Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-01-14 07:45 Beázás!!!

asbi írta:
Áhh, szívás, mégiscsak van beázásom:



Az utastérbe nem jut be, csak kívül a küszöbön látszik. Szedhetem én is szét.


pedig ha ott a vízcsepp, akkor az be kell, hogy ázzon (mint ahogy írták már).
mondjuk pont oda alá megy egy gumikéder, odazár, lehet a gumi el tudja vezetni azt a pár cseppet. szóval csak szerencséd van egyenlőre, ha nem jut be víz.

YELLOW Elküldve: 2016-01-14 07:41 Fûtõventillátor

asbi írta: Süniből melyik márkát érdemes venni? Most amit hirtelen találtam az a Behr/Hella 11 körül, illetve a Valeo 15 körül. Mindkettő soksünis, vékony kivitel. Természetesen nem bontott lutri, hanem teljesen új.


Behr/Hella-t vettem hasonló áron. még nem szereltem be. de ezt venném a helyedben.

YELLOW Elküldve: 2016-01-14 07:39 Tempomat - utólag?

jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.

YELLOW Elküldve: 2016-01-13 20:30 Lámpakapcsoló

ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem tudjátok mi akar lenni a bekarikázott rész a kapcsoló modulon?


Szia!

Fényérzékelő, annak a segítségével állítja az autó a műszerfali fényerősséget. Takard el napsütésben, láthatod ahogy elsötétül a kijelző az órák alatt.


szerintem látványosabb, ha sötétben megvilágítod egy lámpával azt, és mondjuk a lámpa helyzetjelző állásban van.


Akkor miért lehet manuálisan is állítani?Nem értem!


a manuális az egy alternatív beállítás, amihez képest autómatán változtat.
Android 5.0 tud ilyet telefonon. beállítod a kijelző fényerejét és azt veszi úgymond közép értéknek, ha automatába kapcsolod, ahhoz képest fog sötétíteni, világosítani.

YELLOW Elküldve: 2016-01-13 18:49 Lámpakapcsoló

Tomi88 írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem tudjátok mi akar lenni a bekarikázott rész a kapcsoló modulon?


Szia!

Fényérzékelő, annak a segítségével állítja az autó a műszerfali fényerősséget. Takard el napsütésben, láthatod ahogy elsötétül a kijelző az órák alatt.


szerintem látványosabb, ha sötétben megvilágítod egy lámpával azt, és mondjuk a lámpa helyzetjelző állásban van.

YELLOW Elküldve: 2016-01-13 18:47 Megvegyem? Vegyek ilyet?

KGR írta:
"A BMW-nek ráadásul nincs központi adatbázisa tehát fogalmuk sincs, hogy egy németből behozott verdába mennyi lett beletekerve."

Ez nem igaz. Nekem is németből való az autó és Wallis pest készségesen kinyomtatta nekem a szerviztörténetét. Otthon szépen le van fűzve.


ez csak akkor igaz, ha hivatalos szervizbe hordták, vagy olyan partnerhez, aki kapcsolatban áll a BMW-vel, ha minden igaz.
és szerintem az is csak akkor kerül be, ha a hivatalos inspekció van végrehajtva, vagy nagyobb javítás. mert, amit én voltam vele, az sem szerepel az adatbázisban és csak olajcserét kértem. nyilván nem viszik ezt fel, egy 7ezer Ft-os cserét, hozott olajjal.

YELLOW Elküldve: 2016-01-13 05:08 Önindító

Robin68 írta:
Egyes tudósok szerint mégis lapos a Föld
Vigyázz Yellow mert meg lesz az... ne dobj fel tippeket



szerintem nincs is Föld. én a Matrix-ban hiszek no, de ez már marhára nem a téma része. off.

