Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-04-01 12:31 Olajszint érzékelő szenzor

peti9577 írta: Sziasztok! Tegnapi nap ugy jártam hogy mikor beinditottam a kocsim akkor kb 3-4 km után felvillant a sárga olajkanna! Utána félre húzódtam motort leállitottam, beinditottam és utána nem villant fel a lámpa! Olajszintem rendben volt! Ma eljátszotta ugyan ezt megint ugyan ugy leállitottam és beindítottam és ugyan úgy nem villant vissza! Jöttem vele majdnem 100km ert és közbe se villant be! Mi lehet a gáz vele?


olajcsere után kezdte el csinálni? mert szokása utána meghalni.
ha amúgy nem eszi az olajat a motor én nem foglalkoznék vele. csak kiprogramoznám belőle, hogy ne jelezze az olajszintet. ha nem ereszt a szenzor tömítésénél, akkor szerintem tök felesleges kicserélni. ha már ereszt ott az olaj, akkor akár cserélheted is, Hella gyártmányúra. tapasztalatok alapján a többi hamar megadja magát. a Hella meg nem olcsó.

YELLOW Elküldve: 2018-03-28 18:18 manuális váltó

Bitu79 írta:
csabika0810 írta:
norbeet írta: Sziasztok,

Több kérdésem is lenne 2010 E90 LCI manuális 6-os váltóval kapcsolatban.
1. 1-2 sebesség nehezen kapcsolható. Bemelegedés után kicsit könnyebb. Olajcsere megoldhatja ezt a problémát? (170eKM)
2. Váltókar nagyon remeg alapjáraton. Több hozzászólást visszaolvasva talán ez is megoldható viszonylag könnyebben.
3. A 3. fokozat váltásakor ritkán, de főleg elindulás után párszor fémes ütközést érzek a karon, de a sebességet veszi. Találkozott már valaki ilyesmivel?
Egyszer már az is előfordult, hogy kidobta 1-es fokozatból, de akkor nem én vezettem és lehet rosszul rakta sebességbe. Nekem még sosem volt ilyen. Egy szerelőt már kérdeztem és ő azt mondta, hogy ezeknél a szinkron szokott elmenni és akkor már nincs mit tenni cserélni kell a váltót illetve a meglévőt addig használni amíg szét nem pereg.
Vélemények, tanácsok?
Előre is köszönöm az előre mutató hozzászólsáokat.

Üdv!
Nekem teljesen ugyan ez a problémám.
Kicseréltettem a kuplung + lendkereket elötte is csinálta de most rosszabb.
kicseréltettem az olajat is a váltóban Febi váltóolajra, de semmit nem javult.
Szerelő szerint fel kell újítani a váltót mert elment a sebességek között a szinkron.
Szerintetek is ez lehet a probléma?

Szia.Az egyes és kettes az enyémnél is nehezebben kapcsolható hidegen(télen),bemelegedés után már okés.Az tuti normális.A többire nem írok semmit nagyon,mert nem vagyok szerelő.A sebesség kidobás nálam is előfordult már tolatásnál,mert nem rendesen toltam a helyére a kart szerintem.Ez hidegen fordult elő ugyanúgy párszor.Az enyémben pedig csak 108 000 km van...


nekem a gyári váltóolajjal semmi ilyen baja nem volt.
majd Castrol SMX-S manuális váltóolajjal akadt az 1-ből 2-be váltás hidegen. majd kb pár 10 ezer km után meguntam és ment bele ARAL 22 ATF automata váltóolaj, és a hiba megszűnt. helyette rükibe nehezen rakás jött hidegen. de ez az első rükibe váltást jelenti, ahogy a garázsból állok ki. szóval én bánom, hogy a gyári olajat leengedtem belőle annak idején. azért akartam cserélni, mert nekem szokatlan volt a váltás, azt hittem ez probléma, de közben ez ilyen. mármint hogy nem olyan, mint egy elsőkerekes autónál.

YELLOW Elküldve: 2018-03-25 18:58 Mi lehet a baj?

