Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-11-29 13:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta: BMW scannerhez csak



ez a käbel jo,vagy müködik a sima diag käbellel is?



hát nekem nem megy sima KKL-es kábellel. pont ezt hiányolja a program szerintem. azt hiszem azt írja ki, hogy nincs interface csatlakoztatva.

YELLOW Elküldve: 2015-11-29 13:17 Segítsetek!

Mikey1985 írta:
YELLOW írta:
Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.


merült akksi múködtet attól sok mindent, csak indítani nem tud. tehát az kizárható.
esetleg volt nagy pára, eső, amíg állt az autó? erre gyanakodnék még, hogy mondjuk megsérült a kábel szigetelése és letestelt mondjuk. meg valamiért én azokat a részeket nézném meg, ahova a pajzs is megy, ahol belenyúltak. mert valóban nem igazán jellemző ilyen hiba. aztán lehet valami kontakt nem jó, a pajzs bekötés miatt. hátha lesz valaki, aki tud okosabbat mondani, de ehhez valami jó autóelektronikai szerelő kell. vagy a pajzsosok nézzék át az egész autót, hogy nem-e az ő rendszereük bekötése nyomán keletkezett valami. mert azt ők tudják, mit hova kötözgettek.


Nem volt se eső se pára viszont kint állt a -5 ben egész este. Már azt sem tartom kizártnak hogy megpróbálták elvinni az éjszaka folyamán és tényleg a védelem tiltott le mindent.Holnap már okosabb leszek..köszönöm azért hogy időd szántál rá(M)



lehet más is ír majd még, nekem ennyi tippem van.
természetes, hogy segítek, segítünk, ha tudunk, és ha HAGYJÁK!

YELLOW Elküldve: 2015-11-29 13:00 Segítsetek!

Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.


merült akksi múködtet attól sok mindent, csak indítani nem tud. tehát az kizárható.
esetleg volt nagy pára, eső, amíg állt az autó? erre gyanakodnék még, hogy mondjuk megsérült a kábel szigetelése és letestelt mondjuk. meg valamiért én azokat a részeket nézném meg, ahova a pajzs is megy, ahol belenyúltak. mert valóban nem igazán jellemző ilyen hiba. aztán lehet valami kontakt nem jó, a pajzs bekötés miatt. hátha lesz valaki, aki tud okosabbat mondani, de ehhez valami jó autóelektronikai szerelő kell. vagy a pajzsosok nézzék át az egész autót, hogy nem-e az ő rendszereük bekötése nyomán keletkezett valami. mert azt ők tudják, mit hova kötözgettek.

YELLOW Elküldve: 2015-11-29 12:55 Segítsetek!

Robert74 írta:
YELLOW írta:
Robert74 írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.


úgy, hogy meg sem adod, hogy merre laksz, elég nehéz ajánlani valakit.
de, tudok egyet. BMW szervíz! (ugye írja is, hogy ellenőriztesse a szervízzel) ha telik F10-re, akkor egy szervíz sem okoz nagy gondot.


Nem tudom hogy mi köze annak hogy hol lakom a szervizeléshez.Bárhová el tudom vinni az autót, a költség nem számít.Ja és igen telik F10-re, csak nem bizom a magyar szakszervizben.De ha ilyen emberek akarnak ilyen véleménnyel segíteni ,akkor inkább kiviszem az autóm egy Németországi szakszervizben . Ott segítenek nem irigykednek.


van köze hozzá, merre laksz, különben is egy város megadásban nincs semmi. csak éppen közelben tudtunk volna ajánlani valakit.
de ha ekkora az arc, ha már jár az F10 mellé, akkor vidd ki nyugodtan németbe, hidd el ott is trógerok vannak.
és nem magyar BMW szervízt ajánlottunk volna. de azért itt az oldalon van némi úgymond szabály. senkit nem érdekel konkrétan hol laksz. de azért 1 kommentre, hogy még egy megyét sem adsz meg, nem nagyon szoktak segíteni, ajánlani senkit. saját érdekedben kérdeztem, írtzam, amit.
de vidd oda ahova akarod akkor.

