Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-01-05 09:58 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

Pocses írta:
YELLOW írta: itt a 3-as elem. van valami szerepe? lukas rács az? vagy esetleg levegő is megy rajta??? mert a hátsó szélvédő tövében van.


Ha esetleg büntiből bezársz valakit hátra, ne fulladjon meg!


ezért kérdeztem, mert a kutya gazdája, nagyon dörömbölt, aztán hirtelen csend lett. de akkor megnyugodtam. van az utastérben is levegő.... egy darabig

YELLOW Elküldve: 2016-01-04 22:25 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

itt a 3-as elem. van valami szerepe? lukas rács az? vagy esetleg levegő is megy rajta??? mert a hátsó szélvédő tövében van.

YELLOW Elküldve: 2016-01-04 20:55 Mi lehet a baj?

Deliwer írta:
YELLOW írta:
Deliwer írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám! Hátha valaki tud segíteni!
316 E46 2002 1.8 benzin,
Hidegen nem indul csak nehezen, viszont ha meleg akkor már gond nélkül indul, hibakód semmi, olvasásnál semmi hiba.
Mi lehet a gond?
Köszönöm előre is!


meg kellene mérni, hogy az üzemanyag rendszerben megfelelő-e a nyomás mikor áll egy estét az autó.
prószáld meg, hogy reggel, sok állás utén, többször ráadod a gyújtást, de nem indítod be. kb. 3x érdemes 0 és gyújtás állást csinálni, aztán indítani. ha úgy könnyen indul, akkor ezzel a nyomással lesz valószínű gond. esetleg azt is lehet figyelni, hogy teli és negyed tanknál is ugyanúgy nehezen indul-e...


Köszönöm ezt majd kipróbálom de a szivattyút cseréltem kb fél éve, és ezt csak a hidegben produkálja, tavaly télen cseréltem egy vízhőfok jeladót és onnantól működött szépen, de egy év alatt csaknem hal meg


akkor meg normális diaggal (BMW specifikussal) nézni kell élő adatokat, hogy melyik szenzortól milyen jelet kap vissza.
az, hogy nehezen indul be az mondjuk hőfokjeladó nem igazán lehet, attól rossz alapjárat lenne, mivel rossz hőfokból kalkulál. de attól indulnia kellene. mivel melegen meg jó, ezért totál xar sem lehet a jeladó. de én nem vagyok autószerelő.
gyújtással való gond, meg inkább melegen jelentkezik. én ezért gondolnám üzemanyag rendszer problémát.
bár lehet az a szárítőszűrő vagy mi fene is, ami hidegen aktív azt hiszem.

YELLOW Elküldve: 2016-01-04 20:43 Mi lehet a baj?

Deliwer írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám! Hátha valaki tud segíteni!
316 E46 2002 1.8 benzin,
Hidegen nem indul csak nehezen, viszont ha meleg akkor már gond nélkül indul, hibakód semmi, olvasásnál semmi hiba.
Mi lehet a gond?
Köszönöm előre is!


meg kellene mérni, hogy az üzemanyag rendszerben megfelelő-e a nyomás mikor áll egy estét az autó.
prószáld meg, hogy reggel, sok állás utén, többször ráadod a gyújtást, de nem indítod be. kb. 3x érdemes 0 és gyújtás állást csinálni, aztán indítani. ha úgy könnyen indul, akkor ezzel a nyomással lesz valószínű gond. esetleg azt is lehet figyelni, hogy teli és negyed tanknál is ugyanúgy nehezen indul-e...

YELLOW Elküldve: 2016-01-04 19:33 Társalgó

milyen érdekes. vége a szünetnek, holnaptól meló, erre most esik le a hó...
nem baj pár csúszka megvót, de a sok FWD-s rángatja a kéziféket, megy neki az oszlopnak, inkább letettem a gépet.

YELLOW Elküldve: 2016-01-04 11:50 Társalgó

lantika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Üdv, ti hány fok alatt tankoltok jobb minőségű dieselt?


én sosem... nincs ilyen problémám


Nekem meg nem kell minden 600 km utän a kutra menni,emelkedön felfele tudom a belsö sävot hasznälni ugy,hogy senkit sem tartok fel,es 160-näl csak 6 litert eszik


az jó, mert nekem sem kell 600km útán kútra menni, max ha negyed körül tankolok
itthon pedig max 130-al tudok menni, de általában max 90 szokott lenni és ott az enyém valóban el van 6 literből bőven.
160-nál 6 litert??? ezen felkacagtan most értem én, hogy be akartál oltani heccből, de magad is sikerült

szerk.: csak szólok a télapó sem létezik

YELLOW Elküldve: 2016-01-04 11:07 Társalgó

juhaszadika írta: Üdv, ti hány fok alatt tankoltok jobb minőségű dieselt?


én sosem... nincs ilyen problémám

YELLOW Elküldve: 2016-01-04 09:09 Társalgó

Robin68 írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Robin68 írta: Van aki használ nyestriasztót kocsiba? Ha igen melyik megbízható? Néztem a neten de van belőle pár típus és jó lenne ha hatásos is lenne. Ma nem volt annyira faja kábeleket forrasztgatni -4°-ban.... .


Pakolj bele kutyaszőrt Volt egy jó spray,itt is volt téma.


egy kisméretű kutyának akár lakhelye is lehet egy M-pack lökös ködlámpa meleltti része... bár lehet azt a kutyát a nyest is elviszi


A szomszédban van egy kis Yorkie. Azt lehet beköltöztetem a motortérbe csak a gazdájának hogy magyarázom meg......


sehogy. a gazdáját összekötözve, száját beragasztva a csomagtartóba vágod.

