YELLOW Elküldve: 2018-02-25 19:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?
jabo írta: Sziasztok,
tudom elvetemült ötlet (:hulyevagyok, de szerintetek (?):
A link neve
túlárazott szerintem. ha fele ennyi valós km lenne benne, elgondolkodtató lenne. szerintem!
YELLOW Elküldve: 2018-02-25 19:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?
jabo írta: Sziasztok,
tudom elvetemült ötlet (:hulyevagyok, de szerintetek (?):
A link neve
YELLOW Elküldve: 2018-02-24 16:56 fényezés
Cafeesiska írta:YELLOW írta:Cafeesiska írta: Hello.
Kérdésem a következő lenne külföldi okmányos autónál Magyarországi átírás elött érdemes atfujni más szinre az autot vagy utána.
Iletve milyen papirok szükségesek hozzá.
ha lopott, akkor előtte
ha más színnel akarod honosítani, mint ami a kinti papírokon szerepel, az roppant gyanús lesz.
szerintem olyan színnel hozd be, amivel kint megveszed.
de a legegyszerűbb ha bemész egy okmányirodába és megkérdezed.
Hello.
Nem azért szeretném átfujni mert lopot hanem mert karoszériázva lett és ha már festik akkor valami jobb szinre fújnám a kocsit.
YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:07 fényezés
Cafeesiska írta: Hello.
Kérdésem a következő lenne külföldi okmányos autónál Magyarországi átírás elött érdemes atfujni más szinre az autot vagy utána.
Iletve milyen papirok szükségesek hozzá.
YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:05 Műszerfal kijelzés
digitalboy74 írta: A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos.
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.
Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!
YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:01 Izzítás vezérlõ
oldwarrior írta: Sziasztok
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!
YELLOW Elküldve: 2018-02-24 06:40 Mi lehet a baj?
lakacsama írta: Sziasztok!
Időnként, főleg alacsony fordulatszámon három hengereik a 116i, de magason is elő-elő fordul, annyi a szerencse(?), hogy az út maximum 20%ában csinálja.. Rákötöttük hibakót olvasóra, a 2E33 kódot dobta ki, ami az injektorra utalt, majd tettünk a tankba spurit bőven, kb 100km-en keresztül nem jött vissza a motor check engine kód, és nem is 3 hengerezett, azonban ma újból elkezdte. Esetleg ötletek, hogy az injektor tisztítón kívül mit lehetne megnézni, kipróbálni? Lehet máshol is gond az injektoron kívül a hibakód olvasó ellenére?
Egyéb ötletek, tapasztalatok?
Köszönöm!
YELLOW Elküldve: 2018-02-21 22:02 Mi lehet a baj?
adams22 írta:adams22 írta:YELLOW írta:adams22 írta: Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.
Köszönöm a válaszokat előre is!
trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.
Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.
Köszönöm!
Megcserélés után is továbbra is a 2-es hengerre hozza a gyújtáskimaradást. + annyi hogy mellé még a 4-esre is. Tehát nem vándorol tovább. Valami más ötlet még esetleg ?![]()
YELLOW Elküldve: 2018-02-20 22:20 Mi lehet a baj?
adams22 írta: Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.
Köszönöm a válaszokat előre is!
YELLOW Elküldve: 2018-02-19 19:47 Mi lehet a baj?
TomyMU írta:YELLOW írta:TomyMU írta: Sziasztok! Van egy kis problémám, mikor ráadom a gyújtást a gépre, ilyen nyikorgó, vagy nem is tudom, búgó hang hallatszik alólam, és általában csak hidegen csinálja, és kb 2-3mp. Volt már valakinek ilyen? Üzemanyag szivattyú haldokolhat?
alattad nincs szivattyú.
vagy a klímavezérlőpanelből a picike venti hangja, vagy ha gyújtásra kapcsol a panel és a nagy venti, az is nyekereghet. vagy a klímaboxban a csappantyúk.
szivattyú a hátsó ülés alatt van.
a motortérben vannak még hasonló hangok, amit éppen hallhatsz lentről a váltó felől, főleg ha olyan garázsban állsz.
A link neve
Itt a videó, és 13mp után hallani hogy nyöszörög. Most már menet közben is hallom.
YELLOW Elküldve: 2018-02-19 14:31 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.
Asi írta:Moonline84 írta: Sziasztok!Vettem egy 99-es e46-os 1.9-es 316i-t!az lenne a kérésem, hogy segítsetek abba az összes alkatrészlistába ami a tempomathoz kell,a kormányon kívül,mert azt már vettem!Köszönöm a segítséget!Fényképeknek főként örülnék!
https://www.youtube.com/watch?v=4ZD9qNNCS9U
Talán ez segít,elvileg nem túl bonyolult ...Kicsit kell a németet érteni
YELLOW Elküldve: 2018-02-19 14:29 Mi lehet a baj?
