YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-02-20 12:43 Legjobb nyári gumik...

több kommentre válaszólva:

Mokkanat: a hasonlatod kicsit hülyeség, mert a Kumho semmivel nem szarabb mint egy Conti. a gyalázat ott van, amikor valaki ott spórol a gumin, hogy wanli, nankang, maranghoni, linglong meg istentudja milyen gumikat vesz, főleg nagyobb értékű gumikra. egy Kumho nem azért olcsóbb egy Contitól, mert rosszabb, hanem nincs akkora neve. ez olyan mint a sony, a nevet kell megfizetni, egy LG ugyanazt tudja csak fele annyiért.

Bero: a Falken-nek vannak jó gumijai, de kevés, a nagyrésze elég necces esőben, mondjuk ez inkább a 2 éves szériákra jellemző. az a baj, hogy nagyon sokfelé gyártanak gumikat, és hiába az ISO és egyéb minősítések, különbség úgyis lesz.
nekem furcsa, hogy a Kumho ára eléggé lement, sőt egy éve marha nagy akció volt belőlük, kicsit gyanakodni kezdtem, hogy mi lehet az oka. egyet tudok mondani, ami az én véleményem, nem kell rám hallgatni, de barum, falken, firestone,... kínai társait nem vennék. Barum nagy része is román gyártás, amiből ki van spórolva a cucc és elkopik mint a xar. én azt mondom találd meg az aranyközéputat, és ha egy gumi olcsóbb 10ezerrel, mint a conti (ami ez egyik legdrágább abroncs a neve miatt), az nem fogja azt jelenteni, hogy az egy xar.

YELLOW Elküldve: 2011-02-20 10:30 Hasznos weboldalak

Mokkanat írta: Bömbikről minden:

http://www.realoem.com/bmw/select.do



neked biztos újdonság, de ha visszanézel, akkor...
sokan több éve használjuk

YELLOW Elküldve: 2011-02-20 10:10 Legjobb nyári gumik...

én egy évvel később mikor megvettem a BFG-ket, olvastam egy külföldi oldalt, ahol felhasználók írják meg a véleményüket.az összes gumi közül a BFG volt minden szempontból a legjobb. több ezer vélemény volt a gumikon. a "nevesebb" gumik, pl dunlop, vagy conti, misi 10-20pontttal gyengébbek voltak a kategóriákban (szárazon, vizen..stb). aztán több ilyen oldalt találtam külföldieket, ahol nagyon hasonló volt az eredmény. tehát nem reklámkampány teszteket néztem. én most csak a minta miatt váltanék, mert egy picit hangosabb a V minta miatt, meg hogy optikailag keskenyebbnek hat.
egyet tudok aszimetrikust nem vennék, erről senki nem tud meggyőzni. hiába van ugyanúgy bent vagy épp kint mind a két oldalon azonos gumikeverék minőség, a minták nem egyformák, egyik oldalon előre másikon hátrafelé "néznek". persze normál autózás hatására nem jön ki a különbség, de sosem lehet tudni mit hoz a sors.

YELLOW Elküldve: 2011-02-19 20:38 Legjobb nyári gumik...

hancurozo írta:
YELLOW írta: faternak az astrán a télije van és tökéletes. én inkább a nyárira mondanám, hogy az oldaltartása nem az igazi, de ennek egy okát látom a made in hungary-t, mert a másik párom az made in france.
amikor megvettem a gumit, direkt megmértemm mert rögtön észrevettem a régi 225-öshöz képest. a méret pont annyi volt, mint ami rá volt írva, viszont a régi 225-ös fuldám mérete 245 volt.
nekem azért nem mindegy milyen gumim van, mert azért akarom tudni a lehető legbiztonságosabb autóban vagyok. nekem mind esőben mind szárazon jól tapadnak a BFG G-Force Profiler-ek, és nem haza beszélek, mondom nekem egyedül az optikai csalódásával vannak gondok.


