Robin68 írta:
Bitu79 írta:
Én de örülök annak,hogy az én kocsim terepjáró 
Ha ültetve lenne,télen még használhatatlanabb lenne nagyobb hóban,mert felfeküdne az alja.
Akik nagyon leültetik a kocsit,nem nagyon féltik.Nekem annyit nem ér az egész,hogy mindenhol leérjen...De szépnek szép az tény! 
Mellesleg még az alap 316i futóművet is keménynek érzem még r15-ösön is...
Lehet leszakadna a vesém,ha ültetve lenne+nagyobb felnik. 
Azért nem vagy semmi... fogalmad sincs, hogy milyen egy ültetéssel az autó, melyik az a méret ami még kényelmes ugyanakkor kultúrált is. Az enyém is ültetve van, 17-es felnik télen is és nem ér le az alja. Cserébe sokkal stabilabb az autó. És hidd el én is féltem az autómat
. Azt nem állítom, hogy a valaki 40-től többet ültet akkor sokkal több helyen koppan az alja és keményebb is lesz de 40-ig kényelmes, vezethető, élvezhető. Valami lehet a "patika" verdáddal ha "terepjáróként" 15-ös felnivel is kemény. Bár ez szerinted kizárt gondolom......
De ez csak az én véleményem, nem tudom mások hogy gondolják.
aki használni akarja az autót és nem futi Air Ride-ra, annak nem célszerű 35-40mm alá menni. saját tapasztalat -35mm bár lehet már több, ahogy öregedett a rugó. de valóban óvatosan kell vele menni. aze gyik gumisnál elég alacsony csápos van, de ott is csak a rudat tolják be, kis kb. 5mm-es gumival rajta, mert másképp emelni kell az elejét. pedig ez semmi extra ültetés.
tény, hogy imádom, de a rázást már megszoktam, normál úton jó a visszajelzés. jól fekszik kanyarban.
nem rég vezettem egy normál, nem ültetett 20d-t (FL előtti). nem sokat, de sokkal másabb volt. az enyémhez képest puha futómű, könnyebb kormányzás. (más a gumi méret is azon, bár nekem gyanus, hogy a dízelek szervója, mintha könnyebb lenne) nem mondom, egy hónapig elvezetgettem volna, de hiányozna az enyém feszessége. lehet pár év múlva változok és a kényelem fontosabb lesz, vagy muszáj leszek nem feszes autóval járni.
tény az E46 futóműve alapból is feszesre sikeredett, de saját után a normál nagyon lágy volt. tény aki ültet, annak meg kell gondolni, hova megy, hova akar felállni. valamit valamiért.