YELLOW Elküldve: 2015-11-29 13:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW Elküldve: 2015-11-29 13:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW Elküldve: 2015-11-29 13:17 Segítsetek!
Mikey1985 írta:YELLOW írta:Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.
merült akksi múködtet attól sok mindent, csak indítani nem tud. tehát az kizárható.
esetleg volt nagy pára, eső, amíg állt az autó? erre gyanakodnék még, hogy mondjuk megsérült a kábel szigetelése és letestelt mondjuk. meg valamiért én azokat a részeket nézném meg, ahova a pajzs is megy, ahol belenyúltak. mert valóban nem igazán jellemző ilyen hiba. aztán lehet valami kontakt nem jó, a pajzs bekötés miatt. hátha lesz valaki, aki tud okosabbat mondani, de ehhez valami jó autóelektronikai szerelő kell. vagy a pajzsosok nézzék át az egész autót, hogy nem-e az ő rendszereük bekötése nyomán keletkezett valami. mert azt ők tudják, mit hova kötözgettek.
Nem volt se eső se pára viszont kint állt a -5 ben egész este. Már azt sem tartom kizártnak hogy megpróbálták elvinni az éjszaka folyamán és tényleg a védelem tiltott le mindent.Holnap már okosabb leszek..köszönöm azért hogy időd szántál rá(M)
YELLOW Elküldve: 2015-11-29 13:00 Segítsetek!
Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.
YELLOW Elküldve: 2015-11-29 12:55 Segítsetek!
Robert74 írta:YELLOW írta:Robert74 írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.
úgy, hogy meg sem adod, hogy merre laksz, elég nehéz ajánlani valakit.
de, tudok egyet. BMW szervíz!(ugye írja is, hogy ellenőriztesse a szervízzel) ha telik F10-re, akkor egy szervíz sem okoz nagy gondot.
Nem tudom hogy mi köze annak hogy hol lakom a szervizeléshez.Bárhová el tudom vinni az autót, a költség nem számít.Ja és igen telik F10-re, csak nem bizom a magyar szakszervizben.De ha ilyen emberek akarnak ilyen véleménnyel segíteni ,akkor inkább kiviszem az autóm egy Németországi szakszervizben . Ott segítenek nem irigykednek.
YELLOW Elküldve: 2015-11-29 12:35 Segítsetek!
Mikey1985 írta: Sziasztok.
Új vagyok a csoportban,gondoltam megosztom veletek kis történetem.
Az adott példány egy e92 325i lci 2010 140e km. 8 hónapja van nálam az autó.
Krakkói kiruccanás 500 km hiba nélkül plusz ottani kis barangolások +300 km szintén hiba nélkül.
Péntek reggel haza indulás-nyitom az autót semmi gond viszont amikor csuknám magamra az ablak láttam hogy fent maradt és szorul a díszléchez (tehát nyitásnál nem húzta le automatikusan azt a kb 1cm-t). Kulcsot bedugom-hát semmi...se gyújtás se belső világítások stb. Gondoltam ez van lemerült az aksi-bikakábel másik autóról...semmi. Az autó nem vett fel egy csepp áramot sem! Remek-Krakkói autómentő hívás! Legközelebbi BMW szervíz-átvizsgálás 2.5 óra után kitalálták hogy főkábel "no coonnection" 3 nap alatt megcsinálják (ez egy pénteki nap volt hétfő délutánra kész "is") Ebből köszönöm nem kértem,majd kiállítottak egy számlát 900zlotyról (kb 65e Ft) a 2.5 órás munkadíjra-átvizsgálásra.Náluk nem órára van megadva a munkadíj hanem 5perc/36Zlotyi-2500FT. Egyébként kb 1.5 órát töltöttek azzal hogy a pajzs védelemre gyanakodtak hogy az tiltja le az autó elektronikáját.Kértem nézzék át az autó biztosítékait és kábeleit és lám ott volt valami kontakt hiba.Amit természetesen nem tudnak azonnal megjavítani.
Budapestről indítottak értünk egy autómentőt és haza hoztuk az autót.
Ami plusz érdekesség hogy miközben haza fele jöttünk elkezdtek az elektromos dolgok visszajönni a kocsiba (nyilván a rázkódástól) láttam az autómentőből hogy világít a pajzs ledje,megálltunk tudtam-nyitni,kormányzárat ki tudtam oldani stb...stb
Mikor haza értünk már az ablakok is működtek le-fel
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet ez az egész és hogy vajon mi okozhatta mindenféle előjel nélkül?!
Köszi előre is az infókat.
YELLOW Elküldve: 2015-11-29 08:37 30d nem megy 3000 alatt
mrsla írta: Szuper a gép (2005.03. 730D), fantasztikus vezetési élmény stb))
Kérdésem: leírásokat honnan tudok letölteni? Pl. szeretném cserélni a légtömegmérőt vmi how to érdekelne.
Kellemes napot minden "bunkó" bmw-ésnek
YELLOW Elküldve: 2015-11-28 16:28 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)
YELLOW Elküldve: 2015-11-28 07:41 Segítsetek!
Robert74 írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.
YELLOW Elküldve: 2015-11-28 07:38 Segítsetek!
Hege08 írta:YELLOW írta:lantika írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!
automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.
E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.
nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.
Én sem vágom ezt.
Tükörkapcsolon a vezetö oldalira kell ällitani,csak akkor van padka funkciod.
a tükrös téma éppen lehet CKM.
Nem xenon,csak halogén.
YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:38 Segítsetek!
lantika írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!
automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.
E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.
nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.
Én sem vágom ezt.
Tükörkapcsolon a vezetö oldalira kell ällitani,csak akkor van padka funkciod.
YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:17 Segítsetek!
Bitu79 írta:YELLOW írta:Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!
automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.
E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.
YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:10 Segítsetek!
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!
YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:08 Segítsetek!
Bitu79 írta: Akkor tényleg ne parázzak a hűtővizen?
YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:05 Akkumulátor
Pocses írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!!
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerintEgyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.
ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.
Baszki elírtam.60-asat kapott.
Nekem egyszer kivillant az akksi ikon.
De az tuti h. az akksi miatt volt(1001 %)
Hát én is a töltés hiányára gyanakodtam volna az akku ikon világításánál. Én úgy szoktam akkut cserélni mikor mennék el az autóval és nem indul meg sem mukkan, bratyesz jön, bika kábel, elindul oszt menek venni újat.Még autó aksit nem töltöttem, viszont a motorét szezonon kívül minden hónapban 1 hétig töltöm alacsony proc.vezérelt direkt erre való töltővel. Basszus drágább bele mint a bimmerbe az kicsi akku, meg ugye hónapokig nincs is használva ezért is kell mozgásban tartani.
YELLOW Elküldve: 2015-11-27 20:45 Akkumulátor
Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!!
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerintEgyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.