Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-10-23 09:33 Féktárcsa és fékbetét

Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
ma kicseréltem a féktárcsákat. Textar-t raktam fel, azonban ugyan úgy megmaradt a 100-120 fölötti fékezésnél a zúgó hang és a kormány rázása. természetesen a kerékagyat megtisztítottam, nem volt rajta semmi lerakódás, ami miatt a tárcsa nem jól kerülne fel a helyére. Valakinek ötlet, hogy mi lehet a probléma?


szerintem inkább két másik dolog lesz.
- lengőkar végén lévő szilentblokk. lehet padon megrángatva sem venni észre. (én így jártam)
- fékmunkahenger be van rágódva, rohadva. vagy az úszónyereg részében keresztbe áll a betét, vagy ott valamelyik csúszka szorul.


ha az úszónyergen a féknyerget érted, akkor azt biztosan mondhatom, hogy ott semmi gond nincs. a csúszkákat megtisztítottam, igaz nem volt rajtuk szennyeződés. a fékbetétek nem koptak ferdén. fékmunkahengert hogyan tudom ellenőrizni? 2 hónapja cseréltem fékolajat (előtte is csinálta ezt a problémát a fék), semmi szennyeződés nem jött ki a régivel. Most ami eszembe jutott, a stabilizátoron (nem a függőleges pálcára gondolok) lévő gumi elfáradása okozat ilyen jelenséget?


szerintem stab rúd nem csinál ilyet.
a fékdugattyút csakúgy tudod megnézni, ha kerék le és pofa ki, dugattyút benyomni. szorul-e, megnézni a kis gumi karmantyú alatt, milyen a dugattyú állapota.
de a lengőkarszilent még mindig ott van, mint lehetséges probléma.

YELLOW Elküldve: 2016-10-23 07:06 Féktárcsa és fékbetét

Kabi írta:
ma kicseréltem a féktárcsákat. Textar-t raktam fel, azonban ugyan úgy megmaradt a 100-120 fölötti fékezésnél a zúgó hang és a kormány rázása. természetesen a kerékagyat megtisztítottam, nem volt rajta semmi lerakódás, ami miatt a tárcsa nem jól kerülne fel a helyére. Valakinek ötlet, hogy mi lehet a probléma?


szerintem inkább két másik dolog lesz.
- lengőkar végén lévő szilentblokk. lehet padon megrángatva sem venni észre. (én így jártam)
- fékmunkahenger be van rágódva, rohadva. vagy az úszónyereg részében keresztbe áll a betét, vagy ott valamelyik csúszka szorul.

YELLOW Elküldve: 2016-10-22 14:11 Autóvásárlás

Sovereignx írta: Sziasztok!

Ha minden jól alakul jövő év elején meg tudom venni első BMW-et. Az E87-es lopta be magát a szívembe. Konkrétan a faceliftes 118D. Az lenne a kérdésem, hogy, mire kell oda figyelni vásárláskor főleg hogy azt mondják használt dízellel nem árt vigyázni. Plusz miután már a enyém mennyire szerviz igényes, típus hibák (kinek mi jött elő mit hallott) stb. Olvasgattam én neten róla de egyik oldalon áradoznak róla máshol meg gatyád rámegy...
Másik dolog ami érdekelne, hogy az a katalógusos 5,7es vegyes az a valóságban...? Évi 16-18k km-et bele tennék és nem mindegy.


évi 18ezernél még nem is feltétlen célszerű dízelt venni. vagyis szokták mondani, ez nem sok futás.
szerintem, ha más most számít 1 liter fogyasztáskülönbség, akkor ne vegyél BMW-t mert szervizre hogy viszed? a fogyasztás pedig sok mindentől függ. hol használod többet, hogyan vezetsz, motor állapota.
ha neked ez fontos, akkor van másik népmárka, amiknek valóban meglehetősen alacsony a fogyasztásuk, és a fenntartásuk sem ilyen vészes. ha egy literrel többet eszik, az évi 63ezer+, ami havi 5250Ft. alapvetően nem sok, és mondjuk kijön belőle egy főtengely ékszíjtárcsa, de ha ennyit kell menned az autóval, akkor mondjuk az a plussz nem számít szerintem.
de ha úgy vagy, hogy addig nyújtózkodj ameddig a takaródér, akkor én inkább lebeszéllek.
ezt nem rosszból mondom.
a többire majd kitérnek mások. de én nem ez alapján döntenék, még ekkora futásnál sem, hogy mennyi a fogyasztás. vannak akik itt 3 literrel is eljárnak (bár lehet szakadékban lefelé).

