Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-07-24 17:44 Mi lehet a baj?_

Benyo89 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy az autó nem indul. Forgatja, néha ugyan felpörög de egyből le is áll. Hibakódom nincs... Van valakinek valami ötlet? n42b18 motorkód.
Köszönöm!


ha nincs hibakód, akkor így elsőre azt mondanám, hogy üzemanyag ellátási probléma van. szűrő dugult, vagy rossz a pumpa.
esetleg adj rá többször gyújtást, de ne indíts, csak kb a 4-5. gyújtás ráadás után.

YELLOW Elküldve: 2017-07-24 07:34 alapjárati probléma

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?


egyenletlen? nem ráz jobban az autó, nincs fura szaga a kipufogó gáznak? ha járatod, akkor néha nem kezd el villogni az a kis check engine lámpa? nem erőtlen az autó?
szerintem nem indul be egy henger. 6 hengeresnél nehezebb észrevenni ezt.
hibakód olvasás sokat segít. de én arra gyanakodnék, aztán szerintem trafó baja lesz.

Szia

Arra tippeltem én is, hogy egy, vagy két henger nem megy, azért döcög. Bár én a gyertyákra gondoltam, lehet azokat is kellene majd cserélni. Menni pedig nem mentem vele mostanában, és nem is járattam, nehogy nagyobb kárt tegyek benne.

Nézegettem az árait a trafóknak a bárdi oldalán. ha ez lesz a gond, kénytelen leszek cseréltetni. Szerinted melyik a jobb minőségű? A link neve


Beru. igaz nekem 4 hengeres, de én mind a 4-et cseréltem. ugyanis a gyáriból volt egy széria, amit sok motorba betettek, igaz ezek 50-200ezer km között bárhol behalhattak. nekem pl pont gyertyacsere után, bár volt előjele 2x, igaz nagyobb idő és km különbséggel.
gyertyákból NGK.
tudom soknak tűnik az áruk, de mindenkinek van olyan ismerőse, aki ilyen helyekről tud kedvezménnyel vásárolni.
ui.: plííz alulra válaszolj!

YELLOW Elküldve: 2017-07-23 22:10 alapjárati probléma

BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?


egyenletlen? nem ráz jobban az autó, nincs fura szaga a kipufogó gáznak? ha járatod, akkor néha nem kezd el villogni az a kis check engine lámpa? nem erőtlen az autó?
szerintem nem indul be egy henger. 6 hengeresnél nehezebb észrevenni ezt.
hibakód olvasás sokat segít. de én arra gyanakodnék, aztán szerintem trafó baja lesz.

YELLOW Elküldve: 2017-07-22 11:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bitu79 írta:
YELLOW írta: valaki most már magyarázza meg
eddig volt egy régi laptop-om, vagyis van is, olyan 1,2GHz-es C3-as procival, oké nem támogatja a VMware.
de most van nálam egy 2 magos (2x1,66GHz) Intel procis Dell Latitude D620, erre is fel akartam tenni VMware-t, de ugyanúgy azt írja ki, hogy a proci nem támogatott.
akkor mégis mi támogatott ennek a f*snak???


https://www.vmware.com/resourc...tegory=cpu


hát ez elég soványnak tűnik.... valahogy kétlem, hogy csak ennyi lenne a támogatott CPU.

YELLOW Elküldve: 2017-07-22 06:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

valaki most már magyarázza meg
eddig volt egy régi laptop-om, vagyis van is, olyan 1,2GHz-es C3-as procival, oké nem támogatja a VMware.
de most van nálam egy 2 magos (2x1,66GHz) Intel procis Dell Latitude D620, erre is fel akartam tenni VMware-t, de ugyanúgy azt írja ki, hogy a proci nem támogatott.
akkor mégis mi támogatott ennek a f*snak???

