YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-05-27 19:55 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Lehet, nem ide tartozik, de a háttérben pofázó TV-ben volt valami riport arról, hogy törvényt kívánnak csinálni az autók Km számláló állítgatások megfékezésére, úgy mint pl Német országban, szigorú büntivel jutalmazva az elkövetőt. Szerintem már ideje volt ennek, de kibúvók azért biztosan lesznek, tehát gyakorlatilag minden marad a régiben. Ez akár jó hír is lehetne.....


engem kicsit az bosszant, hogy utána lehet majd nézni, hogy melyik autó van-e korlátozva. itt jó lenne tudni, hogy mi alapján lehet enenk majd utána nézni? jó lenne ha nem csak rendszám alapján működne, mert akkor túl nyílt lenne a dolog, hogy bárki megnézhet bárki autóját. ez azért durva. legyen alvázszámhoz kötve legalább.

YELLOW Elküldve: 2011-05-27 09:38 Ajtónyítási Gondok!

DzsanniE írta:
YELLOW írta: aphaedra tessék!

E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...



Nekem ez csak az egyik kulccsal működik, a másik nem csinál semmit...


az a lényeg, hogy amikor tanítod a kulcsot, akkor miután megvan az első kulcs, azaz megcsinálta a nyitás-zárás öntesztet, akkor kb 15sec-en belül (de minél hamarabb) el kell kezdeni a másik kulcsot is betanítani. a második kulcsnál, már nem kell gyújtást adni meg ilyenek. azt a sorrendet kell csinálni, ahogy leírtam. nálam működik. olyan volt, hogy csak az egyik kulcsot tanítottam be, de azt direkt poénból, mert a másikat kiraktam, hogy valaki kipróbálja-e nyitni a családból... oszt nem sikerül neki.

a másik kérdésedre, nekem is a vez.oldali záram nem működik, nekem azt már belülről sem akarja nyitni, csak belső kilinccsel. vagy kívülről manuálisan kulccsal. de tisztán érzem, hogy nálam szorulás van. lehet adok neki egy kis guttalax-ot

YELLOW Elküldve: 2011-05-27 09:31 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Neo78 írta:

Veszek hozzá keretet majd én is, csak még nem jutottam el odáig...
Egyébként igen, a V5-os verzió az utólsó amit eddig kiadtak, bár oszre ígérték az újabbat, Android szoftverrel. A DVB-T tuner, ha van jó vétel, akkor stabil, bár én csak ritkán használom, foleg ha várni kell valahol. A berakás szerintem nem nagy macera, én mindent a youtubról lestem el. A CD tárat nem tudom kezeli-e, bár nekem van, de nem tudom kipróbálni, mert nincs bele CD-tartóm. Errol a CD fejegységrol pedig még nem hallottam, igaz azóta még nem is volt gépre téve a kocsim, de errol azt hiszem a hozzáértok tobbet tudnak mondani.
Udv
Neo78

PS: tettem fel egy pár képet a galériámba, akit érdekelne...


hát a képek nagyon faszák, egyértelmű, hogy E46-ba ez a fajta illik.
én várok akkor az Android-ra. imádom egyszerűen.

YELLOW Elküldve: 2011-05-26 14:48 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Bianconero írta: Konkrétan erre gondolok. Ez volna az a bizonyos "hegyes gombos" verzió

http://dynavin.gr/products/dnv...&ty=54" target="_blank">A link neve


nekem ez szimpatikusabb. jobban hajaz a gyárira főleg a gombok miatt.

