Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-03-05 14:14 Társalgó

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
notoriusbg írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


Szia, én a bizti kedvéért 150-re maximum, mert megnéztem GPS-szel és elvileg halál pontosan annyival is megyek ilyenkor (ezen amúgy meglepődtem kicsit, mert azt gondoltam, a sebességmérő biztosan túl van kalibrálva, de ezek szerint nem). Kb. 3 éve így közlekedek - főleg az M3-ason - és még nem büntettek meg (fénykép alapján). Szerintem ez egy korrekt sebesség, haladni is lehet vele, az autó sem eszik túl sokat (10-10,5 l/100km az én esetemben) és még veszélyesnek sem érzem. Mondjuk azon el szoktam gondolkodni, hogy akik megelőznek ennél a sebességnél, azoknak vajon mind van lézerblokkolója, vagy csak kockáztatnak/nem foglalkoznak vele?
Persze azt érdemes tudni, hogy a 20km/h-ás tűréshatár (100km/h-s határ felett ugye) csak akkor él, ha nincs elfogóautó, mert ha van és utánad megy, megállít, akkor ő a sebességhatárok szerint büntet. Így már jártam, de akkor megúsztam 5 vagy 10 ezer Ft-os bírsággal, szóval ott nem él a 30 ezres minimumösszeg sem.


Ja az tényleg meglepő, hogy a gps-ed is ugyanannyit mutat. Nekem 141 szokott lenni a beállított érték BC szerint, ami gps-em szerint 136.


mondjuk ha nagyon eltérő a (teljes) kerékméret a gyáritól, akkor lehet ilyen eltérés. de valóban, hivatalosan többet kell mutasson a műszer, mint a tényleges. viszont titkos menüben pont azt mutatja, mint a GPS


elvileg nekem gyári méret van fent (R17, 225/45, style44) és mégis


akkor már volt leszedve a mutatód és nem ugyanoda lett feltéve.

YELLOW Elküldve: 2016-03-05 13:53 Ki tapasztalt ilyet?

dexxter írta: BMW szerelőnél történt akkumulátor cserét követően vettem észre, hogy néhány elektromos berendezés nem működik.
Előbb a szélvédő mosó adta, erre gyakran szükség van. Aztán a szivargyújtóba csatlakoztatott pumpa nem indult, kimértem, halott. A kürt hiba az ez utáni próbálkozásoknál derült ki. Minden más működik, hibajel sincs.
Utána néztem, ezek a fogyasztók kesztyűtartó mögötti biztosíték táblában külön külön biztin vannak.
Van közös felsőbb szintű biztosítékuk? Köze lehet a hibáknak az akksi cseréhez?
Előre is köszönet a válaszokért.
DEXX


azért egy E90-nél nem annyiból áll az akksi csere, hogy kiveszed és beteszed. kivéve, ha pont olyan paraméterű, és megegyező az akksi, bár ha jól tudom, akkor is kell reset-elni a dolgokat. ugyanis pontos kifejezést nem tudom, d eintelligens, felügyeleti rendszere van. tehát máskpp tölt egy régi akksit, és egy újat, stb. ha nem adod meg neki, hogy oké, most új került bele, akkor okozhat gondot.

YELLOW Elküldve: 2016-03-05 13:50 Társalgó

varga_danika írta: sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy miért nem lehet kártyát igényelni?
Vagy meddíg nem lehet?
Előre is köszönöm a segítséget!


szerintem ez a kártyás téma már nem lesz...