YELLOW Elküldve: 2016-10-22 07:55 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve.


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.


Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.


ez érdekes, mert nekem tudja a 3x indexet, meg melegteszt is van, és 2002-es autó, és gyári a lámpamodul.


Ha ujonan vetted a kocsit akkor lehetsz biztos benne. Szedd ki,rajta van a kapcsolon a gyärtäsi dätum.


meg van nézve.
amúgy kérdés. BMW Scanner-rel lehet modult átírni, alvázszámot, km-t? ha venne a srác egy újabb modult át tudom én neki írni. nem csináltam még ilyet, elrontani sem akarom, csak a pötty jelzés miatt írnám át. mert úgy látom ő nagyon akarja, nem tudok rá hatni. nekem annyira nem jön be ez a 3x index, hogy na.


Igen scannerrel ät tudod irni LSZ-ben a km-et,meg alväzszämot.


nos hazudtam! vagyis ez így nem igaz. na most hazudtam. inkább úgy mondom, hogy rosszul emlékeztem.
az enyém sem tudja a 3x indexet. valószínű azzal keverhettem, hogy amikor havernak a 2004-esén akartam a DRL-t belőni, akkor ott láttam. de neki nem szeptemberi szerintem. viszont neki a DRL-t nem tudtam belőni, pedig a xenon mellé jól jött volna.
mindegy engem nem igazán zavar, hogy nem tudja az enyém, nekem nem hiányzik. fateréban sem szeretem. viszont a fateré tudja azt, hogy nem pöccintem, hanem ott tartom (mint a sajátom) akkor addig villog, amíg ott tartom. ugye lentebb nyomom, akkor van a normál index.
ezt megírhattam volna már hamarabb is, csak most jutott eszembe.

YELLOW Elküldve: 2016-10-21 12:01 Műszerfal kijelzés

BoomBaits írta:
YELLOW írta:
BoomBaits írta:
YELLOW írta:
BoomBaits írta: Helló!
Olyan gondunk van,hogy most vettünk egy 118d (E87)-t. Kipróbáltuk szépen ment stb. Aztán kimentünk vele kicsit gyorsabb pályára ahol 120-130-as tempó után lelassítva majd egy körforgalomból kijőve gyorsításkor elkezdett dödörögni az autó majd kigyulladt egy kis jel a műszerfalon,illetve több is valami óramutató szerű meg valami dtc,na most megnéztem ezt a könyvbe ami németül van hát nem sokat értettem.Ez mellett még kijött a kijelzőnél alul ahol a km-t számlálja,az mellett egy háromszög felkiáltójellel és mellette 039-es szám..majd a szám elkezdett lépegetni felfelé egész 045-ig... megálltunk,újraindultunk,ment szépen ,aztán egy emelkedőnél nagyobb gáznál ismét kezdte előről...Valaki tudna erre valami okosat írni?


én már tegnap is láttam, kisebb méretben is a kérdést


Ennek örülök... attól viszont még nem jobb szegény járgánynak... amúgy azóta még előjött az is hogy 2-es 3-as fokozatban egyenletes gázadásnál dödörög az autó rángat stb. üzemanyagellátás gond lehet?


lett kerék cserélve? egyforma a kerékméret elől és hátul?
a dödörgés alatt nem tudom mit értesz, de a DSC vagy DTC ha dolgozik, akkor világítanak az említett dolgok, és fékezgeti az autót, elveszi a gázt, stb.
hogy a szám mit jelent azt nem tudom. de ha akkor is csinálja amikor normális a tempó, akkor lehet valamelyik ABS szenzor, vagy kerékméret, vagy valami a DTC körében nem okés.


