Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-01-25 21:51 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta:
ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.


Nem. Sőt 6x-ra sem. Nem értem mi lehet. Elem probléma? Mert 15éves az autó már....



ha bent ülsz az autóban, akkor működik a kulcs távosa? ha igen, akkor elem gond lehet. mert közelről jó.
gondolom kulcs tanítást csináltál? attól, hogy ad jelet az INPA-ban figyelve, még lehet a jel hibás. ha ezt megcsináltad, akkor nem tudom. meg kell próbálni elem cserét, tanítani és kipróbálni.

YELLOW Elküldve: 2016-01-25 18:52 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.

YELLOW Elküldve: 2016-01-25 18:49 Fûtõventillátor

mark201 írta: SziasztokVan nekem egy E36 316i 1997 évjáratú bmw-m .
Az a problémám ,hogy a fűtőmotor nem kapcsol be, nyár végén már cseréltem sünit .
Mi lehet a baj ?
üdv márk


biztosítéééék???
vagy meghalt a motor.

YELLOW Elküldve: 2016-01-24 22:22 Mi lehet a baj?

karogino írta: Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni? Probléma a következő: valamiért nem kap áramot az AC pumpa. Aksiról direktbe adunk neki akkor elindul. Egész nap jó. Reggelre következő indításnál megint nem kap áramot ! 2002es bmw 316i-ről van szó.


kesztyűtartót levéve, vannak ott relék. az első az AC-nak a reléje. ganyítom meg van égve a relé pogácsája (nem fogod látni) emiatt kevés áramot ad át, amitől nem bír beindulni a pumpa. mert ugye akkor vesz fel általában a legnagyobb áramot, amikor beindul.
mivel külső forrásról, direktbe megtáplálva beindul majd tudja tartani, én erre tippelnék.

YELLOW Elküldve: 2016-01-24 21:30 Akkumulátor

Gatinho írta: Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy szabad-e akkumulátort tölteni e46-ban a motortérben lévő indítóponton keresztül? Nem kavar be a generátornak, vagy ilyesmi?


szerintem nem gáz. pontosan nem tudom, csak elviekben gondolom így. hisz vannak töltők, amiket szivargyújtón keresztül is lehet használni
sok töltőnél írják pl, hogy hogy a negatívat is ne az akkura közvetlen tegye az ember, hanem a kasztnira valahova, leaglább 15cm-re a negatív sarutól. mondjuk ezt konkrétan nem értem, de mindegy. nem muszáj, de ezt ajánlják a leírások. én magamnak akksin keresztül töltöm, de nekem elől van. viszont hátsó akksis autónál, a motortérben lévő +/- kapcson kerezstül már töltöttem.

YELLOW Elküldve: 2016-01-24 18:56 Izzítás vezérlõ

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Én írtam erről nemrég kb 1 éve. Szétszedtem,forrasztás és működött. Utána Szoták Dávid írt rám,hogy inkább cseréljem ki gyárira újra,mert csúnya dolog ha felgyullad az autó. Úgyhogy csere lett


benyásban?


Igen,Yellow benyásban! Köszönöm,hogy ilyen gyökérnek nézel Egy haveromnak vettem ki a 320D-ből.


gondoltam szar pojén vót mi?

YELLOW Elküldve: 2016-01-24 05:18 Izzítás vezérlõ

Bero írta: Én írtam erről nemrég kb 1 éve. Szétszedtem,forrasztás és működött. Utána Szoták Dávid írt rám,hogy inkább cseréljem ki gyárira újra,mert csúnya dolog ha felgyullad az autó. Úgyhogy csere lett


benyásban?

YELLOW Elküldve: 2016-01-24 05:17 Izzítás vezérlõ

Tano írta:
YELLOW írta: ez tény és jogos. viszont ha jól emlékszem, már csak leírom, Tano írt erről régen, és a forrasztás ott is elengedte, ha jól emlékszem. egyébként nem is értem, miért így van megcsinálva. miért nem furat forrasztással?
ha megnézed van ahova dupla vezeték van húzva, tehát 1 vastagabb még éppen nem gáz. bár ez valóban túl vastag sodrott. gondolom ahol gyárilag duplán van húzva, ott nagyobb Amper megy át, csak a két szálon meg van osztva.


Hát most rosszul emlékszel, mert nem én voltam. Nekem még a régebbi fajta relés változat van, azt nem kellett forrasztgatni.


na akkor nem tudom, bár van még egy tippem... (vagyis 2, az egyik már nem nagyon aktív)
ilyenkor nincs itt a "keresőmotor" sem én azért nem keresek vissza 5-6 évre...
nekem bele van égve az a kép a fejembe, meg az elengedett forrasztással. bár, már az sem kizárt, hogy más oldalon láttam tegnap túl este volt, ma meg túl reggel

YELLOW Elküldve: 2016-01-23 21:22 Izzítás vezérlõ

b_imi írta:
Az izzítógyertya névleges feszültsége 5 volt!
Jó ez a forrasztgatás, csak pont a védelem szűnt meg. Nem hiába készül úgy a gyárban. Majd ha lángol a motortér nem lesz őszinte a mosolyod.


ez tény és jogos. viszont ha jól emlékszem, már csak leírom, Tano írt erről régen, és a forrasztás ott is elengedte, ha jól emlékszem. egyébként nem is értem, miért így van megcsinálva. miért nem furat forrasztással?
ha megnézed van ahova dupla vezeték van húzva, tehát 1 vastagabb még éppen nem gáz. bár ez valóban túl vastag sodrott. gondolom ahol gyárilag duplán van húzva, ott nagyobb Amper megy át, csak a két szálon meg van osztva.

