YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-12-06 10:26 Motorolaj

YELLOW írta:
ebben csak egy a baj. ha el akarnád adni, akkor lehet a kutya sem fogja elhinni. egy diaggal látszik, mikor volt nullázva és azt fogja alapul venni. na most neked ez mindig egy teljes ciklus lesz, és hiába mondod, hogy márpedig te cserélted a felénél... érti?

mindegyik olajat tudják hamasítani. azt nem tudom arra mi a bizonyíték, hogy a BMW dobozos olajban az van, mint aminek lennie kellene. az ilynetől ledobom a láncot
ugyanúgy abba is azt töltenek amit akarnak, semmi garancia nincs rá. vagy az opelosok is tötsenek GM olajat? attól rosszabb nem nagyon van... dolgoztam festékgyárban, ha egyszer szart csinálnak, akkor ugyanaz a szar lesz 3 különböző dobozban is. itt arra akarok utalni, hogy állítólag a BMW-s olajban is Castrol van. a belső azonos csak a doboz más.



illetve még annyi, hogy pl néztem azt az olajat amit én vettem. Castrol, ahonnan én vettem, ott 2800ft/liter volt egy másik helyen 4500ft/liter.
most akkor gondoljam, azt, hogy én hamisítványt vettem? mert a drága biztos a minőségi? arra sincs semmi garancia. szerintem nem tudsz miből kiindulni. sok olajnál vannak nagy árkülönbségek, azonos típusnál is. az is lehet, hogy valaki a silány hamasítotton akar nagyobb hasznot húzni, és mondjuk a magasabb árral palástólni a dolgokat.

YELLOW Elküldve: 2010-12-06 09:18 Vicces :)

RÓMEÓ & JÚLIA (Duódráma)

R: Megyek hát, s tüstént szólítom kedvesem,
Hisz biztos reám vár talpig tetvesen.
De csitt! Mi fény villózik amott?
Konnektorba nyúlt, s ettől görcsöt kapott.
Ó, én egyetlenem, segítenék máris,
De nem teszem, hisz látom élvezed a fázist.

J: Bűzt hoz a szellő, ez Romeó lenne?
Ilyen szaga neki van, biztos vagyok benne.
Elindult felém, ide vezet útja,
Remélem, hogy erejéből több menetre futja.
Jöjj hát szerelmem, s csókold meg ajkamat,
De sietned kell, mert bélgiliszták hajtanak.

R: Mily furcsa a hangja, csak nem esett baja?
Tán rühes a kedves, hogy hullik a haja?
Ó, a galád tele van kéjjel,
Biztosan megcsalt mással az éjjel.

J: Ne szólj így Romeó, hisz meg szűz vagyok.

R: A füledre kedves, attól hallasz nagyot.

J: Szerelmem Romeó, ne gyanúsíts engem,
Hisz éjjel az odúm csak terád fentem.
Loboncos trombitád, mely igen derék fajta,
Nyújtsd fel hát iziben, s felhúzlak rajta.

R: Értem a terved, fáj a fogad a golyóra,
Húzzon fel inkább a Vágó Pisti rolója.

J: Hármat kérek kedves, ölelj, csókolj, szeress,
Szoknyám alatt iziben mamutfészket keress!

R: Ide figyelj kedves! Mit mondassz, csupa vidámság,
De nincs itt a Dévényi, ez nem három kivánság.
S most mondok neked szépet én is Júlia:
Arcod látvanyátol kipusztul Grúzia.

J: Szerelmem Rómeó, hangod mint az álom,
Meredő tagodat epedve várom.
Tudom, hogy féltél, s éjjel reám vártál,
S félelmed jeléül megtelt az ágytál.
Tudom, hogy szeretsz, s imádsz kellőképpen,
Vizelő kacséd kimutatta nékem.

R: Szót se többet erről, hisz elég a bajom,
Az engem ért csapást szó nélkül nem hagyom.
Keserű a sorsom, melynek tűz az oka,
Házunk égésének nagy volt a foka.

J: Ezek után Rómeó nem élet az élet,
Haljunk meg együtt, igyuk meg e mérget.
Az élet örömeit már élvezni nem merem,
Mert napok óta sajog, s gyötör aranyerem.
Ég veled hát kedves, az életet már utáltam,
S ha meghaltam, jöjj te is utánam.

