Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-04-21 13:55 Kormányszervó hiba

lantika írta:
Lehet ällitani a szervo erössegen is. Munkatärsam 320d-n ällitott,van valami csavar a kormänymüvön. Azota nem uszkäl neki az auto.


erről nem hallottam még, hogy a rásegítést lehet állítani.
valaki erről bővebben, hogy hol kell, stb?

YELLOW Elküldve: 2016-04-21 11:35 Futómû és hibái

lantika írta:
YELLOW írta:
Joci320d írta: Sziasztok! Olyan problemam van hogy, az auto nagy sebessegnel kb 110 folott imbolyog, olyan erzes mintha mindenfele akarna menni az auto, viszont varosban alacsony sebessegnel ha barmilyen uthibara vagy fekvo rendorre ramegyek, akkor kitekeri a kormanyt a kezembol. Voltam futomuallitason es mindent rendben talatak, megnezettem a kormanymuvet es a szervot is ellenoriztek, valamint jo minosegu premium gumik vannak fent. Szoval olyan mintha minden rendben lenne de megsem jo. Volt mar valaki hasonlo helyzetben esetleg? Mar jo par honapja igy jarok vele es nagyon zavaro kenyelmetlen vezetni.

Koszi elore is!


szerintem érdemes több futóművest felkeresni, sajnos köztük is sokan vannak, akik nem értenek hozzá, volt már itt számtalan példa erre. ha egyszer állítatni kell az enyémen, leszek bajban én is... hogy hova vigyem.
a másik dolog, hogy amióta csinálja, nem került fel szélesebb gumi, esetleg más méretű felni? a széles gumi, szélesebb nyomtáv okozhat ilyen gondot nyomvájús úton, vagy rossz úton igen csak a kormányba kell kapaszkodni.
ezen kívül lehet gond lengőkar szilentekkel, kormányösszekötővel. ezt is kevesen állapítják meg, hogy melyik rossz. de előbb az előző dolgokat kellene tisztázni.
saját tapasztalat E46-nál, ugye nem elektromos a szervó, és sokkal nagyobb a visszajelzés, 195 téli után a 225 nyáriba igencsak kapaszkodni kell. viszont jó aszfalton (van néhány szakasz az országban) akár 130-nál is elengedhetem a kormányt, sőt bele is fékezhetek egy intenzívet, nem megy el semerre a kormány fognom sem kell. sajnos igaz az, hogy ezeket az autókat jó minőságű aszfalton élvezet vezetni.
mostanában több off márkát is vezettem, nagy márkákat, elektromos szervóval, valóban semmi, olyan mintha valami krémlevest kavargatnék. szinte nem érzek semmit. van ennek is jó oldala, de nem nekem.


Szerintem nem kell mäsik futomüveshez vinni. Ha egyszer valahol fizetsz a futomü ällitäsert,es az ugyan olyan rossz marad,akkor a sexshopban vegyel egy korbäcsot,es azzal menj vissza a futomüveshez,es addig verd a hätät amig nem lesz jo.
Elektromos szervo egyszerübb mint az olajos,nincsenek csövek,meg olajelöregedes stb.


csak hiába viszi vissza, ha nem ért hozzá, ha nem tudja beállítani. adja írásban, hogy jó. aztán ha máshol belövik, akkor azok is adnak egy papírt, aztán lehet menni a pénzt visszakérni. bár úgysem fogja visszaadni.
de egyébként én szerintem gumi téma lesz itt... váltott nyárira és a széles gumi viselkedik így. nálam 8-9 évesek a gumik nem tudom a km mennyi bennük, sacc/kb sincs kedvem összeszámolni, de 5,5-6,5 mm a mintájuk, nincs félrekopva egyik sem. viszont a széles gumik miatt ezt tapasztalom, amit leírt. húsvét környékén elég rossz utakon jártunk, toldott foldott, rendesen elfáradt a kezem, az alkarom.
az is tökérdekes, hogy amit eddig vezettem BMW-t mindegyikben más volt a kormány, szervó keménysége. 20d FL előtti puhább mint az enyém, 30d E39 nehezebb, durván. stb. még csak a gumi eltérésekre sem tudom fogni. na ezt egy elektromos szervónál meg sem érzem. tegnap mentem egy újabb ódival (A4) 255-ös R19-s gumik elől/hátul, semmit nem éreztem belőle. mintha egy kis puntó lett volna.mellé aut. váltó. olyan semmilyen. nyugodt meg minden, lehet 20-30 év múlva erre fogok vágyni, de addigra elektronyos lesz minden.

