YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 22:54 Fékjavítás

nekem az unix-tól rendelt ATE van elől-hátul, de nem tapasztaltam ilyet. annyi volt, hogy a belső betéteken van egy 3-as vagy 4-es köröm, ami a fékmunkahengerbe feszül, azt szét kellett feszíteni egy picit. a hátsómból kiesett a fékkopásjelző, de az amiatt lehetett, mert a régi ment vissza, és lepattant a füle vagy mi.

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 12:28 Autóvásárlás

azt nem szabad elfelejteni, hogy sokan csak azért rakják, ki a női tulaj dolgot, mert megszokás a régi időkből, a 90-es évekből.
ilyen autónál kapásból azzal kezdeném az alkudást, hogy kuplungszett ára minusz. ha nem csúszna is bemagyaráznám. az megint más dolog, hogy valami a nő nevén van, aztán sosem vezette...

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 11:54 Vicces :)

Robinson írta:
YELLOW írta: nem tudom kinek mi a humorküszöb, de ezen besírtam

http://www.funvid.hu/index.php?page=videos§ion=view&vid_id=106735


Ja, ez elég beteg. Maga a műsor is, meg a betelefonáló is. Bár megjegyzem, a luvnya azért nem olyan nagyon szörnyű. Szerintem.


Kicsit a telefonálóban magam ismertem fel
A csajnak nem sok ritmus érzéke van, olyan lehangoló a műsor. én még sosem láttam, hogy megy ilyen...

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 11:34 Vicces :)

nem tudom kinek mi a humorküszöb, de ezen besírtam

http://www.funvid.hu/index.php..._id=106735

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 07:46 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

Bero írta: Sziasztok! Érdekelne engem ez turbó dolog. 1.6 alap fos benzinesem van,erre megoldható utólagosan turbó vagy nagy baromság? Semmit nem tudok erről a témáról csak szeretnék. Mit kell hozzá kicserélni/átalakítani? Gondolok itt váltó,kuplung esetleg motorban ''megerősíteni'' ezt-azt stb.. Ja és mennyibe fájna kb? Aki tud ebben segíteni vagy van tapasztalata az írjon! Köszönöm


én úgymond majdnem eljutottam a végkifejletig. én inkább kompresszort akartam rá, mert jobban tetszik a hangja. de mindkettő után kutattam a lehetőséget. aztán, hogy olcsón kijöjjek belőle, kaptam volna, valós +15-20 LE-t. nah nekem ez nem ért meg annyit. ha ettől többet akarsz, akkor ott komolyan bele kell nyálni a hajtókaroktól kezdve, minden szűzmárián át. neked egyszerűbb, mert nem olyan bonyolult a motorod, de 300ezer alatt nehezen jönnél ki belőle.
én javasolnám neked, hogy inkább szerezz egy iS hengerfejet komplett vezérléssel, és azzal makkerkodni. a blokk ugyanaz ha minden igaz., pont tudok egy komplett motort eladót :

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=235502

vannak szakosodott cégek akik turbósítással foglalkoznak, nekem Gaburáék osztottak, szoroztak. de letettem róla. ha erő kell, akkor majd veszek nagyobb motorost, mint ahogy írták.

YELLOW Elküldve: 2011-05-19 11:30 BMW e60 építgetés / szépítgetés

nem is rossz, ahhoz képest, hogy elfogult vagyok a gyári fényekkel kapcsolatban.
a középső információs részt nem lehetett megoldani?

YELLOW Elküldve: 2011-05-15 11:08 Felni csere

tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta: Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi


ET47

szerk: de ET42 is jó, igaz az más típusnak a felnije.


Akkor 16x7j ET31,ezt ne is vegyem meg?



én megvenném, mert nem lenne olyan beesett a kerék. ha jó a középfurat, akkor vedd meg nyugodtan. én megvenném, ha kellene.


Nem terheli le a csapágyat?
Vagy nem érne bele a kaszniba?



tutti nem ér bele a kasztniba, és mivel nem egy széles felniről van szó, így nem terheli le.

YELLOW Elküldve: 2011-05-15 11:05 manuális váltó

Szemy írta: Szia!

Igaz nekem csak 5 sebesseges volt a valtom, de ilyesmikre (amiket irtal) nem figyeltem fel. Precizen lehetett kapcsolni a fokozatokat, hatarozottan lehetett erezni, hogy mikor kapcsolt. Az egyetlen negativuma az volt, hogy hideg valtoolajnal neha nehezebben lehetett kapcsolni az 1. es a 2. fokozatot. De ezt itt a forumon több markatars is jelezte, hogy naluk is ugyanez a helyzet.

Szerintem probalj meg ki nehany 320d-t es akkor jobban kepet kapsz, hogy mit varhatsz a valtotol. Remelem tudtam valamicsket segiteni, jo autonezelödest!

Szemy



Coyote írta: Már javában tesztelgetem az E46 320D-ket, legkésőbb június elején meglesz az új kedvenc

Viszont lenne itt egy fontos kérdésem: mindegyik 6 gangos manuális váltósban ilyen laza a váltó? Betolom mondjuk hármasba, és még mindig kb 3 centis sugarú körben lehet mozgatni a kart. Menet közben a következő fokozatba is inkább "belefolyik", nem precízen belesiklik.

Én kényelmesedtem el a precíz japán váltókon, vagy valami váltóhibás E46-ot sikerült kifognom?




nem a kapcsolással van baj, az nekem is jó, hanem a kar lötyögésével.
mondjuk én elég gyorsan váltok, többen megjegyezték, és 2-ből 3-ba váltásnál, gyors váltás esetén hajlamos két fokozat közé menni. mondjuk ez lehet az én hibám, hogy a gyorsaság hevében... de más off autónál is képes vagyok ilyet produkálni, ha elkap a gépszíj.