YELLOW Elküldve: 2017-07-22 06:38 Motorolaj

tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
Kennymayer írta: Üdv! Kb egy hete cseréltem olajat az autóban az előző olaj liqui molly volt és nagyon jól muzsikált. Most sajnos nem tudtam beszerezni a megszokott boltban és vettem bele Castrol Magnatec 5W-40-et. Azóta azt veszem észre,hogy ha kicsit álló helyzetben túráztatom a gépet füstöl. Eddig soha nem volt ilyen. Ennyire szar lenne ez az olaj? Már kezdek azon gondolkodni h kidobom belőle ezt a szart és újra keresek valahol Liqui Molly olajat! 10000 km- ként mindig cserélem az olajat max egy fél nivonyi szokott elfogyni közben de soha nem füstölt.Mit tanácsoltok? Ja egyébként E46 316i 1.8 benzin a vas. Köszönöm előre is.


Kicsit eltulzott benzinesnel a 10es csere, persze nem art az biztos. Vegyel belole edge profot. Nekem azt tettek bele es sosem irt ki ilyen csere intervallumot meg. Kb 37e kmre irja a cseret ami rekord. Persze nekntartom be, de jonak tunik nagyon.


nem eltúlzott a 10ezer. az az eltúlzott, hogy egyéb okok miatt így kitoltál az intervallumokat, csak azért, hogy könnyebben eladható legyen az autó, főleg amiket flottásnak szeretnek vásárolni. mennyivel jobb, ha 10 autót 30ezrenként kell szervizbe vinni, mint 15ezrenként. azt a 3-5 évet, 100-150ezret kibírják, amíg kint vannak flottába, ennyi a lényeg. utána meg majd aki megvette majd szívjon vele.
legyen akármilyen jó olaj (sok szép mesét lehet írni, milyen hájp meg szuper az olaj) 15ezertől nem célszerű többet futtatni. nem hiszem, hogy az olaj ára, ás a szűrő juttatna csődbe valakit. de amikor majd motort kell cserélni, vagy generálozni, akkor más lesz
én már 7600-nál is cseréltem olajat, mert lefutotta a 2 évet itt viszont az 1 éves szlogen dumát tartom hülyeségnek. nem azért mert másképp csinálom én, hanem mert én szakmailag így gondolom. a km jobban rontja az olajat, mint az állás. bár nekem nem áll az olaj sokat, csak keveset fut, egy huzamban általában 3 napot áll, utána megy.

Jo de mennyit megy, ez a kerdes. Azt irod, 8e t mentel 2 ev alatt es max 3 napot all az auto. Akkor viszont rovid tavokat teszel meg es ez rontja az olajat. A 30e teljesen normalis lehetne, ha minden nap mesz egy huzamban mondjuk 500 kmt. A hideg inditasok rombolnak, amikor sok szarul elegett gaz kerul vizzel egyutt az olajba. Kamionok elmennek 100et is egy cserevel. Persze ott sok olaj, alacsony fordulat es tobb szaz kilometer egyben.
A 15e egy hosszutavrs hasznalt dizelnel ok, benzinesbe en 20 cserelnem hasonlo feltetlek mellett.


attól függetlenül, hogy rövideket megyek (egyébként mindig többet megyek mint kellene, ha 3km-re van dolgom, akkor kb 10 km-t megyek kerülőkkel ), én tudom jól használni az autót, semmivel nem terelem jobban az olajat, mintha pályáznék. de ha pályáznék 90%-ban, akkor is cserélném 10-12ezrenként.

YELLOW Elküldve: 2017-07-21 17:19 Motorolaj

tusi_ írta:
Kennymayer írta: Üdv! Kb egy hete cseréltem olajat az autóban az előző olaj liqui molly volt és nagyon jól muzsikált. Most sajnos nem tudtam beszerezni a megszokott boltban és vettem bele Castrol Magnatec 5W-40-et. Azóta azt veszem észre,hogy ha kicsit álló helyzetben túráztatom a gépet füstöl. Eddig soha nem volt ilyen. Ennyire szar lenne ez az olaj? Már kezdek azon gondolkodni h kidobom belőle ezt a szart és újra keresek valahol Liqui Molly olajat! 10000 km- ként mindig cserélem az olajat max egy fél nivonyi szokott elfogyni közben de soha nem füstölt.Mit tanácsoltok? Ja egyébként E46 316i 1.8 benzin a vas. Köszönöm előre is.


