Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-03-17 13:35 Fékjavítás

nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!

YELLOW Elküldve: 2016-03-16 14:40 világításmodul programozása

lantika írta:
Tano írta:
YELLOW írta: azt csak simán bemásolod és annyi?


Lényegében igen:
…\SP-DATEN-Exx\ECU –> …\EDIABAS\ECU
…\SP-DATEN-Exx\SGDAT –> …\EC-APPS\NFS\SGDAT
…\SP-DATEN-Exx\SGDAT –> …\NCSEXPER\SGDAT
…\SP-DATEN-Exx\DATEN –> …\NCSEXPER\DATEN\Exx
also update of files in …\NCSEXPER\DATEN

De van hozzá külön alkalmazás is, amit így kell használni. Ezzel a .man file-t is lehet szerkeszteni hasonlóan mint a dummyval.


Köszi Tano sikerült.


én is köszi
már csak dobjon valaki egy linket, ahonnan ez az SP DATEN letölthető.
valóban 15GB? mert akkor xarban vagyok nem fér fel a gépre...
vagy akkor tudok szemezgetni belőle?

YELLOW Elküldve: 2016-03-15 13:14 világításmodul programozása

Tano írta:
lantika írta: Az a gond,hogy ami van nekem NCS az csak ci36-ig jo,persze nekem ci37 LSZ van.


Tölts le frissebb SP-Daten adatbázist. Abban az E46/daten könyvtárban megvan a frissebb lsz.c37 is.


azt csak simán bemásolod és annyi?

YELLOW Elküldve: 2016-03-15 13:09 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta: ezt próbálta már valaki?

Here is everything related to brake force display in the ALSZ :

BFD_SW1_STUFE3
nicht_aktiv
BFD_SW2_STUFE2
nicht_aktiv
PIN5_10_BFD
nicht_aktiv
[...]
BFD_ABS_STUFE3
nicht_aktiv
BFD_STUFE3_TIMER
wert_02
BFD_BLINK_EINZEIT
wert_02
BFD_BLINK_AUSZEIT
wert_02
BFD_SW2_STUFE3
nicht_aktiv
[...]
PIN29_30_BFD
nicht_aktiv
[...]
BFD_MINDEST_GESCHW
wert_01
BFD_STUFE_2_VERZOEG
wert_01
BFD_STUFE_2_MAX_EIN
wert_01
BFD_SW1_STUFE2
aktiv
BFD_ABS_STUFE2
aktiv
BFD_STUFE2_TIMER
wert_01
BFD3_ASC_TIMER
wert_01
PIN49_37_BFD
nicht_aktiv
PIN38_20_BFD
aktiv


Nem fog müködni valoszinü. 2003.12. utän megy.


igaz, nincs is benne BFD-vel kezdődő cucc

YELLOW Elküldve: 2016-03-15 13:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta: Van valakinek olyan NCS/INPA ami kezeli a CI37-es LSZ-t? Ha jol emlekszem akkor NCSEXPERT/BIN/E46 mappäban meg lehet nezni. Ez az enyem es C36-ig van.


NCSEXPERT/Daten/E46
sajnos nekem is csak 36-ig van.

YELLOW Elküldve: 2016-03-15 08:22 Mi lehet a baj?

Peti1012 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Peti1012 írta:
YELLOW írta:
Peti1012 írta: Hello! Tegnap mikor elakartam indulni a kocsival az első 2 inditásra inditozott a harmadikra semmi egy hang se semmi! Laptopra tetük ès ezt adta ki! Csak èn ezzel nem nagyon vagyok kèpbe, ezèrt kellene a segitsèg! Köszi


ezzel mi sem vagyunk előrébb
annyit látunk melyik vezérlőben hány db hiba van....

Ès linked nincs honnan tudnám leszedni a bmw scannert magyarul? Az ews az mi?

Szia!
Fájdalom, de a scannerrel nem sokra mész, mert a kódokat Hexa-ban adja meg, amit tudomásom szerint még senki nem tudott megfejteni



nekem ír mellé szöveget is...

Akkor mit használjak wag-com kábelem van


INPA - de lehet kell kötözgetni a kábelen belül.
ez a kép amit linkeltél, honnan lett, mivel olvastad?

YELLOW Elküldve: 2016-03-14 21:27 Mi lehet a baj?

hil írta:
Peti1012 írta:
YELLOW írta:
Peti1012 írta: Hello! Tegnap mikor elakartam indulni a kocsival az első 2 inditásra inditozott a harmadikra semmi egy hang se semmi! Laptopra tetük ès ezt adta ki! Csak èn ezzel nem nagyon vagyok kèpbe, ezèrt kellene a segitsèg! Köszi


ezzel mi sem vagyunk előrébb
annyit látunk melyik vezérlőben hány db hiba van....

