Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 18:42 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget kérnék mivel ehhez a felni méretek meg az ET-hez nem értek semmit!
Van lehetőségem egy ilyen felnire gumival együtt. Rámehet az enyémre valahogy vagy esélytelen?! 225/40r18 Et-20
Előre is köszi!


elférhet. viszont az ET20 miatt, ez valószínű 5-ös felni, tehát a közép furat nagyobb. emiatt tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
mérd meg. ha 72,4 vagy 72,5? akkor jó, nem kell gyűrű, de szerintem nagyobb lesz picivel.


Köszi!
Akkor írok a srácnak, hogy mérje meg és akkor meglátjuk!
Bár az legyen a legnagyobb baj ha gyűrűt kell tenni bele...


mondjuk jó lenne tudni a felni szélességét is...
gumiból szélesebbet nem fogsz tudni feltenni, ezzel számolni kell.

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 18:30 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget kérnék mivel ehhez a felni méretek meg az ET-hez nem értek semmit!
Van lehetőségem egy ilyen felnire gumival együtt. Rámehet az enyémre valahogy vagy esélytelen?! 225/40r18 Et-20
Előre is köszi!


elférhet. viszont az ET20 miatt, ez valószínű 5-ös felni, tehát a közép furat nagyobb. emiatt tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
mérd meg. ha 72,4 vagy 72,5? akkor jó, nem kell gyűrű, de szerintem nagyobb lesz picivel.

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 12:01 RDC guminyomás érzékelõ

lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 11:52 Mi lehet a baj?

118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 11:07 Ékszíj tárcsa

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Leszedtem az èkszijakat kicserèltem a görgöket feszítőt. Nem tudom vissza tenni a szíjjat.hol hibáztam?


Jó irányba vitted a szíjat?! Illetve összemérted a régivel hogy "egyforma" legyen!
A feszítő jó irányba van rajta?! Ezeket nézd meg!
Legalsó képen látható!

http://www.milanuncios.com/mot...094668.htm


már sikerült neki, privátban megkeresett, mondtam írja le ide a fórumra, hogy sikerült, vagy mi volt a gond. bár még nem olvasta el azt a privát üzit.


Oksa! Köszi!
Lehet csak elnézett valamit!


lassan nekem is lehet cserélni kellene, bár eddig nem tapasztalok semmit ami utalna a cserére.
nekem eszembe jutott, sőt meg is írtam neki, hogy mintha úgy kellene felrakni, hogy a feszítőt nyomni kell és úgy felrakni a szíjat. két emberes munka. de nem írta rá, hogy így csinálta volna. kíváncsi vagyok azért.

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 10:37 Ékszíj tárcsa

Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Leszedtem az èkszijakat kicserèltem a görgöket feszítőt. Nem tudom vissza tenni a szíjjat.hol hibáztam?


Jó irányba vitted a szíjat?! Illetve összemérted a régivel hogy "egyforma" legyen!
A feszítő jó irányba van rajta?! Ezeket nézd meg!
Legalsó képen látható!

http://www.milanuncios.com/mot...094668.htm


már sikerült neki, privátban megkeresett, mondtam írja le ide a fórumra, hogy sikerült, vagy mi volt a gond. bár még nem olvasta el azt a privát üzit.

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 10:35 Termosztát

asbi írta: Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs.


pontosan nem tudom a választ. de elképzelhetőnek tartom, ha mondjuk olyan piacra készült az autó, ami nem európai. de ez csak tipp lenne, feltételezés.

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 08:48 Társalgó

Hektor írta: Jó reggelt!
Pedig jó itt a fórumon,minden nap feljövök,ma vasárnap korán reggel is, hogy tájékozódjak,okosodjak. Kár ezt olvasnom reggelről,elszomorít egy kicsit. Nem könnyű ennyi sokféle emrnek egy fórumon megférni,de mivel ez egy jó közösség,tele tudásszomjra éhező,bajban lévő és segítőkész emberekkel találjatok erre megoldást,hogy minden mehessen a régi kerékvágásba. Biztos hogy van rá megoldás.


tudod ez nem rajtunk múlik. neki hiába ír normálisan bárki. ha valaki mentálisan sérült nem lehet vele mit kezdeni. legalábbis nem a mi feladatunk. hazugnak nevez, pedig ha akarnám simán kitenném a privát beszélgetést. de nincs rá szükség, mert amit itt leművel, kb. abban is ez szerepel. lehet skizofrén, nem tudom.
ráadásul szerintem csak le lett tiltva 1 hétre, de ezzel mást fog elérni. nem hiszi el, de ehhez nekem nincs jogom, nem tudok ilyet megtenni. ha lenne, akor is megbeszélném a fő góréval. sok panasz jött. jeleztem az illetékesnek. nem most. viszont legutóbb a panaszolóknak írtam vissza, hogy kihez forduljanak, mert én nem vagyok kompetens az ügyben.
én a magam részéről megadtam neki a tanácsom (hisz voltam hasonló helyzetben), hogy ő nem képes változtatni, az már nem az én hibám, bajom.
nem is akarok ezzel többet foglalkozni. van számos BMW-s oldal, ha itt nem tud "beilleszkedni". egy párunknál idősebb emberről van szó, aki úgy viselkedik, mint a mostani 15-16 éves troll-ok. biztos a mi hibánk. off!

YELLOW Elküldve: 2016-02-06 23:12 RDC guminyomás érzékelõ

nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.

