Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-11-15 19:28 Akkumulátor

Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


lehet én félre értettem mi a baj
nem is volt egyértelmű, hogy most mi is a problémája...

YELLOW Elküldve: 2016-11-15 19:19 Akkumulátor

laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


generátor tölt rendesen? ezt kellene megvizsgálni.
egyébként ezért célszerű egy processzor vezérelt töltőt venni. télen egyébként sem árt, és rövid járatok, gyakori indítások miatt szükséges is tölteni az akksit, még jó generátor esetén is.
attól, hogy Varta van még nem jelent semmit. van tudomásom több neves akksiról is, amik idő előtt mentek tönkre.
ha sűrűbb olaj van a motorban, hidegben az is nehezíti az indítást.

YELLOW Elküldve: 2016-11-15 19:05 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.

YELLOW Elküldve: 2016-11-15 16:47 kézifék_

MayerZoli írta: Sziasztok!

Egy hónapja vettem egy 318i-t. Nagyon fent fog a kézifék, nem sok hatása van...Elvittem a szerelőmhöz. Ő azt mondta, hogy az egész csere(hátsó fékbetét, féktárcsa+ugye a kéifékpofák...Pedig nincs rossz állapotban a hátsó féktárcsa, fékbetét.(kb. még 20-30ekm elmenne. A kérdésem az , hogy tényleg ezeket együtt kell kicserélni? A bárdi honlapján nem találtam kézifék pofákat külön...hogy van ez? Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv. ZOLI


a kézifék jobb esetben sosem kopik el, kivéve ha behúzva hagyod nem az az üzemi fék, mint dobfékes autóknál.
az enyémben kevés km volt, mikor vettem, most sincs sok, és ugyanúgy fent fog. de ha állok, akkor megfogja az autót. pl ma sem gurult el, pedig nagyon meredeken állt, több mint 1 órát.
a bowdent állítva semmit nem értem el. a dobon belül a feszítést lehetne állítani, de nincs kedvem. műszakin nem jelezték még, hogy....

YELLOW Elküldve: 2016-11-15 16:42 Mi lehet a baj?

batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.

YELLOW Elküldve: 2016-11-15 10:27 Fûtõventillátor

Dropi írta: Sziasztok. a Következő a problémám: Van egy E46-os 320d-m, ami a klímánál is eljátszotta, hogy egy idő után (főleg nagyobb sebességnél autópályán) egyszerűen nem fújt be lényegében semmi levegőt. Most a fűtésnél csinálja. Ha úgy akarja fúj, ha nem, nem Nem tudom, hogy mennyi a közös elem a két résznél, de ugyanaz a hibajelenség. De közben meg van, amikor jól működik. Digitklíma van, ha ez érdekes.
Köszi a segítséget előre is.
Gergő


sünit kell cserélni. ha rákeresel a google-ban, hogy BMW E46 süni, vagy előtét ellenállás, akkor kapsz képet is.

YELLOW Elküldve: 2016-11-14 16:45 hogyan......

bikemano írta: Hello!

Nem tudom jó helyen teszem-e fel a kérdésem, de mivel "hogyan......" a fórum neve gondoltam ide irok
Szóval e46 320d 1999 bmw-be, hogyan tudom kikapcsolni a kipörgésgátlót?
Az ASR gombal bekapcsolom és ki de még is nagyobb kipörgésekkor autómatán felvillan a bordon az ASR és nem engedi kicsuszni az autót
Szoval meg lehet ezt kerülni valahogy vagy a csuszkálást hanyagolhatom? )


hosszan kell nyomva tartani, kb 5-7 sec. ha kivillan a kézifék is narancssárgán akkor ki van kapcsolva.
sok sikert!

YELLOW Elküldve: 2016-11-14 01:00 Társalgó

Andras22 írta: Helló kedves Admin.

Egy problémával fordulnék hozzád.
Mai napon regisztráltam a fórumra mert konkrét problémám akadt az autóval amiben szeretnék
segítséget kérni de miután le gépeltem a problémám nem engedte létrehozni a topicot mert hogy nem vagyok elég aktív.
Mit tehetek az ügy érdekében hogy segítséget tudjak kérni a fórum tagoktól?
Köszönöm a segítséget.


ugyanúgy, ahogy ide is írtál.
van több ezer topic. nem gondolom, nem hiszem, hogy olyan problémád lenne, aminek ne létezne már itt topic-ja, vagy ne lehetne valahova beírni.
először is nagyjából tudhatod mivel kapcsolatos a probléma. vannak kategóriák a Fórum/Összes alatt, azon belül topic-ok. van kereső, ahol topic-okra is lehet keresni.
ha végképp nem megy, akkor vannak általános segítség kérős topic-ok, mi lehet a baj topic, stb.
legvégső esetben akár ide is írhatod, ha ennyire nem megy. a keresőt használva viszont lehet választ is kapnál a kérdésedre anélkül, hogy feltetted volna azt.

