Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-03-13 16:00 világításmodul programozása

Bero írta:
YELLOW írta: meg volt az első hosszabb utam ezzel a kombóval.
találkoztam elfogó rendőrautóval, volt balesett miatt is rendőrség, de egyenlőre nem szóltak. hivatalosan az index nem világíthat folyamatosan, bár látok E60-at is, aminek a "szemöldöke" világít állandó jelleggel.



Tudsz valami forrást belinkelni ahol le van írva,hogy nem világíthat az index folyamatosan? Én már 2 éve használom így és már állítottak is meg,de sose volt baj.


gyakorikérdésekPONThu (amúgy ott tényleg sokat írnak erről) de más fórumon is rendőrök írásai alapján sem lehet.)
úgy fogalmaz a KÖHÉM, meg mit tudom én mi, hogy előre csak fehér vagy kadmiumsárga fény lehet. oldal irányban lehet borostyán sárga (pl: Volvo-k). ez a folyamatosan világító lámpára vonatkozik.

YELLOW Elküldve: 2016-03-13 14:52 Ajtónyítási Gondok!

ArkyCsaba írta: Sziasztok,
valaki erősítse meg vagy cáfolja: reggelente csak harmadjára nyit ki az ajtóm a távirányítóról (de harmadikra mindig), aztán egész nap normálisan működik.A jelet küldi,mert a lámpát felkapcsolja minden alkalommal.
Csere érett a GM-ben a relé?Én erre gyanakszom.
köszi


relé a valószínű. esetleg ha volt bontva mostanában valami, akkor lehet mechanikai szorulás is. viszont hogy a nap többi részében nem csinálja az egyenlőre érdekes. bár az én relés esetemben is annyiféle dolgot produkált, hogy már mindenre gondoltam. aztán meguntam, kikaptam a GM-et, relét cseréltem rajta és OK!

YELLOW Elküldve: 2016-03-13 13:20 világításmodul programozása

meg volt az első hosszabb utam ezzel a kombóval.
találkoztam elfogó rendőrautóval, volt balesett miatt is rendőrség, de egyenlőre nem szóltak. hivatalosan az index nem világíthat folyamatosan, bár látok E60-at is, aminek a "szemöldöke" világít állandó jelleggel.

YELLOW Elküldve: 2016-03-13 13:11 világításmodul programozása

lantika írta:
csatis1 írta:
lantika írta:
csatis1 írta: Valaki tudna linkelni egy leirast vagy listat arrol hogy a 4.0-as lampamodulban milyen funkciokat lehet allitani?
Sajna nincs szoftverem, de kivancsi vagyok mit tudhat amirol meg nem tudok, ha mar megvettem.

Szerk.: esetleg printsreen is jo, koszi


Vasärnap,ha sikerül "belemenni" az LSZ-be akkor elküldöm az egesz MAN file-t.


Udezsír, köszi!


Nem sikerült kiolvasnom. COAPI-2041. Falsches Codierindex.


írtam neked a másik topic-ba, ahol kérdeztél erről. azt kipróbáltad?

YELLOW Elküldve: 2016-03-13 13:10 Műszerfal kijelzés

lantika írta:
SieRRa írta: Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani hogy mi lehet a probléma? Mikor beindítom a kocsit random körülmények és időközönként felvillannak a képen látható jelzések csak akkor tűnik el ha leállítom és újra beindítom a kocsit de sajnos mostanában egyre gyakrabban felvillanak. Valaki kormány szög jeladót mondott vagy fékerő elosztó de pontosan senki sem tudtam megmondani, valaki esetleg tudna tanácsot adni hogy hol kezdjem el a hiba keresését?
Előre is köszi


Hibakod kiolvasäs sokat segitene. Nekem a bal elsö kerekjeladot adta ki hibänak. Elöfordul nälam esös,päräs idöben. Valoszinü kontakthiba.


így van, ilyen hiba esetén hibakódolvasás. nagyobb esély van a hiba lokalizálására, bár így is lehet, hogy félre tud vezetni. az alapján, hogy a legtöbb embernek hasonló esetben mi volt a hibája, azt nem jó alapul venni, mert biztos, hogy pont Te leszel az az 1, akinél más lesz a gond ez már csak ilyen.