YELLOW Elküldve: 2016-01-12 22:39 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének

b_imi írta:
Ideje lenne már csinálni egy szűrőt erre a fórumra, mert lassan olyan lesz, mint a fészbuk. Valaki csak azért jár ide, hogy minden témában hozzászóljon, függetlenül attól ért-e hozzá, vagy sem. Jó játék, csak szart se ér.


ez nem megoldható egy fórumon. ez nem szakmai blog oldal, vagy szakmai fórum. ha mindenki csak kérdést tenne fel, 10%-ára jobb esetben jönne válasz a szakmai hozzáértőktől. de ez senkitől nem várható el, hogy szabadidejét ennek szentelje. szerintem ez egyértelmű.
viszont chat rész lehetne, bár az sem úgy lenne használva.
nyilván ezért van a Facebook-os csoport, hogy ott lehetne ennek a részének hódolni (módjával). (bár sokan nem akarnak ott lenni, csak itt és fordítva)

YELLOW Elküldve: 2016-01-12 21:34 Ültetés

Robin68 írta:
Bitu79 írta: Én de örülök annak,hogy az én kocsim terepjáró
Ha ültetve lenne,télen még használhatatlanabb lenne nagyobb hóban,mert felfeküdne az alja.
Akik nagyon leültetik a kocsit,nem nagyon féltik.Nekem annyit nem ér az egész,hogy mindenhol leérjen...De szépnek szép az tény!
Mellesleg még az alap 316i futóművet is keménynek érzem még r15-ösön is...
Lehet leszakadna a vesém,ha ültetve lenne+nagyobb felnik.



Azért nem vagy semmi... fogalmad sincs, hogy milyen egy ültetéssel az autó, melyik az a méret ami még kényelmes ugyanakkor kultúrált is. Az enyém is ültetve van, 17-es felnik télen is és nem ér le az alja. Cserébe sokkal stabilabb az autó. És hidd el én is féltem az autómat . Azt nem állítom, hogy a valaki 40-től többet ültet akkor sokkal több helyen koppan az alja és keményebb is lesz de 40-ig kényelmes, vezethető, élvezhető. Valami lehet a "patika" verdáddal ha "terepjáróként" 15-ös felnivel is kemény. Bár ez szerinted kizárt gondolom......
De ez csak az én véleményem, nem tudom mások hogy gondolják.


aki használni akarja az autót és nem futi Air Ride-ra, annak nem célszerű 35-40mm alá menni. saját tapasztalat -35mm bár lehet már több, ahogy öregedett a rugó. de valóban óvatosan kell vele menni. aze gyik gumisnál elég alacsony csápos van, de ott is csak a rudat tolják be, kis kb. 5mm-es gumival rajta, mert másképp emelni kell az elejét. pedig ez semmi extra ültetés.
tény, hogy imádom, de a rázást már megszoktam, normál úton jó a visszajelzés. jól fekszik kanyarban.
nem rég vezettem egy normál, nem ültetett 20d-t (FL előtti). nem sokat, de sokkal másabb volt. az enyémhez képest puha futómű, könnyebb kormányzás. (más a gumi méret is azon, bár nekem gyanus, hogy a dízelek szervója, mintha könnyebb lenne) nem mondom, egy hónapig elvezetgettem volna, de hiányozna az enyém feszessége. lehet pár év múlva változok és a kényelem fontosabb lesz, vagy muszáj leszek nem feszes autóval járni.
tény az E46 futóműve alapból is feszesre sikeredett, de saját után a normál nagyon lágy volt. tény aki ültet, annak meg kell gondolni, hova megy, hova akar felállni. valamit valamiért.

YELLOW Elküldve: 2016-01-12 21:21 alufelni

kmartin írta:
Tomi88 írta:
kmartin írta: Sziasztok!

Nem találtam hasonló kérdést, szóval...:

BMW Styling 67 (BMW E46 M3; 8*19 ET47) felnire mekkora gumi megy fel max? A gyári adat 225/40, de az én felnimre(Styling 73) is azt írják, hogy 205/50, viszont 225/45 van rajta évek óta.



Ha úgy érted, hogy mi az ajánlott legszélesebb gumi a 8 col széles felnire, akkor az a 245-ös. Ebben az eset 245/35 R19.


Így
Köszönöm!


első keréknek sok a 245 egy 3-asra szerintem, hátsónak OK. viszont ha hátsó felninek kell, és a 245-öt akarod, akkor előfordulhat, hogy a márkásabb gumik (pl.: Dunlop) jóval szélesebb lesz, és az állhat bután. mondjuk ez már elég peres gumi, talán nem állna úgy.
hogy ez miért van azt nem tudom, de pl, Nankang, Kumho keskenyebbek, mint a méret rajtuk. és etygük, hozzá, hogy egy új gumi és egy használt (ha azt szeretnél) között is van bőven különbség, még ugyanabból a márkából is. a használt sokkal szélesebb lesz, mint új korában. kopás miatt, és a súly és öregedés miatt megnyúló szerkezet miatt.