Kicsit eltulzott benzinesnel a 10es csere, persze nem art az biztos. Vegyel belole edge profot. Nekem azt tettek bele es sosem irt ki ilyen csere intervallumot meg. Kb 37e kmre irja a cseret ami rekord. Persze nekntartom be, de jonak tunik nagyon.


nem eltúlzott a 10ezer. az az eltúlzott, hogy egyéb okok miatt így kitoltál az intervallumokat, csak azért, hogy könnyebben eladható legyen az autó, főleg amiket flottásnak szeretnek vásárolni. mennyivel jobb, ha 10 autót 30ezrenként kell szervizbe vinni, mint 15ezrenként. azt a 3-5 évet, 100-150ezret kibírják, amíg kint vannak flottába, ennyi a lényeg. utána meg majd aki megvette majd szívjon vele.
legyen akármilyen jó olaj (sok szép mesét lehet írni, milyen hájp meg szuper az olaj) 15ezertől nem célszerű többet futtatni. nem hiszem, hogy az olaj ára, ás a szűrő juttatna csődbe valakit. de amikor majd motort kell cserélni, vagy generálozni, akkor más lesz
én már 7600-nál is cseréltem olajat, mert lefutotta a 2 évet itt viszont az 1 éves szlogen dumát tartom hülyeségnek. nem azért mert másképp csinálom én, hanem mert én szakmailag így gondolom. a km jobban rontja az olajat, mint az állás. bár nekem nem áll az olaj sokat, csak keveset fut, egy huzamban általában 3 napot áll, utána megy.

YELLOW Elküldve: 2017-07-21 17:10 Mi lehet a baj?_

John írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!
A minao arra lettem figyelmes, hogy a valtonal csöpög a viz...
Nem tudom hogy mikent kerülhetett oda, viszont elotte fullon nyomtuk a klimat hazafele.
Valakinek valami 5let?
Koszi


kapaszkodj meg nagy a baj. folyik a váltó hűtővize. be ne álljon a váltó menet közben.
komolyra fordítva a szót, a klímaboxból csöpög oda a víz, ami a hőcserélőről folyik le. tehát normális. sőt az a jó, mert nincs eldugulva, nem fog az utastérbe folyni, nem marad a box alján.


XD ez jo volt!
Köszi a gyors valaszt, elozo kocsimba nem volt klima ugy hogy kicsit meglepett.
Tavaly mikor megvettem a sajátom én is riadtan kérdeztem a havert mert nekem is az első klímásom,iletve a Tds is az volt de már úgy vettem hogy a kompresszor hiányzott belőle....


nekem egyébként ha klímázok, nem szokott tócsa lenni alatta. pedig nincs eltömődve, endoszkóppal benéztem, meg habot láttam már folyni belőle 1x

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 16:04 Mi lehet a baj?_

Elek írta:
YELLOW írta:
Elek írta: Sziasztok! 320i touringon az utóbbi napokban a következő hiba jelenséggel találkoztam! Amikor ráadom a gyújtást furcsa hang jön valahonnan (mintha valamilyen motor szorulna)! Nem mindig csinálja van, hogy többszöri indításkor sem jön elő, de van amikor többször is hallani! Szerintetek mi okozhatja?


a klímaboxban mozognak a csappantyúk. normális.
ha leveszed a ventit, hogy a klímapanel ne világítson, akkor legközelebbi gyújtásnál nem fogod hallani. (persze ez beállítás függő, hogy indításkor az előző állapot, vagy mindig működő klímavezérlővel induljon)


Köszönöm a gyors választ! Kipróbáltam de sajnos így is lehetett hallani! Igaz már nem annyira!


akkor egy dolog lehet még, a klímapanelben van egy kis venti. ahol kicsi rács van. annak is szokik hangja lenni, akkor is, ha nincs bekapcsolva a klímapanel.
vagy a másik, hogy az üzemanyag pumpának hallod a hangját. bizonyos mértékig normális.

