Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 14:03 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megpolíroztam ma egy erősebb polír pasztával az autót.Az eredmény hihetetlen!Majdnem az összes mosókarcot leszedtem!Emellett csináltam egy fullos belső takarítást is.Az is benne van a videóban.Akinek tetszik az eredmény,az nyugodtan írhat nekem.Ha kell a takarításhoz segítség,esetleg tanács,akkor szívesen segítek benne.
A videót állítsátok 1080-asra(a minőségét).

Itt a link:

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


ha elfogadsz egy tanácsot.
annak semmi értelme, hogy a végeredményt mindig levideózod. több is van, 12 percig azt nézni nem élvezet, mikor egy átlag ember annyit lát belőle, hogy tiszta, illetve elüt a jobb első ajtó a többitől
szerintem amikor csinálod, akkor válassz ki egy elemet, és azon mutasd be a munkafolyamat fázisait. 1-1 videó lesz, a YouTube szerkesztőjével össze tudod illeszteni őket.
közben elmondod, mire mit érdemes használni, mire elegendő egy doboz, mire érdemes figyelni, stb. akár belső tisztításnál is.
kérj meg valakit kamerázzon, vagy valami állványszerűséget ki kell találni.
úgy érdekesebb lenne, mert így sokadik alkalommal ugyanazt nézni nem az. én jobban megnézném úgy. lehet találni a neten sokat, de ha egy halandó, laikus, nem szakember mondja el, talán érthetőbb mások számára is.


A folyamatokat nem fogom felvenni,mert leírtam a fórumban.Az ajtóval meg ne foglalkozz.Tegnap is megdícsérték az autómat 2-en.Ráadásul spontán.Még csak nem is ismertem őket.Érdekes,mert eddig kb. 100 ember közül egy sem említette az ajtót,akik eddig 5 év alatt megbámulták(megdícsérték) az autómat,és beszélgettünk...Csak te,meg a másik kolléga innét.De egyikőtök sem tesz fel rendes videót az autójáról.Tudod nem illik leszólni más dolgait,de most én is kivételt teszek.Az autót fényezése olyan,mintha drótkefével mosták volna.A műanyagok,és a gumik is szürkék már,gyári fekete színük helyett.Többet nem írok,pedig tudnék.Csak hogy egálban legyünk Tökéletes autó nincs,de szinte tökéletes lehet.Az enyém szinte tökéletes.Azzal az ajtóval meg nem foglalkozom.Csak bizonyos fényviszonyok között látszik,és a telefon kicsit "csal".Próbálok segíteni autóápolásban,erre itt c*gánykodsz az emberrel...Na mindegy.Mondtam múltkor is,hogy tegyetek fel videót az autóitokról,és utána kritizáljátok az enyémet.A nyakamat rá merném tenni,hogy az én autóm jobb,és szebb állapotban van,mint az itthoni e46-osok 90%-a...Ugye 5 éve van meg a kocsi,ez idő alatt sok e46-ost láttam.De olyan jó állapotút mint az enyém,szinte egyet sem.Úgyhogy még a kissé színeltérős ajtó ellenére is gyönyörű,gyári kinézetű az autóm.És ezt nem én mondom,hanem tök idegenek.


azt a kommentet másodjára írtam meg először kitöröltem. reménykedtem, hogy nem fogsz megsértődni. sajnos nem változtál, pedig reménykedtem. kicsit felfoghatnád viccesebben is. (ott volt a retkes szmájli is ) hogy más nem említi meg, arról nem tehetek kinek milyen a színlátása.
teljesen jóindulatból tanácsoltam. ha pedig kapsz egy minimális kritikát, akkor rögtön ez van, hogy gyerekes módon elkezdesz támadni, keresed a támadó felületet. (ezt pszichológiailag nem szeretném elemezni) senkinek semmi baja nem lenne veled.
az, hogy jössz az én fényezésemmel, nem sértesz meg, mert tudom milyen. én is mondhatnám azt, hogy sokan megdicsérik. na kb. ennyit ér egy laikus szem. aki meg tudja mit kell nézni, az rögtön látja, hogy csúnya.
szerintem ne kezd el azt, amit anno. légy kicsit rugalmasabb, és ne sértődj meg mindenen.
én örülök, ha beszélsz ezekről a tisztítós dolgokról, a videó is csak javaslat volt.
peace!

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 13:10 Társalgó

Bitu79 írta: Megpolíroztam ma egy erősebb polír pasztával az autót.Az eredmény hihetetlen!Majdnem az összes mosókarcot leszedtem!Emellett csináltam egy fullos belső takarítást is.Az is benne van a videóban.Akinek tetszik az eredmény,az nyugodtan írhat nekem.Ha kell a takarításhoz segítség,esetleg tanács,akkor szívesen segítek benne.
A videót állítsátok 1080-asra(a minőségét).