Ès linked nincs honnan tudnám leszedni a bmw scannert magyarul? Az ews az mi?

Szia!
Fájdalom, de a scannerrel nem sokra mész, mert a kódokat Hexa-ban adja meg, amit tudomásom szerint még senki nem tudott megfejteni



nekem ír mellé szöveget is...

YELLOW Elküldve: 2016-03-14 19:33 Mi lehet a baj?

Peti1012 írta:
YELLOW írta:
Peti1012 írta: Hello! Tegnap mikor elakartam indulni a kocsival az első 2 inditásra inditozott a harmadikra semmi egy hang se semmi! Laptopra tetük ès ezt adta ki! Csak èn ezzel nem nagyon vagyok kèpbe, ezèrt kellene a segitsèg! Köszi


ezzel mi sem vagyunk előrébb
annyit látunk melyik vezérlőben hány db hiba van....

Ès linked nincs honnan tudnám leszedni a bmw scannert magyarul? Az ews az mi?


magyarul? sehonnan
nem azzal van baj... ez csak egy összesítő fájl.
ha van scanner, akkor egyesével kell a modulokba belépni és az errors-ból kiolvasni mik azok. attól, hogy 8-at jelez nem jelent semmit, mert lehet valami régi hiba is.
EWS: leegyszerűsítve immobilájzer

YELLOW Elküldve: 2016-03-14 19:13 Mi lehet a baj?

Peti1012 írta: Hello! Tegnap mikor elakartam indulni a kocsival az első 2 inditásra inditozott a harmadikra semmi egy hang se semmi! Laptopra tetük ès ezt adta ki! Csak èn ezzel nem nagyon vagyok kèpbe, ezèrt kellene a segitsèg! Köszi


ezzel mi sem vagyunk előrébb
annyit látunk melyik vezérlőben hány db hiba van....

YELLOW Elküldve: 2016-03-14 18:23 Műszerfal kijelzés

kalmaristi írta:
Pocses írta:
SieRRa írta: Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani hogy mi lehet a probléma? Mikor beindítom a kocsit random körülmények és időközönként felvillannak a képen látható jelzések csak akkor tűnik el ha leállítom és újra beindítom a kocsit de sajnos mostanában egyre gyakrabban felvillanak. Valaki kormány szög jeladót mondott vagy fékerő elosztó de pontosan senki sem tudtam megmondani, valaki esetleg tudna tanácsot adni hogy hol kezdjem el a hiba keresését?
Előre is köszi


Mindenképpen hibakiolvasással kezd. Nekem is volt ilyen problémám, a bal hátsó keréknél volt gebasz a jeladó. Találsz a képeim között a cseredarabról képet. Teljesen jól működik csere óta. Remélhetőleg nem a vezérlésével lesz gond mert az nem olcsó mulatság.


Nekem is hasonlóan adta elő aztán mikor raktam fel a téligummát láttam kb.2mm az első betét!! Tárcsa+betét+kopásjelző csere azóta oké!


erről beszéltem, de csak írja mindegyik... eddig 3-an írtatok, mindhárman különböző hibát megállapítva. még jó pár van.
GYÁRI DIAG!!! ha leírta a gyári hibaüzenetet, majd utána adjatok neki tippet!

YELLOW Elküldve: 2016-03-14 14:21 világításmodul programozása

ezt próbálta már valaki?

Here is everything related to brake force display in the ALSZ :

BFD_SW1_STUFE3
nicht_aktiv
BFD_SW2_STUFE2
nicht_aktiv
PIN5_10_BFD
nicht_aktiv
[...]
BFD_ABS_STUFE3
nicht_aktiv
BFD_STUFE3_TIMER
wert_02
BFD_BLINK_EINZEIT
wert_02
BFD_BLINK_AUSZEIT
wert_02
BFD_SW2_STUFE3
nicht_aktiv
[...]
PIN29_30_BFD
nicht_aktiv
[...]
BFD_MINDEST_GESCHW
wert_01
BFD_STUFE_2_VERZOEG
wert_01
BFD_STUFE_2_MAX_EIN
wert_01
BFD_SW1_STUFE2
aktiv
BFD_ABS_STUFE2
aktiv
BFD_STUFE2_TIMER
wert_01
BFD3_ASC_TIMER
wert_01
PIN49_37_BFD
nicht_aktiv
PIN38_20_BFD
aktiv

YELLOW Elküldve: 2016-03-14 12:30 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
lantika írta: CI37 Hogyan lehet ujrakodolni?