Én is lemértem!
Ha majd kipróbálsz 8-10 fajta gumit akkor majd más lessz a véleményed. Akkor majd rájössz, miért drága a japán gumi és milyen érzés mikor nagy sebességnél is tapad a kanyarban. (nem a 320d-vel hanem 1 hátsókerekes japán autóval)


nagyon jól tudom, milyenek a japán gumik. nem kell bemutatni őket. próbáltam az aranyközéputat megtalálni, ár-tartósság-teljesítmény tekintetében. ha külön-külön vesszük a tulajdonságokat, akkor egyenként illetve max 2 tulajdonságban van jobb gumi, de akkor is van egy ami hátrány. korábban is nézegettem a gumikat, de mielőtt fettem nagyon belemerültem, de nagyon. mindenki mást favorizál, lehet hülye vagyok, de elveim vannak és elképzeléseim, lehet sokak ezen mosolyognak, írásban nehéz leírni ezeket, de én tudom mit miért veszek. de ez amúgysem rólam szól. én csak leírtam egy véleményt. tőlem mindenki azt vesz amit akar.

YELLOW Elküldve: 2011-02-19 20:00 Legjobb nyári gumik...

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Hori írta:
Bero írta: Sziasztok! BFGoodrich gumikról vélemény? 255/35 R18. Köszi




szerintem szar nekem volt 17be és most a 20"on is van 2 új belőle de véleményem szerint a nankang ns2 is jobb

de ha kérdezed Yellowt ő isteníteni fogja / neki is bf van/



nem istenítem, én mikor vettem számtalan tesztet olvastam. egy baja van, az a mintázat, ami miatt keskenyebbnek néz ki, mint amilyen. optikai csalódás.

a nankang egy fos, harmad annyi idő alatt elkopik, és még csak nem is tapad.

ha most kéne vennem gumit, akkor: (de csak a minta miatt, ezek kopósabbak, és esőben gyengébbek, bár én esőben nem is használom annyira)

Kumho Ecsta
http://www.discounttiredirect....za.ang.jpg
Dunlop SP Sport Maxx
http://www.automax.hu/kepek/du...maxx.1.jpg


Sajnos nem csak optikailag keskenyebb. (mérd le)
Én téliben használom, + a terep gumiját használtam a melóban. (a terep gumi nagyon bevált)
YELLOW (nem támadás) amit te mész egy évben, mindegy milyen gumi van az autódon.
Sem téliben sem nyáriban nem veszek többet ilyen gumit. Téliben az oldal irányú terhelést nem bírja, nyáriban nem tapad.
A conti gumik jól tapadnak, de ezért hamar is kopnak (max 40e bírt ki, nem egész 2 szezon alatt)
Nézd meg, mi az amit vársz a gumitól, és az alapján válassz


faternak az astrán a télije van és tökéletes. én inkább a nyárira mondanám, hogy az oldaltartása nem az igazi, de ennek egy okát látom a made in hungary-t, mert a másik párom az made in france.
amikor megvettem a gumit, direkt megmértemm mert rögtön észrevettem a régi 225-öshöz képest. a méret pont annyi volt, mint ami rá volt írva, viszont a régi 225-ös fuldám mérete 245 volt.
nekem azért nem mindegy milyen gumim van, mert azért akarom tudni a lehető legbiztonságosabb autóban vagyok. nekem mind esőben mind szárazon jól tapadnak a BFG G-Force Profiler-ek, és nem haza beszélek, mondom nekem egyedül az optikai csalódásával vannak gondok.

YELLOW Elküldve: 2011-02-19 19:34 Legjobb nyári gumik...

Hori írta:
Bero írta: Sziasztok! BFGoodrich gumikról vélemény? 255/35 R18. Köszi




szerintem szar nekem volt 17be és most a 20"on is van 2 új belőle de véleményem szerint a nankang ns2 is jobb

de ha kérdezed Yellowt ő isteníteni fogja / neki is bf van/



nem istenítem, én mikor vettem számtalan tesztet olvastam. egy baja van, az a mintázat, ami miatt keskenyebbnek néz ki, mint amilyen. optikai csalódás.

a nankang egy fos, harmad annyi idő alatt elkopik, és még csak nem is tapad.

ha most kéne vennem gumit, akkor: (de csak a minta miatt, ezek kopósabbak, és esőben gyengébbek, bár én esőben nem is használom annyira)