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 14:10 Mi lehet a baj?_

Elek írta: Sziasztok! 320i touringon az utóbbi napokban a következő hiba jelenséggel találkoztam! Amikor ráadom a gyújtást furcsa hang jön valahonnan (mintha valamilyen motor szorulna)! Nem mindig csinálja van, hogy többszöri indításkor sem jön elő, de van amikor többször is hallani! Szerintetek mi okozhatja?


a klímaboxban mozognak a csappantyúk. normális.
ha leveszed a ventit, hogy a klímapanel ne világítson, akkor legközelebbi gyújtásnál nem fogod hallani. (persze ez beállítás függő, hogy indításkor az előző állapot, vagy mindig működő klímavezérlővel induljon)

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 13:44 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Hangzavar írta:
YELLOW írta:
Hangzavar írta: Sikerült kinéznem megint 2 másikat.

http://www.bmwforums.info/bmw-...sizes.html
E szerint, sima e46ra, felmegy az et30-47ig.

http://www.bimmerfest.com/wiki...ls.2FTires

Van egy ilyen is, itt nem találtam, amit feltennék..

Amiről most lenne szó
Előre: 8x18 ET32 5x120 72.6
Hátra: 9x18 ET35 5x120 76
Tudom, a 76ra, kell központosító. Ez benne van az úgymond et30-47es bűvös kereten belül. Viszont kalkulátor szerint ez első belső fele kintebb lesz 2mm-t, a külső fele pedig 28mm-el lesz kintebb. A hátsónak pedig a belső fele 13mm-el bentebb lesz, a külső fele pedig 37mm-el kintebb..

Csak az a lehetőség van, hogy megveszem, felteszem gumi nélkül, ha nem jó, akkor pedig árulom hónapokig a vételi ár töredékéért?


ez kicsit komplexebb. de milyen felni szett az, aminek BMW agymérete van elől, de hátul nem? mert a 76-os közép nem BMW.
azt kell tisztázni, hogy mi a célod, milyen gumikat akarsz a felnire, robbantott kell, vagy normális, ültetni akarod az autót vagy sem.
a gyári ET ajánlástól el lehet térni egy mértékig. tehát az nem baj, ha kintebb van a felni. nyilván a csapágyakat futóművet jobban terhelheti, de van egy egészséges középút.
hiába vagy te a bűvös ET30-47 között ha a felni már túl széles.
viszont a mostani felnidhez képest tudsz viszonyítani. h a program azt hozza, hogy mondjuk 25mm-rel kintebb lesz a külső széle, akkor azt oda tudod mérni a mostani felni pereméhez. nagyjából látható hova esik, ha a sárvédőnél méred. de ugye itt már a pontos gumiméretet is figyelembe kell venni. illetve azt, hogy vannak gumik, amik keskenyebbek, vagy szélesebbek, hiába azonos a méret elvileg.


Nem tudom én sem, hogy miért különböző az agyméret.
Lehet az lesz a legegyszerűbb, ha bebattyogok egy gumishoz és megkérdezem tőle, megmutatom mit rendelnék és, hogy tudna e tanácsot adni. Csak hát ki tudja, hogy nem e küld el a fenébe..
Egyelőre ültetni nem szeretném, azt majd talán egyszer később. Na meg a magyar utakra..
Amúgy róluk lenne szó, csak, hogy lásd ezt az agyméretes különbséget..
https://www.maxigumi.hu/alufel...?car=10408
https://www.maxigumi.hu/alufel...?car=10408
mondjuk egy központosító tehermentesítő gyűrűvel meg lehet oldani, de ezt dobta a gép, hogy ez is jó rá.


szerintem az a középméret szimpla elírás. mivel típusra kerestél rá, így valószínű.
nekem nem is rémlik olyan 5x120-as osztás, aminek 76-os lenne a közepe más autónál sem.

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 13:41 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Hangzavar írta:
YELLOW írta:
Hangzavar írta: Jó reggelt.

Esetleg valaki tudna adni pár tanácsot, hátsó lökös leszereléshez?
Amint láttam, mindenki merevítéssel együtt szedi le. Touringom van, a csomagteret kell megbontanom hozzá, hogy le tudjam venni? És vagy még?