YELLOW Elküldve: 2016-03-05 13:50 Társalgó

juhaszadika írta:
notoriusbg írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


Szia, én a bizti kedvéért 150-re maximum, mert megnéztem GPS-szel és elvileg halál pontosan annyival is megyek ilyenkor (ezen amúgy meglepődtem kicsit, mert azt gondoltam, a sebességmérő biztosan túl van kalibrálva, de ezek szerint nem). Kb. 3 éve így közlekedek - főleg az M3-ason - és még nem büntettek meg (fénykép alapján). Szerintem ez egy korrekt sebesség, haladni is lehet vele, az autó sem eszik túl sokat (10-10,5 l/100km az én esetemben) és még veszélyesnek sem érzem. Mondjuk azon el szoktam gondolkodni, hogy akik megelőznek ennél a sebességnél, azoknak vajon mind van lézerblokkolója, vagy csak kockáztatnak/nem foglalkoznak vele?
Persze azt érdemes tudni, hogy a 20km/h-ás tűréshatár (100km/h-s határ felett ugye) csak akkor él, ha nincs elfogóautó, mert ha van és utánad megy, megállít, akkor ő a sebességhatárok szerint büntet. Így már jártam, de akkor megúsztam 5 vagy 10 ezer Ft-os bírsággal, szóval ott nem él a 30 ezres minimumösszeg sem.


Ja az tényleg meglepő, hogy a gps-ed is ugyanannyit mutat. Nekem 141 szokott lenni a beállított érték BC szerint, ami gps-em szerint 136.


mondjuk ha nagyon eltérő a (teljes) kerékméret a gyáritól, akkor lehet ilyen eltérés. de valóban, hivatalosan többet kell mutasson a műszer, mint a tényleges. viszont titkos menüben pont azt mutatja, mint a GPS

YELLOW Elküldve: 2016-03-05 08:11 Társalgó

juhaszadika írta: Sziasztok, itt Magyarországon autópályán ti mennyire állítjátok a tempomatot, ami után még nem kaptok bírságot?


130 km/h.
ez már megint az a kérdéskör, hogy már megint jó szokás szerint a lehető legtöbbet lehessen, de még ne büntizzenek. arra sem célszerű alapozni, hogy mert úgyis csak 152-től mérnek, meg stb.
130 a megengedett legnagyobb, tehát arra állítsd be. az egy másik, hogy az valójában 125-127 lesz GPS szerint. de ha minden autós 130-ra állít, akkor nagy részben mindenki annyival fog menni.
de hát ha a kispista is nyomja neki 145-tel, akkor nehogy má én ne...
egy barom 100-at csinál, aztánmegy a sírás rívás a fotó miatt, ha véletlen nem 152-re van állítva a kamera, hanem 140-re, vagy épp összetöröd magad, ne adj isten másokat is...
nem álszenteskedni akarok, én is mentem már gyorsabban, de nem azért, mert mindig a trafipax határ alatt menjek éppen. hanem mert mondjuk barom, 115-tel menőst kellett előzni.
szóval az ilyen kérdéseken mindig kiakadok. mint amikor a csekk befizetést az utolsó napig húzzák, aztán csodálkoznak, hogy fizetni kell kamatot, csak mert azt nem tudja, hogy akár 2 nap is lehet mire az intézmény számláján valójában megjelenik a pénz. ha rendesek, akkor figyelembe veszik, mikor került befizetésre, de pl sok helyen ami meg van adva határidő az az, aikoris az adott intézmény a saját számláján akarja látni az összeget. hiszen neki is fizetnie kell az embereit valamiből.

YELLOW Elküldve: 2016-03-04 17:30 Féktárcsa és fékbetét

zsozseszka írta: Sziasztok!
Felrakattam a Jurid tárcsákat és pofákat. Szuper fékhatás de tolatáskor, ha egy kicsit határozottabban lépek a fékre, akkor koppan egyet hátul a féknél.
Mi lehet ez?
Köszönöm!


futóművet kellene átnézni... szilenteket. a fékpofa rögzítő rugó jól van betéve? lehet mozog a betét. a féknyereg kellően rögzítve lett?

