YELLOW
Elküldve: 2011-08-20 18:56 Autóvásárlás
régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.