Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 07:48 Piros olaj lámpa!!

micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


ehhez nem kell specialista. gondolom nem cseréltél olajat, mert az eladó úgy hirdette, hogy friss szervizzel, most volt szervizelve.
minden autóvásárlás első lépés, attól függően, hogy mit mondanak az eladók, hogy olajat és olajszűrőt cserélünk. ez az alap. ez a +15ezer Ft már amúgy sem pénz.
szóval menj el olajcserére, engedjétek le az olajat, amit ír a könyve, annyi olajat töltsetek bele és kész. na és persze olyan olajat, amit előír viszkozitásban, teljesítmény fokozatban.
ha valóban volt is olajcsere eladás előtt, kitudja milyen mocskot töltöttek bele.
ha viszont te már cseréltél (amit kétlek), akkor nagyon gyorsan eszi az olajat, és valami gond van, vagy az olajjal vagy a motorral.

YELLOW Elküldve: 2017-01-03 21:26 Társalgó

gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.


Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


az, hogy hirdetésben miket pipálgatnak be, az egy dolog. oda sem figyelne, csak minél több legyen bepipálva. és a hátsó szélvédő fűtött. tehát.... igeh régen a Merciknél feláras extra volt az is
egyébként ez a gomb sok autóban benne van... és mindenhol így működik.


Ja, de új korában 11 néhány milláért ezekbe sem ingyen rakták bele


értsd úgy, hogy a Mercinél a 90-es években ez extralistás választható extra volt. azért sok márkánál alap volt, BMW-nél is. persze az autó árában benne volt. de az nem ugyanaz, mert ez alapfelszerelés része, míg a Mercinél nem volt az. de mind1 is.

YELLOW Elküldve: 2017-01-03 21:12 Társalgó

gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.


Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


az, hogy hirdetésben miket pipálgatnak be, az egy dolog. oda sem figyelne, csak minél több legyen bepipálva. és a hátsó szélvédő fűtött. tehát.... igeh régen a Merciknél feláras extra volt az is
egyébként ez a gomb sok autóban benne van... és mindenhol így működik.

YELLOW Elküldve: 2017-01-03 20:46 Társalgó

gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.

YELLOW Elküldve: 2017-01-02 05:05 Hûtõvíz

bricktopm írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő, e46-ban a ventillátort hogy tudom letesztelni működik-e?
Nekem nem az a fajta van, ami egy tengelyen keresztül kapcsolódik a motorhoz(viszko?) és kuplungja van, hanem full elektromos. Amin csak egy csatlakozó van, leveszem és ki tudom húzni az egészet a helyéről.
Logikusnak gondoltam, hogyha lehúzom a vele egy kábelkötegbe menő csatlakozót a hőmérőről, akkor állandóan menni fog, hiszen vagy meleg a víz, vagy nem. De nem kapcsolt be így sem
Vagy ezt csak a klíma vezérlő tudja elindítani?
Még sose láttam forogni, lehet nem is működik?
Vegyem ki adjak neki delejt manuálisan?
kipróbáltam a vízforralást, az se indította be. Belevegősítettem és felküldtem közép utáni vonalig a vizet, de semmi.



INPA-ban lehet tesztelni, ha minden igaz...

YELLOW Elküldve: 2017-01-01 14:59 Fékjavítás

TomyMU írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, a minap 80-90 km/h-s sebességnél elkezdett kicsit rázni a kormány, megálltam, egy kis ferodol szagot is éreztem, végigtapogattam a felniket és a jobb első rendesen meleg volt. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segítséget.


