YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-02-17 17:11 Vicces :)

Európai tudósok folytattak kutatásokat az alkoholnak az egészségre gyakorolt hatásairól, és egyértelműen megállapították az alábbiakat:

Vodka + jég = károsítja a vesét.

Rum + jég = károsítja a májat.

Viszki + jég = károsítja a szívet.

Gin + jég = károsítja az agyat.

Ki hitte volna, hogy az a kurva JÉG tesz tönkre bennünket!

A pálinkát a magyarok sosem itták jéggel ,hál' Istennek !

YELLOW Elküldve: 2011-02-17 14:34 Olajzabálás

davech írta: Voltam Szegeden Bosh szervizbe. Megcsináltuk a diagnosztikát, turbo, egérszelep rendesen dolgozik, minden megfelelő értéket mutatott. Srác azt mondta hogy 15.000km / ~3liter még "belefér" (200e km).. "Persze ki lehet deríteni, hogy mitől kajálja az olajat: pénz, idő, szívás."
Most nem tudom mi tévő legyek, foglalkozzak a dologgal, vagy öntögessem az olajat.
Szóval előrébb nem jutottam.

Megkérdeztem mást is erről, ő azt mondta /tapasztalta/ olyat lehetne kipróbálni, hogy más típusú olajat rakni a verdába. Most Castrol 5w30-as van benne, Gyári BMW 5w30-assal próbáljam meg, hátha az jobban tetszik neki. /Úgy tudom Castrol/Gyári BMW olaj egy kutya?..


én hallottam már BMW-s kollégáktól (és OFF autós ismerősoktől), hogy nekik a Metabond használatával csökkent az olajfogyasztás és csendesebb lett a motor. persze csak eredeti Metabond-dal nem hamisítvánnyal.
csak infónak mondom, én nem tudom alátámasztani ennek a valódiságát. de ha több embertől hallottam, csak lehet benne valami.

YELLOW Elküldve: 2011-02-16 06:41 Benzin adalékok

anubisz írta: Amúgy mitől lesz jobb az autó, ha mondjuk egyszer keverem az üzemanyagot 100 as V-Power Racing üzemanyaggal,és utána már csak 95 öst használok? Tegnap raktam bele 30 litert, vagyis rá tankoltam. Ki tisztit valamit? vagy mi? Mert ha benne van akkor értem,de ha már simát fogok tankolni,akkor miért érzem hogy jobb lesz? Nem tudom,azért kérdezem.


én már írtam: 20 liter V-Power Racing + 10 liter sima 95-ös = morgósabb hang, jobb dinamika, nekem bevállt, normál használatnál kevesebb fogyasztás. évente egyszer megcsinálom ezt, utána jobb sima 95-össel is. nem drasztikus dolgokat kell elképzelni.

a 95 V-Power viszont xart sem ér, nem megy jobban, de legalább többet fogyaszt.

YELLOW Elküldve: 2011-02-15 09:22 Újítások

YELLOW írta: Szia Robinson!

tudom elfoglalt vagy, de egy kis dolgot már muszály lesz beépíteni a fórumban.
a legegyszerűbb dolognak azt tartanám, hogy amikor valaki (főleg újak) új topic-ot akarnak nyitni, akkor ugorjon fel egy ablak, ami figyelmeztetne, hogy a keresőbe írjuk be azon kulcs szavakat, amivel topic-ot akarunk nyitni, hogy meggyőzödjünk nincs-e hasonló már.
sajnos az utóbbi 2 hétben folyamatosan nyílnak a felesleges topic-ok az újak részéről. ha már kommentszámra nem lehet lekorlátozni a topic nyitást, akkor legalább a figyelmet kellene felhívni.

köszönöm!



meg kellene már csinálni, mert minden új ember nyit valamit.

YELLOW Elküldve: 2011-02-14 21:27 Hidegindításkor "himbál" a motor

hil írta:
Akkor meg a motorban nem jó valami!