(Julia megissza a mérget, s meghal.)

R: Balga lány, mit képzelsz! Hogy halni veled menjek?
Odébbállok, s inkább maszturbálok egyet.

YELLOW Elküldve: 2010-12-06 07:58 Motorolaj

hil írta:
miniyakuza írta: Sziasztok!

Szeptember végén vettem az autót és azt írja 11E km múlva cseréljek olajat!
Szerelő mondta, hogy ezt nem szokták buherálni tehát valós lehet az adat!
Mások meg ugye azt vallják, hogy amikor kocsit vesz valaki akkor rögtön olajcsere!
Nem tudom már kire hallgassak!Ja és a kupakra Castrol van írva de egy haver akinek van 2 bömbije is az Eso-t mondta!Állítása szerint azt szeretik a bömbölők!Neki hajlamos vagyok hinni de itt is van sok okos emberke és gondoltam hát ha valaki tud segíteni!


Én úgy cserélem, hogy cserekor amit mutat az si számláló, azt megjegyzek. Amikor a fele elfogyott, akkor olajat, szűrőt cserélek, de nem resetelem az SI-t. Tehát feleannyit megyek el egy olajjal, mint lehetne a számláló szerint. Nálam ez 12500 Km. Eddig Castrol Edge 5w30-at használtam, de sok rosszat hallottam a Castrolról, hogy hamisítják, stb. Legjobb a BMW olaj, de tehetsz bele Tesco gazdaságosat is, a Te dolgod, én az olajon nem spórolnék.



ebben csak egy a baj. ha el akarnád adni, akkor lehet a kutya sem fogja elhinni. egy diaggal látszik, mikor volt nullázva és azt fogja alapul venni. na most neked ez mindig egy teljes ciklus lesz, és hiába mondod, hogy márpedig te cserélted a felénél... érti?

mindegyik olajat tudják hamasítani. azt nem tudom arra mi a bizonyíték, hogy a BMW dobozos olajban az van, mint aminek lennie kellene. az ilynetől ledobom a láncot
ugyanúgy abba is azt töltenek amit akarnak, semmi garancia nincs rá. vagy az opelosok is tötsenek GM olajat? attól rosszabb nem nagyon van... dolgoztam festékgyárban, ha egyszer szart csinálnak, akkor ugyanaz a szar lesz 3 különböző dobozban is. itt arra akarok utalni, hogy állítólag a BMW-s olajban is Castrol van. a belső azonos csak a doboz más.

YELLOW Elküldve: 2010-12-05 15:29 Társalgó

Tiba írta: Hali, még mindig van 1-2 jó cucc itt a garázsban.
Pl Limó hátsó lámpa betétek, azoknak lehet érdekes, akiknek be van égve a csatlakozó.
Meg van itt m pakett első lökös rendszám tartó helyetti díszléc találkozókra pl
Van még 3 pár BMW-s zászlóm is (4ezer/pár). Az apró hirdetések között vannak képek is.
Ülésvázak, halszálkás üléshuzatok, szivacsok. az utóbbiakért csak el kell jönni, mert kidobom a kövi lomtalanításnál.


komplett első lámpáid már nincsennek meg? vagy sötétített index-ek? esetleg belső térből még valami?

YELLOW Elküldve: 2010-12-05 13:23 Felni csere

SirToma írta: Sziasztok srácok.

Az a kérdésem lenne, hogy van egy gyári m135-ös felni szettem, elöl 8*18, hátul 8.5*18-as.
Elöl most 225/40 r18 hátul 255/35 r18 gumi van.
Hátsó 1ik gumim le van ütve, így vettem az autót. Szeretném cserélni a hátsó 2 gummát.
csak a 255/35 megy fel hátra, vagy esetleg lehet feltenni kisebb gumit is???
Pl az első 225/40 nem megy fel hátra???
Előre is köszönöm!

Üdv:Toma


de fel tehetsz ugyanolyat mint előre.