YELLOW Elküldve: 2016-04-21 10:04 Futómû és hibái

Joci320d írta: Sziasztok! Olyan problemam van hogy, az auto nagy sebessegnel kb 110 folott imbolyog, olyan erzes mintha mindenfele akarna menni az auto, viszont varosban alacsony sebessegnel ha barmilyen uthibara vagy fekvo rendorre ramegyek, akkor kitekeri a kormanyt a kezembol. Voltam futomuallitason es mindent rendben talatak, megnezettem a kormanymuvet es a szervot is ellenoriztek, valamint jo minosegu premium gumik vannak fent. Szoval olyan mintha minden rendben lenne de megsem jo. Volt mar valaki hasonlo helyzetben esetleg? Mar jo par honapja igy jarok vele es nagyon zavaro kenyelmetlen vezetni.

Koszi elore is!


szerintem érdemes több futóművest felkeresni, sajnos köztük is sokan vannak, akik nem értenek hozzá, volt már itt számtalan példa erre. ha egyszer állítatni kell az enyémen, leszek bajban én is... hogy hova vigyem.
a másik dolog, hogy amióta csinálja, nem került fel szélesebb gumi, esetleg más méretű felni? a széles gumi, szélesebb nyomtáv okozhat ilyen gondot nyomvájús úton, vagy rossz úton igen csak a kormányba kell kapaszkodni.
ezen kívül lehet gond lengőkar szilentekkel, kormányösszekötővel. ezt is kevesen állapítják meg, hogy melyik rossz. de előbb az előző dolgokat kellene tisztázni.
saját tapasztalat E46-nál, ugye nem elektromos a szervó, és sokkal nagyobb a visszajelzés, 195 téli után a 225 nyáriba igencsak kapaszkodni kell. viszont jó aszfalton (van néhány szakasz az országban) akár 130-nál is elengedhetem a kormányt, sőt bele is fékezhetek egy intenzívet, nem megy el semerre a kormány fognom sem kell. sajnos igaz az, hogy ezeket az autókat jó minőságű aszfalton élvezet vezetni.
mostanában több off márkát is vezettem, nagy márkákat, elektromos szervóval, valóban semmi, olyan mintha valami krémlevest kavargatnék. szinte nem érzek semmit. van ennek is jó oldala, de nem nekem.

YELLOW Elküldve: 2016-04-19 21:48 Kipufogo füst!

Kistunde írta: Sziasztok!
Nálam is az a probléma hogy füstöl a kipufogó.Szerintem a benzinszűrőt kellene kicserélni. Megrendeltem,csak nem tudom hol találom a kocsin. Már teljesen lebontottam a kocsi alját.


benzinszűrőnek ehhez mi köze lenne?
attól inkább keverékszegényes lesz az égés, ami nem füstöl szerintem.
inkább olaj kerül az égéstérbe, vagy hűtővíz. nem fogy valamelyik nagyon?
olaj esetén szelepszár szimmering, vagy hengerfejtömítés gondok is lehetnek. esetleg gyűrű problemák...

YELLOW Elküldve: 2016-04-19 21:46 Akkumulátor

bricktopm írta: Sziasztok.
Milyen akkut vegyek a kocsimba, Banner-t, vagy Vartát?
Nektek melyik jött be jobban?
Jelenleg BMW akkum van, de már 2x is lement nullára, be se lehetett bikázni, toszigálni meg nem fogom a vasat..
Varta akkum volt előző autóban, sose merült le, télen se, sose kellett tölteni sem...de a bannert is nagyon dicsérik, szerintetek?
Illetve melyik típust vennétek?


én MonBat-ot használtam a gyári után 6 évig bírta, rövid távok, sok indítás. ami igen csak meglepett. ez kék matricás volt Premium volt. fater 3,5 éves MonBat-ja most adta meg magát, minden cella tele volt. vette a töltés, de nagyon hamar, 10,5V lett... igaz előtte lámpát töltött róla, ami leszívhatat, mert nem indult be. ez ezüst matricás Premium volt. én az enyémbe december eleje körül, de lehet novemberben, ismét MonBat-ot vettem, ez már zöld cimkés. most, hogy a fateré tönkre ment, kicsit aggódok. faternak TAB márkájú került most bele. én majdnem ezt vettem bele, de az akkus eber tudott Monbat-ot szerezni. majd meglátjuk.
egyébként ez a kereskedő csak MonBat, TAB, Banner akksikat forgalmaz. elég rég foglalkozik ezzel. fater MonBat akksija helyben egy autósboltól lett véve, szóval kitudja meddig állt...
szerintem ez az akksi téma is olyan, hogy ki lehet fogni nagyon jót, és nagyon rosszat ugyanabból a márkából/típsból is.
őszintén szólva a sláger márkákról hallok a legtöbb rosszat, de valószínű ennek az az oka, mert abból vesznek a legtöbbet.
legfontosabb friss akksi legyen, olyan helyen vedd ahol nem tud sokat állni. nagy áruházban sem célszerű. és érdemes a kalciumos akksikat venni. és oylat, aminek az átlagnál nagyobb indítóárama van, mondjuk ilyen +30% indítóáram terhelés jelölésűekre gondolok.

