YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-07-03 17:34 Hidegindításkor "himbál" a motor

nyugodtan szerkezthetted volna az előző kommentedet, és utána írni

ilyet is tud a fórum

YELLOW Elküldve: 2011-07-03 09:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:


nekem hasonló dolgok lesznek, vagyis ilyen kábelem van és én is az INPA-t akarom használni. mivel friss vagy leírhatnád a pontos beüzemelési/telepítési menetet. én megköszönném! ahogy látom Vista vagy Win7 fut a gépen? ezért lenne jó egy pontos menet.


YELLOW!!!!!

Hogy szuperál a házidiag? Még nem láttam beszámolót! - Vagy lemaradtam róla?



mert balf@sz vagyok. még ugyanúgy be van csomagolva. jó hogy megvettem... most is egy gyenge 18 órát aludtam kb. vagy bringázgatok, vagy dolgozok... alahogy nincs időm. majd eccer lehet megkereslek, aztán megmutatod úgyis úgy jobban tanulok... ha látom is

YELLOW Elküldve: 2011-07-01 17:28 Autóvásárlás

kleroo írta:
YELLOW írta:

én azt mondom legyél pofátlan,...


Meglátjuk mi lesz ebből a sztoriból
1.4 fölött nem veszem meg,mert akkor inkább várok vele,és valami ultrabrutál patika modellre gyűjtök 2misi körül.


vagy lehet nem csak a lányát kell boldoggá tenned, hanem a mamát is, és akkor megkapod olcsóbban

YELLOW Elküldve: 2011-07-01 17:13 Autóvásárlás

kleroo írta:
Nehéz a döntés.Van egy nagyon jó állapotú offos autóm(ford focus 1.8 ghia,ami az e46 kisöccsének mondható,mert szintén a vezetés örömére van kihegyezve,csak épp olcsóbban,olcsóbb anyagokból) Ez elmenne 1.2-1.3 körül.Van itthon 360ezer KP-m.
Fél év van hátra egyetemből.És pont most jött a semmiből,hogy eladnák a bömöst,mert kell egy telepjáró lovat húzni,ect.
És a nagy baj,hogy imádom a kocsit,de kisgyerekkorom óta a facelift előtti e46ért rajongok.Szóval nagyon necces a dolog.És itt kerestem egy kis segítséget,hogy miként döntsek.Mert ha kellően olcsón megvenném,korrekt áron,úgy hogy marad 150k-m esetleges hibákra,akkor bele mernék vágni.És fél év múlva már zsebben a diploma és vmilyen meló is lesz már,szóval minden a "helyére" kerülne.
Pont fordulóponton jött ez a lehetőség. Mert ha most kezdeném a sulit,akkor el sem gondolkodnék rajta,mert értelmetlen lenne még azért is gürcölni,hogy egy bmw-t fenntartsak.
De így talán vállalható.Rossz esetben van 1.520000am az egészre.-100.000 az átírási procedúra.-120.000 a felmerülő komoly hibákra. Tehát 1.3ért elhozhatnám .De a legjobb 1.2 lenne,mert 220ezerből azért már csak megoldok bármit.Azért nem roncs.
Csak azzal tényleg nem vagyok képben,hogy szemétség-e a részemről ennyit ajánlani érte.
Konkrét árak még nincsenek.A hölgy meglepiként fog szombaton kapni egy tiguant.És én addigra nem azt a akrom mondai,hogy "őőő lehet érdekelne a bömös",hanem egy konkrét,reális,megfontolt ajánlattal előállni,amit nem én találtam ki hasraütve,hanem más e46,bmw tulajok,akik képben vannak


én azt mondom legyél pofátlan, és ajánlj érte 1 misit, vagy 1.1-et. az asszony úgyis csak kapja a segge alá a verdákat nem hiszem, hogy számít neki mennyiért adja el. jelen pillanatban meg úgyis a lányát boldogítod. szal ez a legkevesebb, hogy xaré-hugyé eladja neked

YELLOW Elküldve: 2011-07-01 07:34 Autóvásárlás

csavitouring írta: Jó reggelt kívánok!