YELLOW Elküldve: 2015-11-29 12:35 Segítsetek!

Mikey1985 írta: Sziasztok.
Új vagyok a csoportban,gondoltam megosztom veletek kis történetem.
Az adott példány egy e92 325i lci 2010 140e km. 8 hónapja van nálam az autó.
Krakkói kiruccanás 500 km hiba nélkül plusz ottani kis barangolások +300 km szintén hiba nélkül.
Péntek reggel haza indulás-nyitom az autót semmi gond viszont amikor csuknám magamra az ablak láttam hogy fent maradt és szorul a díszléchez (tehát nyitásnál nem húzta le automatikusan azt a kb 1cm-t). Kulcsot bedugom-hát semmi...se gyújtás se belső világítások stb. Gondoltam ez van lemerült az aksi-bikakábel másik autóról...semmi. Az autó nem vett fel egy csepp áramot sem! Remek-Krakkói autómentő hívás! Legközelebbi BMW szervíz-átvizsgálás 2.5 óra után kitalálták hogy főkábel "no coonnection" 3 nap alatt megcsinálják (ez egy pénteki nap volt hétfő délutánra kész "is") Ebből köszönöm nem kértem,majd kiállítottak egy számlát 900zlotyról (kb 65e Ft) a 2.5 órás munkadíjra-átvizsgálásra.Náluk nem órára van megadva a munkadíj hanem 5perc/36Zlotyi-2500FT. Egyébként kb 1.5 órát töltöttek azzal hogy a pajzs védelemre gyanakodtak hogy az tiltja le az autó elektronikáját.Kértem nézzék át az autó biztosítékait és kábeleit és lám ott volt valami kontakt hiba.Amit természetesen nem tudnak azonnal megjavítani.
Budapestről indítottak értünk egy autómentőt és haza hoztuk az autót.
Ami plusz érdekesség hogy miközben haza fele jöttünk elkezdtek az elektromos dolgok visszajönni a kocsiba (nyilván a rázkódástól) láttam az autómentőből hogy világít a pajzs ledje,megálltunk tudtam-nyitni,kormányzárat ki tudtam oldani stb...stb
Mikor haza értünk már az ablakok is működtek le-fel

Valakinek valami ötlet hogy mi lehet ez az egész és hogy vajon mi okozhatta mindenféle előjel nélkül?!

Köszi előre is az infókat.


én kb. azt mondtam volna, akksi saru lazult meg.
aztán írtad a pajzs-ot. hát nem tudom. elég sok érdekes dolgot olvastam erről, nem tudom mennyire igaz, de el tudom képzelni. állítólag több autótolvaj is megerősítette ezt. hogy annyi lényege van a rendszernek, nem az eszköz jó, hanem a szervezett háttér. az írásokban azt írták, hogy le van vajazva a dolog, tehát a pajzs matricás autók, vagy jelzésűek ki vannak adva és azokhoz nem nyúlhatnak a tolvajok. a nagyok! a kicsik hozzá nyúlnak valószínű, de azok ellen meg pont olyna hatásos, mint egy 10-20ezres riasztó kb.
végülis arra akartam kilyukadni, hogy lehet a pajzs xarakodik benne és az érzékelt valamit, ami alapján megszüntette az áramellátást. legalábbis ez lenne a tippem.