Itt a link:

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


ha elfogadsz egy tanácsot.
annak semmi értelme, hogy a végeredményt mindig levideózod. több is van, 12 percig azt nézni nem élvezet, mikor egy átlag ember annyit lát belőle, hogy tiszta, illetve elüt a jobb első ajtó a többitől
szerintem amikor csinálod, akkor válassz ki egy elemet, és azon mutasd be a munkafolyamat fázisait. 1-1 videó lesz, a YouTube szerkesztőjével össze tudod illeszteni őket.
közben elmondod, mire mit érdemes használni, mire elegendő egy doboz, mire érdemes figyelni, stb. akár belső tisztításnál is.
kérj meg valakit kamerázzon, vagy valami állványszerűséget ki kell találni.
úgy érdekesebb lenne, mert így sokadik alkalommal ugyanazt nézni nem az. én jobban megnézném úgy. lehet találni a neten sokat, de ha egy halandó, laikus, nem szakember mondja el, talán érthetőbb mások számára is.

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 09:07 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Powerpityu írta: Sziasztok!

Végre elérkeztem a vásárlás fázishoz!
A kiszemelt példány pedig ő lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11403463
Véleményeznétek?
Annyit kell tudni, hogy ismerem az eladót és esküszik az autóra.
Aletrnatívának 20d lenne, persze a 150 lovas verzió, csak többet járok városba (napi 10-12km 2x), meg évente 4-5 országon belüli utazás.
A családba jelenleg és több diesel van pl 320d, 730d és nem nagyon volt még bajuk.
A 20d-be a 6-os váltó lenne a jó na meg a fogyasztása, a nyomatéka.
20i-be lehet 6 sebességes váltót rakni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


rendszám alapján nekem is ismerős. nincs ide regisztrálva a tulaj?
nekem az a bajom, hogy olcsónak találom. szerintem több olajat eszik, mint az amúgy is sok olajat evő M54 blokk. attól függetlenül, hogy 300e km van benne és valóban jó állapotú, akkor is olcsó. akkor meg kell venni.
ha meg a családba ennyi BMW van, akkor mit számít a fogyasztás

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 07:05 Motor-váltó

Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?


pl, lehet a váltóra jött ki valami javítás. lehet, hogy ez előfordul mindegyikkel és pont erre csináltak valami javítást.
de az is lehet, hogy ugyanazt a progit kell újra feltölteni, mert valami összeakadt a rendszerben.
de én még most is azt mondom, hogy sima állásban vezess nyugisan, szerintem pár km-en keresztül lehet visszaáll. ne gyorsulj intenzíven annyiszor, ritkábban használd a féket, minél több motorfék. aztán rátanul arra a vezetési stílusra.
ha meg sportosan akarsz venni, akkor csak egy klatty oszt lehet neki nyomni.


Na, úgy néz ki a dolog egyszerűbb volt. A kompjuter diagnosztika korábbi hibát tárolt, a motorvezérlés és a váltó között megszakadt valamikor a kapcsolat. Ezt törölték, majd félórás vezetés után nem jött vissza és a hibajelenség is megszűnt. Most tesztelem. De a váltáskori rángatás és az erőteljes motorfákezés megszűnt. Számomra érthetetlen, de pár ezer a diagra jobban hangzik mint pár százezer a váltófelújításra (Már arra is készültem, legjobb ajánlat 800ezer Ft volt)


előbb mindig szoftveresen kell megnézni a dolgokat, amit lehet úgy kipróbálni.
elektronikai eszközöknél gyakran van ilyen, hogy az ember azt hinné valami hardver hiba, közben egy SW frissítés és oké. melóban is van olyan, hogy egy terméket rossz, aztán elég újraprogramozni. vagy épp egy korábbi teszten nem törölt egy hibát a tesztprogram, amit szándékosan írt bele persze, hogy azt is ellenőrizni tudjuk.

YELLOW Elküldve: 2017-06-27 22:06 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megpolíroztam ma egy erősebb polír pasztával az autót.Az eredmény hihetetlen!Majdnem az összes mosókarcot leszedtem!Emellett csináltam egy fullos belső takarítást is.Az is benne van a videóban.Akinek tetszik az eredmény,az nyugodtan írhat nekem.Ha kell a takarításhoz segítség,esetleg tanács,akkor szívesen segítek benne.
A videót állítsátok 1080-asra(a minőségét).

Itt a link:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


neked mérni kellene már rétegvastagságot, lassan elpolírozod az autót. ez már beteges. 1-2 évente elég lenne.
vagy rossz pasztát használsz, ha még csak most szedted ki a mosókarcokat... azért bizonyos gezemice képes csalásra, fényt ad és nem is látod a karcokat, csak nem is hatásos, hosszú távon.
szóval kicsit túlzásba viszed, de a te dolgod


Még annyit,hogy aki kézzel szeretne polírozni,az készüljön rá,hogy el fog fáradni!De a lényeg,hogy gép nélkül is látványos eredményt lehet elérni,viszonylag olcsón.


1x járj erre, megengedem, hogy kiéld efajta fétised
amúgy néha agyalok, hogy veszek egy gépet, ilyen 6-7ezres kategóriát. sokan nem javasolják, nyilván nem profi munkára való, de jobb mint kézzel, gondolom.

