Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-11-19 11:35 Társalgó

akkor passzolom a dolgot... bár van a könyvben hiba, mert a 76-77-es oldalszámozás 2x van, persze az oldal tartalma nem egyenlõ

Tyetyi írta:
YELLOW írta: Sziasztok!

megvan ez a könyv jpg formátumban olyan 63MB, szívesen megosztanám, csak tudnám, hogy.... akár ide is fel lehetne tölteni, ha Robinson segít! bár aztat írja nem tehetõ közzé a könyv ilyenkor seggbe rughatnak minket?



http://kepfeltoltes.hu/091110/...es.hu_.jpg

Simán seggberughatnak. Szerzõi jogok megsértése. De ez a könyv csak akkor érdekes ha kiteszed otthon a polcra .

YELLOW Elküldve: 2009-11-19 11:17 Társalgó

Sziasztok!

megvan ez a könyv jpg formátumban olyan 63MB, szívesen megosztanám, csak tudnám, hogy.... akár ide is fel lehetne tölteni, ha Robinson segít! bár aztat írja nem tehetõ közzé a könyv ilyenkor seggbe rughatnak minket?



http://kepfeltoltes.hu/091110/...es.hu_.jpg

YELLOW Elküldve: 2009-11-19 08:43 Minden sebesseg tartomanyban remego kormany

én meg szinte sejtem, hogy a lengõkar hátsó szilentblokkjai lesznek a hibásak..., de akár beragadó fékmunkahenger is lehet... mondjuk, hogy azt írja, hogy ha nem fékez akkor is rángat, így meg én is tárcsát mondok, vagy éppen szálszakad a gumi, csak a gumis nem vette észre, mert lehet nem is látható, csak éppen menetközben jön ki a bibi rajta


Tyetyi írta: A leírtak alapján szinte tuti hogy a féktárcsa csinálja, én annak a cseréjével kezdeném. De érdemes elõtte megrángatni a futómûvet is ahogy Petike tanácsolta, mert ott is lehet gond. Mondjuk ha ott van a hiba és ilyen nagymértékû rázkódást okoz akkor nagyon durván el lehet szállva valami.

YELLOW Elküldve: 2009-11-18 15:42 kettõstömegü lendkerék

figyi máá!

Kasza mesternek írtam E-mail-t, de nem válaszolt rá! miért? valaki azt mondta inkább emilbe kell neki írni, mert a telót nem mindig veszi fel!

ha vagy vele személyes kontakba, utána tudnál zeknek kérdezni, hogy van-e és ha van akkor menyniért?

"Olyan kérdésem lenne:

Van egy fekete BMW E46 316i (N42B18A motorkodú 1.8-as) sedan autóm, ami faceliftes 2002. 06 havi!

ehhez érdekelne pár dolog:

- elsõ M-packett lökös (fekete lenne az igazi)
- belsõ ezüst/alu hatású díszcsíkok, a váltó körüli betét két el.ablakos
- két elsõ ülés, sport, az a combtámaszos szövet jó oldaltartással
- M-es multi kormány, légzsákkal

illetve, ha lenne valami a felsorolásból, akkor tudsz-e az enyémbõl beszámítani."

hálás lennék ha megtudnád kérdezni! (jah üléskárpit az olyan mintájú mint a tiéd volt)

Hori írta:
Chipcad777 írta: Köszi szépen Petike, de nincs neki, beszéltem vele.
Csak 5sebességeshez van neki.
Úgyhogy továbbra is érdekel minden megoldás!

Köszi



Ne add fel pénteken vagy legkésöbb hétfön jön neki egy faceliftes 20d franciábol én már 1.5hete arra várok

YELLOW Elküldve: 2009-11-18 10:15 Bmw-s vegyes videók

jajj majdnem belinkeltem mégegyszer... némely helyen a F&F-ben éreztem magam, fõleg a zene miatt



[quote="daidka"]M3 GTS:


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2009-11-18 09:21 képek



YELLOW Elküldve: 2009-11-17 20:16 E60 Kulcs probléma

én elõször két dolgot javaslok:

1. akksi saru le, majd kb 5 perc után vissza és próba, a zárásra nyitásra...

2. lehet mûködik E60-nál is:

E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Red_Shark írta: Sziasztok!

2006 os, 530D. Következõ a jelenség. Minden funckió mûködik a "kulcson", de nem zárja be az autót. Kinyitni kinyitja, csomagtartót is, autót is indítja, de nem zár be. Kulccsal lehet csak bezárni.

Pótkulcsnál ugyanez. Minden funkció mûködik, de azzal sem zár. Ötletek?

Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2009-11-16 22:51 ATC Nova chiptuning és szerviz

A-A!

148 LE volt, írta is hogy enyni talán belefér a szórásba a dízeleknél... CHIP után 168 LE lett...

daidka írta:
YELLOW írta: tudom! nem tudsz értelmezni mondat félét?

arra akartam célozni, hogy akkor világos legyen, hogy Ribinson autója alap 136 LE a padon mégis 148 LE volt.
a tiéd alap 150 LE, és padon 148,5 LE.

a kérdésem arar irányult, hogy akkor valójában lehet a 136 lovas csak papíron annyi, valójában meg "150", vagy feltételezhetõen Robinson autója mégsem volt gyári?

SoundkeY írta: Nem, en a sajat automrol beszelek ( galeriaba a meres diagramm ) mert kivancsi voltam piszkalva van-e....alap 150le.


Robinsoné a chip után lett 148 paci ha jól értelmezem a cikkben leírt mondatokat.

