Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 21:12 Multikormány beszerelése utólag...

Stevensan írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.


a légzsák dupla indítós.

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 21:06 Multikormány beszerelése utólag...

Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 17:32 Nem tudom mi a baja az autómnak

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.

biztos??? a legtöbb normális szerelő már lelépett, akiket nem tudtak jól megfizetni. kik vannak ott? akik kényszerből autószerelő szakra járt fiatalok. láttam saját szememmel. és beszéltem olyan szerelőkkel, akik a ilyen hivatalos helyeket hagytak ott.
tudod miért? mert önálló emberként jobban tud érvényesülni. a legtöbben elpártolnak a hivatalos szervizektől, a fent felsorolt dolgok miatt, és ők jobban érvényesülnek. ami jó, mert relatíve olcsóbban dolgoznak és jobb munkát végeznek.
anno a miskolciban voltam olajcsere miatt, igazából csak azért mentem oda, hogy kicsit infózzak az autóról is. vittem az olajat, amit le akartak nyúlni, stb. kb 30 perc volt a művelet, ebből 20 percet csöpögött, közben elszívott egy pár szál cigit a srác. ez került nekem 7ezerbe. kis autószerelők 1500-ért teszik ezt meg. az a fél óra alatt egy E60-ban matattak valamit, géppel nézegettek dolgokat, nekem akkor még új volt ez a dolog, és láttam nagyon tanakodnak valamin, de ilyen bagatel problémán, nem is az autóval kapcsolatban. múlatták az időt kb. majd fizetnek a munkaórára.tisztelet a kivételnek,hiszen nem lehet egy kalap alá venni az összeset.de inkább egy BMW-re specializálódott szerviz, mint a hivatalos.

Én hivatalos szervízt ajánlom diagra.Tanuló autószerelők mindenhol vannak.Ez a kimondottan BMW-re specializálódott szervíz is ritka.Sok szervíz csak ezt állítja magáról,miközben holt hülyék az adott típushoz.Tapasztalatból mondom.Inkább menjen hivatalos helyre diagoltatni,mint megint potyára fizessen a kérdező.Lehet fikázni a hivatalos szervízt,de ne csodálkozzon senki,ha csak a pénzt dobja ki az ablakon máshol,ahol nem hivatalosan foglalkoznak BMW-vel.Árakat meg nem tudom honnan veszed Yellow,itt Pécsen kb dupla árban dolgoznak a kis szervízek is,főleg vitt olajjal.


honnan veszem, honnan veszem. biztos kitaláltam... én 1500-at fizettem egy olajcseréért, hogy vittem az olajat. úgy, hogy ha kértem ki is számlázta volna. ez pont olyan, mint az 1000-ért kamion mosós sztori. ennyiért nem kenem össze magam.
az olajcserét már csak azért csinálom meg magamnak, mert így addig csepegtetem, ameddig jól esik. meg szeretek foglalkozni vele. illetve van már jó helyem ahol meg tudom oldani magamnak. nálatok Pécsett minden drágább ez már kiderült, de ez engem nem kell érintsen. itt több helyen is 2ezer körül cserélnek olajat, kis szerelő műhelyek. persze lehet van, ahol meglátják milyen autóval mész, és beficcen egy 2x-es szorzó. én még így nem jártam.
nyilván van, aki spec-nek vallja magát, de szerintem a neten, csoportokban, azért akiknek jó hírük van, az megtalálható.
én tőlem viheti hivatalosba, csak lehet nem kell majd csodálkoznia. persze azon sem kell csodálkozni, hogy sokan megveszik a legolcsóbb uni olvasókat és már valakinek hiszik magukat. de egy laikus ezt nem veszi észre az behúzható, de azt a hivatalos is be fogja az biztos. másképp nem maradnak talpon.

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 15:29 Nem tudom mi a baja az autómnak

Bitu79 írta: BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.


biztos??? a legtöbb normális szerelő már lelépett, akiket nem tudtak jól megfizetni. kik vannak ott? akik kényszerből autószerelő szakra járt fiatalok. láttam saját szememmel. és beszéltem olyan szerelőkkel, akik a ilyen hivatalos helyeket hagytak ott.
tudod miért? mert önálló emberként jobban tud érvényesülni. a legtöbben elpártolnak a hivatalos szervizektől, a fent felsorolt dolgok miatt, és ők jobban érvényesülnek. ami jó, mert relatíve olcsóbban dolgoznak és jobb munkát végeznek.
anno a miskolciban voltam olajcsere miatt, igazából csak azért mentem oda, hogy kicsit infózzak az autóról is. vittem az olajat, amit le akartak nyúlni, stb. kb 30 perc volt a művelet, ebből 20 percet csöpögött, közben elszívott egy pár szál cigit a srác. ez került nekem 7ezerbe. kis autószerelők 1500-ért teszik ezt meg. az a fél óra alatt egy E60-ban matattak valamit, géppel nézegettek dolgokat, nekem akkor még új volt ez a dolog, és láttam nagyon tanakodnak valamin, de ilyen bagatel problémán, nem is az autóval kapcsolatban. múlatták az időt kb. majd fizetnek a munkaórára.
tisztelet a kivételnek, hiszen nem lehet egy kalap alá venni az összeset.
de inkább egy BMW-re specializálódott szerviz, mint a hivatalos.