YELLOW Elküldve: 2016-04-19 05:27 au. váltó olaj

transzfer írta:
YELLOW írta:
transzfer írta: Sziasztok!
Olajcserét szeretnék a váltóba,ezért felkerestem a városban az egyetlen bmw-re szakosodott szervízt ahol közölték velem hogy nem cserélik le a váltóban az olajat mert akkor be fog dögleni a váltóm. Hát én nem tudom ,de elég nagy baromságnak hangzik.Szeretném ha véleményeznétek, hátha valaki hallott már ilyet, előre is kösz ,üdv!


most akkor automata váltód van? mert akkor jó szerviz lehet, azért olyan 60-80ezrenként illik cserélni szűrővel együtt.
ha manuálod van, akkor abban sem célszerű, ha nincs vele gondod. ha cserélsz, akkor célszerű gyári MTF-LT2 olajat tenni bele, és azt pont a BMW szervizben kellene kapni.
a rárakott örök élet olaj cimk nem jelent semmit. az első tulajnak, vagy amíg le nem megy 150-200ezret, addig biztos nem lesz baja, de utána időzített bomba. persze nem robban fel, de sok bosszúságot okozhat, főleg automatánál.


igen automata, sajnos nem tudom az előéletét,mikor volt cserélve,ha jól értem akkor nem gond ha lecseréltetem egy márkaszervízben?


ha szakszerűen lecserélik és azt teszik bele ami bele való, akkor nem lesz gond. de őszintén mondva én nem bízok egy márkaszervizben sem, legyen az bármilyen márka, persze nem ilyen sport autókra gondolok, mint a Ferka.

YELLOW Elküldve: 2016-04-18 21:36 au. váltó olaj

transzfer írta: Sziasztok!
Olajcserét szeretnék a váltóba,ezért felkerestem a városban az egyetlen bmw-re szakosodott szervízt ahol közölték velem hogy nem cserélik le a váltóban az olajat mert akkor be fog dögleni a váltóm. Hát én nem tudom ,de elég nagy baromságnak hangzik.Szeretném ha véleményeznétek, hátha valaki hallott már ilyet, előre is kösz ,üdv!


most akkor automata váltód van? mert akkor jó szerviz lehet, azért olyan 60-80ezrenként illik cserélni szűrővel együtt.
ha manuálod van, akkor abban sem célszerű, ha nincs vele gondod. ha cserélsz, akkor célszerű gyári MTF-LT2 olajat tenni bele, és azt pont a BMW szervizben kellene kapni.
a rárakott örök élet olaj cimk nem jelent semmit. az első tulajnak, vagy amíg le nem megy 150-200ezret, addig biztos nem lesz baja, de utána időzített bomba. persze nem robban fel, de sok bosszúságot okozhat, főleg automatánál.

YELLOW Elküldve: 2016-04-18 20:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

asprey írta:
http://youtu.be/q2WA6ETc0qU
2:00 percnél! Hogyan kell???


szorgalmasan el kell kezdeni olvasgatni az oldalt

YELLOW Elküldve: 2016-04-16 21:16 Mi lehet a baj?

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve


banyek képes voltam elolvasni
bár szerintem mint írtam is, fontos az a rész, az a szakasz, amikor elékezd összekapcsolni, és a teljes összekapcsolás közti szakasz. na ez a BMW-nél elég kicsi. ezért ránt sokaknak.


"A gázpedállal a motorba jutó üzemanyag mennyiségét szabályozzuk, ha jobban lenyomjuk, több naftát juttatunk a motorba" szerintem ez hülyeseg,mert a beäramlo levegöt szabälyozzuk,nem a beäramlo üzemanyagot. A motor tudja a levegö-benzin/gäzolaj keveresi aränyät,es az egestermeket ö szabälyozza. Persze több levegöhöz több anyag jär adott idön belül.


leegyszerűsítette a dolgot, nehogy többlet kérdés merüljön fel. nyilván nem nekünk írták ezt a cikket. nálam még bonyolultabb, mert normál esetben a pillangószelep nálam totál nyitva van, aztán szelepekkel szabályozza a beszívott levegő mennyiségét. vagyis ez is rossz megfogalmazás, mert én a pedállal adok egy jelet.... hagyjuk, nem is ide tartozik

YELLOW Elküldve: 2016-04-16 18:52 Mi lehet a baj?