olvass vissza egy párat

YELLOW Elküldve: 2016-12-30 19:25 Hûtõvíz

Pocses írta:
makky0891 írta:
YELLOW írta:
makky0891 írta: Szia,

én is egy 316i-re költök évi 250eFt-ot, hogy működőképes legyen, ezért talán tudok ötletet adni. Itt a fórumokban is megtalálható ezekkel kapcsolatban néhány infó, ha profi leírásra van szükséged. Nálam a fő probléma a hűtő ventillátor vezérlés hiba volt, amely egyszer ment, egyszer nem. Diagnosztikai eszközzel a ventillátor elindult mindhátom fokozatban, de menet közen nem mindig indult el a venti. Piliscsabán van egy bontós srác, tőle ventillátort vezérléssel 10eFT-ért vettem és a ház előtt ki is cserélte.
Erre sajnos csak azután jöttem rá, miután a nyomáskiegyenlítő tartály a magas hőfok miatti nagy nyomástól elrepedt. Ezt sajnos nem hengeresre, hanem szögletesre csinálták meg, ezért nem bírja a níyomást és az élén szokott elrepedni. A rendszer lelevegőtlenítése is egy bonyolultabb dolognak látszik, amelyet a neten egy fórumon videóval is szemléltettek. A levegő is okozhat viszont hűtési gondokat.
Ezen kívül a motor megfőzése ellen javasolt a titkos menüben a pontos hőfokot figyelni (km óra bal oldali gombját hosszan nyomni, majd amikor "...off" feliratot látsz, akkor ismét megnyomni, majd a 7-es menü.) A hőfoknak nem szabadna elvileg 110 fok fölé menni. Itt 110 fok fölött azt kell látni, hogy amikor kinyit a nagy hűtőkör, akkor leesik kb 85 fokra a víz hőfoka.
Ezeket a linkeket találtam neked:
Levegőtelenítés: https://www.youtube.com/watch?v=bC7RVb6-gCo
https://www.youtube.com/watch?v=6Vu8Y0MfJ6k
pontos hőfok kiíratsa: https://www.youtube.com/watch?v=wjKt0ZQBV2U

üdv.: Péter


ebből úgy értelmezem, hogy rendszeresen költesz évi ennyit. mennyi km van benne, melyik motorkódos? N40?
én tankolással együtt nem költök ennyit az autóra
a légtelenítés valóban macerás. nekem nyáron is alig indul be a venti... hatásos a hűtésem.
olyan 108 fok körül kapcsol amúgy a venti, ha jól emlékszem.
viszont ha 85 fokra leejti a hőfokot az elég nagy és hirtelen ingadozás. 20 fok...

-------------
Szia,

igen sajna évente rá kell locsolni a 250 eFt-ot az enyémre. Az életben tartás olcsóbb lenne, de nem szeretem a fél megoldásokat. A motórkódom N42, amúgy 2003-as 316i/1800ccm. A km-t s vezérautós nepper visszatekerte ezért csak saccolni tudom, hogy kb. 250-300 ekm lehet benne. (A bontós azt mondta, hogy 300ekm feletti motorhibásat még nem látott). A venti amióta jól működik nekem is csak akkor indul be ha jól emlékszem, ha nincs járó motornál menetszél, esetleg a klíma is megy. Amikor a termosztát nyit akkor szokott láthatóan esni a hőfok. Mintha 100+/-10 fok lenne a szabányozási határ...

Örülök, hogy vannak jobb állapotúak is mint az enyém! majd a következő autónál nem kapkodom el a vételt és másik autószerelőt viszek magammal...


Szia!

Nem tudom mióta vagy az autód tulaja, de ha 250pípírt bele feccolsz évente akkor pl. 3 év múlva már egy nagyon jó állapotú nem "macskazsák" E46-od van azt meg el ne add. Én 4 év alatt locsoltam rá ennyit amiben benne volt kettő műszaki vizsga is + egyebek amiket én szerettem volna. Vehetnék akár egy FL-t pár évvel fiatalabb lenne azt akkor mi van? Kezdhetném előröl az egészet, akinek meg eladnám a mostanit nyerítve vigyorogna, hogy mekkora jó az öreg "Derrick" kimegy a világból csak tankolni kell. Na nem kérem nem. Na szerintem ez a fanatiKK! Szerintem.


amúgy sokan követik el ezt a hibát. 3-4 év alatt ráköltenek egy csomót, rendbe rakják (jobb esetben), hogy ne sz@rt adjanak már el, ne legyen az anyukájuk emlegetve, mindezt azért, hogy nehogy még valami baja előjöjjön.
de ha már ráköltött 1 misit, akkor mire számít? szinte új lett az autó.
1 órája vezettem haver E91-ét 211ezer km van benne, olyan patika a beltere, a csodás barna bőr belsőn semmi hiba nem látszik. ha 50ezerre vissza lenne tekerve sem tűnne fel. és nagyon jó áron verte. na ennyiért is is vennék E9x szériát. ráadásul full M-pack. pedig lassan 10 éves lesz.