Dinnye11 írta: Sziasztok!
Néha elöjön egy hiba (m43b19) elindulásnál torpan és mintha 3 henger menne csak, visszadurrog a légszürőig, aztán magasabb fordulaton rendesen megy.Gyertyák rendben.
Mi lehet a gond , vagy mit kellene megnéznem elsősorba?:


trafó

YELLOW Elküldve: 2018-03-24 09:24 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!


több mint 2000-en láttátok ezt a kiírást, mégis vannak még mindig, akik nem fogják fel, még régiek sem. hihetetlen.

YELLOW Elküldve: 2018-03-23 09:06 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Pocses írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Nem húzom az időtöket, gyors leszek. Légtömegmérőt kell cserélnem. Meg is vettem egy Bosch gyártmányút. Szeretném megkérdezni, hogy az új légtömegmérőt tényleg fel kell programozni? És ezt a programozást valóban csak szakszervízben tudják megcsinálni? A kocsi E46 320d 150Hp 2004.03-ik havi.
Előre is köszönöm a segítséget.

Atesz


Szevasz!
Anno mikor cserélnem kellett nekem is légmennyiség mérőt (szerény keverék miatt) Magneti Marelli márkájú lett berakva szépen megtanulta a board egy darabig még volt kicsi "sárga tengeralattjáró" majd kialudt és többé nem jelzett, azóta sem. Majd mikor elkerült a gép szerelőhöz, mondta látta a hibabejegyzést amit aztán törölt ezután meg mondta szépen megtanulta a gép az új mérőt. Azóta is teszi a dolgát!


csak neked teljesen más a légtömegmérőd

YELLOW Elküldve: 2018-03-22 20:02 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Atesz írta: Sziasztok.

Nem húzom az időtöket, gyors leszek. Légtömegmérőt kell cserélnem. Meg is vettem egy Bosch gyártmányút. Szeretném megkérdezni, hogy az új légtömegmérőt tényleg fel kell programozni? És ezt a programozást valóban csak szakszervízben tudják megcsinálni? A kocsi E46 320d 150Hp 2004.03-ik havi.
Előre is köszönöm a segítséget.

Atesz


nem programozni kell, hanem rádugod és adaptációtörlés kell, amit INPA-val el lehet végezni. nem feltétlen kell márkaszerviz, ha van ismerősödnek INPA.

YELLOW Elküldve: 2018-03-22 20:00 Mi lehet a baj?

southboy írta: Sziasztok.
Nekem is volna egy problémám bizonyos idő közönként torpan az autó e46 320d 136 os .
Le videóztam https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Link 2
EGR tisztítottam. Valamiért a fogyasztás mérő vissza esik ilyenkor.
Válaszotokat előre is köszönőm.


előtte se ment jobban? nem lehet, hogy speed limiter lett beállítva neki?
de lehet elektromos gázpedál, vagy a turbo geója nem állítódik tovább.

YELLOW Elküldve: 2018-03-22 10:19 Termosztát

Pocses írta: A titkos menübe nézve 19./7.0 pillanatnyi vízhőfok max 74 fokra melegszik a víz a mutató sem áll mint gerely hanem kicsit visszább. Gondolom akkor termosztát csere lesz.


nagy valószínűséggel.

YELLOW Elküldve: 2018-03-21 06:38 Segítség, beázik az autóm!!!!

robibmwe46 írta:
YELLOW írta:
robibmwe46 írta: Most hogy voltak nagyobb esőzések az A-oszlopnál szó szerint csepeg be az utastérbe a víz.
Nem tudná valaki hogy honnan lehet a beázás?


kitalálom. van tetőablakod.
ott a sarokban van egy összetétel a tetőablak lefolyónak. szétcsúszhatott.


Igen tetőablakos.
Akkor azt elhúzva találok valamit ami szétcsúszott,vagy le kell bontani a tetőkárpitot hozzá?
/Ennyire becsöpögni a víznek hihetetlen.. Remélem a légzsák nem nyílik ki miatta../


még mielőtt elkezded bontani, az akksit kösd le. úgy túl nagy baj nem lehet.

YELLOW Elküldve: 2018-03-18 16:13 Segítség, beázik az autóm!!!!

robibmwe46 írta: Most hogy voltak nagyobb esőzések az A-oszlopnál szó szerint csepeg be az utastérbe a víz.
Nem tudná valaki hogy honnan lehet a beázás?


kitalálom. van tetőablakod.
ott a sarokban van egy összetétel a tetőablak lefolyónak. szétcsúszhatott.