Kumho Ecsta


Dunlop SP Sport Maxx


YELLOW Elküldve: 2011-02-19 16:31 Gumi

anubisz írta:
YELLOW írta:
Mokkanat írta:
Pedig el lehet képzelni róluk mindent. Tegnap mondta a futóműves, hogy volt egy kuncsaftja X6-al akinek szinten nem nyúltak hozza a Wallisban, pedig szigorúan arra vitte be a vasat. Egy szervizes gyerek súgta meg neki utólag. Vehetett 2 új gumit hátra mert recésre kopott neki. Ennyi...


sajna így van. nekem az olajat se cserélték volna le, ha nem ragaszkodok a jelenlétemre a procedúra alatt. inkább egy kis szervízbe viszem, nem márkaképviseleteshez. a legtöbb zele takony fiatalokkal, nem értenek semmihez. jelzem ilyen minden márkánál van. garanciális szervizekre is hiába viszed. felszámolnak mindent, aztán a fele nincs elvégezve. köüedelem az egész.



Hát az akkor nagyon undorító hely. Itt Győrbe ilyen nincs. Ki is basznák azonnal őket,mióta ide járok már ki rúgtak vagy 4 szerelőt, és csak a mutyizások miatt,meg hogy otthon szereltek meló után maszekba.Nekem mindig az a srác szereli évek óta, mindig neki adják ki a kocsit. Egyszer meg kéne jelölni,festeni a csavarokat aztán megnézni hozzá e nyúltak utána meg jól ki baszatni őket. Én tuti megbuktatnám azokat a köcs..et, ha lenne egy 15 milliós kocsim azt így megszívatnának. Ha kell rejtett kamerát szerelnék a kocsiba, aztán mehetnének a faszba. Már csak bosszúból is, vinném a felvételt a cégvezetőhöz, nem a szerviz vezetőhöz. Persze a pénzt is vissza kérném.


ebben csak az a durva, hogy egy suzuki szervízben ne van kamerázva minden, és vagy kintről, vagy akár 1 év után is visszanézheted a felvételt.

YELLOW Elküldve: 2011-02-19 12:55 izzók / izzókészlet

Csum írta: értem és minőségre milyet érdemes bele tenni? vagy ez teljesen lényegtelen jó bele asima párszáz forintos is?

kempelen írta:
Csum írta: sziasztok az érdeklene engem,hogy gyárilag tompított fényszóróba hány wattos izzó jár?


Elméletben 12V 55W H7 típus való a nem xenonos fényszórók mindkét foncsorába.




beleszólok: attól függ mire használod az autót, ha sokat mész sötétben, akkor érdemes a drágább (pl Nightbraker) izzókat venni, de ha nem, akkor a mezei is jó. én 2 éve használom a corás 990.- os izzót, és semmi baja, jobban látok vele, mint egy natúr hella-val, vagy bármivel. és negyedébe kerül.

YELLOW Elküldve: 2011-02-19 12:48 kormány

Tom22 írta: Sziasztok! Szeretném megkérdezni hogy a kormányomat szeretném levenni,nagyából tudom h kell,de ha leírnátok megköszönnném.Elvileg elég ha nincs gyújtáson az autó a légszák miatt?Nem akarom levenni az akksi sarut...



pedig pont a légzsák miatt muszáj leszel levenni az akksisarut... amúgy nem értem miért ne lehetne levenin a sarut?!

YELLOW Elküldve: 2011-02-19 12:46 izzók / izzókészlet

Csum írta: sziasztok az érdeklene engem,hogy gyárilag tompított fényszóróba hány wattos izzó jár?


ha minden igaz 5W-os kell bele.

javítva 55W-os kell



YELLOW Elküldve: 2011-02-19 10:37 Gumi

Mokkanat írta:
Pedig el lehet képzelni róluk mindent. Tegnap mondta a futóműves, hogy volt egy kuncsaftja X6-al akinek szinten nem nyúltak hozza a Wallisban, pedig szigorúan arra vitte be a vasat. Egy szervizes gyerek súgta meg neki utólag. Vehetett 2 új gumit hátra mert recésre kopott neki. Ennyi...


sajna így van. nekem az olajat se cserélték volna le, ha nem ragaszkodok a jelenlétemre a procedúra alatt. inkább egy kis szervízbe viszem, nem márkaképviseleteshez. a legtöbb zele takony fiatalokkal, nem értenek semmihez. jelzem ilyen minden márkánál van. garanciális szervizekre is hiába viszed. felszámolnak mindent, aztán a fele nincs elvégezve. köüedelem az egész.

