van valaki Komárom megyében aki guruja ennek a témának és segíteni tudna nekem??

Előre is köszönöm mindenki fáradozását a kérdésem vonatkozásában.
További szép napot mindenkinek.


szerintem nem kompatibilis a légzsák, bár ha olyan a kormány légzsák része, amin ott van a gombok helye, akkor kompatibilis. egy képet tudsz lőni a kormányról?

szerk.: jah várjál csak! de kompatibilis. mármint a kormánykerék megmarad, csak venned kell olyan légzsákot, aminek a szélén a gombok rajta vannak+kábel. persze függ hogy duplaindítós-e vagy sem. a tiéd pont határon van, amikor bejöttek a duplaindítósok.





Akkor azt mondod az enyém már nem bowdenes? Az hogyan tudom kideríteni hogy duplaindítós-e? Köszi!!


az a helyzet nem tudom bowdenes-e... mert 99-ben volt a váltás duplaindítós/egyindítós és a gázpedálnál is. legalábbis E39-nél tutti. e46-nál án úgy tudom, csak a kötrlégzsákos kormányok voltak duplaindítósok a facelift előttieken. facelift után mind duplaindítós. de állítólag tud működni oda-vissza, de erről majd mond neked valaki konkrétabbat. látatlanban passz.