Köszönöm.


attól függ mi a cél. mi célból akarod levenni.
a műanyag betéteket kell leszedni először, ami körbe fut 3 részből áll. erősen bele van pattanva a héjba. alatta pedig tiplis patentek lesznek, aminek a közepét ki lehet húzni, aztán magát a tiplit (patentot) kiszedni, és a háj lejön a merevítésről. bár két oldalt a sárvédő mögött van 1-1 tartókonzol, ilyen patentos, vagy hogy is mondjam, azt kifelé le lehet húzni ha a kerék felől benyúlsz. illetve műanyag dobbetét is lesz hozzáfogatva, vagy csavarral vagy patenttel.
szerk.: ja és ha van tolatóradar, akkor azokat is ki kell pattintani, lekötni


A gyári bmw vonóhorgot szeretném leszedni és ahhoz előbb le kéne szednem a lökhárítót.
Ahogy aláfeküdtem, alulról is láttam patentokat, ahol a merevítéshez van hozzá patentolva a lökös. ahhoz pedig nem igazán fértem hozzá. Ezért gondoltam, hogy egyszerűbb lenne merevítéssel együtt levenni.


igen mindenképp merevítéssel együtt ajánlom leszedni akkor.
10-es dugókulcs is jó hozzá nem kell E-kulcs fej hozzá. két csavar fogja aztán kész. illetve a dobbetétnél kell elengedni, aztán lehúzni. bár a vonófej nem engedi akkor szerintem. de a vonófej levételéhez biztos le kell venni a lököst?

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 08:17 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Hangzavar írta: Jó reggelt.

Esetleg valaki tudna adni pár tanácsot, hátsó lökös leszereléshez?
Amint láttam, mindenki merevítéssel együtt szedi le. Touringom van, a csomagteret kell megbontanom hozzá, hogy le tudjam venni? És vagy még?

Köszönöm.


attól függ mi a cél. mi célból akarod levenni.
a műanyag betéteket kell leszedni először, ami körbe fut 3 részből áll. erősen bele van pattanva a héjba. alatta pedig tiplis patentek lesznek, aminek a közepét ki lehet húzni, aztán magát a tiplit (patentot) kiszedni, és a háj lejön a merevítésről. bár két oldalt a sárvédő mögött van 1-1 tartókonzol, ilyen patentos, vagy hogy is mondjam, azt kifelé le lehet húzni ha a kerék felől benyúlsz. illetve műanyag dobbetét is lesz hozzáfogatva, vagy csavarral vagy patenttel.
szerk.: ja és ha van tolatóradar, akkor azokat is ki kell pattintani, lekötni

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 06:56 Mi lehet a baj?_

mrdani írta: Sziasztok!
A minao arra lettem figyelmes, hogy a valtonal csöpög a viz...
Nem tudom hogy mikent kerülhetett oda, viszont elotte fullon nyomtuk a klimat hazafele.
Valakinek valami 5let?
Koszi


kapaszkodj meg nagy a baj. folyik a váltó hűtővize. be ne álljon a váltó menet közben.
komolyra fordítva a szót, a klímaboxból csöpög oda a víz, ami a hőcserélőről folyik le. tehát normális. sőt az a jó, mert nincs eldugulva, nem fog az utastérbe folyni, nem marad a box alján.

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 06:54 Motorolaj

Kennymayer írta: Üdv! Kb egy hete cseréltem olajat az autóban az előző olaj liqui molly volt és nagyon jól muzsikált. Most sajnos nem tudtam beszerezni a megszokott boltban és vettem bele Castrol Magnatec 5W-40-et. Azóta azt veszem észre,hogy ha kicsit álló helyzetben túráztatom a gépet füstöl. Eddig soha nem volt ilyen. Ennyire szar lenne ez az olaj? Már kezdek azon gondolkodni h kidobom belőle ezt a szart és újra keresek valahol Liqui Molly olajat! 10000 km- ként mindig cserélem az olajat max egy fél nivonyi szokott elfogyni közben de soha nem füstölt.Mit tanácsoltok? Ja egyébként E46 316i 1.8 benzin a vas. Köszönöm előre is.


én a Magnatec-et élből elvetem. viszont sokan esküsznek rá, igaz népautó pártiak, és dízelesek.
van BMW minősítése, szóval nem kellene rossznak lenni, kérdés mennyire megbízható forrásból van az olaj.