YELLOW Elküldve: 2010-12-05 10:37 Board computer, hangszóró szignál jelzései

Ranger írta: Sziasztok!
Sípol indítás előtt-normális.20km/h-nál, 50km/h-nál,de az be van állítva, és afelett is.
Ez a hidegtől lehetett vagy jelent valamit?
Meg ha "töltöm neki" bevillan a piros felkiáltó jel,ami elvileg a fékolajat jelzi,de az van benne.
Légyszi küldjetek okos tippeket,mert ez bosszant!


igen normális. +3 fok alatt sípol, és a kijelzőn középen villog is az érték (hőfok). ez akkor sípol amikor eléri az értéket, mindegy mennyivel mész...

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 21:59 Hidegindításkor "himbál" a motor

azért arra felhívnám a figyelmed, minden harag nélkül, hogy az oké, hogy nyitottál egy topic-ot, de a témától ne térjünk el, ne legyen zenés topic belőle, vagy autóvásárlós...

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 20:11 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:

ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?


ha nem is konkrét szűrő, de valami van, még én sem szedtem ki, de tavasszal kitisztítom.

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 20:01 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.


melegen nem nagyon. mert tágultak a dolgok nem szorult anynira. csak a videót ahogy láttam rögtön eszembe jutott a kadett esete.

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 19:36 Fûtõszál

hil írta:
stabil írta: sziasztok kellene kis segítség. A tükör fűtésem még mindig nem megy.Hol keressem a hibát? 4 vezeték megy bele gondolom akkor fűti is .biztik jók.Ha szembe állok a kocsival akkor jobb oldalon a lámpa és a víztartály között van egy kis doboz relékkel az mi???És az abs sem mükszik tipp?

Tuti, hogy van benne tükörfűtés?? A négy vezeték pont a tükör állító motoroknak kell.
ABS-hez ki kéne olvasni a hibakódot.
Most látom, e36 vagy, ez elkerülte a figyelmemet, ott lehet, hogy máshogyan van a tükörfűtés





asszem vsop írta, hogy kétféle van E36-ba. egyik ami x fok alatt kapcsol, a másik, ami akkor ha megy a hátsóablak fűtés.

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 19:31 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 19:22 elektromos üzemanyagszivattyú

anubisz írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Az én esetemben megérte. Amúgy nem.


miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?


behúzni nem lehet... bár a katalizátoros autókat amúgysem ajánlott

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 18:22 Hidegindításkor "himbál" a motor

először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 11:06 Hidegindításkor "himbál" a motor

hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?


ha azt írja, hogy gyújtáskimaradás, azt nem az üzemanyag hiányából fogja megállípatíni. ha ezt írta ki, akkor gyertya, trafó... vonalon kell menni. én személy szerint ha üzemanyagról beszélünk, akkor azt mondom tankolj máshol, ezt járasd ki belőle, nyomass egy kis Shell V-Power Racinget 20 litert + 95 simát 10 litert.



De igen. Az üzemanyag hiánynál is gyújtáskimaradást érzékel. (a kopogás érzékelő nem érzékeli a robbanást az égéstérben) Sajnos pont ezért nem elég, ha valaki csak a diaghoz ért. (nem tudja, hogy mi milyen hibakódot generálhat)


húúú... ebben igazad van! meg is felejtkeztem róla

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 10:12 Fûtés - Klíma

dbrenner írta:
anubisz írta:
anubisz írta: és ez gyakori gond lehet mert viszik is ezt alkatrészt mint a cukrot volt is 1 db raktáron, nem is kellett megrendelni, pedig ez nem jellemző. mondták már vittek egy párat. ez megáll, se hideg se meleg nem jön be az utastérbe.biztos vagyok benne hogy neked is azt fogják legelőször nézni.


és fogalmam se volt róla hogy ez lehet a gond. itt mondták,írták nekem is hogy valószínű az lehet a gond. Bizony érdemes itt meghallgatni a jó tanácsokat, azt se tudtam hol van benne, végül én cseréltem ki


Olvasva a regebbi hozzaszolasokat,en is a suni hibajara kezdtem gyanakodni,de a ventillatorom az mukodik.De fujhatna erosebben is,mit ne mondjak!!!
Lehet,hogy a suni lesz a ludas a dologban,keszulodik meghalni.

Udv! Adam


vagy sűrűbb a szűrő és nehezebben szíjja át a levegőt rajta. nekem a hekeklt szűrőm miatt ilyen. a gáz az lesz, ha nem fog változni a fordulat, és állandóan egy fordulaton megy vagy nem megy.