A dödörgés akadozás rángatás,ezt akkor csinálja ha felrakom 3.-ba és lassan nyomom a gázt mint ha nem kapna gázolajat,vagy kockás gázolajat szívna és rángat az autó...kerekeket megnézem...



ha akadozik a motor, mintha nem kapna anyagot, akkor szerviz. hiába találgatunk sok minden lehet. kell enki egy normális diag, élő adat. megnézni a porlasztókat, van-e hibaüzenet, üzemanyag nyomást mérni. aztán lehet AC pumpa, szűrő, porlasztó, vagy nagyon sok minden.

YELLOW Elküldve: 2016-10-21 11:44 Műszerfal kijelzés

BoomBaits írta:
YELLOW írta:
BoomBaits írta: Helló!
Olyan gondunk van,hogy most vettünk egy 118d (E87)-t. Kipróbáltuk szépen ment stb. Aztán kimentünk vele kicsit gyorsabb pályára ahol 120-130-as tempó után lelassítva majd egy körforgalomból kijőve gyorsításkor elkezdett dödörögni az autó majd kigyulladt egy kis jel a műszerfalon,illetve több is valami óramutató szerű meg valami dtc,na most megnéztem ezt a könyvbe ami németül van hát nem sokat értettem.Ez mellett még kijött a kijelzőnél alul ahol a km-t számlálja,az mellett egy háromszög felkiáltójellel és mellette 039-es szám..majd a szám elkezdett lépegetni felfelé egész 045-ig... megálltunk,újraindultunk,ment szépen ,aztán egy emelkedőnél nagyobb gáznál ismét kezdte előről...Valaki tudna erre valami okosat írni?


én már tegnap is láttam, kisebb méretben is a kérdést


Ennek örülök... attól viszont még nem jobb szegény járgánynak... amúgy azóta még előjött az is hogy 2-es 3-as fokozatban egyenletes gázadásnál dödörög az autó rángat stb. üzemanyagellátás gond lehet?


lett kerék cserélve? egyforma a kerékméret elől és hátul?
a dödörgés alatt nem tudom mit értesz, de a DSC vagy DTC ha dolgozik, akkor világítanak az említett dolgok, és fékezgeti az autót, elveszi a gázt, stb.
hogy a szám mit jelent azt nem tudom. de ha akkor is csinálja amikor normális a tempó, akkor lehet valamelyik ABS szenzor, vagy kerékméret, vagy valami a DTC körében nem okés.

YELLOW Elküldve: 2016-10-21 10:19 Társalgó

Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta: Sziasztok!
Aki Majoros Péterrel üzletel az csak óvatosan nehogy rosszul járjon anyagilag.


ez a majka? mert akkor van kalamajka
ez így kevés 1 kommenttel a hátad mögött, friss regisztrálóként.
írj akkor részleteket!!!


Egyik barátom elég rosszul járt, azért írok (bár ő nem akarta, hogy írjak), hogy más ne járjon így.
A lényeg, hogy vigyázzatok a pénztárcátokra, és ha nem bíztok meg vakon senkiben, mint ez a barátom, hanem odafigyeltek, akkor nyugodtan lehet vele bármilyen ügylet csak figyeljetek oda.


ez így még mindig egy lóf@sz!
én is tudok írni bármilyen nevet.
beírsz ide egy nevet, holott általában senki sem a saját nevével van fent sehol, hanem valamilyen user névvel.
hol lakik? mit árult. mivel vágott át? nem azt árulta? előre utaltál, és nem ment a cucc? vagy miért kellene vigyáznunk egy Majoros Péter nevű valakivel, akiről semmi többet nem tudunk?
ezért mondjuk úgy kár volt beregisztrálnod. a barátodnak több esze volt, mint neked.