Bocs, ezt nem lehetett kihagyni az előzmény válaszok után

Lehet, hogy össze van törve a katalizátor belseje



már megbocsáss, de ha nem ír le semmit, akkor mégis az alapokból kell indulni. ha az elején leírta volna, hogy mi lett cserélve, és a pontos hibajelenséget talán magam is megkíméltem volna.
egyébként azért, mert valami fél éve lett cserélve, még nem jelenti azt, hogy ne romolhatna el

YELLOW Elküldve: 2011-02-14 18:52 Hidegindításkor "himbál" a motor

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Üdv! Nekem nem himbál a motor hidegindításkor,hanem 40-nél többel nem tudok menni Bármilyen sebességbe rakom tökmindegy,full gázt adok torpan,nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. kb 1-2 perc után visszatér és megindul amikor kicsit melegebb a motor! Valaki tapasztalt már ilyet? Légtömegmérőm gép szerint jó...


na ez nem légtömegmérő...
ez már inkább AC gyanús. lehet egy benzinszűrő csere nem ártana... bár melegedéshez nincs köze...



AC pumpa 3 hónapja lett kicserélve full újra gyárira a benzinszűrővel együtt! Ezért nem tudom mi lehet ez :S Gép csak katalizátort dobta ki szarnak!


akkor meg lambda szonda

YELLOW Elküldve: 2011-02-14 18:30 Hidegindításkor "himbál" a motor

Bero írta: Üdv! Nekem nem himbál a motor hidegindításkor,hanem 40-nél többel nem tudok menni Bármilyen sebességbe rakom tökmindegy,full gázt adok torpan,nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. kb 1-2 perc után visszatér és megindul amikor kicsit melegebb a motor! Valaki tapasztalt már ilyet? Légtömegmérőm gép szerint jó...


na ez nem légtömegmérő...
ez már inkább AC gyanús. lehet egy benzinszűrő csere nem ártana... bár melegedéshez nincs köze...

YELLOW Elküldve: 2011-02-14 14:28 manuális váltó

stgoofy írta: hali

Szeretném megcsináltatni a váltomat a tipikus 5 sebesség fele állás miatt mert nagyon idegesit.
kérdésem az lenne hogy valaki megtudja mondani hogy melyik hüvelyt és rugót kell megrendelnem hogy jó legyen ,mert a reaolemen néztem és van belőle vagy 6 helyen és nem tudom melyik tartozik az 5-ős höz..

reaolem kép



mi is a hiba? lötyög vagy mi? vagy ha kiveszed sebességből nem húzza be középre a kart?

YELLOW Elküldve: 2011-02-13 21:20 Olajzabálás

lacaca írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.


Most a" 0mm" olajfogyasztású autók tulajdonosai valszeg egyetértenek Yellow-val de én nem! Az 1dl/1000km olajfogyasztás teljesen jó a gyári engedélyezetthez képest!!km-től függetlenül!


én nem mondom, hogy az enyém nem fogyaszt, de a korábban írtak akkor is sokak. amit meg a szervízkönyvekben írnak, azon el vagyok képedve. pl az új off autónknál azt írja, hogy 1 liter/1000 km már gondot jelent. hogy lehet ilyet írni? vagy ezzel takaróznak, nehogy garis legyen egy motor?
az én véleményem az, hogy 0,5 deci/1000 km már sokkal szimpatikusabb és reálisnak tartom. ez csupán az én véleményem. nekem furcsa a nagyobb olajfogyasztás, mintha egy kétütemű robogóról beszélnénk

YELLOW Elküldve: 2011-02-13 18:59 Hidegindításkor "himbál" a motor

vsop14 írta:
Tomie30 írta:
YELLOW írta:
Tomie30 írta: Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló


menetközben érezni gázadásnál megtorpanást? ha igen, akkor tutti légtömegmérő tisztítással kezdeném. főleg ha dircsi-szürcsi van rajta. ez a legolcsóbb megoldás így elsőre. ha nem használ, akkor lehet továbbmenni, de attól még lehet rossz a légtömegmérő, tehát nem a kosz miatt mér rosszul.