YELLOW Elküldve: 2016-03-04 07:51 Bõrülések felújítása

E36thepower írta: Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Minap, hozott nekem egy jó barátom egy szett hátsó bőrülést. Gondoltam beteszem a 36 Sedan-omba hátra, előre úgyis érkezik a héten.
A gond az, hogy méretben túl széles az ülőrésze, tehát nem ebbe való. Haver állítása szerint ő is csak kapta, de már nem tudja megmondani milyen típusba való... A háttámla közepe lehajtható könyöklőnek.
Itt van két kép amit még most lőttem róla, holnap teszek fel újat jobb fényviszonyok mellett.
Kérdés; Valaki meg tudná mondani, milyen típust szereltek ilyen üléssel?
Segítségeteket előre is köszönöm.






ez valami régi típus ülése az biztos.
olyan E12, E23 ülése lehet... semmiképp sem újabb típusé

YELLOW Elküldve: 2016-03-03 14:11 Bmw Mp3

MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta: Sziasztok! Végre sikerült megoldanom e46-ba az mp3 lejátszást. Akár MODE gomb nélkül is megoldható. És kb 2000Ft-ból. https://www.youtube.com/watch?v=RJWONlidIIA


ezt a cuccot én is néztem, már pár hónapja.
Te hogy kötötted be?


Én konkrétan a dolby chipre. Első körben a képen látható 27-20-9 pontra de az túl gyengének és zajosnak mutatkozott, aztán átraktam a 27-26-3-ra. Itt már megfelelő volt az erősítés és a dolby szűrő is működött. A tápot pedig a kazetta vezérlés panelján kerestem egy 11v feletti pontot és arra kötöttem. Valamint az mp3 decoder usb bemenetét megtoldottam így a kesztyűtartóba került pendrive.

Kép: http://forums.hexus.net/automo...tereo.html


én dettó erre gondoltam, csak én még nem szedtem szét a fejegységet, így nem tudom milyen meghajtó van benne. bár először nem az enyémbe tenném bele, hanem asszonyék Astrájába, amibe gyári legalapabb kazettás fej van.

gondolom nem közvetlen a chip lábára ment rá, hanem a kis hangolókör elé, tehát az ellenállás, kondi szűrő elé.


De én konkrétan chip lábra lábra kötöttem.


szerintem egyébként azért volt rossz az eredeti bekötés szerint, mert maaga ez a meghajtó az erősítő Chip is (legalábbis láttam már iylen kis sz@rokat, amik elég sok Wattot tudnak). nyilván van utána erősítő fokozat. de ugye maga annak az 1500Ft-os cuccnak is van kimeneti teljesítménye, egy pár Watt, ha jól emlékszem. és ugye azt mondhatni majdnem direktbe ment ki a hangfalakra. legalábbis nem volt illesztve. ahogy meg bekötötted, úgy meg tudta magának igazítani a jelet. annyira nem vagyok jártas ebben, valamikóó volt elmélet, de gyakorlatban a Hi-Fi részbe nem turkáltam annyira.


Nem lehet neki nagy kimeneti teljesítménye mert azt néztem még asztali körülmények között, és egy fülhallgatót pont meghajtott. valamint régen a az eredeti bekötést használtam aux bemenetnek és az jóval gyengébb mint a mostani.


de akkor AUX-nak az 1 és 28-as lenne a legjobb nem?


Valóban, de akkor a 24 láb vezérlését meg kellene fejteni.


én szerintem azok az IC-n belül vannak. és ha Mode gombos a fej, akkor az van oda bekötve. bár nem jó, vannak nagyobb értékű kondik, amik tutti nem belül vannak.
végülis mindegy, így egyszerűbb, csak próbáltam megfejteni.

YELLOW Elküldve: 2016-03-02 13:37 Chip tuning

PetiE90 írta: Na látom szereztem nektek egy jó napot

Ez azért megnyugtató, hogy van hova fordulni a dolgozónak a kérdésével

Akkoristeszekbele


most nem tudom mégis mire vársz...? egy atyai pofon jó lenne
ne vedd ám ezeket baxogatásnak, de sok értelme nincs az egésznek.
szerintem tegyél fel egy egy Nitro matricát a kocsira, illetve egy 100 literes szódásszifont fújjá le kékre, matricázd fel, és olcsóbban megúszod. persze menni akkor sem fog
inkább költsd kötelező szervizre azt az összeget. és ezt én jóból mondom ám.

YELLOW Elküldve: 2016-03-02 12:31 Chip tuning

csatis1 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

Nem találtam Nitro topikot, a tuning részben, ezért írok ide.