YELLOW Elküldve: 2017-06-27 21:38 Társalgó

Bitu79 írta: Megpolíroztam ma egy erősebb polír pasztával az autót.Az eredmény hihetetlen!Majdnem az összes mosókarcot leszedtem!Emellett csináltam egy fullos belső takarítást is.Az is benne van a videóban.Akinek tetszik az eredmény,az nyugodtan írhat nekem.Ha kell a takarításhoz segítség,esetleg tanács,akkor szívesen segítek benne.
A videót állítsátok 1080-asra(a minőségét).

Itt a link:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


neked mérni kellene már rétegvastagságot, lassan elpolírozod az autót. ez már beteges. 1-2 évente elég lenne.
vagy rossz pasztát használsz, ha még csak most szedted ki a mosókarcokat... azért bizonyos gezemice képes csalásra, fényt ad és nem is látod a karcokat, csak nem is hatásos, hosszú távon.
szóval kicsit túlzásba viszed, de a te dolgod

YELLOW Elküldve: 2017-06-27 21:28 Féktárcsa és fékbetét

gondoltam híreskedek egy kicsit
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.

YELLOW Elküldve: 2017-06-26 19:32 Műszaki vizsga

Jó olcsó lett ez a műszaki, hogy csessze meg a ....
Forgalmi betelt, újat kell. De a műszaki állomáson, már más rendszer van, mint bő 10 éve így az eddig D2-es bejegyzés bekerült az eddigi üres D3-ra, a D2-re meg egy tököm 346 bejegyzés került. Eddig ez egyszerű, csak emiatt a törzskönyvet is cserélni kell. Azét fizessek, cseréltessek, mert ilyen a bürokrácia. Úgy látszik 10 évig nem érdemes megtartani az autót. Jobban járunk, ha eladjuk.

YELLOW Elküldve: 2017-06-26 07:10 Klíma

John írta:
Mikor tűnik már el ez a képfeltöltés bugzás? .D


én megírtam a górénak, hogy szerintem mi az oka. le is teszteltem és úgy van. azt mondta ez sokat segített este megnézi. ezt még az nap írta. ez kb akkor volt, amikor a Bugok topic-ba írtam.
tölts fel kisebb méretű képet, 1024x768 legyen max a felbontás.

YELLOW Elküldve: 2017-06-24 18:03 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

John írta:
YELLOW írta: lemosattam az autót, jelentem alássan
Dettó,bő vízzel szivaccsal itthon,de annyiba csaltam hogy letakarom az elejét mostanában Itt Tanyán jó az asztalterítő is


azért egy fél tábla szalonnát, paprikát, fél kenyeret, és egy pohár bort kirakhattál volna rá

YELLOW Elküldve: 2017-06-24 17:51 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

lemosattam az autót, jelentem alássan

YELLOW Elküldve: 2017-06-23 21:43 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.


elvileg azt is lehet programozni, hogy a műszerfalon mely visszajelzők világítsanak.
hogy most ezt az ALSZ-ben, vagy AKMB-ben kell programozni azt nem tudom. mivel lámpamodul csere volt, és a hiba maradt, így valószínű az AKMB-ben kell programozni. azaz műszeregységben. én abba néznék bele.


Próbáltuk mindkettőt. AKMB-vel nem tudja olvasni sem, csatlakozási hibát ír.
Szar lenne mindkét Grundmodul? Vegyek egy harmadikat is?


nem ott értem az AKMB-t, amikor az alvázszámot olvastatod ki vele. hanem amikor a vezérlőt választod ki. az AKMB a műszeregység. a grundmodul meg a GM5.
grundmodult ne keverd ide. valamit nem jól értelmezel, nekem úgy tűnik.

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 22:07 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.


elvileg azt is lehet programozni, hogy a műszerfalon mely visszajelzők világítsanak.
hogy most ezt az ALSZ-ben, vagy AKMB-ben kell programozni azt nem tudom. mivel lámpamodul csere volt, és a hiba maradt, így valószínű az AKMB-ben kell programozni. azaz műszeregységben. én abba néznék bele.

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 21:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?


nekem halványabban világít az index. szerintem az is 5-6V körül kap, mint a DRL-nél a refi.
ha indexelek az jóval erősebb, már csak ebből is gondolom.
a haverodra meg ne hallgass. miért menne tönkre a generátor? az izzód hamarabb kiég. ha 21W-on megy folyton. generátornak meg sem kottyan.
Rendben nem hallgatok rá,viszont a Rendőr miatt lehet inaktiválom.De pl akinek Angel Eye van azt is kiszedik?


AE-t elvileg nappali fényként nem lehet használni, ahol utólagos. vagy lehet, hogy lehet, de annak úgy kell működnie, ahogy a DRL-nek kell. azaz tompított kapcsolásakor le kell kapcsolnia, vagy halványabb fényre kell váltania. igazából a rendőr nem feltétlen baxakszik ezen, inkább műszakin. vagy ha nagyon irritáló vagy neki

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 21:54 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.