YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-04-26 11:09 Ajtónyítási Gondok!

senki nem tapasztalt ilyet?

YELLOW írta: néha előfordul, ha manuálisan kulccsal zárom az ajtót, akkor kinyitja a csomagtartót. néha akkor is kinyitja, ha kulccsal nyitom. de csak manuális nyitásnál csinálja ezt. részben látnék összefüggést, de amúgy érthetetlen is, mert ha nem hallanám, fel sem tünne, hogy nyitott a csomagtartó.

valakinek hasonló?


YELLOW Elküldve: 2011-04-24 19:58 Valaki segítsen

Prof írta:
YELLOW írta:
Prof írta:
YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó


ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom


EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13



azt nem tudom azok a számok mit jelentenek, de nekem 6-os van annál a pontnál.


A számok a környezetvédelmi osztály sorolását jelenti a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelete alapján

egy kis infó érthető nyelven.
http://www.euvonal.hu/index.ph...asz_id=786



jujj... akkor az enyém jó xar

YELLOW Elküldve: 2011-04-24 19:06 Valaki segítsen

Prof írta:
YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó


ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom


EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13



azt nem tudom azok a számok mit jelentenek, de nekem 6-os van annál a pontnál.

YELLOW Elküldve: 2011-04-24 14:09 Valaki segítsen

forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó

YELLOW Elküldve: 2011-04-23 19:44 Vicces :)

Zöld erdőben jártam,
Szembejött a medve,
Úgy gondolta, könnyít magán,
Nesze, itt a nedve!

Jó reggelt, jó reggelt,
Gyönyörű tavasz van,
De nem ezért vigyorgok,
Hanem, mert bebasztam!

Brummog a medve,
Viszket a segge,
Meg kéne vakarni,
Szabad-e locsolni?


Zölderdőben piros tojás,
Ibolya meg minden,
Fogadjunk, hogy ha ott megállsz,
Eltalállak innen!

Van nálam egy kölnisüveg,
Métereset spriccel,
Mivel ilyen rakoncátlan,
Lezártam egy sliccel!

Baripina, csibepicsa, nyuszifasz,
Meglocsollak, ha a tökömre pihe-puha puszit adsz.

Gyere kislány, meglocsollak
Kedvezményes áron,
Gumi nélkül negyven rugó,
Kölnivel csak három!

Izzad a tenyerem,
kemény a farkam,
ha meglocsollak,
segítesz-e rajtam?


Zölderdőben jártam,
barna medvét láttam,
ott voltak a bocsok,
Szopjál le te mocsok.

Árok partján döglött csiga,
meglocsollak hülye picsa.
Nyírfaágról lóg a takony,
Azzal öntlek én majd nyakon.

Erdőszélén jártam,
ganédombot láttam,
Leszűrtem a levét,
Rád öntsem a felét?

Kék erdőben jártam,
zöld ibolyát láttam,
holnap megyek szemészetre.


Nem kell tovább spórolni,
megjött Feri locsolni!

Kebled s szemed kerekedjen
Kezemben nemes fegyver leledz'
Mely kecsesen lengedez.
Ezzel kedvedre teszek
S nekem sem lesz kellemetlen!
Megfecskendezhetlek?

Zöld erdőben jártam,
Részeg nyuszit láttam.
Le akart itatni,
Leültünk piálni.
Sokat ittunk - de nem eleget,
Hozzál sört - de ne keveset!

Zöld erdőben jártam,
berúgtam és hánytam.
El akartam dőlni,
nesze bammeg kölni!

Te vagy az, ki nekem maradt,
meglocsollak, dőljél hanyatt!

Ferrarival érkeztem,
kurva nagyot fékeztem.
Okos vagyok, szép és laza,
Locsoljak, vagy húzzak haza?

Kék az ibolya,
Kék az ég,
Kék a tököm,
Mi kell még?

Zöld erdőben jártam,
Berúgtam és hánytam.
Hirtelen rájöttem,
Itt a Húsvét, hát jöttem!


Itt állok reszketve,
Locsolni szabad-e?
Én verset nem tudok, azt mondjanak a kicsik.
Én csak azért jöttem, hogy igyak egy kicsit.