Mennyire bírja a nitrót az E90 1.6-os motor? http://www.nitrosystem.hu/ ?

Köszi előre is!


ez most komoly, vagy sokat ittál?


Nemá Yellow! Tudhatnád hogy sok egyéb tudatmódosító szer is létezik!
Kb mint Simsonra turbót rakni...


úgy értettem, hogy sok bekevert eksztazit ivott
de komolyan, egy ilyen kérdéshez kell egy bizonyos tudatállapot... már mikor turbót kérdeznek is nézeksokszor, pedig ha belegondolok süldő koromban még én is vótam hüJe...

egyébként szerintem a Nitro pont nem a kis motorokra van kitalálva. oké, hogy van aki beteszi, de csak át kell gondolni logikusan, mit is csinál, miért is van rá szükség...

egyébként egy olyan hasonlattal tudnék élni, mint mondjuk egy űrsikló rakétája vs. sípolós tűzijáték. kb addig tartana az az 1.6-os motor is. ezekhez jó kis vasblokk kell, nem iylen könnyűfém gramm fétisiszta pille blokkok. (mondom ezt úgy mintha nagy nitroés motorépítő szaki lennék, de csak logikusan gondolkodva...)

YELLOW Elküldve: 2016-03-02 12:15 Chip tuning

PetiE90 írta: Sziasztok!

Nem találtam Nitro topikot, a tuning részben, ezért írok ide.

Mennyire bírja a nitrót az E90 1.6-os motor? http://www.nitrosystem.hu/ ?

Köszi előre is!


ez most komoly, vagy sokat ittál?

YELLOW Elküldve: 2016-03-02 11:36 Bmw Mp3

MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta: Sziasztok! Végre sikerült megoldanom e46-ba az mp3 lejátszást. Akár MODE gomb nélkül is megoldható. És kb 2000Ft-ból. https://www.youtube.com/watch?v=RJWONlidIIA


ezt a cuccot én is néztem, már pár hónapja.
Te hogy kötötted be?


Én konkrétan a dolby chipre. Első körben a képen látható 27-20-9 pontra de az túl gyengének és zajosnak mutatkozott, aztán átraktam a 27-26-3-ra. Itt már megfelelő volt az erősítés és a dolby szűrő is működött. A tápot pedig a kazetta vezérlés panelján kerestem egy 11v feletti pontot és arra kötöttem. Valamint az mp3 decoder usb bemenetét megtoldottam így a kesztyűtartóba került pendrive.

Kép: http://forums.hexus.net/automo...tereo.html


én dettó erre gondoltam, csak én még nem szedtem szét a fejegységet, így nem tudom milyen meghajtó van benne. bár először nem az enyémbe tenném bele, hanem asszonyék Astrájába, amibe gyári legalapabb kazettás fej van.

gondolom nem közvetlen a chip lábára ment rá, hanem a kis hangolókör elé, tehát az ellenállás, kondi szűrő elé.


De én konkrétan chip lábra lábra kötöttem.


szerintem egyébként azért volt rossz az eredeti bekötés szerint, mert maaga ez a meghajtó az erősítő Chip is (legalábbis láttam már iylen kis sz@rokat, amik elég sok Wattot tudnak). nyilván van utána erősítő fokozat. de ugye maga annak az 1500Ft-os cuccnak is van kimeneti teljesítménye, egy pár Watt, ha jól emlékszem. és ugye azt mondhatni majdnem direktbe ment ki a hangfalakra. legalábbis nem volt illesztve. ahogy meg bekötötted, úgy meg tudta magának igazítani a jelet. annyira nem vagyok jártas ebben, valamikóó volt elmélet, de gyakorlatban a Hi-Fi részbe nem turkáltam annyira.


Nem lehet neki nagy kimeneti teljesítménye mert azt néztem még asztali körülmények között, és egy fülhallgatót pont meghajtott. valamint régen a az eredeti bekötést használtam aux bemenetnek és az jóval gyengébb mint a mostani.


de akkor AUX-nak az 1 és 28-as lenne a legjobb nem?