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found


A link neve


banyek képes voltam elolvasni
bár szerintem mint írtam is, fontos az a rész, az a szakasz, amikor elékezd összekapcsolni, és a teljes összekapcsolás közti szakasz. na ez a BMW-nél elég kicsi. ezért ránt sokaknak.

YELLOW Elküldve: 2016-04-15 22:01 Füstprobléma!

Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.

YELLOW Elküldve: 2016-04-15 21:56 Futómû és hibái

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
p2010 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.

Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?


Köszönöm a tanácsot. Kipróbálom a Lemfördert. Remélem nekem is kibír egy százast.


Ha nem akarsz többé a szilentekkel foglalkozni, ilyet tegyél bele, nem szokott tönkremenni.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



úgy hallottam, hogy a powerflex-ek szétporladnak.
15 ezerből legyártanak poliuretánt párban!!! én ezt választottam


Hol érdemes ilyen poliuretán cuccot gyártatni?


Nem kell gyártatni, az angolok gyártják profi minőségben Powerflex márkanéven. Van pár szilent, ami nagyon kelendő E46-ba, még eggyel sem volt baj.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



nem fogok veled vitázni ezen, nyilván mivel árulod a PowerFlex-et ezért nem fogsz róla rosszat mondani, ha tudnál, akkor sem.
de már nem igaz az állításod, hogy sosem volt baj vele. lehet amit te eladtál azokkal nem, én meg láttam full gyári autóban, sőt mi több a kezemben fogtam a tönkrement PowerFlex-et.
mint írtam én is majdnem ezt vettem. de olcsóbban legyártattam és egyenlőre az is jó. akkor minek fizessek többet valamiért, ha ugyanolyan jó?
ha rossz lenne, nem foglalkoznának a gyártásával itthon sem.


6 éve van Powerflex az autómban. Egyszer szedtem ki, megtakarítottam, újra kentem és ennyi. Azóta is kiváló.
Talán az lehet a hiba oka, hogy beszerelésnél elmarad az elemek kenése. Könnyen megszorul és akkor tönkre is megy, Aki erre figyel, annak szerintem nem megy tönkre.


ezt a részét nem tudom. azt tudom, hogy a tulaj mindenre odafigyelt, szerintem ő maga szerelte be, mérnök is, meg sok mindent csinált magának az autón, karbantartás ilyesmi. nem is voltak vele gondok.
mondom én akkor döntöttem úgy, hogy olcsóbban legyártatom, aztán meglátom az milyen. ezt megkenték. viszont azt nem tudtam, hogy ezeket célszerű kenegetni. lehet azért nem mondják, hogy egy idő után csak kelljen újat venni.


Azért kapja rendesen a koszt és a két felület közé egy idő után bemegy a por. Na meg az a kenőanyag mennyiség, ami a csomagban van elég kevés.


hát azok nagyon ki vannak számolva ne is mondd. anno az első munkahelyen már az újonnan beérkezett munkahengereket is szétszedtük és karmantyúkat, meg az egészet átzsíroztuk beszerelés előtt. nagyon durva volt. érdekes a javító készletekhez adtak elég kenőanyagot...

YELLOW Elküldve: 2016-04-15 21:39 Futómû és hibái

b_imi írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
p2010 írta:
p2010 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.

Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?


Köszönöm a tanácsot. Kipróbálom a Lemfördert. Remélem nekem is kibír egy százast.


Ha nem akarsz többé a szilentekkel foglalkozni, ilyet tegyél bele, nem szokott tönkremenni.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



úgy hallottam, hogy a powerflex-ek szétporladnak.
15 ezerből legyártanak poliuretánt párban!!! én ezt választottam


Hol érdemes ilyen poliuretán cuccot gyártatni?