YELLOW Elküldve: 2015-11-29 08:37 30d nem megy 3000 alatt

mrsla írta: Szuper a gép (2005.03. 730D), fantasztikus vezetési élmény stb ))
Kérdésem: leírásokat honnan tudok letölteni? Pl. szeretném cserélni a légtömegmérőt vmi how to érdekelne.
Kellemes napot minden "bunkó" bmw-ésnek


letöltésben nem tudok segíteni, de lehet a maróti könyvkiadónál meg lehet vásárolni (remélem a reklám után kapok részesedést)

YELLOW Elküldve: 2015-11-28 16:28 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)


ilyen nincs. nos ez az ATF sem tökéletes (Aral 22). a rükvercbe sokszor nem lehet betenni, vagy nagyon nehezen. hiába dupla kuplung. ha 1-esbe beteszem, uténa nagyon könnyen veszi már. illetve kb. 24 óra állás után, az első 2 rükinél csinálja, utána semmi.
érdekes, mert a manuál SMX-S (Castrol) esetén nem volt ilyen. ott az 1-es, 2-es volt necces.
ATF-el jobb a váltás amúgy, de ezt a rükit rögtön csinálta ahogy belekerült. csak még próbálgattam.
komoylan nem hiszem el, hogy ennyit jelent az olaj, egy mechanikus alkatrésznél, és ahány olaj, annyi félét produkál.
de kár volt anno a gyárit leengedni belőle!!!

YELLOW Elküldve: 2015-11-28 07:41 Segítsetek!

Robert74 írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.


úgy, hogy meg sem adod, hogy merre laksz, elég nehéz ajánlani valakit.
de, tudok egyet. BMW szervíz! (ugye írja is, hogy ellenőriztesse a szervízzel) ha telik F10-re, akkor egy szervíz sem okoz nagy gondot.

YELLOW Elküldve: 2015-11-28 07:38 Segítsetek!

Hege08 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.


E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.


nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.


Én sem vágom ezt.


Tükörkapcsolon a vezetö oldalira kell ällitani,csak akkor van padka funkciod.


a tükrös téma éppen lehet CKM.


Nem xenon,csak halogén.


akkor nincs automata állításod.
az indításnál lévő motorállítást pedig akkor látod, ha világít a pilács.
illetve bár nekem E46 van, de azt vettem észre, ha rövid időre áll az autó, akkor nem csinálja, csak hosszabb állás után. de elvileg csak gyújtásra is csinálnia kellene.

YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:38 Segítsetek!

lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.


E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.


nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.


Én sem vágom ezt.



Tükörkapcsolon a vezetö oldalira kell ällitani,csak akkor van padka funkciod.


a tükrös téma éppen lehet CKM.

YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:17 Segítsetek!

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.


E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.


nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:10 Segítsetek!

Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.

YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:08 Segítsetek!

Bitu79 írta: Akkor tényleg ne parázzak a hűtővizen?


DE!!! parázzá vazze. remélem nem alszol 2 hétig! (mondjuk az sem jó, mert tele lesz a fórum veled )
majd nyomj egy Köszi-t, ha hasznos volt.

YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:05 Akkumulátor

Pocses írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!!
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.


Baszki elírtam.60-asat kapott.
Nekem egyszer kivillant az akksi ikon.
De az tuti h. az akksi miatt volt(1001 %)


Hát én is a töltés hiányára gyanakodtam volna az akku ikon világításánál. Én úgy szoktam akkut cserélni mikor mennék el az autóval és nem indul meg sem mukkan, bratyesz jön, bika kábel, elindul oszt menek venni újat. Még autó aksit nem töltöttem, viszont a motorét szezonon kívül minden hónapban 1 hétig töltöm alacsony proc.vezérelt direkt erre való töltővel. Basszus drágább bele mint a bimmerbe az kicsi akku, meg ugye hónapokig nincs is használva ezért is kell mozgásban tartani.


persze, mert a motor, már hobby-nak számít, ezért drága. egy normális elektromos bringa is van 700ezer és felette. vagy mikor egy váz 1,5 milla magában, 400ezer egy teló, stb. ami hobby az drága. mert akinek van pénze az egyéb költeni valón felül, azoktól jól beszedik.

YELLOW Elküldve: 2015-11-27 20:45 Akkumulátor

Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!!
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.