Annyit azért elárulhatok annak beleegyezése nélkül is akivel ez történt, hogy 50eFt az ajtókárpit le-fölszerelés és ülés ki-beszerelés; 22eFt tetőkárpit le fölszerelés; 50eFt belső kitakarítás amiről többek között szó van. Mindez egy E46-nál. Ki ki döntse el, hogy ez neki olcsó-e.


ha minden árban benen voltak a kárpit alkatrészek is, akkor nem drága
nem mellesleg aki volt olyan hülye, hogy ennyit kifizetett, az meg is érdemli. persze attól nem tiszta az illető, hogy kihasználta a másik laikusságát. de hát csodálkozunk, mikor a politika is ezt csinálja a néppel?


Természetesen az árat utólag mondta meg, hogy mennyi lesz amikor már készen volt, ez a barátom csak bízott a srácban és azt gondolta, hogy korrekt árat fog mondani. És persze kárpitpatentokra plusz számolt fel pénzt, ez csak a munkadíj volt.
Ezért mondtam, hogy ne bízzatok meg vakon senkiben, akárhogy ajánlják is az illetőt. (Ennek a barátomnak is ajánlották.)


hát de én akkor sem fizettem volna!!!
mondtam volna, hogy normális vagy ember? meg az az alap, hogy ha nem is írásban, de szóban kalkuláljon egy munkaköltséget.
ne haragudj, de ami árakat mondtál, számomra csak még hihetetlenebb lett a sztori. főleg, hogy ki is fizette. ilyen esetben kapásból mentem volna a NAV-hoz. mert gondolom számlát sem kapott róla


Annyira megbízott benne, hogy előre adott egy nagy összeget amiből minden kifutotta és a végén akartak elszámolni. A számláért még plusz pénzt akart kérni. Még egy listát is mutatott nekem az árakról, majd kiugrott a szemem amikor megláttam.



szerintem lezárhatjuk a témát.
ha ott nem volt elég tökös, akkor ez gyenge húzás, más helyeken lejáratni az illetőt.
azt sem tartom kizártnak, hogy téged vert át, csak sajátként nem mered előadni a dolgot.
ez lényegtelen. előleget adni ilyenért? majd tanul belőle, de nem lehet egy nagyész ember.
megbízni? senkiben, csak épp annyira amennyire kell. ha full igaz a történet, akkor az egyik hülye és buta volt, a másik pedig... nem is tudom mi erre a jó szó. hát kihazsnálta, hogy a másik hülye és naív.
túl tárgyaltuk!

YELLOW Elküldve: 2016-10-21 09:03 Társalgó

Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta: Sziasztok!
Aki Majoros Péterrel üzletel az csak óvatosan nehogy rosszul járjon anyagilag.


ez a majka? mert akkor van kalamajka
ez így kevés 1 kommenttel a hátad mögött, friss regisztrálóként.
írj akkor részleteket!!!


Egyik barátom elég rosszul járt, azért írok (bár ő nem akarta, hogy írjak), hogy más ne járjon így.
A lényeg, hogy vigyázzatok a pénztárcátokra, és ha nem bíztok meg vakon senkiben, mint ez a barátom, hanem odafigyeltek, akkor nyugodtan lehet vele bármilyen ügylet csak figyeljetek oda.


ez így még mindig egy lóf@sz!
én is tudok írni bármilyen nevet.
beírsz ide egy nevet, holott általában senki sem a saját nevével van fent sehol, hanem valamilyen user névvel.
hol lakik? mit árult. mivel vágott át? nem azt árulta? előre utaltál, és nem ment a cucc? vagy miért kellene vigyáznunk egy Majoros Péter nevű valakivel, akiről semmi többet nem tudunk?
ezért mondjuk úgy kár volt beregisztrálnod. a barátodnak több esze volt, mint neked.



Annyit azért elárulhatok annak beleegyezése nélkül is akivel ez történt, hogy 50eFt az ajtókárpit le-fölszerelés és ülés ki-beszerelés; 22eFt tetőkárpit le fölszerelés; 50eFt belső kitakarítás amiről többek között szó van. Mindez egy E46-nál. Ki ki döntse el, hogy ez neki olcsó-e.


ha minden árban benen voltak a kárpit alkatrészek is, akkor nem drága
nem mellesleg aki volt olyan hülye, hogy ennyit kifizetett, az meg is érdemli. persze attól nem tiszta az illető, hogy kihasználta a másik laikusságát. de hát csodálkozunk, mikor a politika is ezt csinálja a néppel?