A process ecu-t mikor kiválasztod, akkor a felugró ablakban írd át, hogy a c37 végű fájl legyen beírva, és utána írd újra a vezérlőt.


kérdés.
most ha én megadok egy más CIxx számot, akkor ha az adatbázisban van olyan, akkor azzal tölti fel a modult? tehát egy "okosabb" SW-vel tudom feltölteni, ami esetleg más funkciókat is tud, és lehet a hardware is képes rá, hogy kezelje? jól értem én ezt?


Nem. Ahhoz Flashelni kell az LSZ-t,ami nem olyan egyszerü.


akkor mire is jó ez?

YELLOW Elküldve: 2016-03-14 12:05 világításmodul programozása

Tano írta:
lantika írta: CI37 Hogyan lehet ujrakodolni?


A process ecu-t mikor kiválasztod, akkor a felugró ablakban írd át, hogy a c37 végű fájl legyen beírva, és utána írd újra a vezérlőt.


kérdés.
most ha én megadok egy más CIxx számot, akkor ha az adatbázisban van olyan, akkor azzal tölti fel a modult? tehát egy "okosabb" SW-vel tudom feltölteni, ami esetleg más funkciókat is tud, és lehet a hardware is képes rá, hogy kezelje? jól értem én ezt?

YELLOW Elküldve: 2016-03-13 18:42 világításmodul programozása

lantika írta:
A link neve


végülis konkrétan nem tiltja a folyamatosan világító indexet. ráadásul ugye gyengébben világít, mint mikor indexel az ember.
bár leírja milyen fény világíthat előre folyamatosan és ott a borostyán sárgát nem említi.
szóval tulajdonképpen a fene sem tudja. legalábbis nekem így jön le.
de szerintem mint autósnak nekem sosem volt zavaró, akinek világított.
be kell valljam egyre jobban tetszik pedig én nem is látom

ma, kb főúton 3 km után villogtak rám. mondom na a bunkónak nem tetszik, vagy lehet zavaró az 5V-on világító (~10W-os) távolsági fény. majd 1 km múlva megint villant. na az elfogó autót jelezték, bár lehet csak éppen mértek belőle.

YELLOW Elküldve: 2016-03-13 16:15 világításmodul programozása

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta: meg volt az első hosszabb utam ezzel a kombóval.
találkoztam elfogó rendőrautóval, volt balesett miatt is rendőrség, de egyenlőre nem szóltak. hivatalosan az index nem világíthat folyamatosan, bár látok E60-at is, aminek a "szemöldöke" világít állandó jelleggel.



Tudsz valami forrást belinkelni ahol le van írva,hogy nem világíthat az index folyamatosan? Én már 2 éve használom így és már állítottak is meg,de sose volt baj.


gyakorikérdésekPONThu (amúgy ott tényleg sokat írnak erről) de más fórumon is rendőrök írásai alapján sem lehet.)
úgy fogalmaz a KÖHÉM, meg mit tudom én mi, hogy előre csak fehér vagy kadmiumsárga fény lehet. oldal irányban lehet borostyán sárga (pl: Volvo-k). ez a folyamatosan világító lámpára vonatkozik.


Ez így elég gyenge lábakon áll Én nem láttam semmi ilyen hivatalos rendeletet. Amerikai autóknál mi a helyzet? A hátsó piros indexet megértem,hogy nem lehet,de elől? Én úgy tudom nem szabályellenes az usa index,de lehet tévedek


pont rosszul tudod. én azt olvastam, hogy amcsi autónál nem szükséges a hátsó lámpát cserélni, maradhat a piros index, de az első index nem éghet.

"Ha amerikai autón látod akkor szabályos..."
Akkor sem szabályos. Az ottani NHTSA-szabványnak megfelel, tehát az ottani közúti forgalomban közlekedhet így, de itt, Magyarországon nem helyezhető forgalomba. Vagyis ha valaki a saját autójával jön el ide Észak-Amerikából, annak még csak-csak világíthatnak össze-visszán a lámpái, de az itthon forgalomba helyezett autóknak az itthon érvényes ENSZ EGB előírásoknak kell megfelelniük. Még akkor is, ha amerikai típusokról van szó - ekkor jön a trükközés a típusidegen lámpatestekkel, tolatólámpa helyére épített hátsó irányjelzővel és egyéb érdekes bekötési módokkal.


Nagy eséllyel megbírságolnak, idéznék a 6/1990 KöHÉM rendeletből:

54§
(3) A helyzetjelző lámpák fényének - anélkül, hogy a többi jármű vezetőjét zavarná - sötétben, tiszta időben 300 méter távolságról észlelhetőnek kell lennie. Az első helyzetjelző lámpa csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga, a hátsó helyzetjelző lámpa csak piros fényt bocsáthat ki.


ez egy barom BMW-s az tutti, mármint a kérdező