YELLOW Elküldve: 2011-05-23 17:21 Nem indul el

sebes írta: Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! reggel elmentem a munkába -kulcsfordítás- indul azonnal-.Délután jönnék haza -kulcsfordítás- az önindító teker mint állat semmi-nem indul.Az akkut majdnem lemerítettem akkor sem indul be.Olyan mintha nem kapna anyagot vagy mi!Az autó tipusa E46 .330d.SEGÍTSETEK mert nagyon fontos lenne kell az autó holnapra.Előre is köszönöm.


ha csattogó hang nincs, akkor nem az akksi!
viszont először nézd meg hátul az akkusarunál van egy lemez, elvileg ütközésnék robban vagy mi, vagy elpattan. mondjuk lehet akkor nem tekerne. ha ezzel nincs baj, akkor még sok minden lehet. lehet az AC halt be, de azt kimérni lehet. vagy amikor ráadod a gyújtást fülelni a hátsó ülést felemelve, hogy megy -e a motor. oylan is szokott lenni, ha haldoklik az AC, hogy kevés üzemanyaggal kb 15-20 liter alatt nem indul, ilyenkor rá kell tölteni, hogy segítsen a nyomás előállításában.
lehet főtengely jeladó, és sok egyéb más.

YELLOW Elküldve: 2011-05-23 17:11 Olajzabálás

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: 1000 Ft ért cserélték le az olajat,én hülye meg márkaszervizbe cseréltettem 15 000 ért vagy menyiért. Olaj reset meg elsőre sikerült. Jól van,többet csak komoly hibával megyek BMW szervizbe.


2007-ben mikor megvettem én is elvittem olajcserére szervízbe, leginkább azért, hogy megtudjam a kulcs milyen adatot tárol. 7000 Ft volt a csere, hogy vittem az olajat (amit le akart nyúlni a szervízes rögtön, mert ki akart tessékelni, mikozben a szervízfőnökkel meg meg volt beszélve, hogy ott vagyok mellette)
aztán egy nem márka orientált szervízbe vittem ott 1500-ért cserélték. idén magamnak fogom, és addig hagyom csepegni, amíg jól esik. igazából én a fél órát kevésnek tartom, ár ez lehet csak az én hülyeségem. mondjuk lassan lejár a 2 év júniusban, de még mindig van 15.300 km-em hátra. de lecserélem azé.



Persze ha aknás garázsom lenne én is magam tenném,de így nem szopok vele,másnak meg nem nyalok hogy emelje meg, és annak is adjak egy ezrest ugyan ott vagyok,és még össze is kenem magam


nekem ahol 1500-ért cserelték, ott bármikor megemelik az autóm, többször volt már, hogy már zártak csak a tulaj ott volt és simán, sőt kereket leszedtük közösen vagy bármi. igaz a BMW-hez nehezen értenek, a hűtővíz cserénél is én mutogattam, mit hol kell csavarni.
nekünk van aknánk, de én sem ott cserélem, bár lehet, havernál jobbak a körülmények, ha nincs talajvíz



szerk.: jah nelem 2 éve 4 liter olajat öntöttem bele, pedig 4,25 kell bele. akkor a max jezésig ment, és most is éppen csak kicsivel van alatta, de még mindig a max-ban. a színe az olajnak elég jó, nem látszik nagyon kokszosnak. igaz én nem nagyon pörgetem hosszútávon.

YELLOW Elküldve: 2011-05-23 17:01 Olajzabálás

anubisz írta: 1000 Ft ért cserélték le az olajat,én hülye meg márkaszervizbe cseréltettem 15 000 ért vagy menyiért. Olaj reset meg elsőre sikerült. Jól van,többet csak komoly hibával megyek BMW szervizbe.


2007-ben mikor megvettem én is elvittem olajcserére szervízbe, leginkább azért, hogy megtudjam a kulcs milyen adatot tárol. 7000 Ft volt a csere, hogy vittem az olajat (amit le akart nyúlni a szervízes rögtön, mert ki akart tessékelni, mikozben a szervízfőnökkel meg meg volt beszélve, hogy ott vagyok mellette)
aztán egy nem márka orientált szervízbe vittem ott 1500-ért cserélték. idén magamnak fogom, és addig hagyom csepegni, amíg jól esik. igazából én a fél órát kevésnek tartom, ár ez lehet csak az én hülyeségem. mondjuk lassan lejár a 2 év júniusban, de még mindig van 15.300 km-em hátra. de lecserélem azé.

