YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-01-28 12:03 alapjárat leesik, ingadozik

kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito


akkor a képen nem a Te verdád van gondolom. egy légtömegmérő tisztítással kezdeném az egészet. féktisztító spray ideális hozzá.

YELLOW Elküldve: 2011-01-27 20:39 Fûtés - Klíma

zolee05 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni sürgősen mert megfagyok a kocsiban XD

Bmw 320ci (2002)-ről van szó és azt csinálja hogy 32fokra van állítva a hőfok de jóformán hideget fúj és bármit állítgatok rajta sehogy sem jön meleg levegő. Én a hőfok érzékelő szenzorokra gondolok, de azt meg nem tudom hogy hogy szedjem ki az egész panelt.Ja és kétzónás digitális cucc van benne ha ez számít valamit.

Szerintetek mi lehet a gond?? Vagy mit lehetne kezdeni vele??


a középső rostélynál piros állásban van a tekerő?
kétzónás E46-ban?

YELLOW Elküldve: 2011-01-27 20:03 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hancurozo írta:
Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 323d.


323d??? nem 23i, 25i, 28i-re gondolsz?
ettől cifrább az OFF sejat lejon 1.8-as motorok. lejonba 180, 210, 225 lovas, míg fosvágenben 125, 150 lovasak. vagy nincs rajta turbó, vagy van, de van 3 féle. ezenkívül majdnem mindnek más a hengerfeje, szelepfedele, más dugattyúk, vezérlés, hengerfej anyaga...stb. pedig szinte ua. a motor alapjában véve.

ha azt vesszük, hogy egy iS motort lehet venni, már 100e körül, akkor ez a legjobb megoldás. a blokkot kell meghagyni a többi csere a másik iS mociról.

YELLOW Elküldve: 2011-01-27 18:09 Bmw-s vegyes videók

YELLOW írta: irányítás Nokia C7-tel


YouTube videó




az igazi szerelem

az igazi szerelem


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2011-01-27 16:13 Bmw-s vegyes videók

irányítás Nokia C7-tel


YouTube videó





YELLOW Elküldve: 2011-01-27 16:07 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hancurozo írta:
YELLOW írta: szerintem a dugók dettó ugyanazok. ugyananyni köbcentis csak a teteje más. a vezérlés része.



Az égéstér kialakítása miatt, lehet a dugó kialakítása más. De akár lehet egyforma is. Ezt meg kell nézni.







jujj igazad van... gondolom a szelepnek van kimarva hely, és ugye az egyik 8 a másik 16 szelepes. hát igen max dugókat kell még cserélni.

YELLOW Elküldve: 2011-01-27 15:52 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hancurozo írta:
Bero írta: Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


Megnéztem. A katalógus szerint rá lehet rakni a 318is, 318ti, Z3 16v (M44 motor) hengerfejét. Azokban a motor felső része (és a tömítés is) egyforma. Kérdés, hogy a dugókban, ill. másban van-e eltérés? Viszont ha rá is lehet rakni, az elktronika is kelleni fog hozzá. (cserébe 140 paripával gazdálkodhatsz)



szerintem a dugók dettó ugyanazok. ugyananyni köbcentis csak a teteje más. a vezérlés része.

YELLOW Elküldve: 2011-01-27 15:16 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Bero írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



dbilas vezérműtengely!!! de nem olcsó mulatság. mást nem nagyon tudsz tenni.



+ szelepeket, szeleprugót, szívócsatornákat, lendkereket, tengelykapcsolót, befecskendezőket, üza. nyomást. Utána sajna hozzá kell írni a motorvezérlőt, és meg fog nőni a fogyasztásod. (mindez mellesleg nem kis pénz)



Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


kevesebb szelep kevesebb baj. sokkal csendesebb.
szerintem ha nincs baj az autóval, akkor kár belenyúlni.

YELLOW Elküldve: 2011-01-27 14:38 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Bero írta: Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



dbilas vezérműtengely!!! de nem olcsó mulatság. mást nem nagyon tudsz tenni.

YELLOW Elküldve: 2011-01-26 20:59 Akkumulátor

wizzaerr írta: Sziasztok!

A szivargyújtón felejtettem az ülésmelegítőt ami leszívta az akksit. Havernak szóltam, hogy segítsen bebikázni. A két kocsi akkumulátorát kötöttük össze pólushelyesen, haver 2000-es fordulaton járatta a nissant én indítóztam az enyémet, de ugyanaz a kattogás mint előtte. Lehetséges hogy a 64Ah-s akksi nem tudta kisegíteni az enyémet? Vagy mit rontottunk el?


a pozitívat nem az akksira kell rakni. a bikázó akksi pozitívját neked a kis fekete + jelű dobozra kell kötni. motortér ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon.

YELLOW Elküldve: 2011-01-26 20:53 Heeelp...!

ute107 írta: Nagy a baj srácok!