Kérlek véleményezzétek ezt az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4892185

Köszönöm szépen


azt hiszem nem véletlen nincs kiírva a km... az ülésen is látszik, ha az anyósülés oylan kopott, akkor a vezetőjé? ebbe 400ezer körül biztos van km

YELLOW Elküldve: 2011-06-30 20:00 Futómû és hibái

b0gar írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Ha már ennyi hátránya van a széles guminak (nyomvályú, fogyasztás növekedés, menet teljesítmény csökkenés, esőben hamarabb vízre felúszás, magasabb ár, stb) akkor mi az ördögnek raknak fel olyat? Mi a pozitívum a jobb megjelenésen kívül? Tudatlanul kérdem ezt....


tudom, hogy nem azért kérdezed

én elmondom, számomra mér a megjelenésen kívül. nem gyorsan szeretek vezetni, hanem tempósan. remélem érezhető a különbség.
fékezés lassítás nélkül tudok kanyarokat bevenni, anélkül, hogy a megcsúszás legapróbb jele is jelen lenne. nem utolsó sorban ismerőseim marha feelinges mögöttem jönni, hogy a féklámpát sosem látják világítani, mégis úgy megyek át a körforgalmon, hogy lendületből, mikor ő már 50m-re előtte lassít.


Na én ugyanígy vezetek. És 205-ös gumival is meg tudom csinálni. Tapasztalataim szerint a gumik tűréshatárát nem száraz úton kell kipróbálni. Esős úton jóval kevesebbet fog a gumi. Átlag "lendületesen" autó emberke száraz úton valószínűleg még jóval csúszáshatáron belül tud autózni. Pláne a suzukis hölgyek.


nekem az én gumimmal (BFG G-Force Prof.) az a tapasztalatom, hogy esőben sokkal jobban fog. az is igaz, hogy esőben sokkal ritkábban vezetek. ha kint olyan 28 fok van, akkor már hajlandó szárazon körforgalomban kicsit mászni, viszont 25-fok és alatta marha jól fog. de ezt is gumija válogatja. az elsők magyar gyártásúak, azok inkább melegben szárazon tapadnak jól, a hátsók francia gyártásúak, azok meg pont fordítva. enniy a különbség ugyanazon típusban, amit két külön helyen gyártanak.

YELLOW Elküldve: 2011-06-30 16:33 Futómû és hibái

hil írta: Sziasztok!
Ha már ennyi hátránya van a széles guminak (nyomvályú, fogyasztás növekedés, menet teljesítmény csökkenés, esőben hamarabb vízre felúszás, magasabb ár, stb) akkor mi az ördögnek raknak fel olyat? Mi a pozitívum a jobb megjelenésen kívül? Tudatlanul kérdem ezt....


tudom, hogy nem azért kérdezed

én elmondom, számomra mér a megjelenésen kívül. nem gyorsan szeretek vezetni, hanem tempósan. remélem érezhető a különbség.
fékezés lassítás nélkül tudok kanyarokat bevenni, anélkül, hogy a megcsúszás legapróbb jele is jelen lenne. nem utolsó sorban ismerőseim marha feelinges mögöttem jönni, hogy a féklámpát sosem látják világítani, mégis úgy megyek át a körforgalmon, hogy lendületből, mikor ő már 50m-re előtte lassít.

YELLOW Elküldve: 2011-06-30 13:04 Futómû és hibái

b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem


viszont ha az útnak van lejtése, akkor van köze a széles gumihoz. tök egyenes úton, bármilyen tempóról bármilyen intenzitással fékezek, elengedett kormánynál sem húz semerre. viszont amint van lejtése az útnak oldalra, akkor rögtön arra húz. téli guminál (195) ez nem igazán jellemző. itt most nem a nyomvájú a téma, hanem a széles gumi.

YELLOW Elküldve: 2011-06-29 15:18 Autóvásárlás

kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.

YELLOW Elküldve: 2011-06-29 14:02 Vicces :)

Csodálkoznak a szülők, hogy a gyerekeik el vannak "rontva":
Tarzan félpucéran rohangál...
Hamupipőke éjfélkor ér haza...
Pinokkió állandóan hazudik...
Aladin az lop...
Batman 220/h sebességgel repeszt...
Csipkerózsika lusta, állandóan alszik...
Hófehérke 7 fiúval él együtt

YELLOW Elküldve: 2011-06-29 12:39 bc

janco írta: Szevasztok!

Lehetséges a BC-ben a fogyasztást MPG-ről literre átállítani?
Ha igen akkor hogyan lehetséges?