YELLOW Elküldve: 2016-11-13 13:29 Ajtónyítási Gondok!

megkérném a válaszolókat, akiknek ötlete van, hogy PRIVÁT-ban tegyék már meg!!!

ute107 írta: Urak! Újra itt!

Nagy a baj. 3 hónapja nem működik a táviritányítós kulcsom... nem gond mivel a kocsit heti 1x használtam.

3 hete a turbóhiba miatt a kocsit leállítottam, majd ma akartam vinni a műhelybe.

Ami nem lepett meg, hogy újra megsz..pat!

Kulcsot belehelyeztem az ajtó zárjába, és éreztem, hogy a nyitási mozdulatkor eltörik a zárbetét spiáteres kis rudazata. --- már volt ilyen, csak akkor éppen működött a távirányítóm.

NA most nem tudok bejutni a kocsiba. Véleményeket kérnék, a legkisebb roncsolással járó nyitást szeretném.

ÚGy gondolom be kellene jutni az utastérbe és gyújtáson már ki tudnám nyitni az ajtókat.




YELLOW Elküldve: 2016-11-13 11:39 Mi lehet a baj?

lantaibenko írta: üdv!
1999-es bmw 320d-m van (136 LE) Az autó szerintem nem úgy húz mint régebben (1 évvel ezelőtt) Rá lett dugva diagnosztikára és egy hibakódot talált, az pedig a következő volt: töltő levegőnyomás probléma. Mivel én laikus vagyok az autókhoz ezért írtam ebbe a fórumba a ti segítségeteket kérve, hogy ez a hibakód konkrétan mit jelent, milyen alkatrésszel van kapcsolatba, és a javíttatása mennyire lenne zsebbenyúlós.

Segítségeteket előre is köszönöm.


ez lehet több minden is. de legnagyobb esély szerintem a turbo geometria állítóra lesz, hogy rossz. ez vákuum-os nálad és mechanikus. lehet meg van szorulva a karja, vagy bármi.
ha jól mozog, akkor a szenzor is lehet rossz, és mivel nem jól mér, nem jól ad anyagot sem.
egyébként gondolom valami univerzális diag volt ez amivel olvastátok. a biztos, mindig BMW diag én csak ezt tudom mondani.
én mindenképp a turbó környékét nézném át.

YELLOW Elküldve: 2016-11-13 11:33 Műszerfal kijelzés

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: a +3°C alatt való sípolás/villogás nem alap funkció BC-től függetlenül?
a következő sorok nicht_aktiv-on voltak és aktiv-ra lett állítva, mégsem csinál semmit.

CC_AUSSENTEMPERATUR (Cold check outside temperature)
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK (Outside Temperature Sound Warning)
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS (Temporary ice warning)

vagy ezek is kellenek hozzá?
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2 (Outside temperature lock time 2)
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3 (Outside temperature lock time 3)

vagy lehet valami nem kell hozzá, esetleg kell még valami?


Ha egyszer sikerul eljutnom hozzad akkor az enyemet atnezheted
+3 nal villog sipol meg minden


az enyém sípol, meg jelez. de nekem van gyári BC-m.
azt nem tudom ennek van-e köze hozzá?
vagy BC nélküli műszerfalnak is tudnia kell-e? az AKMB-ben benne vannak ezek.
ha meg köze van a BC-hez, akkor lehet azért nem megy, mert extra listához kell adni a BC-t.


Ehhez meg nem ertek


Nekem az elso harom aktiv a 4-5 os nincs is a listamba.
Es nekem ad hangot...


de neked is van BC-d nem?

szerk.: mondjuk a CC_AUSSENTEMPERATUR inkább hidegtezst lenne, mint az izzóknál, vagyis úgy gondolnám, viszont ha az angol feliratát nézem, akkor meg inkább annak tűnik, hogy külső hőmérsekletet csekkolja hideg-e


Van, igen!
És ez összefüggésbe lehet vele!?
Ha kell elküldöm az én beállításaimat ha van kedved átböngészni.
Hátha találsz benne valamit.


azt az enyémből is le tudom kérni.
lehet kicsit túl írtam a dolgot. de visszább már egyszerűsítettem.
a fő kérdés az, hogy gyárilag BC nélküli autóban is kell, hogy csipogjon, jelezzen 3fok alatt?
azokhoz szól a kérdés, aki konkrétan tudja, vagy BC nélküli az autója, és mégis csipog, vagy neki sem csipog.
magyarán azt akarom kideríteni, hogy a BC-hez köze van-e, vagy nincs.

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 21:59 Műszerfal kijelzés

Pitykoo írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: a +3°C alatt való sípolás/villogás nem alap funkció BC-től függetlenül?
a következő sorok nicht_aktiv-on voltak és aktiv-ra lett állítva, mégsem csinál semmit.