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 15:08 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 14:46 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 11:34 Töltés hiány

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Elment a töltésem, először csak villogott a töltésjelző, most már szinte csak alig néha van egy egy pillanatra.
Valami fütyül is az autóban, egy barátom orvosi sztetoszkóppal hallgatta, úgy tűnt a generátortól jön. Azt mondta a szabadonfutója lehet. És még csak 1000km-t mentem az autóval mióta meg van :/


oké tudomásul vettük. vidd el szerelőhöz. vagy mi a kérdés? mit vársz egy online felületen? generátort nem tudunk javítani.


Gondoltam, hogy ha valakinek volt hasonló az reagál rá, hogy tényleg a generátor-e, vagy valami más elektronika szokott ilyet csinálni, vagy vezetékelés.
Mindenesetre levettem a generátort, holnap megpróbálok eljutni vele autóvillamosságishoz, hogy ellenőrizze, bár itt Egerben a legjobbak sosem érnek rá, de bízom benne, hogy így, hogy nem kell neki kivenni az autóból elvállalja, mert csak így szokták vállalni.

A nyikorgás oka meg van, az egyik feszítő görgő úgy szorul, hogy alig birom forgatni.

Egyébként 330-as BMW, e46-os.


akkor az a görgő valószínűleg fogta a szíjat, ezért nem hajtotta meg a generátort.
ha már kivetted éppen be lehet vizsgáltatni.
szíj állapota milyen? szerintem megsütötte azt is, ha szorult a feszítő...
nem érezted, hogy fogja az autót, nem úgy megy néha, mint kellene?

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 09:24 Töltés hiány

SzaboAndras írta: Elment a töltésem, először csak villogott a töltésjelző, most már szinte csak alig néha van egy egy pillanatra.
Valami fütyül is az autóban, egy barátom orvosi sztetoszkóppal hallgatta, úgy tűnt a generátortól jön. Azt mondta a szabadonfutója lehet. És még csak 1000km-t mentem az autóval mióta meg van :/


oké tudomásul vettük. vidd el szerelőhöz. vagy mi a kérdés? mit vársz egy online felületen? generátort nem tudunk javítani.

YELLOW Elküldve: 2017-08-19 19:48 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?


attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.
de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

YELLOW Elküldve: 2017-08-19 19:45 Nem tudom mi a baja az autómnak

Bitu79 írta:
Nem látnok Yellow


azt kell mondjam tévedsz. rendelkezem ilyen képességgel és be is szoktak jönni. egyedül az 5-ös lottót nem sikerül...
de abban igazad van, hogy jelen esetben nehéz megmondani. normális szerelőhöz kell elvinni, senki sem távgyógyász.

YELLOW Elküldve: 2017-08-19 08:50 Nem tudom mi a baja az autómnak

nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


el kell szomorítsalak, mert úgy tudom azért szokott ennél a motornál törni a főtengely. nem ez a legjellemzőbb hibája, és ha nincs ami kiváltsa, akkor nagyon jó motorok.
mitől nem megy egy henger? porlasztó bedugul, vagy az adagolótól a porlasztóig lévő körben dugulás van.
de ha elment az olaj, a lámpa nem jelezte az olajnyomást? miért mentél tovább? vagy hirtelen ment el az olaj, amikor 3 hengeressé vált?
első körben találgatás helyett normális diag kell. aztán megnézni adagoló mindenhol nyom-e, résolajat nézni.
nekem ezek a tippjeim.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 19:54 Trükkök és okosságok

Micka írta: Fl előtti E46 ba lehet bettenni a dupla pohártartót a középkonzol helyére vagy csak az fl utániakba?


persze. ez független attól, hogy FL előtti vagy FL-es

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 18:46 Fûtés - Klíma

gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 18:36 Vásárlás

Bitu79 írta:
John írta: Yellow hol vagy? Segíts már

Szerintem nem fog ezzel az egésszel foglalkozni.Amúgy sem admin hivatalosan.Jobb lenne törölni az egészet,mert zavaros.A tulaj nem a péceli csókát akarta volna feljelenteni,hanem kapásból téged,mivel még most is te vagy az üzembentartója az autónak.Az üzembentartó felel az autóért,aki te vagy most is,mint írtad.Mivel a tulaj cseszik elintézni az üzembentartói lemondását is állítólag,ezért még mindig te vagy az üzembentartó.Ergo téged tudna csak feljelenteni.De ez is katyvasz,mert lemondani le lehet még akkor is,ha a tulaj nem akar lépni ez ügyben...


hivatalosan? ne akard megtudni. hagyd inkább abab a kötekedést, mert kicsit túlpörgetted magad és már nem érted az egészet. kicsit felbátorodtál azon, hogy én is erősebben kezdtem el hozzászólni. csak én már értem, te meg még nem.
szerintem zárd el magadban, a többit megoldja John.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 18:33 Vásárlás

John írta: Yellow hol vagy? Segíts már


Bitu-tól csak úgy szabadulsz, ha ráhagyod. ennyit tudok segíteni. meg sme lepődtem, hogy amíg hazaraktam az autót 20 új komment keletkezett. szinte biztos voltam benne.
én értem mi van. hagyd rá.