YELLOW Elküldve: 2011-04-23 05:15 Szelephézagállítás

Burns írta:
YELLOW írta:
Burns írta:
YELLOW írta:
Burns írta:
rabbit írta: Sziasztok következő kérdésem lenne hozzátok ki tudja hogy a szelepszárszimeringet felülről kilehet éé cserélni 2003. 316i N40 B16AB MOt kód-- ugyanis a jelenség motorolaj csere óta az autó kék fütöt ereget magából,, ez szégyenletes a 20 éves fordom anno nem fütölt ennyire.. jelenség ..alapjárat 30 másodperc járás gázadás nem padló.. eggy kupac jókora világos kék füstfelhö további fordulaton hagyva abba marad. km óra állás 108 000-ja és kompressiót is mérettem..összes hengerbenn 8,5. ez most jó kevés vagy megfelelő??
segitsetek minnél több hozzászólással hogy megnyugodjak....... vagy nem..
Köszönöm .Rabbit.


Kevésnek tartom a 8,5-ös kompressziót. Ha a tiéd a 85kW-os verzió, akkor 10,1:1 a gyári adat (elméletileg)


amit Te írsz a keverési arány nem?


Nem.


mert az kb stimmelne. főleg, hogy viszonyszám van felírva. na de ehhez én megen csak hüle vagyok. de most legalább tudom.



Szerintem egyértelműen fogalmaztam.

Találtam még egy változatot: A 75kW-os verziónál a KOMPRESSZIÓ 9,7:1


azt én vágom, de nekem fura, hogy miért arányszám (viszonyszám) van írva kompresszióhoz. mikor a kompresszió az nyomás, amivel a henger tömítettségét nézik, mert ugye a robbanáshoz kell a nyomás is. mindegy tényleg nem kötekedem, csak nem értem.

YELLOW Elküldve: 2011-04-22 23:17 Hibakód

Moti320td írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.
250km autópálya menet után ami alatt tökéletes volt minden azon kívül,hogy egy OMV kúton való megállás után induláskor volt egy kis robaj indításkor és mikor megérkeztem a célhoz 15 perc állás után indítás, de semmi,az indító motor forog de nem indul,nem lök kormot,semmit,nem kapja el,pedig pályán tökéletesen húzott,szépen járt a hiba elött,nem volt semmi előjel. Gyors szerelőhívás,rádugták a diag gépet(nem bmw gyárit) és vezérműtengely jeladó hibát írt,hoztunk bele egyet,kicseréltük de semmi,megnéztük a mi réginket azzal ment a másik 320d. Lehet a főtengely jelad szar? De miért nem azt írta akkor? Műszerfalon semmi hibapiktogram nem ég,előjel is csak az a zaj volt,de mig le nem állt tökéletesen működött. Vki találkozott már ilyen jelenséggel?
Előre is köszi a választ. Az autó 320td Compact 150le+chip,steptronic.


+chip

a hiba innen ered

YELLOW Elküldve: 2011-04-22 23:15 Szelephézagállítás

Burns írta:
YELLOW írta:
Burns írta:
rabbit írta: Sziasztok következő kérdésem lenne hozzátok ki tudja hogy a szelepszárszimeringet felülről kilehet éé cserélni 2003. 316i N40 B16AB MOt kód-- ugyanis a jelenség motorolaj csere óta az autó kék fütöt ereget magából,, ez szégyenletes a 20 éves fordom anno nem fütölt ennyire.. jelenség ..alapjárat 30 másodperc járás gázadás nem padló.. eggy kupac jókora világos kék füstfelhö további fordulaton hagyva abba marad. km óra állás 108 000-ja és kompressiót is mérettem..összes hengerbenn 8,5. ez most jó kevés vagy megfelelő??
segitsetek minnél több hozzászólással hogy megnyugodjak....... vagy nem..
Köszönöm .Rabbit.


Kevésnek tartom a 8,5-ös kompressziót. Ha a tiéd a 85kW-os verzió, akkor 10,1:1 a gyári adat (elméletileg)


amit Te írsz a keverési arány nem?


Nem.


mert az kb stimmelne. főleg, hogy viszonyszám van felírva. na de ehhez én megen csak hüle vagyok. de most legalább tudom.

YELLOW Elküldve: 2011-04-22 22:54 Szelephézagállítás

Burns írta:
rabbit írta: Sziasztok következő kérdésem lenne hozzátok ki tudja hogy a szelepszárszimeringet felülről kilehet éé cserélni 2003. 316i N40 B16AB MOt kód-- ugyanis a jelenség motorolaj csere óta az autó kék fütöt ereget magából,, ez szégyenletes a 20 éves fordom anno nem fütölt ennyire.. jelenség ..alapjárat 30 másodperc járás gázadás nem padló.. eggy kupac jókora világos kék füstfelhö további fordulaton hagyva abba marad. km óra állás 108 000-ja és kompressiót is mérettem..összes hengerbenn 8,5. ez most jó kevés vagy megfelelő??
segitsetek minnél több hozzászólással hogy megnyugodjak....... vagy nem..
Köszönöm .Rabbit.