Ma reggel elmentem dolgozni az autóval. 20 km! Semmi baj. Leparkoltam, majd este indultam és 200 méternél észleltem, hogy instabil az autó. A főúton alig tudtam az úton tartani, majd megálltam. Megnéztem a gumikat, egyik sem lapos, nem áll furcsán egyik kerék sem. Majd hazaérkezés előtt kb. 30 km/h val bele "száguldottam" egy körforgalomban és ahogy íven akartam tartani a kocsit, szépen körbefordultam.
Na ekkor nem haza mentem, hanem próbálgattam és kicsit nedves úton egy kisebb emelkedőn 2. és 3. sebességi fokozatban alig ment fel. Villogott a kipörgés gátló. Kikapcsoltam, akkor meg elpörgött a kerék...?????!!!!

Egyből akna---> alánézés... semmi hiba. Rugók, talpasok, lengőkarok, szilentek a helyén és nem engedett semmi sem. Aknák kéziféknél 1. seb fokozatban terhelve, szépen ül az autó...

A fékeim nem szorultak meg. Nem tudom mi lehet a gond. Szervízbe vinném, de nem tudom még mert meló-meló hátán!!!

Valakivel hasonló történt már, vagy tudja h. mi lehet a gondom?!


nem lehet, hogy az ABS tárcsa elkoszolódott? és emiatt érzékel rosszul... bocs csak próbálok gondolkozni.
ha garázsban parkolsz, akkor nézd meg holnap csinálja-e reggel, amikor mész vele. a fagy és a latyak képes érdekes dolgokra.

YELLOW Elküldve: 2011-01-26 20:35 hogyan......

én inkább ezt mondom, idézet az Újítások topic-ból:

"Szia Robinson!

tudom elfoglalt vagy, de egy kis dolgot már muszály lesz beépíteni a fórumban.
a legegyszerűbb dolognak azt tartanám, hogy amikor valaki (főleg újak) új topic-ot akarnak nyitni, akkor ugorjon fel egy ablak, ami figyelmeztetne, hogy a keresőbe írjuk be azon kulcs szavakat, amivel topic-ot akarunk nyitni, hogy meggyőzödjünk nincs-e hasonló már.
sajnos az utóbbi 2 hétben folyamatosan nyílnak a felesleges topic-ok az újak részéről. ha már kommentszámra nem lehet lekorlátozni a topic nyitást, akkor legalább a figyelmet kellene felhívni.

köszönöm!"

YELLOW Elküldve: 2011-01-24 20:16 Szervíz kilóméteróra nullázás

akkor irány a motortér, kerek csatlakozó...

YELLOW Elküldve: 2011-01-23 21:33 manuális váltó

én egyet tudok, lecseréltem a gyári olajat, ami tiszta volt SMX-S-re, de akadósabb lett. több helyról tanácsolták, hogy szervo olajat kell bele tenni, mert a gyári állaga is olyan. vagy az automata váltóolaj a legjobb manuálisban. ezt lehet még kifogom próbálni. mert eddig ugyanilyen esetben mint az enyém, bevált.

de erről már beszéltünk...

YELLOW Elküldve: 2011-01-22 22:09 Alufelni méretek

czellaia írta:
YELLOW írta:
czellaia írta:
Zolee írta:
czellaia írta:
Zolee írta:
czellaia írta:
50-es ET számú felni fel megy az autómra simán?vagy kell alakítani valamit?

8" és szélesebb felnivel simán felmegy, de miért akarsz ilyen nagy ET-jű felnit?


Nagyon tetszik 105-ös típus.Itt a fórumon van eladó de 50ET számmal.El is küldte privibe
az infokat és ott láttam hogy van ET47-is belőle.Már kérdeztem tőle hogy olyat nem e tud.
Az ET 50-es 8,5 es.Mi változna ha ezt fel tenném?

Köszi

Igen van ET47-es, de az 8"-os - ezt tedd előre! A 8.5 ET50 előre kicsit sok lenne, hátulra viszont tökéletes.


Akkor így mehetne??:8"ET47 205/50/17 ELŐL.8,5"ET50 225/45/17 HÁTUL.



személy szerint azt mondom, keskenyek a gumik a felnikre, legalább 1-1 mérettel nagyobb kell előre és hátra. illetve ezzel az ET-vel marhára "beesett" lesz a felni a kerékjáratban, ez a felniméret így lenne igazi: 8" ET35 elől, 8,5" ET43 hátra


Értem.Előre azért szeretnék keskeny gumit mert idegesít hogy a rossz utaknál kikapja
a kezemből a kormányt,és ugyebár szinte mindenhol rossz út van.Jelenleg 225/45 van körbe ET47.Azt hiszem 8".
Felnit is szeretnék cserélni a stayling 105-re és 46,47 és 50 ET-vel van.
Azt hiszem maradok 8"17 ET47 225/45/17nél körbe.Már unom a filozást


valaki írta itt, talán Burns, hogy ha jó a futómű, akkor mindegy milyen széles a gumi a 225 sem fogja rángatni a kormányt. én új autónál is meg tudom ezt cáfolni. a 205 kb a vízválasztó, de a 8"-ra ez nagyon keskeny szerintem. az én véleményem az, hogy ezekkel az ET-kkel nem a legszebben fog mutatni, de szokás és használat kérdése.
nekem 225 van elől, és kicsit csípem ha húzza a kormányt, hosszú távon fárasztó az tény, de legalább érzem az utat. ami furcsa lehet, de nekem fontos és feeling-es.