YELLOW Elküldve: 2016-03-02 07:40 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton

szotakdavid írta:
ute107 írta:

Jaja. Ez volt a legrégebbi. Most keltem fel 3 év álom után....



Lefoglalt a celeb világ



bent melóhelyen olvastam a Balázs kommentjét, szóról szóra ezt mondtam magamban

YELLOW Elküldve: 2016-03-02 06:41 Bmw Mp3

MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta:
YELLOW írta:
MARK22 írta: Sziasztok! Végre sikerült megoldanom e46-ba az mp3 lejátszást. Akár MODE gomb nélkül is megoldható. És kb 2000Ft-ból. https://www.youtube.com/watch?v=RJWONlidIIA


ezt a cuccot én is néztem, már pár hónapja.
Te hogy kötötted be?


Én konkrétan a dolby chipre. Első körben a képen látható 27-20-9 pontra de az túl gyengének és zajosnak mutatkozott, aztán átraktam a 27-26-3-ra. Itt már megfelelő volt az erősítés és a dolby szűrő is működött. A tápot pedig a kazetta vezérlés panelján kerestem egy 11v feletti pontot és arra kötöttem. Valamint az mp3 decoder usb bemenetét megtoldottam így a kesztyűtartóba került pendrive.

Kép: http://forums.hexus.net/automo...tereo.html


én dettó erre gondoltam, csak én még nem szedtem szét a fejegységet, így nem tudom milyen meghajtó van benne. bár először nem az enyémbe tenném bele, hanem asszonyék Astrájába, amibe gyári legalapabb kazettás fej van.

gondolom nem közvetlen a chip lábára ment rá, hanem a kis hangolókör elé, tehát az ellenállás, kondi szűrő elé.


De én konkrétan chip lábra lábra kötöttem.


szerintem egyébként azért volt rossz az eredeti bekötés szerint, mert maaga ez a meghajtó az erősítő Chip is (legalábbis láttam már iylen kis sz@rokat, amik elég sok Wattot tudnak). nyilván van utána erősítő fokozat. de ugye maga annak az 1500Ft-os cuccnak is van kimeneti teljesítménye, egy pár Watt, ha jól emlékszem. és ugye azt mondhatni majdnem direktbe ment ki a hangfalakra. legalábbis nem volt illesztve. ahogy meg bekötötted, úgy meg tudta magának igazítani a jelet. annyira nem vagyok jártas ebben, valamikóó volt elmélet, de gyakorlatban a Hi-Fi részbe nem turkáltam annyira.

YELLOW Elküldve: 2016-03-01 14:35 Gumiabroncs

elgeri írta: Sziasztok

Lassan-lassan jön a szettcsere ideje és felmerült bennem egy kérdés, hátha tudtok segíteni.
Amikor gumisnál cserélteted át a téli/nyári felniszettet, akkor befújkálják a csavarokat és / vagy a középső lyukat (nem tudom mi az elnevezése) valamivel. Mintha réz színe lenne.

Réges-régen, édesapám az ezeréves off kocsinál valami olcsó vacak olajat csöpögtetett a csavarokra, hogy "ne rohadjon be".

A kérdésem az, hogy manapság mi a divat az otthoni szett cserénél? Kenitek, fújjátok valamivel, pontosan mivel... és mit is pontosan? Legutóbb nem csináltam vele semmit, de most hátha ügyesebb leszek


hát én nem sok gumisnál látom, hogy kenné valamivel. mondjuk 1500/4db csere nem is várhatom el szerintem. bár nem lenne sokkal nagyobb cucc. sosem volt berohadva egy csavar sem.
amúgy rézpasztát szoktak használni. de szerintem nem feltétlen jó az. szerintem bármilyen zsír megteszi. spray-es dolgokat azértnem tartom jónak, mert hamar odalesz. mondjuk a zsír baja pedig az lehet, hogy fékezéskor melegszik ott minden, és ha elkezd a menetek között folyni a zsír, akkor összebaxa a felnit. vagyis gondolom. bár nagyon véknyan megkenve nem lesz azzal gond.