Nem kell gyártatni, az angolok gyártják profi minőségben Powerflex márkanéven. Van pár szilent, ami nagyon kelendő E46-ba, még eggyel sem volt baj.
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj
http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;pty=uj



nem fogok veled vitázni ezen, nyilván mivel árulod a PowerFlex-et ezért nem fogsz róla rosszat mondani, ha tudnál, akkor sem.
de már nem igaz az állításod, hogy sosem volt baj vele. lehet amit te eladtál azokkal nem, én meg láttam full gyári autóban, sőt mi több a kezemben fogtam a tönkrement PowerFlex-et.
mint írtam én is majdnem ezt vettem. de olcsóbban legyártattam és egyenlőre az is jó. akkor minek fizessek többet valamiért, ha ugyanolyan jó?
ha rossz lenne, nem foglalkoznának a gyártásával itthon sem.


6 éve van Powerflex az autómban. Egyszer szedtem ki, megtakarítottam, újra kentem és ennyi. Azóta is kiváló.
Talán az lehet a hiba oka, hogy beszerelésnél elmarad az elemek kenése. Könnyen megszorul és akkor tönkre is megy, Aki erre figyel, annak szerintem nem megy tönkre.


ezt a részét nem tudom. azt tudom, hogy a tulaj mindenre odafigyelt, szerintem ő maga szerelte be, mérnök is, meg sok mindent csinált magának az autón, karbantartás ilyesmi. nem is voltak vele gondok.
mondom én akkor döntöttem úgy, hogy olcsóbban legyártatom, aztán meglátom az milyen. ezt megkenték. viszont azt nem tudtam, hogy ezeket célszerű kenegetni. lehet azért nem mondják, hogy egy idő után csak kelljen újat venni.

YELLOW Elküldve: 2016-04-15 21:34 Mi lehet a baj?

lantika írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.


A link neve


404 - az oldal nem található - this page not found

YELLOW Elküldve: 2016-04-15 21:08 Mi lehet a baj?

bricktopm írta: Sziasztok!
Nem biztos, hogy baja van a kocsinak, lehet csak nekem új a dolog, de azért rákérdezek.
Szóval, adott a 2000-es 320i e46-om, amit szeretnék kíméletes üzemben hajtani még sokáig. Ennek megfelelően nem is pörgetem szét a motort. Viszont azt tapasztalom, hogy váltásnál ránt egyet az autó. Nem megtorpan, hanem inkább meglódul. A helyzet a következő, pl indulásnál. Egyesbe teszem csúsztatott kuplung plusz kis gáz, mondjuk 2000-nál elváltok lassan kettesbe(mivel a difi szilentem kopott, dübben, ezért is váltok lassan) engedem rá a kuplungot ugye csúsztatással, illetve adok egy kis gázt és pakk, ránt az autó. Majd ugyan ez ha 3-asba váltom.
De pl ha kihúzatom az egyes kettest 3600-4000-re, akkor nem csinálja, csak akkor seggbeverem az előttem haladót. Így van, hogy megszoktam várni míg teli zöld lesz, elindul az előttem haladó, kvázi adok neki egérutat...mát-már csoda, hogy nem dudálnak mögöttem.

Van aki szerint vezérlő lánc környéki hibára utal, van aki szerint semmi baja. Szerintetek?
Ti hogy váltjátok normál városi körülmények között 50-60as tempóval haladva?

Alapvetően nem a fogyasztás miatt nem pörgetem, csak aránylag sokat megyek városban, nem akarom, hogy pl hidegen is magas fordulaton járjon, meg alapból kicsit nekem fura, hogy ránt.


én inkább azt mondanám vezetés technikai probléma... nem jól bánsz a kuplunggal és a gázzal. illetve lehet a kuplungod sem az igazi.
pár napja több off autót is volt "szerencsém vezetni", egyik rosszabb volt mint a másik de utána beülve az enyémbe, hasonlókat tapasztaltam, kb 4-5 váltáson keresztül. mondom ez igen, hogy így el is szoktam tőle.
BMW-ben a kuplung elég magasan fog. ha totál kinyomod a padlóig, akkor engedve fel jó pár centin nem történik semmi. ezt úgy tudod megnézni, hogy alapjéáraton vagy, nem nyomsz gázt, hanem óvatosan engeded fel a kuplungot. érezni fogod, amikor megmoccan az autó. na onnan kezd összezárni a kuplung. aztán egy kis szakasz van, amin úgymond csúsztatni tudsz. és ez a ksi szakasz végén már hirtelen el kell engedni a kuplungot. ezt a másik végletet is meg kell találni, azt pedig úgy tudod, hogy állsz a gázon, mondjuk 1500-as fordulaton, miközben mész, és a kuplungot elkezded óvatosan benyomni, lassan. amikor elkezd a fordulat felmenni, akkor kezdi el szétkuplungolni a hajtást.
sokaknak megszokást igényel, és sok idő mire rászoksz.
szerintem.