hundamxd írta:
Sziasztok nem rég vettem egy E46 320i 2.2 170le, (M54b22) és vásárlás után pár nappal, néhány hibát fedeztem fel, jó hosszú lista lesz
))
-Varrógép hangja van valaminek a motortérbe, hidegen! (melegen és fordulaton megszünik)
-Sípol valami vagy nyekereg (motor és környéke) fordulattal növekszik a hangja.
-1-esbe ill R-be koppan a diffi
-3/4-ed gázon jobban megy mint padlón, olyan mint ha torpanna.
-Nagyon meleg a motortér miután megállok, nem kapcsol be a ventilátor (pl 30p múlva is 85-90 fokos a víz
-Váltásnál olyan ruganyos az autó, nagyon picit remeg a kuplung is néha, de nem hiszem h kettős tömegű lenne a baj mert hangja nincs.
És ez nem ide tartozik, de melegbe nem nyílik a központi zár, semmivel!
Válaszotokat előre is köszönöm 
akkor sorjában:
- valószínű mivel a motor alapból eszi az olajat, jó szocialista autószerelő mentalitás miatt sűrű olaj lett belerakva, hogy majd azt nem eszi. csak ez hidegen nem ken normálisan, ezért hidrotőkének hangja lesz.
- a hosszpordás szíj feszítő görgők hangja lehet. vagy a hűtőventi viszkójának a hangja.
- a hátsó diffitartóban lévő szilent a rossz, ami hátul van, egy ponton tartja a diffit.
- elektromos a gáz, hiába padlózod, a rendszer felülbírálja, nem olyan, mint egy bowdenes gázpedál. szerintem ennyi lesz, de okozhat légtömegmérő, vagy az üzemanyag körben is bármi ilyet.
- a 80-90 fok nem meleg! igaz nekem nem viszkós a venti, de kb 105-108 fok körül kapcsol csak be.
- remegésre sok mindent szoktak mondani. nekem is csinálja 107ezer km-rel. rokon Z4-ese olyan motorral, mint a tiéd, dettó. nagyobb gázzal kell indulni. ő autószerelő, és azt mondta kuplung cserét fog végezni. kinyomócsapággyal együtt. (nekem nem csúszik a kuplung, de több BMW-nél tapasztalni ezt)
a központi záras téma, tipikus GM (grundmodul=komfortmodul) relé hiba. vagy új/bontott GM, vagy a relék cseréje. én utóbbit javaslom, mert nem kell újraprogramozni a modult, csak relét cserélsz. bár annak forrasztása is igényel szaktudást.