Természetesen az árat utólag mondta meg, hogy mennyi lesz amikor már készen volt, ez a barátom csak bízott a srácban és azt gondolta, hogy korrekt árat fog mondani. És persze kárpitpatentokra plusz számolt fel pénzt, ez csak a munkadíj volt.
Ezért mondtam, hogy ne bízzatok meg vakon senkiben, akárhogy ajánlják is az illetőt. (Ennek a barátomnak is ajánlották.)


hát de én akkor sem fizettem volna!!!
mondtam volna, hogy normális vagy ember? meg az az alap, hogy ha nem is írásban, de szóban kalkuláljon egy munkaköltséget.
ne haragudj, de ami árakat mondtál, számomra csak még hihetetlenebb lett a sztori. főleg, hogy ki is fizette. ilyen esetben kapásból mentem volna a NAV-hoz. mert gondolom számlát sem kapott róla

YELLOW Elküldve: 2016-10-21 09:01 N46 és N42 motorok

tusi_ írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta: szerintem pedig az E46-ban lévő N42 és N46 között szinte semmi különbség nincs. kivéve az EU normát.
az E90-ben lévő N46, ami már 150 lovas, ott vannak azok a különbségek.
erről az N46N-ről meg sosem hallottam


A wikis oldalon említi így az E90-est.
Szerinted csereszavatos a két motor egymással ha igen kell valamit állítani.


szerintem az E46-ban lévő N42 és N46 csereszabatos.
de bármilyet bele lehet építeni, ha azt vesszük (még fűnyírómotor hondát is).


Oké köszi. A honda szerintem vétek lenne bele


Ugyan ez egy bmw forum, de ha mar igy feljott, szivesebben latnek egy japanok altal gyartott motort a kocsimban, mint egy lancszakados hangos dizelt a bmwtol.


tusi, a mostani párbajon téged szavaztak ki a nézők a villából
megyek veled, veled tartok. van benne valami
egyébként az újabb motorok sehol nem jók már. mindenhol kóperációk vannak, mert ugye költségcsökkentés az kell, de mellé drágulnak az autók árai. a gyár milliókat spórol, csak a vásárló nem érzi ezt, meg az ott dolgozó munkásosztály sem.

YELLOW Elküldve: 2016-10-21 08:57 Műszerfal kijelzés

BoomBaits írta: Helló!
Olyan gondunk van,hogy most vettünk egy 118d (E87)-t. Kipróbáltuk szépen ment stb. Aztán kimentünk vele kicsit gyorsabb pályára ahol 120-130-as tempó után lelassítva majd egy körforgalomból kijőve gyorsításkor elkezdett dödörögni az autó majd kigyulladt egy kis jel a műszerfalon,illetve több is valami óramutató szerű meg valami dtc,na most megnéztem ezt a könyvbe ami németül van hát nem sokat értettem.Ez mellett még kijött a kijelzőnél alul ahol a km-t számlálja,az mellett egy háromszög felkiáltójellel és mellette 039-es szám..majd a szám elkezdett lépegetni felfelé egész 045-ig... megálltunk,újraindultunk,ment szépen ,aztán egy emelkedőnél nagyobb gáznál ismét kezdte előről...Valaki tudna erre valami okosat írni?


én már tegnap is láttam, kisebb méretben is a kérdést

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 22:31 Társalgó

Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta:
YELLOW írta:
Bajnok111 írta: Sziasztok!
Aki Majoros Péterrel üzletel az csak óvatosan nehogy rosszul járjon anyagilag.


ez a majka? mert akkor van kalamajka
ez így kevés 1 kommenttel a hátad mögött, friss regisztrálóként.
írj akkor részleteket!!!