YELLOW Elküldve: 2016-03-12 20:46 Belsõ

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Bero írta:
rece65 írta:
csatis1 írta:
rece65 írta: Szerintetek ezt a pedál szettett hogyan kell beszerelni?
A gázpedálnál a sf. csavarokkal gondolom de a fék és kuplung pedálnál hogyan?

Köszi előre is!



Ezt a pedálszettet egyáltalán nem lenne szabad beszerelni! Mert utána következik a króm kilincs, a világítós szelepsapka és társai... Sem ettől, sem a csomagtér ajtóra ragasztott M-emblémától nem lesz M-es a járgány. Senkit sem akarok megsérteni, csak ennyi a véleményem ezekről!
Mindenki úgy csúfítja el a saját kocsiját ahogy akarja. Peace


Nem akarok M-es belsőt,tudom hogy nem ettől lesz,Én elcsúfítom vele az autómat ha nem haragszol meg érte és leszerelem ha nem tetszik!

Van rá ötlet hogyan kell beszerelni??


Fúró...


Örülök neki amikor ilyen segítő készek vagytok!!



nekem van ilyen. most már nem raknám fel.... fel kell fúrni és csavarozni. csak ügyesen kell.
sajnos anno még fiatal voltam, akkor még kompresszoroztatni akartam a motort nagy volt a tuning mánia. de már nem veszem le... de nem amiatt került fel mert M. hanem fémpedált akartam. illetve akkoriban, azt hittem ilyen a gyári is, csak drágább. akkor mondom jó lesz ez.


Köszi a választ!

Melyik csavarokkal tetted fel a kuplung és a fékpedálra valót?(a gázpedálra a süly.fejűek kellettek igaz?)
Amit adtak hozzá a csomagban vagy külön vettél hozzá csavarokat?
Videót (leírást) nem találtam a felszereléshez..



nekem sülylesztett kereszthornyú csavar a taposóhoz, a többihez BKNY, imbusz fejű csavar, anyával. adtak hozzá mindent.




És a bkny csavarok nem állnak ki nagyon a pedálokból?
Képet tudnál küldeni a beszerelt állapotról?
Jöhet privátban is.



nem lóg ki... talán kb. max 1mm-t a feje, de nem gáz egyáltalán. de hosszúak voltak a csavarok, így vágni kellett belőlük. kép most nincs. holnap csinálhatok, most nem megyek már le, mert nem is otthon vagyok.

YELLOW Elküldve: 2016-03-12 18:25 Belsõ

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Bero írta:
rece65 írta:
csatis1 írta:
rece65 írta: Szerintetek ezt a pedál szettett hogyan kell beszerelni?
A gázpedálnál a sf. csavarokkal gondolom de a fék és kuplung pedálnál hogyan?

Köszi előre is!



Ezt a pedálszettet egyáltalán nem lenne szabad beszerelni! Mert utána következik a króm kilincs, a világítós szelepsapka és társai... Sem ettől, sem a csomagtér ajtóra ragasztott M-emblémától nem lesz M-es a járgány. Senkit sem akarok megsérteni, csak ennyi a véleményem ezekről!
Mindenki úgy csúfítja el a saját kocsiját ahogy akarja. Peace


Nem akarok M-es belsőt,tudom hogy nem ettől lesz,Én elcsúfítom vele az autómat ha nem haragszol meg érte és leszerelem ha nem tetszik!

Van rá ötlet hogyan kell beszerelni??


Fúró...


Örülök neki amikor ilyen segítő készek vagytok!!



nekem van ilyen. most már nem raknám fel.... fel kell fúrni és csavarozni. csak ügyesen kell.
sajnos anno még fiatal voltam, akkor még kompresszoroztatni akartam a motort nagy volt a tuning mánia. de már nem veszem le... de nem amiatt került fel mert M. hanem fémpedált akartam. illetve akkoriban, azt hittem ilyen a gyári is, csak drágább. akkor mondom jó lesz ez.


Köszi a választ!

Melyik csavarokkal tetted fel a kuplung és a fékpedálra valót?(a gázpedálra a süly.fejűek kellettek igaz?)
Amit adtak hozzá a csomagban vagy külön vettél hozzá csavarokat?
Videót (leírást) nem találtam a felszereléshez..



nekem sülylesztett kereszthornyú csavar a taposóhoz, a többihez BKNY, imbusz fejű csavar, anyával. adtak hozzá mindent.



