Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-08-17 21:58 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)

YELLOW Elküldve: 2017-08-17 19:33 kettõstömegü lendkerék

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.


Igen rendben de utólag nem tom hogy tegyem át abba a témába.


egy minimális gógyi kell csak. rámész, hogy szerkesztés. kijelölöd azt a részt, ami nem ide tartozik. Ctrl+X. elküldöd úgy. majd a kasznis topic-ba egy Ctrl+V. nagyon bonyolult.

Akkor nem figyelsz,már rég bemásoltam oda főnök úr...


láttam, bár itt benne maradt. csak azért írtam, hogy meg sem kellett volna ezt kérdezned, amit kérdeztél, mert logikus.

YELLOW Elküldve: 2017-08-17 19:29 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )

mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók?

Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.

Igazad van de a csaj állítólag németbe ment ki és azért is adta el a kocsit mert ne maradjon a nyakán az 5 kilós lízing ami fenn maradt neki 10 év után,ősz elején el akartam érni de nem lehetett,Fb-ről is letiltott,Viberen amit írok neki ki jelzi hogy elolvasta de baszik visszaírni.......Magyarul,homokba dugta a fejét már ősztől ahogy épp felfedeztem a hibát az emelési pont amikor beszakadt...


semmi értelme átvert vásárló topic-nak, mert ebben az esetben neked kellemetlenebb. bocs, hogy ezt mondom, de ez a te hibád is.
jó, hogy homokba dugja a fejét, ha sokat zaklatod még fel is jelent. ezen már kár mérgelődni folyamatosan, mert ezt a te tárcád bánja már. nem tudsz tenni semmit.

YELLOW Elküldve: 2017-08-17 19:24 kettõstömegü lendkerék

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.


Igen rendben de utólag nem tom hogy tegyem át abba a témába.


egy minimális gógyi kell csak. rámész, hogy szerkesztés. kijelölöd azt a részt, ami nem ide tartozik. Ctrl+X. elküldöd úgy. majd a kasznis topic-ba egy Ctrl+V. nagyon bonyolult.

YELLOW Elküldve: 2017-08-17 14:40 kettõstömegü lendkerék

John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.

YELLOW Elküldve: 2017-08-16 22:28 kettõstömegü lendkerék

John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

YELLOW Elküldve: 2017-08-16 22:06 kettõstömegü lendkerék

Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.

YELLOW Elküldve: 2017-08-16 18:28 Nem tudom mi a baja az autómnak

viktor írta:
Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.


ki volt a "tudós"? egyébként látatlanban mondta ezt, minden vizsgálat nélkül? pontosan senki nem tudja ezt megmondani. ha olyan a szerelő simán a drágább megoldást javasolja, még ha fizetsz érte sem biztos azt cseréli ki. csak azt mondja. ha meg ott az autó és vizsgálódik, lehet ő is a csövekkel kezdi. de sokan ilyen esetben ugyanúgy háborognának, ha a csőcsere nem oldaná meg, hanem valóban az adagoló lenne rossz. ez sajna ilyen.

YELLOW Elküldve: 2017-08-15 14:47 Társalgó

Bitu79 írta: Nem jó a kuplung fórum azért írok ide...Yellow anno ott írtad,hogy neked is nyekereg kicsit a kuplungpedál.Pár másik emberke is írta.Kis műanyag perselyek miatt szokott ez lenni ugye.35211158290 a cikkszáma ezeknek a műanyag perselyeknek.(2 db kell,ha ki akarom cserélni)Te már kicserélted ezeket?Kicsit nekem is van hangja.Mondjuk a rugó még adhat ilyesmi hangot szerintem.

https://www.youtube.com/watch?v=9LczZm7aoTU

Az enyém még ennyire nem hangos.Csak picit hallom a nyekergést,főleg este...Szerinted érdemes kicserélni,ha egy picit már van hangja?Nem sok pénz,csak nincs kedvem szerelni.Menet közbe mondjuk nem hallom soha...Ez okozhat valami nagyobb bajt?A másik meg az,hogy félek kicsit,hogy az újnak is lesz valamennyi hangja.Teljesen hangtalan azért nem lehet mégsem gondolom.Ha ezek a kis műanyag perselyek tönkremennek,akkor gondolom azt érezném a pedálon.Érdemes kicserélni,vagy nem? Ha nem muszály,nem akarok szerelgetni.


de nálam nem innen jön a hang, hanem hallani az autó alól. azóta is olyan, semmi egyebet nem tapasztalok. anno egy BMW szaki azt mondta, az ő akkori autója is olyan, nem érdekli de valami kinyomócsapágy hang lenne. bár annak a hangja változik ahogy nyomod, nem nyekereg. van amikor nem csinálja, de elég ritka. és mindig akkor a leghangosabb, amikor van a közelben valaki áhh csak az elektromos kézifék az

YELLOW Elküldve: 2017-08-15 06:54 Önindító

b_imi írta:
YELLOW írta:
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: üdv ! Nem forgat az öninditó.Leszedtem a kábeleket és a képen látszó tesztet csináltam ,nem forgat,de még csak szikrát sem dob.Ugye jól gondolom hogy ez a baj?


ezt a képet töltötted fel, ez egy Merci önindító ha jól látom. a bekarikázott részhez meg nem +12V-ot kell adni. az az önindító testkábele, ami a kasznihoz megy. és igen az is szokott fellazulni, vagy egyes típusoknál elrohad, ahova csatlakozik a kasznihoz, és azért nem indít.


a kép csak illusztráció,jól látod....ahogy elnéztem én nem is tudom levenni itthon házi körülmények között.Szerintem a testet a motorról kapja az öninditó...


jah jó. csak azt hittem oda adtál neki +12V-ot, és csodálkozol ha nem működik

Mint ahogy a rajzon és a fotón is látszik a kérdéses kábel a +12V betáp, tehát nem testkábel.



a képből nem derül ki, hogy az a +12V.
csak abból tudom, hogy oda a sorkapocsra rá van kötve a skiccen. és mert nagyjából tudom, hogy működik az önindító.
közben rájöttem, hogy alapvetően az önindítók nem sokban különböznek, tehát nyilván spongya által feltöltött képen, meg ugye nincs odakötve, így akár lehetett volna, a föld pont is. jó bevallom utólag világosodtam meg, hogy azért a legtöbb önindító egyforma, agy a Mercié is hasonlóan működik, van bekötve. kicsit megzavart, hogy ott lógott magában a kábel.