YELLOW Elküldve: 2011-02-19 10:12 Alufelni méretek

laci320d írta:
Tyetyi írta:
Hori írta:
laci320d írta: Hali mindenki!

Kérdés a 19x9" ET 39 alufelni bemegy- e 46 320d alá hátul?
Köszi



befér csak ne rakjál rá 215/35 nél nagyobb gumit és ne legyen megültetve. ha ezek közül valamelyik nem ok akkor bele fog érni a perembe



Olyan kicsi lenne ott a hely?




Köszi Hori, viszont az Et kalkulátor szerint a Belseje 10mm bentebb lesz, a külső pedig 2mm el megy kintebb.A 255/30 19 pedig -2 mm kiseb átmérőben a jelenleginél.Akkor most tanácstalan vagyok.


biztos, hogy nem fog elférni. 245/40 17x8-as és az is marha necces.

YELLOW Elküldve: 2011-02-18 21:32 manuális váltó

spree írta: Hello mindenki!

Hosszas gondolkodás után vettem a gépbe egy új sebváltó gombot, a régi már elég gáz.
Szóval most van a baj, mert a sokak által leírt módon (csak egyszerűen felfelé lehúzni) nekem sehogy sem akar még csak megmozdulni sem.
A szemem kijön az erőlködéstől, attól félek lassan felhúzom az egész váltóházat kardánostól diffistől a lyukon, a sérvem kiújul de ez akkor sem jön le.
Valóban nincs semmilyen pl. évjárattól függő trükkje ennek?
Nem kell semerre tekerni, vagy esetleg a tetején a kupak alatt csavaros?
Nem akarom szétbarmolni a váltókulisszát meg a mechanikát még jobban, így sem tökéletes sajnos olajcsere után a váltóm, nem akarok még plusz törni vagy feszíteni valamit.
Plííz adjatok tanácsot vagy aki biztosan meri állítani, hogy ez csak ilyen nehezen jön le, de lejön simán felfelé húzva, vagy járt ugyanígy mert csinálta, kérem írja meg, én akkor bátran ráfogok keményen oszt leszakítom a f...ba..

Köszi előre is....


picit tekerd meg mindkét irányba, mert lehet valaki már beleragasztotta. le kell jönnie, én is majdnem orrba vágtam magam, mikor le kellett vennem.

YELLOW Elküldve: 2011-02-17 20:36 Olajzabálás

BarG írta:
anubisz írta: Azt se értem, hogy ha a gyári ajánlás 5-30 max 0-30 miért használ valaki 10-40 es olajat.
Ki mondta neki hogy azt használjon? mert a szerviz,vagy a Manual biztos nem.


A gyári ajánlás nem 5W-30, sem nem 0W-30. A gyári ajánlás pl bmw-LL98, BMW-LL01 vagy BMW-LL04. Aztán a BMW-LL98-as olajok többsége 5W-40, a BMW-LL01-ben meg van 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40. Tudtommal a BMW-LL04-ben is ilyen viszkozitások fordulnak elő. Tehát nem viszkozitást, hanem minősítést kell keresni.



az LL-98, LL-01, LL-04 ezek arra utalnak, hogy Long Life olajok, az utánuk lévő szám azt az évet jelöli, amelyiktől alkalmazható az olaj a motorban. azaz egy 2004 utáni gyártású motorba, nem igazán szabad (nem illik, nem ajánlott) LL-98, LL-01 olajat tölteni, mert azok 2001 és 1998-as fejlesztésű motorkba való. persze felfelé lehet menni tehát egy 2001-es motorba lehet tölteni LL-04-et, ha nem eszi.

YELLOW Elküldve: 2011-02-17 20:30 Valaki segítsen

akos1990 írta: Sziasztok!

Az érdekelne engem hogyan lehetne E36-osnál megcsinálni a műszerfaltesztet, mert kiváncsi lennék a kocsi eredeti km futására.Kérlek segítsetek
Köszi



a valós km-t műszerfalteszttel nem fogja kijelezni. ha nincs benen BC, akkor meg csak az alap tesztet tudod futtani, hogy az összes mutató és LED egyszerre leellenőrzi magát.