YELLOW Elküldve: 2016-01-12 20:08 Önindító

Bitu79 írta:
Nyugodj le,túl akarod magyarázni a dolgokat már megint.

Varázsszem:
Folyadékos akkumulátorokon előforduló, beépített eszköz. Az akkumulátorok töltöttségét a sav sűrűségével is lehet ellenőrizni. A feltöltött akku savsűrűsége magasabb. A varázsszem nem más, mint egy zöld golyó. Ha a sav sűrű, akkor a golyó feljön a sav tetejére, és a kémlelőnyílást zöldnek látjuk. Ha az akku lemerül, azaz a sav sűrűsége csökken, akkor a golyó lesüllyed, és ekkor fekete a kémlelőnyílás. Tudni kell, hogy a varázsszem csak egy cellában méri a savsűrűséget. Ez a mérés jó állapotban lévő akkumulátoroknál valószínűleg a többi cellára is igaz, de öregebb, szulfátos akksiknál előfordulhat, hogy a varázsszem zöld, de a többi cella akár zárlatos is lehet. A varázsszem fehér is lehet, ha túltöltés miatt elektrolit távozott az akkumulátorból. Ilyenkor a bejutó és visszaverődő fény miatt látjuk fehérnek.


jól van google király, okos vagy. légy boldog. (csak meg ne találd valahol azt a neten, hogy a Föld lapos...)

YELLOW Elküldve: 2016-01-12 19:59 Motorolaj

YELLOW Elküldve: 2016-01-12 18:32 Beázás!!!

Peppe írta: Sziasztok
Sajnos engem is utolert a beazas,d en az akksim talaltam egy pocsojaba..
Vkinek vmi otlet h honnan folyhatot oda viz?en az ablakmosotartalyra gyanakodtam d az teljesen szaraz..
Igy varom az otleteket
Elore is koszi


szia,
elvileg a hátsó oldalüvegnél tud, és szokott beázni, ha jól emlékszem, bár a legtöbben a CD-tár oldalon áznak.

YELLOW Elküldve: 2016-01-11 22:14 Olajszint érzékelő szenzor

Tano írta:
YELLOW írta: egy kérdés, ha már itt vagy. minden motor esetén, minden oldajtöltet esetén a MIN-MAX közti rész kb. 1 liter olajat jelent? vagy mondjuk a 1.6 és egy 3.0 hoz más nívó van igazítva és azért jön ki 1 literre? vagy esetleg a nagyobb motornál 1,5-2 literről beszélünk? mert azért nem mindegy, hogy 4 literből hiányzik 1 liter olaj, vagy 7 literből 1 liter.


Persze hogy nem mindegy, de én úgy vélem így lövik be általában. Pontos választ majd mond egy szerelő, aki látta már mindegyik változatot.


áhh, olyanok nem válaszolnak a kérdéseimre... (amúgy dereng, mintha kérdeztem volna már ezt, de szerintem akkor sem kaptam választ, vagy nem tudom. lehet csak régi gondolat ez, aztán azért.)

YELLOW Elküldve: 2016-01-11 19:36 Olajszint érzékelő szenzor

Tano írta:
peterticz írta: Sziasztok!

VAn egy Z4 es Bmw-m! Az olaj szintet gombnyomásra lehet megnézni!
Ponotsan mit jelent az ábra? Eddig fullon volt! Most egy rublikát
leugrott! Öntsek bele? Ha igen mennyit? 1L-t jelenthet az ábra?

Előre is köszi


Amíg a min-max jelölés között van, addig nem kell rátölteni. A kettő közötti jelent durván 1 litert.


egy kérdés, ha már itt vagy. minden motor esetén, minden oldajtöltet esetén a MIN-MAX közti rész kb. 1 liter olajat jelent? vagy mondjuk a 1.6 és egy 3.0 hoz más nívó van igazítva és azért jön ki 1 literre? vagy esetleg a nagyobb motornál 1,5-2 literről beszélünk? mert azért nem mindegy, hogy 4 literből hiányzik 1 liter olaj, vagy 7 literből 1 liter.