YELLOW Elküldve: 2011-05-22 16:04 Segítsetek!

Tano írta:
atus083 írta: Sziasztok!

Szeretném az ajtókilincsemet megcsinálni úgy, mint néhány E90-es Bmw-be van hogy Led-van beleépítve.Én éppen tegnap láttam egy német rendszámos E46 Coupe-ban, ugyhogy sz.tem kivitelezhető. Gondolom aki látott már ilyet az tudja miről beszélek.
Ebben szeretném én kérni a segítségeteket hogy ha valaki tud ilyen oldalról ahol lehet venni ilyet az légyszi írja le a linket,de az infókat is szívesen veszem!!

Előre is köszönöm!

Üdv: Atus


Hi!
Ezen a linken találsz egy jó képes leírást a beszerelésről.


és ez miért is jó dolog?
addig jó egy autó, amíg olyan állapotban van, ahogy a gyárban összerakták. nekem még az ablak úgy lett lesötétítve, hogy szétszedték az ajtót (első tulaj) és láss csodát olyan szépen tud zörögni...

YELLOW Elküldve: 2011-05-22 12:22 Sportlégszûrõ

Robin68 írta:
balesz írta:
anubisz írta: Néztem tegnap egy K&N sport légszűrőt egy veb oldalon,méret pontos,a gyári helyére,23000 lett volna,ma utána rá mentem az UNIXra egy más holmi miatt,mondom azért megnézem ott is. Erre ugyan az a légszűrő 11000. Le van árazva 23000 -ről. Na de jól jártam. Mindjárt rendeltem is egyet. De jó lett volna ha megveszem 23 ért aztán itt meglátom 11 ért.
Szerencsém volt. Akinek kel még most rendeljen van nekik raktáron még. Hétfőn meg is kapom.


én arra lennénk kíváncsi h mi változik miután berakod. arról is írhatnál majd pár sort
kösz


Hogy mi változik? Dinamikusabb lesz egy picit az autó kisebb fordulaton is. Csak azzal nem számol senki, hogy a mikropor így is bekerül a motorba ami szerintem nem válik a javára. Off autómban a saját szememmel láttam mi került be (mert nekem is volt sportlégszűrőm) és megdöbbentett. Összetapadva helyenként a por. És igen! Odafigyeltem a légszűrő karbantartására. A kérdés csak az: megéri az a kis plusz a motor tönkretételét???? Nekem biztosan nem. A képlet egyszerű... több erő = nagyobb motor. Hozzáteszem ez csak a személyes véleményem és tapasztalatom és távol áll tőlem bármilyen vita elindítása .
De aki berakja a "sportlégszűrőt" annak kívánom a gondmentes használatát hosszútávon.



nem lehet, hogy neked direktszűrőd volt (tod dircsiszürcsi)?
egy jó minőségű sportlégszűrő jobb mint a gyári. nem véletlen az ára. több levegőt tud átegedni, de az olaj szűr és hosszú-hosszú úton megy keresztül a szűrőn. nem úgy mint a papír esetében. a direktszűrőnek még nagyobb lyukai vannak, így az képes port beengedni, ezeket sűrűbben is kell tisztítani.
nekem az az 1-2% telj. növekedés nem ér annyit, jó nekem a papír is.

YELLOW Elküldve: 2011-05-21 14:12 Centrálzár vezérlő, grundmodul

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
nekem pl a lámpa mindig felvillan, ha nyilik az ajtó ha nem. tehát nyomom a nyitás, vagy zárás gombot, akkor belsővilágítás kapcsol. olyat már észrevettem, hogy világosba nem mindig kapcsol fel, azt hiszem van valami fényszenzor erre is.