CC_AUSSENTEMPERATUR (Cold check outside temperature)
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK (Outside Temperature Sound Warning)
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS (Temporary ice warning)

vagy ezek is kellenek hozzá?
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2 (Outside temperature lock time 2)
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3 (Outside temperature lock time 3)

vagy lehet valami nem kell hozzá, esetleg kell még valami?


Ha egyszer sikerul eljutnom hozzad akkor az enyemet atnezheted
+3 nal villog sipol meg minden


az enyém sípol, meg jelez. de nekem van gyári BC-m.
azt nem tudom ennek van-e köze hozzá?
vagy BC nélküli műszerfalnak is tudnia kell-e? az AKMB-ben benne vannak ezek.
ha meg köze van a BC-hez, akkor lehet azért nem megy, mert extra listához kell adni a BC-t.


Ehhez meg nem ertek


Nekem az elso harom aktiv a 4-5 os nincs is a listamba.
Es nekem ad hangot...


de neked is van BC-d nem?

szerk.: mondjuk a CC_AUSSENTEMPERATUR inkább hidegtezst lenne, mint az izzóknál, vagyis úgy gondolnám, viszont ha az angol feliratát nézem, akkor meg inkább annak tűnik, hogy külső hőmérsekletet csekkolja hideg-e

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 21:32 Mi lehet a baj?

Andor írta: Üdv!!!
Van egy 320d e46 2001-es 136-le nehezen indul van,hogy addig kell tekertetni hogy lemerül az aksi ,de van amikor elsőre indul függetlenül attól higed/meleg a motor. ha beindul füstöl!!!!
Volt már valakinél hasonló????


diag + élőadat, mint találgatni

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 19:58 Műszerfal kijelzés

Krapulax6 írta:
YELLOW írta: a +3°C alatt való sípolás/villogás nem alap funkció BC-től függetlenül?
a következő sorok nicht_aktiv-on voltak és aktiv-ra lett állítva, mégsem csinál semmit.

CC_AUSSENTEMPERATUR (Cold check outside temperature)
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK (Outside Temperature Sound Warning)
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS (Temporary ice warning)

vagy ezek is kellenek hozzá?
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2 (Outside temperature lock time 2)
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3 (Outside temperature lock time 3)

vagy lehet valami nem kell hozzá, esetleg kell még valami?


Ha egyszer sikerul eljutnom hozzad akkor az enyemet atnezheted
+3 nal villog sipol meg minden


az enyém sípol, meg jelez. de nekem van gyári BC-m.
azt nem tudom ennek van-e köze hozzá?
vagy BC nélküli műszerfalnak is tudnia kell-e? az AKMB-ben benne vannak ezek.
ha meg köze van a BC-hez, akkor lehet azért nem megy, mert extra listához kell adni a BC-t.

YELLOW Elküldve: 2016-11-12 19:12 E46 Visszahívás?

Krapulax6 írta:
Pocses írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok...
El meg a visszahivas?Nem tudni,hogy kicsereltette az elozo tulaj vagy sem.

Marmint a legzsakra gondoltam


Nos megvalaszolom magamnak
Ma voltam egy debreceni BMW szervizben.Kicsereltek az utas oldalit es a kormanyban is a legzsakot garanciaban.Kertem egy fenyszorobeallitast viszont ugy vettem eszre ,hogy hozza se nyultak pedig csak szemre lottem be foncsorcsere utan.
Mondjuk fizetnem se kellett semmiert...
Atneztem feluletesen az autot miutan visszakaptam es latszolag minden rendben volt.
Nyiregynel vettem eszre,hogy a budos fszpo cseled kiszakitotta a b oszlopon a karpitot.
Vissza tudom biggyeszteni a helyere de aaaaaa
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


Ezek szerint a kormány légzsákot is cserélniük kell?
Nekem 1-2 éve csak az anyósülés előttit cserélték...
Arról kaptam levelet is előtte.
A neten olvastam ezt a kormánylégzsák dolgot,meg most írtad ugye te is,ezért kérdezem.


Na erre én is, meg még szerintem elég sokan kíváncsiak lennénk, visszaolvasva majd kettő éve volt nekem is a modulcsere.


Igen cseres a kormanylegzsak is.
Viszont sokfajta kormannyal szereltek ezeket es eloszor szetszedik megnezni,hogy milyen van benne.Keszletuk nem nagyon volt viszont amiert kiszakitottak a karpitomat valoszinu,hogy a fold alol is elokeritettek egyet,hogy nem menjek oda megegyszer



én nem kaptam még levelet sem.
és ha csak beviszem az eredeti kormányt? mert nekem már M-es van bent. mondjuk lehet a 4 ágúban pont nem lenne cserés, ebben a körlégzsákosban meg igen