Egyik barátom elég rosszul járt, azért írok (bár ő nem akarta, hogy írjak), hogy más ne járjon így.
A lényeg, hogy vigyázzatok a pénztárcátokra, és ha nem bíztok meg vakon senkiben, mint ez a barátom, hanem odafigyeltek, akkor nyugodtan lehet vele bármilyen ügylet csak figyeljetek oda.


ez így még mindig egy lóf@sz!
én is tudok írni bármilyen nevet.
beírsz ide egy nevet, holott általában senki sem a saját nevével van fent sehol, hanem valamilyen user névvel.
hol lakik? mit árult. mivel vágott át? nem azt árulta? előre utaltál, és nem ment a cucc? vagy miért kellene vigyáznunk egy Majoros Péter nevű valakivel, akiről semmi többet nem tudunk?
ezért mondjuk úgy kár volt beregisztrálnod. a barátodnak több esze volt, mint neked.



Annyit azért elárulhatok annak beleegyezése nélkül is akivel ez történt, hogy 50eFt az ajtókárpit le-fölszerelés és ülés ki-beszerelés; 22eFt tetőkárpit le fölszerelés; 50eFt belső kitakarítás amiről többek között szó van. Mindez egy E46-nál. Ki ki döntse el, hogy ez neki olcsó-e.


ha minden árban benen voltak a kárpit alkatrészek is, akkor nem drága
nem mellesleg aki volt olyan hülye, hogy ennyit kifizetett, az meg is érdemli. persze attól nem tiszta az illető, hogy kihasználta a másik laikusságát. de hát csodálkozunk, mikor a politika is ezt csinálja a néppel?

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 22:27 Mi lehet a baj?

Dady0219 írta: Sziasztok!

Van egy 2000-es évjáratú E46-os 323i (170LE) autóm és a következő lenne a problémám.
...ha 1000-es fordulatszám alatt adok gázt elkezd rángatni az autó, de ahogy eléri az 1000-es, 1200-es fordulatot normálisan teszi a dolgát. Viszont ez mindegyik sebességnél tapasztalom, ha 1000 alá megy a fordulat és onnan viszem fel a sebességet.
Valakinek van hasonló tapasztalata?
Köszönöm!


csodálkozol? jó, hogy nem fullasztod le. adjál gázt, mert igényli. + tanulj meg kuplungolni. nem mellesleg oktatáson is elmondják, hogy 1500-as fordulaton indítjuk az autót, és váltani sem 1000 alatt szokás

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 22:24 Műszerfal kijelzés

mombullet írta:
Fehér keretet honnan szerezzek külön, angolba olcsóbb, balosat 15 körül mérik. Angolba beteszem a számlapom... amúgy valami nem tiszta az órám, nem tudom lenullázni illetve olajcsere számlálást állítani. Hiába nyomom folyamatosan a bal oldali gombot. Meg hogy állandóan 14500-at mutat, nem számlál lefelé... pedig diagon le van reset-elve...


de nem kell számlapot cserélni. meg folyamatosan a km-ről beszélsz. én ebből arra következtetek, hogy kompletten akarod cserélni.
ezért ugatom, hogy ha veszel angol órát csak azt a szaros fehér műanyagot cseréld le.
ha komplett órát cserélsz, akkor mérföldes lesz, azt is át kell programmozni, km-t, VIN kódot átírni benne.
a szervíz reset meg 50km-ként számol vissza, de ha nagyon spórolósan vezetsz, akkor még lassabban számol, mert dinamikus, és pl fogyasztás alapján is számol. figyeli az indítások számát, az etap-okat, hogy rövidek, vagy felmelegedett-e a motor. ha ideális minden, akkor lehet 100km-t is lemész,. mire csökken egy 50-est.
de én befejeztem, mert kezd hasonlóba átmenni az egész, mint mással. nekem ehhez nincs türelmem. ha nem érted olvasd el többször az írásokat, ha akkor sem, akkor csináld úgy ahogy akarod.

