YELLOW Elküldve: 2016-01-11 19:24 Önindító
Bitu79 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:VPT85 írta:YELLOW írta:VPT85 írta:
A probléma meg oldódott. Annak ellenére, hogy a gondozás mentes aksi visszajelzője zölden világít és minden elektronikai eszköz jól működik a kocsiban, meg kellett bikázni az autót és elindult. Ilyet még nem láttam, de szerencsére "csak" ennyi, kell egy új aksi.
az az ellenőrző "szem" egy baromság, egy cella savszíntjét figyeli csupán. semmi köze ahhoz, hogy konkrétan, milyen töltöttségi szint van az akksiban.
viszont jó hír, hogy a zöld, mert sok töltést tud még eltárolni. legalábbis egy cella alapján.
ne dobd ki, inkább fel kell tölteni, de mehet akár 2 napig is rajta a töltő, normál töltéssel. mindenképp full fel kellene tölteni, mert úgy van értelme.
Annak ellenére, hogy bikázásra elindult és másnap is el tudtam indulni, ma reggel megint nem volt jó. Most már bebikázni se tudtam. Ez lehet akkor ha cellazárlatos az aksi? Az aksira rámértem 12v-t mutat a multiméter.
de most komolyan??? azért mert bebikáztad még nem töltött fel az akksi. tedd már fel 2 napra töltőre. aztán ha utána majd nem fog indulni, na akkor cserélj akksit.
DE ELŐBB FEL KELL TÖLTENI!!!
Ha zöld a szem,akkor fel van töltve.
Oszt lehet tényleg meghótt az az akksi.Lehet tényleg cellazárlatos neki.
De végülis töltögetheti.Szerintem már megtette.
hagyd már ezt a zöldszemes baromságot!
semmi köze ahhoz a töltéshez, ami itt a lényeg. 1db cella savszintjét figyeli. általában oda etszik, ahonnan feltételezésük szerint leghamarabb fog elpárologni a víz része, emiatt indul meg az elszulfátosodás. csak utána lesz zárlatos ha a cella alján elég trutyi lesz. feltéve, ha valaki kívül nem zárja össze a pólusokat.
Ezért is írtam,hogy lehet cellazárlatos neki
Feltöltött akkunál zöld.Ugye változik a savsűrűség,ahogy merül az akku.Az úszó feljebb,vagy lejjebb kerül.
Szerintem az önindítóját csinálták meg neki szarul,ha az 55-ös akksi sem csinált semmit.Feltéve,ha az jó volt ugye.Amúgy ez a szem szerintem is faszság.Az uj aksin nincs is ilyen hype,nem akartam
magadnak mondasz elelnt, korábban azt írtad, "annyira nem hülyeség az a szem".
nem érted nincs köze a töltéshez? ha az a bogyó pont, mondjuk úgy holtponton van, tehát már a fekete látszik, akkor a pezsgés miatt feljöhet. de értsd meg, annak nincs köze, ahhoz, hogy mennyi Culomb töltés van az akksiban. szintet figyel. folyadék szintet. ugye az akksiból főként a víz része távozik az elektrolitnak, az idő folyamán. tehát én most is azt szint figyelőnek mondanám, mint savsűrűség figyelőnek. annyit kihagytam aze lőbb, hogy szulfátosodás akkor is elindulhat, ha az akksi alacsonyabb feszültségi szinten van tartva, sokáig áll, vagy épp a cella felett nem megfelelő az eletrolit szint. de ehhez azért kell idő, mire annyira rossz lesz, hogy az zárlatot csináljon az akksi alján.Tetszik is,meg nem is.Mostanin nincs,nem is igazán hiányzik.A gyárin ugye volt.Elvileg arra van kitalálva,hogy lássa az ember h. fel van e töltve az akku.Ezekbe a lezárt akksikba meg próbáljon meg az ember vizet tölteni
Amúgy ja,marketing xar belátom...
te tényleg idióta vagy...

marhára nem arról szól, hogy fel van-e töltve. NEM BÍROD FELFOGNI? még marketing céllal sem láttam ilyet.
akksi állapot jelzőnek lehet mondani. eleve hibás a felirat ami rajta van. mert feketénél azt írja újratöltés. de nem áramra gondol. és mivel gondozás mentes így macerás lenne vízzel feltölteni. tehát a fekete már inkább azt jelenti, hogy hamarosan cserélni kell, a fehér meg azonnal. nekem vagy két évig volt fekete, és hiába töltöttem. 4 évig zöld volt. fateré 3 év után feketébe ment, de töltésre a bugyogás hatására visszajött a zöld.
a savsűrűság azért változik, mert párolog a víz belőle. ha elvileg fel tudnád tölteni, akkor maga a savszint ugyanannyi lenne.
szerintem egy kicsit parkoló állásba kellene tenned magad