YELLOW Elküldve: 2018-03-17 19:40 Rohadás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Holnaptól ismét ígérnek havazást ugye.Ha esetleg bejön,és lesz megmaradó hó,akkor sem viszem ki többet a kocsit.2000 pénz volt az alvázmosás,meg kábé 5000 a karosszéria mosása.Most megint tiszta.De ez a felnin kijövő rozsdásodás ez nálam betett...A só tényleg nagyon durván hazavágja a kocsit.Ja,és a garázsban is moshattam fel ugye.Akinek nem hobbiautó a Bömös,azt megértem persze,hogy nem pátyolgatja.Nekem ugye hobbi csak.Épp ezért megkímélem az "öreglányt".Többet nem is viszem ki télen,meg ugye már 15 éves.Várom a jó időt,addig meg pihenget a garázsban.
én sosem mostam még le az alját telibe, meg amúgy sem igazán. sokszor télen le sem mosom, pedig koszos. még sem rohad. patika az alja.kamionmosóba nekem 1ezresért mossák, igaz az alját nem. tél végén szoktam mondani, hogy ameddig beérnek nyomják le, de nem igazán erőltetik meg.
hát idén voltam vele, ilyen jó vizes hóban.este volt, kapu előtt megálltam, sárvédőnél levertem ami volt. nem is látszott nagyon több. beálltam a garázsba, ami egyébként nem fűtött. 1 óra múlva valami miatt lementem, mondom belesek már, már úszott minden. de az semmi. a hátsó lökös két oldalán a kipufdob felett is, vastagon a hó, nagy tömbbe összeállva. kiálltam vissza. majd kormány ide oda kellett tekerni és piszkálni, mert a motor és a váltó között, az első lengőkar felett vastagon be volt állva a hó. legalább 50kg havat szedtem még ki az autóból hagyhattam volna kint is, nem fagyott, egy pulcsiban dolgoztam az autón, olyan jó idő volt. akkor megfogadtam soha többet. pedig 1-2 hét múlva volt nagyon jó porhó. és nem is kezdték el takarítani. de munka után volt, fáradt voltam. na de hátha most hétvégén még lesz lehetőség.
aztán megy a mosóba őkelme is. nekem az acélfelnikkel sem volt gond 9 évig, pedig én nem annyira takarítgattam azokat sem. lehet itt nem sóznak annyira.
nekem olyan hihetetlenek azok a videók. ahhoz sérült fényezés kell, teát valami kavicsos felverődés, ami úgy leveri, aztán valóban árthat neki a só. meg a pára, stb.
Soha nem mostad le az alját 10 év alatt,akkor ott biztosan nem rozsdamentes már.Vitázni nem akarok,nem is azért írtam.Néha még alaposabb alvázmosásra is elviszem a kocsit,ahol gőzborotvával lecsapatják,előtte pedig vegyszerrel fellazítják a koszt.Lehet ha lemosatnád,akkor meglepődnél,hogy mennyire "szita" az alja...De tényleg nem akarok vitát ebből,nem is azért írtam.Mindenhol ugyanúgy sóznak szerintem,és egy 15 éves kocsinál elég pár hét hogy kirügyezzen,mint tavasszal a fák...Nem rosszból írom,de egy koszos alvázon nem fogod meglátni,ha nekiállt rohadni.Pár hónapja írtad,hogy a feketén amúgy is másképp látszik,mint a szürke kocsin.Szerintem minnél hamarabb mosasd le az alját,illetve a késöbbiekben a használattól függően csináltass alvázmosást is.


adtál volna elérhetőséget, amivel YT-ra regisztráltál megnézhetted volna.
látták páran a videót az aljáról. nem kristály tiszta, de ha rozsda lenne azt látnád. az alja ennek sem fekete azt azért tudd.
ez garantáltan rozsda mentes. ez nem vita kérdése, hanem tény.

YELLOW Elküldve: 2018-03-17 13:09 világításmodul programozása

Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!
Biztos volt már a kérdés de nem találom. A kereső meg valamiért nem megy nekem...