Köszi a gyors választ! Nem, nem torpan meg!


Yellow biztos ELFELEJTETTE, hogy az M40es-nek a légtömegmérője még torlólapos..... Azt aztán tisztogathatod..... Remélem azért nem ment rá a délutánod a légtömegmérő tisztítására.


nem felejtettem el... NEM TUDTAM

amúgy most néztem, hogy 1.6 nem is értem miért 2.0 volt akkor a fejemben

YELLOW Elküldve: 2011-02-13 18:57 Olajzabálás

tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.


Olvasd végig még egyszer alaposan,mit írtam.



1000 km-t akartam írni, tehát a többi része ugyanaz. 1000 km-re sok az 1 deci szerintem, bár dízelnél nem tom, de sokallom.

YELLOW Elküldve: 2011-02-13 17:14 Olajzabálás

tschikosch írta:
Hali!

Nekem ezer km-enként 1 dl-t megkajol a gyári Longlife olajból.Lesz..om.
Akkor idegesebb voltam,amikor az 1.4 benzines fosvágen pólóm ugyanezt csinálta.
Ott pedig nem kéne hogy elszökjön.


akkor neked ott a turbo-val, vagy a motorral gondok vannak... 100km/1dl az sok. ha lenne benne 800ezer, akkor oké.

YELLOW Elküldve: 2011-02-13 12:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Steve750 írta: Sziasztok!

Nemrégen vettem egy 98-as 750-es e38-at. Kapcsolatunk elég nehezen indul ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy hibakód kiolvasásban tud-e valaki segíteni?

A hiba jelenség: Megmelegszik az autó és egy óra múlva meg-megtorpan és nem is megy rendesen, alapjárat leesik mintha lefulladna.

Gyújtás elég öreg rajta de elosztókat és rotorokat megtisztítottam utána egy darabig jobb volt, de kb 200km után megint torpanás-kihagyás és erőtlenség.
Töltés jó.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Antal István
124@gportal.hu


1. légtömegmérő tisztítás
2. gyertya csere (sajnos ez neked nem egy olcsó megoldás, mert 12 kell bele és a hiba elég tipikus, amigyertyára utal. olyan nincs, hogy megtisztítod a rotort, meg ilyenek. az elosztó lehet rossz, de az csere, mert lehet már elhasználódott vagy repdés van rajta)

YELLOW Elküldve: 2011-02-13 11:35 Hidegindításkor "himbál" a motor

Tomie30 írta: Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló


menetközben érezni gázadásnál megtorpanást? ha igen, akkor tutti légtömegmérő tisztítással kezdeném. főleg ha dircsi-szürcsi van rajta. ez a legolcsóbb megoldás így elsőre. ha nem használ, akkor lehet továbbmenni, de attól még lehet rossz a légtömegmérő, tehát nem a kosz miatt mér rosszul.

YELLOW Elküldve: 2011-02-12 21:49 Olajzabálás

hil írta:

Városban vagy országúton használod? Keress vissza, volt egy nagyon érdekes írás sorozat linkekkel megtűzdelve a motor olajokról. Ott le van írva, hogy mitől van az, hogy pl városi használatkor nem kell után utántölteni, de hosszabb országút után kell a pótlás.



ha belegondolsz, azért városban is jobban eszi az olajat. az egy dolog, hogy sokan finoman tudnak járni az autóval.
gondolom az országutas dolognál arra célzol, hogy az olajban lévő üzemanyag, hosszabb távon ki tud párologni, és ezért csökken a szint.
ezt csak azért mondom, mert ez az írás azt sugalja, mintha jobban ártana a motornak, olajfogyasztásnak, a hosszú országutas tempó. pedig nem. egy autó számára minden alkatrészre sokkal megterhelőbb a városi használat.