YELLOW Elküldve: 2016-03-11 21:32 Belsõ

rece65 írta:
Bero írta:
rece65 írta:
csatis1 írta:
rece65 írta: Szerintetek ezt a pedál szettett hogyan kell beszerelni?
A gázpedálnál a sf. csavarokkal gondolom de a fék és kuplung pedálnál hogyan?

Köszi előre is!



Ezt a pedálszettet egyáltalán nem lenne szabad beszerelni! Mert utána következik a króm kilincs, a világítós szelepsapka és társai... Sem ettől, sem a csomagtér ajtóra ragasztott M-emblémától nem lesz M-es a járgány. Senkit sem akarok megsérteni, csak ennyi a véleményem ezekről!
Mindenki úgy csúfítja el a saját kocsiját ahogy akarja. Peace


Nem akarok M-es belsőt,tudom hogy nem ettől lesz,Én elcsúfítom vele az autómat ha nem haragszol meg érte és leszerelem ha nem tetszik!

Van rá ötlet hogyan kell beszerelni??


Fúró...


Örülök neki amikor ilyen segítő készek vagytok!!



nekem van ilyen. most már nem raknám fel.... fel kell fúrni és csavarozni. csak ügyesen kell.
sajnos anno még fiatal voltam, akkor még kompresszoroztatni akartam a motort nagy volt a tuning mánia. de már nem veszem le... de nem amiatt került fel mert M. hanem fémpedált akartam. illetve akkoriban, azt hittem ilyen a gyári is, csak drágább. akkor mondom jó lesz ez.

YELLOW Elküldve: 2016-03-10 21:31 világításmodul programozása

ez az US style index világítás mennyire szabályos? leginkább azt olvasom, hogy nem.
ismerősök, akiknek volt, azt mondják sosem állították meg őket, vagy nem szóltak érte.
ha belegondolok a DRL mellett azért tény, hogy odaszegezi a tekinteteket, legalábbis egy pár km városi haladásban feltűnt. viszont tény az is, hogy egy európai embernek zavaró lehet.
kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban? fogok menni hosszabb útra, így inkább kikapcsolnám, annyit nem ér, hogy esetleg büntit kapjak, esetleg kamera felvétel miatt. még itt helyben annyira nem is gáz... bár kezd megtetszeni, de hosszú távon nem hagynám.

YELLOW Elküldve: 2016-03-10 20:35 Motor-váltó

gabesz979 írta: Sziasztok! Hozzáértő segítségét szeretném kérni:

E90 325i N52B25A motorkód. Szelepfedél- tömítés csere során ki kellett venni (pontos nevét nem tudom) a szelepfedél alatt található elektromos motort?? ami egy menetes orsón keresztül a vezérmű tengelyt állítja. Kérdésem, hogy ennek a motornak a nullpoziciót ill kitérést.. bármit meg kell-e adni,(tanítani kell) vagy szenzor jelek alapján automatikusan beáll?

Köszönöm.


az a Valvetronic motorja. a kérdés már volt egyszer, de nem emlékszem tisztán. így inkább nem írok erről semmit.

YELLOW Elküldve: 2016-03-10 20:29 M3 vásárlás

PappArnold írta: Hello sziasztok!

Autószerelőként érdeklődöm hogy BMW M3 e46 vásárlásánál mire érdemes figyelni,
természetesen az alapokon kívül?!
-Típus hibák
-Gyenge pontok
-Van-e valami amit érdemes szem előtt tartani.(évjáratnál frissült,fejlesztett valami...)
-Honnan tudom eldönteni egy szemle alapján hogy jobb kormányosított-e?

Jó állapotú autót szeretnék vásárolni itthoni akár külföldi viszonylatban,
és ha valaki tud ajánlani eladót azt is köszönöm.