YELLOW Elküldve: 2016-12-30 16:41 Hûtõvíz

makky0891 írta: Szia,

én is egy 316i-re költök évi 250eFt-ot, hogy működőképes legyen, ezért talán tudok ötletet adni. Itt a fórumokban is megtalálható ezekkel kapcsolatban néhány infó, ha profi leírásra van szükséged. Nálam a fő probléma a hűtő ventillátor vezérlés hiba volt, amely egyszer ment, egyszer nem. Diagnosztikai eszközzel a ventillátor elindult mindhátom fokozatban, de menet közen nem mindig indult el a venti. Piliscsabán van egy bontós srác, tőle ventillátort vezérléssel 10eFT-ért vettem és a ház előtt ki is cserélte.
Erre sajnos csak azután jöttem rá, miután a nyomáskiegyenlítő tartály a magas hőfok miatti nagy nyomástól elrepedt. Ezt sajnos nem hengeresre, hanem szögletesre csinálták meg, ezért nem bírja a níyomást és az élén szokott elrepedni. A rendszer lelevegőtlenítése is egy bonyolultabb dolognak látszik, amelyet a neten egy fórumon videóval is szemléltettek. A levegő is okozhat viszont hűtési gondokat.
Ezen kívül a motor megfőzése ellen javasolt a titkos menüben a pontos hőfokot figyelni (km óra bal oldali gombját hosszan nyomni, majd amikor "...off" feliratot látsz, akkor ismét megnyomni, majd a 7-es menü.) A hőfoknak nem szabadna elvileg 110 fok fölé menni. Itt 110 fok fölött azt kell látni, hogy amikor kinyit a nagy hűtőkör, akkor leesik kb 85 fokra a víz hőfoka.
Ezeket a linkeket találtam neked:
Levegőtelenítés: https://www.youtube.com/watch?v=bC7RVb6-gCo
https://www.youtube.com/watch?v=6Vu8Y0MfJ6k
pontos hőfok kiíratsa: https://www.youtube.com/watch?v=wjKt0ZQBV2U

üdv.: Péter


ebből úgy értelmezem, hogy rendszeresen költesz évi ennyit. mennyi km van benne, melyik motorkódos? N40?
én tankolással együtt nem költök ennyit az autóra
a légtelenítés valóban macerás. nekem nyáron is alig indul be a venti... hatásos a hűtésem.
olyan 108 fok körül kapcsol amúgy a venti, ha jól emlékszem.
viszont ha 85 fokra leejti a hőfokot az elég nagy és hirtelen ingadozás. 20 fok...

YELLOW Elküldve: 2016-12-30 13:09 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy 2 hete nem inditottam az autót , ma beinditottam pöcröf be is indult . Menet közben elkezdett villogni a DSC meg a ABS visszajelző lámpa és láttam a világitáson ,hogy mint ha ingadozna a fénye . Elősször kiéggett a bal első tompititt. Amugy voltmár ilyen ,hogy 1 kiéget kicseréltem oszt megint jó volt . Utánna szétrobbant a jobb első, meg a két hátsó lámpa is kiégett, ez menet közben rákapcsoltam a reflektort azt is kilőtte de viszont a helyzetjelző és az össszes többi lámpa müködik ilyen még nem történt az autóval. Nem, tudom hogy mi lehet vele. Válaszotokat előre is köszönöm .


Előfordulhat ennyi izzó kiégés, de nem jellemző, főleg nem egyszerre. Nézesd meg a töltésed, mert ha túl nagy a fesz, az simán kilőheti az izzókat



nagyon genge lehetett az akksi, aztán sokat akart felvenni, sokat engedett neki a töltés szabályzó, aztán izzók pukk. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2016-12-29 18:09 Társalgó

Dízel, adagoló, porlasztó, adalék
Félek a dízeltől

YELLOW Elküldve: 2016-12-29 10:34 Műszerfal kijelzés

omenke666 írta: sziasztok,olyan problémám lenne hogy kijelezte az E90 (2006) 320D bmw-ém az akumulátor töltést. Mi ilyenkor a teendő illetve van e biztositékja a generátornak vagy ha van hol találom. 2 aksit cseréltem már benne szóval valami töltés hibája lehet válaszokat előre is köszönöm.


milyen segítséget kérnél? vagy generátor, vagy töltésszabályzó hiba. egy megfelelő szakember megmondja, de nem távgyógyászatilag. el kell vinni valahova.