YELLOW Elküldve: 2016-01-23 20:11 Izzítás vezérlõ

jó az írás, bár erről írt már valaki (sejtem ki, de nem vagyok biztos benne, ezért nem írom a nevét) én azt hittem abból lett "Csináld magad" cikk, de nem találtam ott, pedig hasonlóan képek is voltak. több éve volt már.

mindenképp hasznos, hátha ezt is látja valaki, és kevesebbszer lesz ugyanaz a kérdés feltéve.

YELLOW Elküldve: 2016-01-22 22:22 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

ehhez a könyvhöz (Bentley) elvileg semmi közük. (a "marutiéknak")
a Haynes már más téma...



YELLOW Elküldve: 2016-01-22 20:59 Mi lehet a baj?

Andika írta: Szép estét annak aki még nem olvasta a köszönésem!Van egy kis gondom és gőzöm nincs ,mi lehet a hiba.Ma végre hazahoztuk a kocsit a szerelőtől.Mikor hazaértünk a férjem közölte hogy nem működik a fűtés a kocsiban.illetve működik de csak hideg levegőt fúj,pedig full melegre állította és a kocsi motorja üzem meleg.Mi lehet a hiba?


vagy levegős a rendszer, tehát nem úgy lett légtelenítve, hogy a fűtés is be volt kapcsolva, vagy a fűtéscsap rossz.

YELLOW Elküldve: 2016-01-22 20:30 Mi lehet a baj?

memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget


szerintem csak találgatás emgy, aztán szépen kicseréltetik veled a fél autót.
előbb cserélj csak relét. nem hiszem, hogy a pumpát megölte volna egy rossz relé.
ha van hangja a pumpának gyűjtás ráadáskor, akkor megy a pumpa.
az a baj kevés az infó. lehet itt más is. de nem tudni ahova elvitted, azok vajon mindent megnéztek-e vagy csak rámondták?

szerk.: elég 1 helyre beírni a problémád


rendben köszi igen nem vagyok túl gyakori fórumozó így már mindjárt más mint a másik hozzászóló.
Cseréltek relét ,de azt mondták a szervízbe,hogy másnap indításnál szétkúrta neki a pumpám, viszont azt kb fél éve cseréltem egy vdo -ra.ugyan ez miatt a probléma miatt.
Erre mondták,hogy mind a kettőt kellene egyszerre.


valamit jó lenne ott mérni, mert lehet a pumpa vezetéke, valahol szigetelés hoányos... nekem ez fura. vagy épp nem jó méretű biztosíték van. valaki kicserélte nagyobbra, mert állandóan elolvadt, így nem olvad el, hanem kinyírja mindig a pumpát vagy a relét. és ez meg valami zárlat miatt lehet, ami inkább a vezetékek környékén keresendő.

YELLOW Elküldve: 2016-01-22 20:08 Mi lehet a baj?

memento írta: sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget


szerintem csak találgatás emgy, aztán szépen kicseréltetik veled a fél autót.
előbb cserélj csak relét. nem hiszem, hogy a pumpát megölte volna egy rossz relé.
ha van hangja a pumpának gyűjtás ráadáskor, akkor megy a pumpa.
az a baj kevés az infó. lehet itt más is. de nem tudni ahova elvitted, azok vajon mindent megnéztek-e vagy csak rámondták?

szerk.: elég 1 helyre beírni a problémád

YELLOW Elküldve: 2016-01-22 10:23 Autóvásárlás

05Steve írta: Sziasztok!

egy 20d dízel x3 E83 as vásárlásán gondolkodunk, kérdésem pedig a következő:

két 20d motorral szerelték: M47TU2D20 illetve N47D20

melyik motorral érdemes megvenni? tudok az n47 vezérműlánc gondjairól, ha azt visszaviszem és beleesik a visszahívás hatálya alá /alvázszám alapján/, akkor ellenőrzés után ingyen kicserélik a BMW szervizben? ezután meddig lesz ismét "rendben"?

illetve az m47-es motor estében hány kilométer után kell/ajánlott vezérlést cserélni és az mennyibe kerül kb, és milyen egyéb "betegségei" vannak?

előre is köszönöm


az M47-nél a pillangószelepeket érdemes kiherélni, ha még nem tették. ha nem is akarod kivetetni, megnézni mindenképp meg kell. bár lehet korábban már kiszedték belőle.
N47 pedig amit írták. vezérlés. M47-nél nem jellemző 400ezer km-ig ha jól emlékszem. de lehet tovább is bírja.
általánosságban, pedig mindkét motorra ugyanazok a hibák jelelmzőek, mint amúgy minden dízelre.
én x3-at eleve nem vennék, nem tetszik, kicsi, de ha vennék talán a régi motort választanám. bontósoknál több van, olcsóbbak az alkatrészek.
ezt mint "laikus" mondom az általam olvasottakkal figyelembe véve.