YELLOW Elküldve: 2009-11-16 22:17 ATC Nova chiptuning és szerviz

tudom! nem tudsz értelmezni mondat félét?

arra akartam célozni, hogy akkor világos legyen, hogy Ribinson autója alap 136 LE a padon mégis 148 LE volt.
a tiéd alap 150 LE, és padon 148,5 LE.

a kérdésem arar irányult, hogy akkor valójában lehet a 136 lovas csak papíron annyi, valójában meg "150", vagy feltételezhetõen Robinson autója mégsem volt gyári?

SoundkeY írta: Nem, en a sajat automrol beszelek ( galeriaba a meres diagramm ) mert kivancsi voltam piszkalva van-e....alap 150le.

YELLOW Elküldve: 2009-11-16 21:39 ATC Nova chiptuning és szerviz

mondjuk ebbõl az adatból az tûnik fel, hogy alap helyzetben, Robinson autója gyárilag 136 lovas és padon amikor mérték, akkor 148 egész valami volt, és erre ment a chip... akkor most hogy van?

SoundkeY írta: dob:
Hatása: 5-7 % +LE
5-7 % + nyomaték
15-20 % + rugalmasság
5 % +végsebesség
Fogyasztásnövekedés: nincs!

sportkatalizator:
Hatása: 20 % + gázátbocsátás
5 % +LE
5 % + nyomaték
10-20 % + rugalmasság
5 % fogyasztáscsökkenés!

Persze nem adtam ossze az ertekeket....csak gondoltam 5le vagy valami....aztan a meresen semmise...
( az egesz onnan indult, hogy elkezdett zorogni a katalizatorom es gondoltam legyen meg vmi.....)
Persze lehet hozott rajta es igy lett 148,5 le.....mert mar kopott a motor stb.....de nemhiszem

A "rugalmassagot" meg le szeretnem tenyleg merni valakivel.

Barg:

Amugy neked mi a tapasztalatod a kulonfele modositasokkal ? Osszevetve a "mért" es "tapasztalat", "gyakorlat" osszehasonlitasaval ?

YELLOW Elküldve: 2009-11-16 19:04 ATC Nova chiptuning és szerviz

elégséges infó, köszi! árban menyni egy ilyen mérés?

BarG írta:
YELLOW írta: azt le tudnád írni, hogy zajlik egy ilyen mérés? most csak az a része érdekel ami a mérés, tehát onanntól, ahogy ráállsz a padra, a mérés végéig ugye van adat. olyan érdekel, hogy váltogatnak-e, meg stb... még nem voltam ilyen mérésen, a videók meg elég becsapósak..

köcce

Robinson írta:
Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?


Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.


A mérés pl Istvánkóéknál így zajlik:
- begördülsz és ráállsz a padra
- Istvánkó alul-fölül végignézi az autódat, megrángat mindent, hogy nehogy mérés közben szétessen
- bepakolnak a csomagtartóba meg az utastérbe kb 200kg súlyt
- kipányvázzák az autót elõl-hátul
- beüti a computerbe az autó adatait
- kipuffra gázelemzõt ráköt
- OBD kapcsolatot létesít a géped és a mérõ között , hogy a paramétereket olvashassa
- ha jól emlékszem, szondát tesz a motorolajnívópálca helyett, hõfokmérõt
- elindítj a ventilátort, de valami brutálisat
- elkezd felváltogatva gyorsítani, és nem 6.-ban, hanem 5.-ben alapjáratról padlógázzal végfordulatig pörgeti a gépet, majd hagyja leforogni, ezt megcsinálja vagy 3X.
- majd hagyja alapjáraton hûlni a motort
- kinyomtatja a görbéket
- mehetsz kifizetni a számlát

Mire vagy még kíváncsi?

Besz@rsz a géped mellett, ahogy állva 200 fölött megy

YELLOW Elküldve: 2009-11-15 19:48 képek

YELLOW Elküldve: 2009-11-15 19:24 ATC Nova chiptuning és szerviz

azt le tudnád írni, hogy zajlik egy ilyen mérés? most csak az a része érdekel ami a mérés, tehát onanntól, ahogy ráállsz a padra, a mérés végéig ugye van adat. olyan érdekel, hogy váltogatnak-e, meg stb... még nem voltam ilyen mérésen, a videók meg elég becsapósak..

köcce

Robinson írta:
Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?


Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.

YELLOW Elküldve: 2009-11-14 13:06 elektromos üzemanyagszivattyú

két szintmérõ van! a tankod két részbõl áll, mindkettõben van szintmérõ, de csak az egyikben a szivattyú, bár lehet a tiédbe már kettõ szivattyú van... egyébként ha a mutató a tank feléhez közelít, akkor lehet is szürcsögõ hangot hallani, ahogy az egyikbõl kiürül... ha egy szivattyúd van, akor van valami bonyolult csövezése a tanknak, ami tulajdonképpen keringeti az anyagot benne, hogy ne legyen az, hogy egyikben sokáig áll az anyag...

Apphleby írta: Hali mindenkinek

Egy kérdésem volna:A hátsó ülés alatt balró található az üzemanyagszivattyú.És jobb oldalon mit rejt az a kis dekni lemez?

Hali

YELLOW Elküldve: 2009-11-14 12:31 Akkumulátor

most már tapasztalatból mondom, hogy 2 évig valszeg a legrosszabb akksi is el fog indulni... amiket a legtöbbet hallottam akksikat, amit érdemes venni, az a Banner, Varta, Bosch (csak ne a tescóba vedd), én most a MonBat akksit tesztelem, neked szerintem mindenképp 95Ah-s kell... egyet jegyezz meg minden akskiból van rossz széria, sõt van aki gagyit is évek óta használja... szerintem ha mész elég hosszú távokat, akkor nem lesz probléma

Csum írta: milyen aksit ajálotok?
320d-be
amivel nem lesz gondom...... és simán fog indulni tõle -25C az auto mivel nyított garázsban áll