Asi írta: Sziasztok ! Van egy E46 2001 330 Ci-m A hátsó híd bal felől olyan rázást érzek mintha tojás lenne a kerék(a kerék teljesen jó..gumi is) a sebesség függvényében ez egyre erősebb a rázkódás,150 felett meg olyan már az autó mintha nem is lenne az úton,mintha már nem lenne tapadás,és igaziból folyamatosan korrigálni kell hogy egyenesen menjen,kanyarban instabil,de csak jobb kanyarban,legéscsillapító jó,én a féltengelyre gyanakszom...
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a probléma ??
Köszi előre is !
YELLOW Elküldve: 2018-02-17 19:54 Reggel nehezen indul...
John írta:anubisz írta:Szabi46 írta: Igaz nekem benzines, de az első indításnál hideg motorral nekem csak kis gázra indul, különben ha alapjáraton gáz nélkül akarok indítani akkor elindul elkezd akadozni, mintha nem kapna anyagot majd leáll.
Ha nyomok 1 kis gázt induláskor akkor elindul, de csak a beindulás pillanatáig nyomom a gázpedált.
Valaki járt már így?
Igen, én. Nekem az AC volt a hibás. Szerintem neked is az lesz. Pont ugyan ezt csinálta, melegen meg semmi. Visszaejti az üzemanyagot, és reggelre nem marad a rendszerbe, azért nem indul pöccre. Tegyetek rá üzemanyag nyomás mérőt, és nézzétek meg menyi a nyomás, 3Bár kel lenni, utána állítsd le a kocsit, és hagyd rajta a műszert. Nekem 3 óra alatt ejtett 1,5 Bárt. Ilyet nem csinálhat. Meg kell tartani a nyomást. Gondolhatod reggelre mi marad a vezetékbe. AC csere után pöccre indul -10 ben is, gázadás nélkül.
Szinte biztos, hogy neked is az lesz. De azért mérjetek rá, mert ki tudja, nehogy mégsem,aztán én leszek a hibás.De mindjárt rakok videót a privátodba, nézd majd meg a tied is ezt csinálja e.
Szabi46 Szia,így utólag mi volt a megoldás?
YELLOW Elküldve: 2018-02-15 18:36 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden
Adriano98 írta:sosa91 írta: Sziasztok!
Adott egy E91 Business mavigácio. Volt egy műszerfal kiszerelés és azóta a következőt produkálja; a navigáció elindul, minden ugy mukodik mintha tökéletes lenne, de hiába vagyok Magyar földön, valahol németbe rakja a kis nyilat és onnan nem tágít...ha állok, ha megyek akkor is ott van...
valakinek ötlet, hogy mi lehet a baj?![]()
Szia! Én arra tippelek, hogy talán az antenna nincs rendesen csatlakoztatva és így nem érzékeli az autó helyzetét.
YELLOW Elküldve: 2018-02-14 09:56 xenon próbléma.
horzsat írta: Sziasztok!
E53 X5 2004-es xenon fényereje gyengének látszik.
Az "izzók" pár hónapja lettek cserélve, mivel kiégtek.
A lámpatest külső borítása matt, polírozást fogok kérni, mert csúnya.
Kérdésem az volna, hogy a polírozás segít-e a fényerőn, avagy a vetítő lencse is homályos lehet? Ezek az eredeti, 14 éves lámpatestek. Tudom, hogy a sima halogén testeknél is mattul a foncsor, előállhat ilyen öregedés a xenon lámpatesteknél is?
Érdemes polírozásra pénzt költeni, avagy új lámpatest hoz csak megoldást?
Ugyanitt kérdés, hogy a bal oldali ködlámpa belső párásodása sztenderd zűrzavar? A jobb oldali tiszt, a bal meg tele van vízpöttyökkel. A használat kiszárítja, de pár nap múlva megjelenik. Be tudok itt avatkozni?
Harmadik kérdés, hogy a gyári angyalszemek 10W-os izzói helyett tudtok-e nagyobb teljesítményű izzóról? LED-re átszerelni nem tudom, nekem megfelelne egy erősebb izzó, de a boltokban nem kaptam.
Köszi a válaszokat előre is.
Tamas
YELLOW Elküldve: 2018-02-12 16:06 xenon próbléma.
Jani69 írta:Tano írta:Jani69 írta: Köszi! Bekapcsolásnál csinálja a mozgatást,csak a szembejövők mindig villognak,pedig nincs magasra állítva.
5-ös imbusszal be lehet állítani az automata lámpát is manuálisan a megfelelő pozícióba. Egy fal elé állva meg lehet oldani, a gyári vetítés kép megtalálható a TIS-ben.
Köszönöm!Be vannak állítva és annó műszakin is jók voltak,de megnézem a gyári adatokat.