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 22:13 Gumiabroncs

sutius írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Nekem a nyärim UNIROYAL - RainSport 3 - 225/50 R16 92Y



Nekem ez a minta tetszik.


hát nem annyira tartozik éppen a témához, amit próbáltam boncolgatni
de ha már felhoztad. nem zavar, hogy a jobb és a bal oldalon ellentétes irányba néz a minta? az egyik forgásirányba, a másik ellenkezőleg neki.
ha mindkét oldalon egyformán állna, akkor én is beneveznék ilyenre , vagyis asszimmetrikusra. (korábban sokat témáztam erről)


én is nézegettem ezt a gumit és a Vredestein ultrac sessanta-t, hasonló mintázatu mind kettő. a faternek az autóján hasonló mintázatu gumi van és valahogy hülyének néz ki, legálabb is nekem annak tünik...ugyhogy marad a Semperit Speed life 2...


vicces azért a cápa bőr technológia hasonlat... jobban felúszik a vízen?

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 22:01 Gumiabroncs

lantika írta:
Nekem a nyärim UNIROYAL - RainSport 3 - 225/50 R16 92Y



Nekem ez a minta tetszik.


hát nem annyira tartozik éppen a témához, amit próbáltam boncolgatni
de ha már felhoztad. nem zavar, hogy a jobb és a bal oldalon ellentétes irányba néz a minta? az egyik forgásirányba, a másik ellenkezőleg neki.
ha mindkét oldalon egyformán állna, akkor én is beneveznék ilyenre , vagyis asszimmetrikusra. (korábban sokat témáztam erről)

értsd mire gondolok:


YELLOW Elküldve: 2016-01-03 19:11 Gumiabroncs

YELLOW írta: érdekesség 2

Michelin új Alpin 5-ös gumija eléggé hasonló a testvérmárka BF Goodrich G-force Winter-éhez, ami jóval hamarabb jött ki, és a nyári mintára csinálta meg
BFG:

Alpin 5:

Alpin 4: kopottan, még jobban hasonlít



mások is szeretik ezt a mintát
Kumho:

GoodYear:

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 17:50 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.

Pingui írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a napokban nagyon hamar felmelegedett a hűtővizem, normális közlekedés miatt, majd amikor a piros felé ment már a mutató, és világított is pirosan, akkor megálltam, és azt vettem észre, hogy gőzölög keményen az utántöltő sapkánál. Majd mikor lehült, utána töltöttem kb. 3 litert (mert annyit megivott) akkor derült ki hogy valahol keményen megy a vizem..mert az a 3 liter is majdcsak egy nap alatt kiment. Ma este vettem észre járó motornál, hogy a hűtő jobb alsó sarkában csöpög a víz. Lehetséges esetleg, hogy volna valami dugó? (fagydugó?) ..amit lehetne cserélni?!
Nagyon megköszönném a segítségeteket, mit tudok csinálni! És remélem nem kell hűtőt cserélnem :/


hát lehet nem vizet kellene bele rakni télen.
nem füstölsz fehéren, mint egy gőzhajó?

szerk.: ha jól tudom ez a motor hajlamos a vízpumpa mellett elengedni a vizet.

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 17:48 Társalgó

szotakdavid írta:
Robin68 írta: Van aki használ nyestriasztót kocsiba? Ha igen melyik megbízható? Néztem a neten de van belőle pár típus és jó lenne ha hatásos is lenne. Ma nem volt annyira faja kábeleket forrasztgatni -4°-ban.... .


Pakolj bele kutyaszőrt Volt egy jó spray,itt is volt téma.


egy kisméretű kutyának akár lakhelye is lehet egy M-pack lökös ködlámpa meleltti része... bár lehet azt a kutyát a nyest is elviszi

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 12:54 Hűtővíz..:S

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ma megmérettem a fagyállót és -50 fok körüli... Azt mondta a benzinkutas srác.
Olvastam lentebb,hogy 30-35 foknál felesleges a koncentráltabb.
Okozhat-e valamilyen problémát?


nem olvastam még róla, de nem túl célszerű töményen szerintem.
a kérdés, hogy a -72 fokos lett belerakva, aztán korábban deszt. vízzel lett után töltögetve azért hígult? vagy jól mérte egyáltalán a srác?
én azt mondanám, hogy valószínű csökkenhet a szint, ha kell utántölteni, akkor deszt. vizet csak. vagy a kiegyenlítőből leszívod, aztán deszt. vizet raksz bele. csak utána járasd meg, hogy összekeveredjen, és ne fagyjon a tartályba.

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 12:49 Gumiabroncs

érdekesség 2

Michelin új Alpin 5-ös gumija eléggé hasonló a testvérmárka BF Goodrich G-force Winter-éhez, ami jóval hamarabb jött ki, és a nyári mintára csinálta meg
BFG:

Alpin 5:

Alpin 4: kopottan, még jobban hasonlít


viszont a BFG Winter-G-nél már a Michelin-nek volt előbb mintája
BFG:

Alpin 3:


ez csak egy példa, de itt is látszik, hogy az A5 minta inkább száraz hideg, téli esős szfaltra jó, addig az A3 inkább hó gumi. az A4 a kettőnek a keveréke, addig, amíg ~70%-ig el nem kopik.