Köszönöm!!


ráviszed a BC gombbal a fogyasztásra és a jobb oldali (óraállító) gombbal vagy nyomni kell vagy tekerni, és akkor át kell neki váltani. viszont ha mérföldes órád van, akkor szerintem nem fog jól mutatni... azt talán már interfésszel kell állítani

YELLOW Elküldve: 2011-06-29 09:14 Autóvásárlás

borigabi írta:
kleroo írta: Szép estét!
Korábban már írtam a kérdést,de nem jött rá válasz:
Fontos lenne beárazni,mert napirendre került a dolog,és már nem spekuláció.És mivel baráti alapon menne,ezért nem akarjuk lehúzni egymást. És a hahun elég cifra gépek vannak,nomeg fene se tudja hogy 1.2misiért mit kap az ember,mégha ugynaz a tipus/motor is.
Kérlek segítsetek :
Az alábbi bmw sacc/kb értéke érdekelne:
2000-es (HNT-xxx rendszám)
320D 100kw
sötétké kmetál
150e km
kisbalesetes(bal elejének nekirohantak jobbkéz miat... Erősen sérült az autó,de azért nem vészes,szépen helyrehozták,nem eszi a gumit,ect)
jópár helyen be van nyomva a kasztni(motorháztetőn kicsit,tetőn a szélvédő fölött eléggé.
Többnyire garázsban lakott
jobb hátsó sárvédő ív idén elkezdett rozsdálni.
apróbb karcok mindenfelé
első embléma lekopott(magától :O )
Beltérben apróbb kopások,egyik szék háttámlája kiszakítva.
Motorhoz még nem volt nyúlva.
Városi rohangálásra volt használva,pincegarázsból,így hidegmotor elég hamar kapta a nagy gázt...
futómű még nem zörög,pedig írtószar utakon kell szegénynek mennie.A 3.ker legszarabb szakaszain. Nem is értem,hogy nem kellett eddig még nagygenerál.
(1., magyar, női tulaj. Tehát gondos,szerette,de azért 10év alatt meglátszik rajta,hogy nem egy autóbuzi férfii volt a tulaj )
Ja ,és masszív lószag uralkodik benne,mert lovardába járós kocsi nagyrészt

Mennyit érne reális áron ez a kocsi?
(digitklíma;legalapabb,de alufelni 15col;bézs kárpit)



Szerintem felejtsd el ezt az autót...



szerintem az ára miatt nem tudja mit csináljon... én inkább fizetnék többet, de egy normális állapotú autót kapjak. mondjuk ha csak villogni kell és nem érdekel milyen putriban ülsz, akkor vedd meg.
eleve csoda, hogy a motorjához nem nyúltak a leírtak alapján. persze drágább autónál is előfordulhat, hogy utólag sokat költesz rá. de célszerű olyan embertől venni, aki valamilyen szinten igényes volt az autójával szemben.

YELLOW Elküldve: 2011-06-28 19:03 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2011-06-28 18:05 Valaki segítsen

marcokeceli írta: Amint kinyomom a kuplungot azonnal megszűnik a csörgés/csiripelés...
És ha elveszem a gázról a lábam mikor csörög akkor is azonnal megszűnik...
Nem rázza kasznit egyátalán csak elég idegesítő ez a a csörgése..
Köszönöm szépen a segítséget amint leszidőm azonnal megnézzük ezt.
Bár én aztmondják a motorból jön a hang...és mikor nekinyomom elkezd füstölni is elégszépen..oylan hangja van mintmikor mladánál rosszuláll a gyújtás máshoz nemtudom hasonlítani

.




még az is lehet a lendkerék rosszalkodik

YELLOW Elküldve: 2011-06-28 15:35 Valaki segítsen

marcokeceli írta: Sziasztok! Van egy 320d sedanom 2002es évjáratú. Olyan gondom lenen vele,hogy mikor gáztadok és eléri kb 2500as fordulatott elkezd csörögni a motor...alapjáraton gázadásra nemcsinálja..sempedig kisebb fordulatszámtartományban sem...Állóhelybe nyomokneki gázt akkorsem teszi ezt...Nemtudjátok esetleg mi lehet a baj? mertmár csomó szerelőhöz elvittem de nemtudják milehet a gond.Köszi
esetleg ha nemtudjátok megtudnátok mondani hoyg komolygondd van-e vele érdemes e vele foglalkozni vagy inkább hangosítsam fel a rádiót ;D
Mostlett nemrég friss olajcsere is motorba..


ez bizony így kardánkereszt gyanús számomra.