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: Arnold


ebben csatis kollgága tud igazán a segítségedre lenni

YELLOW Elküldve: 2016-03-09 20:34 világításmodul programozása

nos az E39 Xenon-on is sikerült a DRL-t beállítani. viszont az US módot nem. teljesen mást tartalmazott a TRC fájl, de kibogarásztam.
más. lehetséges, hogy 2001-es E39 még nem tudja a komfort index funkciót (2-3 villanás 1 pöckölésre)? mert ahogy E46-ban van úgy nem találtam. igaz ebben GM3 van, aminek köze volt az indexhez itt, vagy a világításmodulban, kipróbáltam mindent
el lehet vacakolni ezekkel, csak az idő ne menne olyan gyorsan.

YELLOW Elküldve: 2016-03-09 20:18 Mi lehet a baj?

Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Ma amikor beültem a kocsiba, meglepődve láttam, hogy lenullázódott a napi km számláló, és az óra. Aztán mikor elindultam, láttam, hogy nem megy a sebességmérő sem, és nem számolja a megtett km-t.
Ezen kívül elég széles tartományban, szemmel láthatóan liftezett az üzemanyag jelző óra is.

Mi lehet a gond szerintetek? Valamelyik biztosíték?

Akksi nemrég volt cserélve, úgyhogy az kizárt.


akksi sarukat ellenőrizd le, nem lazultak-e fel...
ez nem bizto hiba, hanem tápfesz hiba. vagy a műszerfalról megy el az áram, vagy mindenhonnan.
mikor az akksi cserélve lett, akkor véletlen nem volt rajta a gyújtás?

YELLOW Elküldve: 2016-03-09 18:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Bero írta:
lantika írta: NCS Expert LSZ-hez csatlakozäskor (Codierdaten Lesen) COAPI-2041 hibät ir,es nem is tudom kiolvasni az LSZ-t. Valakinek van ötlete?


2041: Rossz Ecu kódolás index. Más modulokat kitudsz olvasni?


Csak LSZ-t nem engedi. Mäs mindent tudok olvasni. Eddig LSZ is ment. Ma Yellow "szenvedett" a vilägitäs programozässal,es neki akartam segiteni ezert szerettem volna kiolvasni.


előtte nem másik autóból olvastál ki? TC-ben állítsd dátum szerint csökkenőbe a fájl rendezést a Work mappában. aztán a felső fájlokat, amiknek egyezik a dátuma töröld ki.
utána lehet azt fogja mondani, hogy nincs MAN fájl, de akkor a TRC-ből csinálj egyet. lényegtelen mi van benne, csak ne töltsd fel. én ma ugyanígy jártam. utána jó lett, kolvastam belőle, majd MAN generálás és jó. nekem a korábbi E46-os cuccok voltak benne és amíg azokat nem töröltem mindet, addig xarakodott az E39-nél.

YELLOW Elküldve: 2016-03-09 10:51 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: hát a DRL_DIMMUNG -> wet_02 és wert_03 között én nem vettem észre nagy különbséget, talán csak bemagyarázom, hogy változik vaami. nappal nem sokat látni amúgy ebből a nappali US témából. de lehet ezt kellene állítanom hozzá: FL_DIMMUNG_ALS_DRL (na ez nekem lehet nem lesz, hanem 2004-esekben lehet ilyen opció)

a hátsó DRL-t lekapcsoltam, mert nem is úgy világított ahogy írtam.
hanem a bekarikázott részek világítottak. aztán ha kapcsoltam helyzetjelzőt, vagy tompítottat, akkor világított az alsó sor mind három izzója, de a bekarikázottak erősebben. vagyis a többi volt gyengébb, mármint a többi volt normális, ahogy kell is világítania. hogy miért ilyen felemásan világított éppen meg tudom magyarázni, de idétlen.






wert_01 = 0,0 V
wert_02 = 4,0 V
wert_03 = 5,0 V

ennyi feszültseg megy az izzora.

Index:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv



a kijelölt rész az az lenne, hogy hátul is index világítson?
illetve ezek a V értékek az indexre is vonatkoznak?


V ertekek csak a refire vonatkoznak. Az index vagy teljesen vilägit,vagy halvänyan. Csak 2 "älläsa" van. A hätso es oldalso indexet nem lehet programozni. Hätul csak az ältalad bekarikäzott 2 izzo fog vilägitani.


de akkor mi az a két rész, amit írtál? nekem a SIDEMARLER_US-re nem csinál semmit, a másikra nem is nagyon emlékszem, hogy láttam-e olyat.