Műszaki vizsgán maradhat a DRL vagy kapcsoljam ki előtte?
Köszi!


utólagos DRL? ha igen, akkor legyen jól felszerelve, ahogy a szabályok írják és legyen E jelzése.
ha gyárilag van programozva, azaz a refi világít 5 vagy 6 V-on, akkor maradhat, persze ha mellé nem világít az index


A refi világít csökkentett fényerőn. Ez lemaradt bocsi Nincs szélességjelzőm. Akkor marad.
Köszi!


mivel programozva van gyárilag, így nem köthet bele. hisz amikor tompítottat kapcsolsz, akkor lekapcsol. tehát DRL szabályoknak megfelelően működik.

YELLOW Elküldve: 2018-03-17 12:04 világításmodul programozása

Benyo89 írta: Sziasztok!
Biztos volt már a kérdés de nem találom. A kereső meg valamiért nem megy nekem...

Műszaki vizsgán maradhat a DRL vagy kapcsoljam ki előtte?
Köszi!


utólagos DRL? ha igen, akkor legyen jól felszerelve, ahogy a szabályok írják és legyen E jelzése.
ha gyárilag van programozva, azaz a refi világít 5 vagy 6 V-on, akkor maradhat, persze ha mellé nem világít az index

YELLOW Elküldve: 2018-03-16 22:34 Rohadás

Bitu79 írta: Holnaptól ismét ígérnek havazást ugye.Ha esetleg bejön,és lesz megmaradó hó,akkor sem viszem ki többet a kocsit.2000 pénz volt az alvázmosás,meg kábé 5000 a karosszéria mosása.Most megint tiszta.De ez a felnin kijövő rozsdásodás ez nálam betett...A só tényleg nagyon durván hazavágja a kocsit.Ja,és a garázsban is moshattam fel ugye.Akinek nem hobbiautó a Bömös,azt megértem persze,hogy nem pátyolgatja.Nekem ugye hobbi csak.Épp ezért megkímélem az "öreglányt".Többet nem is viszem ki télen,meg ugye már 15 éves.Várom a jó időt,addig meg pihenget a garázsban.


én sosem mostam még le az alját telibe, meg amúgy sem igazán. sokszor télen le sem mosom, pedig koszos. még sem rohad. patika az alja.
kamionmosóba nekem 1ezresért mossák, igaz az alját nem. tél végén szoktam mondani, hogy ameddig beérnek nyomják le, de nem igazán erőltetik meg.
hát idén voltam vele, ilyen jó vizes hóban.este volt, kapu előtt megálltam, sárvédőnél levertem ami volt. nem is látszott nagyon több. beálltam a garázsba, ami egyébként nem fűtött. 1 óra múlva valami miatt lementem, mondom belesek már, már úszott minden. de az semmi. a hátsó lökös két oldalán a kipufdob felett is, vastagon a hó, nagy tömbbe összeállva. kiálltam vissza. majd kormány ide oda kellett tekerni és piszkálni, mert a motor és a váltó között, az első lengőkar felett vastagon be volt állva a hó. legalább 50kg havat szedtem még ki az autóból hagyhattam volna kint is, nem fagyott, egy pulcsiban dolgoztam az autón, olyan jó idő volt. akkor megfogadtam soha többet. pedig 1-2 hét múlva volt nagyon jó porhó. és nem is kezdték el takarítani. de munka után volt, fáradt voltam. na de hátha most hétvégén még lesz lehetőség.
aztán megy a mosóba őkelme is. nekem az acélfelnikkel sem volt gond 9 évig, pedig én nem annyira takarítgattam azokat sem. lehet itt nem sóznak annyira.
nekem olyan hihetetlenek azok a videók. ahhoz sérült fényezés kell, teát valami kavicsos felverődés, ami úgy leveri, aztán valóban árthat neki a só. meg a pára, stb.

YELLOW Elküldve: 2018-03-16 19:59 Rohadás

Bitu79 írta: Azt mondják,hogy az e90 kevésbé rohad...E90 rohadás
Itt van még egy kis nyalánkság,ez pedig egy e46:E46 rohadás
Ezért mosassátok rendszeresen az alvázat,főleg télen!


neked a rozsda fétisizmusod van