YELLOW Elküldve: 2011-05-15 10:45 manuális váltó

Coyote írta: Már javában tesztelgetem az E46 320D-ket, legkésőbb június elején meglesz az új kedvenc

Viszont lenne itt egy fontos kérdésem: mindegyik 6 gangos manuális váltósban ilyen laza a váltó? Betolom mondjuk hármasba, és még mindig kb 3 centis sugarú körben lehet mozgatni a kart. Menet közben a következő fokozatba is inkább "belefolyik", nem precízen belesiklik.

Én kényelmesedtem el a precíz japán váltókon, vagy valami váltóhibás E46-ot sikerült kifognom?


amúgy megsúgom, hogy harmadikban a leglötyögősebb. mivel új korában, még nem tapogattam új E46-ot, így nem tom milyen gyárilag, de eddig ami manuális volt, mindegy milyen motorú, mindbe lötyögött. Kicsit furcsa volt nekem is, hogy BMW-ben.
ám lehet kis műanyag bigyó kikopva, eltörve, ami miatt lötyöghet, de, hogy mind...pedig direkt összes e46-ba nézem. de már E39-ben is tapasztaltam.

YELLOW Elküldve: 2011-05-15 10:39 Felni csere

tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta: Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi


ET47

szerk: de ET42 is jó, igaz az más típusnak a felnije.


Akkor 16x7j ET31,ezt ne is vegyem meg?



én megvenném, mert nem lenne olyan beesett a kerék. ha jó a középfurat, akkor vedd meg nyugodtan. én megvenném, ha kellene.

YELLOW Elküldve: 2011-05-14 23:05 Felni csere

tschikosch írta: Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi


ET47

szerk: de ET42 is jó, igaz az más típusnak a felnije.

YELLOW Elküldve: 2011-05-14 09:15 Segítsetek!

bazsy írta: Sziasztok!

A következő problémám lenne, reggel elinditiom a bmwt és azt vettem észre hogy nem megy a fűtés, semmi nem jön ki a beömlőkön a ventillációt is felraktam meg a hőfokot is állitottqam semmi változás, rádásul a hűtőradiűtor elötti hűtőventillátor sem megy pedig szokot szerintem összefügg a kettő. Szerintetek mi lehet?? Segitségeteket előre is köszi


a hűtőventillátornak, csak akkor kell mennie, ha a vized eléri a kb 108 fokot, az elektromosan kapcsol be.
középen ne legyen hideg állásba, mert akkor nem is fog meleget fújni.


esetleg a motortérben a hűtőcsövket nézd meg meleg motornál, hogy melegek-e, a vízhőfok hogy áll.

YELLOW Elküldve: 2011-05-13 21:56 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.

nekem olyat is hazudtak, ami valszeg igaz, hogy van egy szelep ami elengedi a túlnyomást, főleg akkor jellemző, ha hajtod a gépet magasabb fordulaton. persze ez is gőz, de sok kicsi sokra megy.

YELLOW Elküldve: 2011-05-13 18:39 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

azért annyira nem illeszkedik, mint a gyári, de nem rossz.
anno mondtam, hogy kínából közvetlen rendelve kb 70-80ezer-be került volna, de ha jól emlékszem legalább 5db-ot kellett volna belőle rendelni, de senki nem ugrott rá. ja a posta kínából 6-12ezer lett volna az 5 db-ra. lehet számolni.

YELLOW Elküldve: 2011-05-12 22:34 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta: most már kb 95% hogy a zárszerkezetem rossz.
már kulccsal manuálisan nyitva, sem akarja nyitni a többi ajtót, csak a vezetőoldalit. ráadásul elfordítás közben szorul, nehezen mozog.
főleg, hpgy elvileg 20ezernél lett benne cserélve actuator (neten csak zárszerkezetet dobott rá) így gyanúsan ezzel lesz megint baj.

kérdés, hogy zárszerkezet cserénél kulcsot kell cserélni? vagy csak a zárbetét rossz, akkor az viszont kulcs cserés is?
illetve mi milyen árban van kb? akár bontott, akár új...


Azt hiszem, Kasza Mesternél 8 K körül van a zár szerkezet. A kulcsos rész az külön cserélhető, és egymástól független egység. Actuátoron mire gondoltál: maga a zár szerkezet, vagy csak a zárbetét?



azt vágom, hogy külön van, de valamilyen kapcsolat van a zárbetét, meg a szerkezet között. ez nem tudom, most mechanikai vagy elektromos?
én sem tudom mi az az actuator, de 20ezernél volt cserélve a szervízmúlt szerint. neten keresve csak zárszerkezet képét dobta fel, amit Te is szétbombáztál.
egy biztos, hogy a zárbetét nehezen mozog (egyik pillanatról a másikra, 2 napi állás után) és most már nem nyitja úgy, mint ahogy korábban írtam, amikor is GM újraprogramozást ajánlottál. amint a bringám összerakom, szétbontom az ajtót.


Szia Yellow! Ma reggel megválaszoltam feltett kérdésedet, de nem láttam megjelenni az írásomat, és most látom, hogy a szerdai írásomat szerkesztettem át.Béna voltam. Olvasd el azt.


ok, megvan! lehetséges az, hogy ez a mechanikai kontakt bomoljon? gondolok itt arra, hogy a zárszerkezet lötyög, mondjuk a tartócsavar meglazult. már mindenképp szétszedem, mert utána kell járni a dolognak. de ilyet, hogy kb 10x használom a hengerzárat és bexarik...