YELLOW Elküldve: 2016-12-29 06:38 Futómû és hibái

zuziq írta:
Sandor írta: Sziasztok!

e46-os kombiba lengökarok ill. elülsö futómü cseréjéhez szeretnék minőségibb (tartósabb) alkatrészeket vásárolni. Az alábbi gyártók közül kinek milyen tapasztalata van, melyiket ajánlja?

febi bilstein, becker, Meyle, NK, Monroe, Delphi, ATEC.

Eddig ahogy olvastam febi és Meyle tünnek jobbnak. Nem szeretnék 5-7000 km után ismét cserélni.

Esetleg más gyártó vagy javaslat?


Előre is köszönöm.


Meyle jó lesz. Most csináltam nemrég. Minőségi cuccnak tűnik.


úgy veszem ki, hogy lengéscsillapítót is akarsz cserélni.
csillapítóba szerintem: Sachs, Kayaba
szilentek: Lemförder, Meyle

a Febie gy csomagolócég, akár a Meyle, tehát ugye másoktól vesz alkatrészt és ő csomagol. csak míg a Meyle esetében általában ezek első osztályúak, úgy Febi-nél inkább másodosztályú termékek, amik elsőre nem mentek át csont nélkül a minőség ellenőrzésen.

YELLOW Elküldve: 2016-12-28 09:56 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Horvathcsaba írta:
Horvathcsaba írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni egy E83 as 2008 as kocsim van, és az ülésfütése nem müködik. Tegnap reggel szerintem még ment, viszont este munka után már egyik oldalt se tudtam bekapcsolni.
A jelenség: gombot megnyomva (vezetö anyós oldal egyaránt) felvillan a 3 led, de egyböl ki is alszik, nem indul el, nem tartja meg.
A furcs benn számomra h mint a vezetö mint az anyós oldalé.
A kapcsoló ok, a höfokszabályzó ok, gépre dugva ha ki/be kapcsoljuk a müszer jelzi h müködik. Látom az aktális ülés höfok értéket illetve a höfoktartományt is.
Tanácstalan vagyok, nem tudom mi lett vele.

Kérem ha tapasztaltatok hasonló jelenséget, írjátok, sajnos ötletem sincs mi lett vele.

Köszönöm,

Csabi


Hello Mindenki!

A fenti ülésfütés hibára megtaláltam a megoldast!
A hozzá tartozó biztosíték ment ki 30A es, kicseréltem és minden ok, müködik rendesen.

Remélem másnak is tudtam segíteni,

Csabi


ez az alap, hogy az ember ezzel kezdi. ha nincs meg a kiosztás, akkor szépen végignézi az összeset. ha nem talál hibásat, utána érdemes kérdezni.
az más dolog, ha egy relét nem tud az ember kimérni, vagy nem tudja hol van éppen, de egy biztosítékot megnézni nem kell atomfizikusnak lenni. és sok esetben az ember idegességet, időt spórol meg magának.

YELLOW Elküldve: 2016-12-27 19:04 Társalgó

azért nem tudom, de jó ideje azon agyalok, hogy miért is nem tetszik nekem ez, miért is olyan koreai-s az elej, olyan tucat.
hát ezért:
BMW X3


Hyundai Sonata
2007

2010

YELLOW Elküldve: 2016-12-27 11:35 BMW kulcsok

fjozsef1922 írta: Nekem e60-as kulcs rátanításban segítsetek. Van egy gyári kulcsom és vettem egy ugyanolyan frekvencián kommunikló nyers kulcsot. Rá is marattam az eredeti kulcsprofilt az újra. Végigcsináltam a rátanítási ciklust amit itt is meg máshol is láttam már. Eredeti kulcs betesz elforgat kivesz. Nyitás nyomvatart közben zárás gomb 3x lenyom. Majd új kulccsal ugyanez. De semmi. Már az eredeti kulccsal sem csinálja a zárás-nyitás ciklust amit ilyenkor kéne. Valaki tud segíteni mi lehet a helyes megoldás, vagy Jászberény körzetében valakit aki jó árban profin megcsinálná? Kössz Fiúk lányok.


amikor másik kulcsot beteszed, nem kell már gyújtást ráadni, csak nyomkodni.
egy kulccsal az elején ráadod a gyújtást, ezzel indítod el a tanítási folyamatot. utána már az összes kulcsot csak nyomkodni kell. ha újra adsz gyújtást, minden kulcsnál, akkor az előzőeket mindig elfelejti.