Kevésnek tartom a 8,5-ös kompressziót. Ha a tiéd a 85kW-os verzió, akkor 10,1:1 a gyári adat (elméletileg)


amit Te írsz a keverési arány nem?

YELLOW Elküldve: 2011-04-22 22:35 Valaki segítsen

kempelen írta: Ez a kis fül a műszeregység keretén van, igaz?


igen, de nem csak az tud eltörni, én tapasztalatból mondom, hanem a fekete pöckön is van pöcök. pöcök pöcök hátán... bár ha nem volt babrálva a műszeregység, akkor valszeg a fehér tört el.

YELLOW Elküldve: 2011-04-22 20:43 Kavics felverõdés

dio írta: Hello
Ötleteket szeretnék a következő problémámra:
Spoiler oldalküszöb van az autómon. Szépen egybe lett műgyantázva a karosszériával. Télen viszont az első kerék mögött a küszöb elején teljesen lemarta a festéket az útra szórt sóból származó latyak mindkét oldalon (gondolom azért, mert a kerék által felvert kövek idővel meggyengítették a lakkozást). Most újra fogom fényeztetni a küszöböt, viszont valamit kellene rátenni, ami megvédené ezt a részt, viszont nem tudom mi lenne a jó megoldás.
Ebben számítanék egy kis segítségre vagy ötletekre.
Köszi


autó színe?

YELLOW Elküldve: 2011-04-22 20:42 angel eye

dio írta: Hello
Szeretnék majd venni az 1999-es E46 320d-hez ledes angel eye-al szerelt komplett lámpát. Kétféle verzióban árulják: H-7-es foglalattal, illetve D2s xenon foglalattal.
Honnan lehet tudni, hogy nekem melyik változat kell?
Köszi


hát neked is csak azé van BMW, mert megveheted nah jó senki sem tudhat mindent...

a H7 az halogén, a D2S meg xenon. ha projektoros a lámpa, akkor tutti xenon-os.

YELLOW Elküldve: 2011-04-22 19:39 Motorolaj

Kristen76 írta: Sziasztok!

Egy linket keresek,ahol azt magyarázza a videó, hogyan lehet a műszerfalon lévő két kis tekerő gomb segítségével nullázni lehet az olajcsere számlálót.

köszönöm



csak egy tekerőgomb kell, és amúgy asszem a tiédnél még nem működik, de erre nem veszek mérget

YELLOW Elküldve: 2011-04-21 21:27 Ajtónyítási Gondok!

néha előfordul, ha manuálisan kulccsal zárom az ajtót, akkor kinyitja a csomagtartót. néha akkor is kinyitja, ha kulccsal nyitom. de csak manuális nyitásnál csinálja ezt. részben látnék összeföggést, de amúgy érthetetlen is, mert ha nem hallanám, fel sem tünne, hogy nyitott a csomagtartó.

valakinek hasonló?

YELLOW Elküldve: 2011-04-21 21:18 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Bero írta:
Robin68 írta: Azt azért ne hagyja ki senki a számításból mielőtt az utólagos Angel Eyes karikákit szeretné "nappali fényként" használni, hogy közel nincs meg az a fényereje a magas fényerővel hirdetett ledes karikáknak sem mint a gyári nappali fényeknek. Hivatalosan 21 Watt fényerőt kell produkálnia illetve ennek megfelelő fényerőt kell kibocsájtania és a világítást bekapcsolva le kell csökkennie 5 Wattra, azaz a helyzetjelzővel egyenértékűnek kell lennie.
Ha esetleg nem helyesek az információim akkor szívesen várom én is a pontos választ
Mindenesetre én tuti nem kezdek bele a Homasitás tuningba a lámpáim terén csak azért mert ez az új trendi......


Ezt nem vágom,most lehet én olvastam el valamit. Valaki 'nappali fényként' akarja használni az angel eyet? Azt mégis hogy? Az csak helyzetjelzőként lehet használni,mert lófaszt nem világít előre és nagyon nem elég a fényereje! Én is csak azért raktam bele,mert tetszik Lakott területen kívül felkapcs tompított és szeva


itt a LED-es Angel-ről van szó. gondolom abból indul ki a kolléga, hogy audi, és akkor mint azokban is, itt is nappali fényként lehet használni. Mondjuk ha úgy vesszük tudja ugyanazt a fényerőt, csak mivel E46-ban ez nem gyári így...