YELLOW Elküldve: 2016-02-06 23:03 Társalgó

Bitu79 írta: ...Valamelyik nagyfejű törölte az accomat...
Yellow szégyelld magad,tuti te voltál...te faszorrú.
Hibás e-mail cím vagy jelszó...aha



többek jelezték nekem, hogy nem tetszik a viselkedésed. nem most, már jó ideje.
én voltam olyan normális, hogy írtam neked, hogy próbálj változtatni. persze privátban kinyílt a bicska a zsebedben és amit leálltál mocskolódni, azt kezdted el itt is nyíltan.
kifelé mutattad a jópofit, privátban pedig... de mostanra itt is kiteregetted a valós éned.
nem fogadtad meg segítő szándékom.
igen volt közöm hozzá. hisz jeleztem az illetőknek, hogy ne engem keressenek veled kapcsolatban, nekem nincs ilyen ráhatásom, jogosultságom. (más esetben már rég meg tettem volna, ahányan írtak.) szóval ezt benézted.

de most is képes vagy beregisztrálni egy másikkal (amire többen számítottak), és ahelyett, hogy elgondolkoztál volna, elkezdesz vádaskodni.
leírhatnám a véleményem, anno megtettem privátban részben, de nem ér annyit az egész, hogy több időt pazaroljak rá.

YELLOW Elküldve: 2016-02-06 17:46 BMW kulcsok

Rool írta: Sziasztok! Van egy 99-es 318-am (régi fajta kulcsos) elemet cseréltem a kulcsban, olvastam, hogy be kellene tanítani. Tudtok ebben segíteni, hogyan? Köszönöm!


E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

YELLOW Elküldve: 2016-02-06 14:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Csabika136 írta: Sziasztok! Eddig 3 vezeték nélküli hibakód olvasó volt kipróbálva a kocsimon. 320d de egyik sem olvassa a hibát.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e egyáltalán olyan diesel tulaj, akinek működik a bluetooth-os vagy wifis hibakód olvasó? Ebay-en, vagy Aliexpresszen ,indegyik fajtára azt írja, hogy nem jó dieselhez. Akkor most jó, vagy nem jó? Szerintem nem.


én a helyedben szétszedném. és a 7-8-as lábat rövidre zárnám. aztán úgy próbálnám ki. ha úgy sem jó, akkor, nem is lesz jó ez a cucc valóban.

szerk.: illetve lantika írta lentebb. azt nézd meg. bár hasonló évjáratú 20d-ben már én is láttam, hogy nincs körcsati, hanem OBD-II-n kommunikált mindent.

YELLOW Elküldve: 2016-02-06 05:12 Kuplung_

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Tom22 írta: Sziasztok!
Kettöstömegű(LUK) és kuplungszett(LUK) csere után, kicsit csúszik a kuplung ???(E91 LCI 320D 11'
Valaki tapasztalt már ilyet : ??
Miért ?


Kimaradt a zsírtalanítása a két felületnek, ami a tárcsához ér, vagy nem jól tették be a kinyomócsapágyat és feltámasztja a nyomólapot. Más oka nemigen lehet.


Sztem nem lehet rosszul összerakni.Pár kilóméter és jó lesz...
Ez természetes.Kicsit össze kell kopnia a felületeknek.


az, hogy szerinted mit lehet és hogyan az egy dolog. de úgy látom megint elemedben vagy. úgy látszik nem fúrtad eleget az oldalt, különben tudnád, hogy a kettőstömegű beállítása nem olyan egyszerű. mármint az új felrakása. és simán lehet olyan, hogy nem illeszkedik síkban a tárcsával, stb.
az másik dolgo, hogy én nem vagyok LUk párti, inkább Sachs (ez most olyan, mintha szakszi párti lennék nem luk párti )


Ti egyből kitaláljátok mindenre,hogy nem jól lett összerakva.



Pár km múlva jó lesz neki hidd csak el...


én azért megkérdezném, mióta lettél szakértője a témának (mármint úgy egészében a BMW-nek és az autószerelésnek)? mert olyannyira biztosra állítasz sok dolgot, vagyis inkább úgy mondanám, hogy magabiztosan állítod, hogy az félelmetes.
nem kizárt, hogy úgy lesz, ahogy állítod. vak tyúk is talál szemet.
áruld el a titkod!


Nem állítom biztosra,de nem küldöm egyből vissza a szerelőhöz mint te.Sztem pár nap használat után jó lesz neki.Az is lehet,hogy csak nem szokta meg...és csak máshol fog kicsit most.Mellesleg nyald ki a seggét Imi barátodnak...



nem zavar, hogy egy időben lett elküldve a két komment? egymástól függetlenül volt két ember azonos véleményen.
nem állítod biztosra? itt vergődsz állandóan, ha bárki mást ír, és hajtod a magadét.
mellesleg hol írtam én, hogy vigye vissza a szerelőhöz? az olvasással és értelmezéssel lehet nem Iminél vannak gondok. (most nagyon nyalom a seggét, ahogy mondtad)

YELLOW Elküldve: 2016-02-05 22:55 RDC guminyomás érzékelõ

asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.

YELLOW Elküldve: 2016-02-05 22:43 Társalgó

Bitu79 írta:
Semmiféle hülyeséget nem írtam.Az a te bajod,hogy nem tudsz olvasni


"Elküldve: 2016. február 04. csütörtök, 16:27

SP_323i írta:
Hali!

Azt tudja esetleg vki, hogy ez milyen adapter az M-es első lököshöz?

https://www.ecstuning.com/b-ge...117893324/
---------------------------------------
Bitu79 írta:
Alsó grill rács szerintem"


nem emlékszel mit írtál 1 nappal ezelőtt? nem sok köze van a rácshoz. grillhez meg pláne.
a tikrácsot, középső rács a lökösben, utólagos tunying sz@rt szokták grill rácsnak nevezni még.
én akár hányszor olvasom: alsó grill rácsot olvasok. lehet a hiba az én készülékemben van meg máséban is.