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 20:15 Műszerfal kijelzés

mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta: Sziasztok! Van egy e46 os 99es 1.9es benzines.
Azt szeretnèm kérdezni, hogy óracsoportot szeretném kicserélni, angolféle megy bele? Ugyanazt a km állást mutatja?
Mivel az enyémen nem tudom állitani az időt,


honnan írsz?
valószínű eltört a pöcköd. (én ragasztottam a sajétom, meg volt a darabja) lehet venni külön is ha minden igaz. azt kell cserélni. rosszabb esetben mikrokapcsoló csere. ezért nem cserélnék műszerfalat.
és át kell benne írni az autó alvázát, km állást, különben hibát fog jelezni, egy kis pöttyel a km felirat mellett. már ha cserélni akarod mindenképp


Bajáról írok... akkor szétszedem és megnézem hogy áll a pöcök... nem gondoltam volna hogy ilyen macerás a csere... bontós azt jónak kell lennie, csak számlapot kell cserélni...



nem kell számlapot cserélni. nézz meg youtube-on videót, ahol óracsoportot szednek szét.
látni fogod miről beszélek. a nyomkodóról lejön az a gumis henger. utána a műanyag plexi. és maga a nyomkodó külön van. csak azt kell cserélni ha törve van.


Na szétszedtem, és pöcök megvan a 3 ága épen... maga a fehér műanyag két felén van eltörve...




hát éppen ha meg vannak a darabok vissza lehet ragasztani, megpróbálni, de ha veszele gy bármilyen bontottat, aminél érezni, hogy kapcsol ha elfordítod, akkor abból átteni.


Akkor az lesz, bontottat venni, mivel nincsenek meg a darabkák...



Van egy adott óracsoport 6 hengeresből 2002 es évjáratú, az mehet a 99es 1,9es kocsiba?
Kell utána diagozni? Ugyanazt a km állást mutatja?


jó, hogy már meg lett válaszolva ez a kérdés.


Elnézést, de angolra írtad, hogy át kell írni... balosfélét is?



mindenképp át kell. nem attól függ melyik országból való


Ok, köszi... akkor holnap veszek át egy hibátlan angolosat 5000-ért, próbagarival...



de minek angol kell?
amúgy csak a fehér keretet szereld át.
bár kicsit úgy érzem, mintha a falnak beszélnék... voltak már így mások is

YELLOW Elküldve: 2016-10-20 19:05 Műszerfal kijelzés

mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta:
YELLOW írta:
mombullet írta: Sziasztok! Van egy e46 os 99es 1.9es benzines.
Azt szeretnèm kérdezni, hogy óracsoportot szeretném kicserélni, angolféle megy bele? Ugyanazt a km állást mutatja?
Mivel az enyémen nem tudom állitani az időt,


honnan írsz?
valószínű eltört a pöcköd. (én ragasztottam a sajétom, meg volt a darabja) lehet venni külön is ha minden igaz. azt kell cserélni. rosszabb esetben mikrokapcsoló csere. ezért nem cserélnék műszerfalat.
és át kell benne írni az autó alvázát, km állást, különben hibát fog jelezni, egy kis pöttyel a km felirat mellett. már ha cserélni akarod mindenképp


Bajáról írok... akkor szétszedem és megnézem hogy áll a pöcök... nem gondoltam volna hogy ilyen macerás a csere... bontós azt jónak kell lennie, csak számlapot kell cserélni...



nem kell számlapot cserélni. nézz meg youtube-on videót, ahol óracsoportot szednek szét.
látni fogod miről beszélek. a nyomkodóról lejön az a gumis henger. utána a műanyag plexi. és maga a nyomkodó külön van. csak azt kell cserélni ha törve van.


Na szétszedtem, és pöcök megvan a 3 ága épen... maga a fehér műanyag két felén van eltörve...




hát éppen ha meg vannak a darabok vissza lehet ragasztani, megpróbálni, de ha veszele gy bármilyen bontottat, aminél érezni, hogy kapcsol ha elfordítod, akkor abból átteni.


Akkor az lesz, bontottat venni, mivel nincsenek meg a darabkák...



Van egy adott óracsoport 6 hengeresből 2002 es évjáratú, az mehet a 99es 1,9es kocsiba?
Kell utána diagozni? Ugyanazt a km állást mutatja?


jó, hogy már meg lett válaszolva ez a kérdés.


Elnézést, de angolra írtad, hogy át kell írni... balosfélét is?



mindenképp át kell. nem attól függ melyik országból való