YELLOW Elküldve: 2017-08-14 16:21 Önindító

spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: üdv ! Nem forgat az öninditó.Leszedtem a kábeleket és a képen látszó tesztet csináltam ,nem forgat,de még csak szikrát sem dob.Ugye jól gondolom hogy ez a baj?


ezt a képet töltötted fel, ez egy Merci önindító ha jól látom. a bekarikázott részhez meg nem +12V-ot kell adni. az az önindító testkábele, ami a kasznihoz megy. és igen az is szokott fellazulni, vagy egyes típusoknál elrohad, ahova csatlakozik a kasznihoz, és azért nem indít.


a kép csak illusztráció,jól látod....ahogy elnéztem én nem is tudom levenni itthon házi körülmények között.Szerintem a testet a motorról kapja az öninditó...


jah jó. csak azt hittem oda adtál neki +12V-ot, és csodálkozol ha nem működik

YELLOW Elküldve: 2017-08-14 14:54 Önindító

spongya írta: üdv ! Nem forgat az öninditó.Leszedtem a kábeleket és a képen látszó tesztet csináltam ,nem forgat,de még csak szikrát sem dob.Ugye jól gondolom hogy ez a baj?


ezt a képet töltötted fel, ez egy Merci önindító ha jól látom. a bekarikázott részhez meg nem +12V-ot kell adni. az az önindító testkábele, ami a kasznihoz megy. és igen az is szokott fellazulni, vagy egyes típusoknál elrohad, ahova csatlakozik a kasznihoz, és azért nem indít.

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 15:33 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia/Sziasztok

Elvittem kedden az autószerelőhöz a kocsit, és ugyanazt állapította meg a szerelő amit ti is mondtatok: A motor azért világított sárgán, mert az egyik gyujtótrafó rossz, ki kell cserélni. Az ABS jeladó pedig hiányzott a kocsiból! :O Én csak azt nem értem, hogy vásárlás előtt én elvittem ehhez a szerelőhöz, és rádugta gépre a kocsit, majd mondta, hogy minden rendben a kocsival! Kérdeztem is tőle, ha bármi baja lenne a kocsinak, akkor ő azt látná? Azt mondta hogy igen, nyugodjak meg, nincs baja a kocsinak! Ez volt közel egy hónapja. A kocsi átíratása rá másfél hétre történt, a tulajdonomban tehát kb két és fél hete van. Ez alatt az idő alatt közel 100 KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa is kigyulladt! Az ABS, a motor, az aolaj és a féklámpa. Mindegyik sárgán világított! A kérdés pedig az: Ha ezek a hibák már akkor is megvoltak, miért nem látta ő akkor, mikor én vásároltam a kocsit és elvittem hozzá átnézetni??? Lehetséges az, hogy gépre dugva nem mutatja ki neki a program, hogy valami hiányzik? Nem értem én ezt...


vannak hibák, amiket ha kitörölnek, csak km-ek múlva térnek vissza. mondjuk ha nincs ABS szenzor az pont nem ilyen.
akitől vetted az autót az nem ismerhette ezt a szerelőt? lehet le volt vele beszélve, hogy mondja azt minden rendben.
gondolom fizettél az átnézésért, így én azt mondanám neki, hogy ha akkor nem vette észre, akkor ingyen végzi el a javításokat. persze ezt csak akkor mond, ha az alkatrészeket ha ő veszi már megmondta az árakat, mert akkor annyival többet mondana úgyis, ne járjon rosszul.
bár nekem a bizalmam oda volna ezek után.

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 15:29 kettõstömegü lendkerék

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )


most jó.
de a géptető az más. az nem egy rizikós mozgó, kopó alkatrész. 100ezer körül komplett motort kapni, mint a tiéd. nem tudom egy bontott kettőstömegűért ennek fényében mennyit adnának. én semmit, de ez én vagyok.
ha be lenne vizsgáltatva és papír volna róla, hogy jó, akkor sem hiszem, hogy túl sokért menne el. régebben sok kettőstömegűt hirdettek dízelhez, mostanra alig látni, nem véletlen, szerintem senki nem rizikózik.


Igazad van de a Diesel-ben megy tönkre hamarabb,enyémbe meg alig van nyomaték tovább kéne élnie


éppen ezért nem kell hozzányúlni

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 14:39 kettõstömegü lendkerék

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )


most jó.
de a géptető az más. az nem egy rizikós mozgó, kopó alkatrész. 100ezer körül komplett motort kapni, mint a tiéd. nem tudom egy bontott kettőstömegűért ennek fényében mennyit adnának. én semmit, de ez én vagyok.
ha be lenne vizsgáltatva és papír volna róla, hogy jó, akkor sem hiszem, hogy túl sokért menne el. régebben sok kettőstömegűt hirdettek dízelhez, mostanra alig látni, nem véletlen, szerintem senki nem rizikózik.