2 fényszerzor is van a belső világításnak, egy a tetőbe integrálva, egy pedig a jobb hátsó féltengelyen.





hát valami csak van, akkor a lámpamodulon lévő az, de az tutkó, hogy ha nagyon világos van nekem nem kapcsol fel. majd kipróbálom letakarva...

YELLOW Elküldve: 2011-05-21 12:59 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bero írta:
YELLOW írta: nálam olyan változás van, hogy müxik a távirányító, de csak a vez.oldali ajtót nem nyitja, azt mindig manuálba kell. zárni zárja az összest.
szerintem amennyi kombináció van nyitás és zárás tekintetében, az nálam mind előfordult.


Na és nekem miért van az,hogy csak este nem működik elől a belső világítás?? Nappal minden működik,este pedig meghülyül Mi ez már?! Nem tudom,hogy a GM miatt van-e,mert eddig senki nem tudta megmondani


hil-nek volt így. neki a zárszerkezetben a kis hall-elem forrasztása engedte el magát ha jól tudom.
nekem pl a lámpa mindig felvillan, ha nyilik az ajtó ha nem. tehát nyomom a nyitás, vagy zárás gombot, akkor belsővilágítás kapcsol. olyat már észrevettem, hogy világosba nem mindig kapcsol fel, azt hiszem van valami fényszenzor erre is.

YELLOW Elküldve: 2011-05-21 09:02 Centrálzár vezérlő, grundmodul

nálam olyan változás van, hogy müxik a távirányító, de csak a vez.oldali ajtót nem nyitja, azt mindig manuálba kell. zárni zárja az összest.
szerintem amennyi kombináció van nyitás és zárás tekintetében, az nálam mind előfordult.

YELLOW Elküldve: 2011-05-21 08:58 Fékjavítás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
szerk.: nekem 100 km után rázott... most kezd alakulni mondjuk nálam lehet szilent. amúgy ki az aki feszt 200-ról satuzik??? az elmebeteg akkor...


Akkor legközelebb belerongyolok az ukrán mikrobuszba ha kijön elém a külsőből, nehogy elmebetegnek tituláljanak....


jó én azt nem értem, hogy a fékpofa lötyögésnek, mi köze van a 200-ról satuzáshoz? maximum ha leszakad a betét. a kollégának sem 200-ról satuzás következtében lötyögött, hanem xar úton, meg rázópadon.
én ilyen lötyügést akkor láttam, amikor haver nem rakta vossza a rögzítő,szorító fület a külső betéthez.
amúgy én németben is ha úgy lenne max 180-al mennék (mint említettem nem megy többet 170-től ), max egyszer megnézném, hol a vége. én sosem értettem, minek száguldozni, ha M3-om lenne (de jó is volna), és németbe járnék, nem mennék feszt 260-al... így nem is kellene satuzni...

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 23:45 Fékjavítás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam


na látod, ez a különbség a gyári fék és a többi között; "minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is?"



igazából nem akarok nyíltan beszélni ilyenekről... legyen meglepi.
ez nem a gyáriságtól függ... a legtöbb autó gyárija pont arra van, hogy 1-2 ilyet kibírjon. és ne halj meg... amúgy nem vetemedik az enyém. de általában szoktak, minden márkánál, autómárkánál.



szerk.: nekem 100 km után rázott... most kezd alakulni mondjuk nálam lehet szilent. amúgy ki az aki feszt 200-ról satuzik??? az elmebeteg akkor...

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 23:35 Fékjavítás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem az unix-tól rendelt ATE van elől-hátul, de nem tapasztaltam ilyet. annyi volt, hogy a belső betéteken van egy 3-as vagy 4-es köröm, ami a fékmunkahengerbe feszül, azt szét kellett feszíteni egy picit. a hátsómból kiesett a fékkopásjelző, de az amiatt lehetett, mert a régi ment vissza, és lepattant a füle vagy mi.


De nem is gyakran satuzol 200-ról....


ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam