Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-11-04 12:26 Segítség!!!

lantika írta:
GNoRbY88 írta: Helló. Még új vagyok itt. Szerettem volna nyitni egy témát hifis topikban, mert kérdésem nem nagyon vonatkozik egyik témához sem, de nem bírtam, mert azt írja, hogy még nincs jogosultságom hozzá, nem vagyok elég aktív, vagy valami hasonló. Szabályzatot végigolvasva nem találtam benne olyat, hogy mi számít aktivitásnak, vagy hány hozzászólás után lehet témát nyitni, csak azt írja benne, hogy minden regisztrált felhasználó tud létrehozni témát. Szóval ez így nem pontosan igaz. Ki kéne egészíteni leírást. Egyébként ez az első hozzászólásom, szóval üdv. mindenki


En ezt inkäbb a tärsalgo topikba irtam volna. Egyebkent gondolj bele. Hetente jelennek meg uj emberek itt,akik feltesznek egy kerdest,aztän soha többet nem jelentkeznek be az oldalra. Mi lenne itt,ha mindenki csak ugy nyithatna uj topicot???


így is van káosz. nem akarom megmondani, hogy mennyi téma van, mert sokan leesnének a székről. nem számoltam össze, csak tudom, de akinek van kedvemeg is számolhatja.
bármiylen kérdésed is van, biztos van olyna hifis téma, vagy hangrendszerrel kapcsolatos, ami be tudod írni.
gondolj bele, ha minden kis mütyürnek új téma lenne nyitva, arról nem beszélve, hogy lenne karter, meg kartel topic is és hasonló helyesíráson elbukó topic nevek, mert ilyen is van szép számmal. meg persze kasztni és motorváltozatoknak is megfelelően. káosz.

YELLOW Elküldve: 2015-11-03 20:54 Autóvásárlás

Ritlop írta: Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt típus E46 320i sedan, szeretném a már 2.2 literes verziót ebből. A kérdésem-kérésem az lenne, hogy akinek van tippje, tanácsa, avval kapcsolatban, hogy mire figyeljek vásárláskor, vagy mire számítsak az autóval kapcsolatban. Első BMW lesz. Leginkább tapasztalatokra lennék kíváncsi, előre is köszönöm.


minden le lesz írva, általánosan is, és konkrétan erre a mocira is. csak olvasgatni kell

YELLOW Elküldve: 2015-11-02 22:14 Fékjavítás

Tom22 írta:
YELLOW írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


emeld meg, próbáld pörgetni, a diffi és féltengely miatt nehéz lesz, de érezni ha a fék fog be. én azt mondom lehet csapágy lesz. azt érzed a forgásból, hogy a fék fog-e be, vagy a csapágy rossz.


a "ferodol" szag miatt csak a fékre gondolok, a csapágyat nem éreztem rossznak, levettem a féknyerget és úgy is tekergettem(úgy éreztem hogy a kézifékpofák szorulnak így teljesen visszaállítottam) de ugyan úgy melegszik. a DSC nem tud ilyen hibát produkálni hogy indokolatlanul fékerőt add jobb hátulra?
Még 1x szét szedem , de nincs semmi ötletem...


ha nagyon eltérne az első és hátsó tengely közti kerékátmérő (teljes gumival értve), akkor dolgozhatna a DSC, de annak lenne jele a műszerfalon.

YELLOW Elküldve: 2015-11-02 21:33 Fékjavítás

Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


emeld meg, próbáld pörgetni, a diffi és féltengely miatt nehéz lesz, de érezni ha a fék fog be. én azt mondom lehet csapágy lesz. azt érzed a forgásból, hogy a fék fog-e be, vagy a csapágy rossz.

YELLOW Elküldve: 2015-11-02 20:27 Műszerfal kijelzés

Pocses írta: Pedig anno mikor a bal hátsó keréknél kellett ABS jeladót cserélnem, akkor ez a 2ő pilács világított a műszerfalamon.


szerintem is van köze hozzá.

YELLOW Elküldve: 2015-11-02 05:16 kiegyenlítő tartály

Pintyi86 írta: Sziasztok !

Az lenne a kérdésem ,hogy minap cseréltem hűtött újat és alul a kiegyelőtő tartály-bol gyöngyözik a víz a szerelőm szerint az o gyűrűkkel lenne a gond mivel öregek.

ez nem is lenne nagy gond csak milyen méret kell oda alá 2 db mert nincs gyári oem száma.
külföldi oldalak szerint : 1: 22x3.5 mm 2: 38x4.0 mm Ogyürü kell bele!
Ezek valódi méretek mert nem tudom a pontos mérteket 2 db o gyűrű véget nem szeretnék venni új kiegyelőtő tartályt.

Ezekről a o gyűrűkről beszélek:

Üdv: Jancsi


legközelebb nem lesz másolva, csak szimplán törölve. hisz a téma megnyitásakor elfogadod ezt. használd a keresőt!!!

YELLOW Elküldve: 2015-10-31 20:24 Részecskeszûrõ_

BarG írta:
Nekem meg most van 42000 km a gépemben és azon agyalok, hogy ki kellene venni a dpf-et. Persze mindenki akkor veszi ki, amikor már elromlott és szembesül azzal, hogy 6-800e Ft-ot kellene elkölteni, hogy pótolja. Ha meg most kiveszem, akkor meg van egy jó dpf-em, amit amikor eladom, vissza tudok szereltetni és az új gazda se fog átkozni.

Amúgy jó dolog ez a dpf, csak a gyár nem olyanra csinálja, hogy kibírja az autó élettartamát. Mert akkor senki se szedné ki. De sajnos 1-200e km környékén beadja a kulcsot, a enyémben a komputer 260e km-ről számolja visszafelé az élettartamát. Hogy honnan tudom? Vettem diagot, amivel nézem, hogy hogyan működik. És abból azt látom, hogy jó állapotban abszolut nem fogja a motort, szinte nincs is ellenállása. Szóval azok, akik kiszedték és azt mondják, hogy mennyivel jobban megy az autó, azok lódítanak - vagy már nagyon odavolt a régi.

Van barátom, aki foglalkozik dpf-telenítéssel. És a dpf-telenített autók nem füstölnek durván - kivéve, ha a dpf is azért döglött meg, mert extrán füstöl az autó valamilyen mechanikus hiba miatt. Kérdeztem, hogy hogy mennek át az autók a műszakin? SIMÁN! Ha amúgy jó az autó, a mérés nem mutatja ki a dpf hiányát. Ami már kritikusabb, hogy a dpf sok esetben egybe van építve a katalizátorral, ha az is kivan szedve, akkor viszont büdös lesz a kipufogó és az már lebuktatja a módosítást. Ezért a közös házból csak a dpf-et vágják ki, a katalizátor bennmarad. Ayoutube-on is rengeteg video van fenn, dpf-telenített autókról, meg lehet nézni, mennyire füstölnek.

Nemrég munkahelyen is szóba került a vw botrány, meg a dpf. Kolléga mondta, hogy nyáron, meg fűtési szezonon kívül nyugodtan kiteregetik az udvaron a mosott ruhát szárítani, semmi baja nem lesz. Amikortól viszont bejön a fűtési szezon, ha egy délelőtt kinn van a ruha, akkor az fekete lesz - a sok spórolós fatüzeléstől. Szerinte a fával tüzelőkre kellene részecskeszűrőt szerelni!


pedig szép dolog a kandalló, de nagyon durva ami van. páromnál a panelban sem lehet ablakot nyitni, oylan füst van. azt mondja azóta, mióta a szomszéd tömbben egyedi fűtés van. most ez fa vagy szén lenne? mert kb olyan szagok vannak, de nem láttam, hogy fát hordanának, vagy szenet
kb ugynaazt mondtad, mint én jó sokat mész a géppel nekem most lett ennyi a km 8,5 év alatt

YELLOW Elküldve: 2015-10-31 13:09 Nem indul el

Bitu79 írta:
Sok minden tudja ezt okozni.
Ha régen volt benyaszűrő cserélve,én kicserélném.
60 000 km-enként szoktam cserélni.
Légtömegmérőt pucoljatok,és a csöveket is nézzétek át.
Ezek nem nagy dolgok.
Ezekkel kezdeném én.


azért ne beszélj szokásról, mikor alig mész az autóval, nem is mentél még le 60ezret vele

YELLOW Elküldve: 2015-10-31 12:44 Heeelp...!

Bitu79 írta: Bc-s karral kapcsolatban.

Ma azt is be szerelem.
Azt kábelezni ugye nem kell?
Csak simán a sima helyett be kell tenni ugyi?
Nincs multi kormányom.
Felokosítani a kocsit,ahhoz mindenképp programozni kell?
Nincs más út?

Kilinccsel kapcsolatban.

Az állító csavarokat(pici dugó alatt van a csavar ugye) merre felé kell tekerni?
Kur*a nehezen lehet ezeket tekerni imbusszal.

Köszi.


csak be kell tenni a BC-s kart és aktiválni kell. tehát megfelelő program kell az aktiváláshoz. DIS, NCS Expert pl.

YELLOW Elküldve: 2015-10-31 10:33 Részecskeszûrõ_

jokerface írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Tuti nem szednem ki. "Európa számos városában, már környezetvédelmi zónákat jelöltek ki vagy hamarosan fognak. Magyarországon is tervezik Európa több városával együtt, környezetvédelmi zónák létrehozását."


ezzel is kényszerítik az embereket, hogy ezeket vegyék. az addig oké, hogy fekete és piros matricásakat kitiltanak, de csak részecskeszűrősöket beengedni az eléggé nem kóser.
Mazda5-nél konkrétan láttam mérést, minimálisan volt rosszabb, mint DPF-el. mondhatnám, hogy humbuk az egész. félre értés ne essék, nem rábeszélni akarom, hogy vegye ki.


A legapróbb,szemmel láthatatlan,legkárosabb részecskéket a környezetre,élö szerveztre nem fogja meg. De lényeg az,hogy amit nem látunk,az nem is létezik. Ez van. Attól még én sem vetetném ki.


de most gondolj bele.
különleges olaj kell bele. a legtöbb DPF-es autóban hígul az olaj, mert gázolaj kerül bele. szerintem annyira nem jó az. az a abj, hogy jóval több kerül bele, mint kellene, de ugye valahogy regenerálni kell a szűrőt. egy plusz hibaforrás. a normális olajok drágák, a szűrő drága, és úgyis cserélni kell majd. plusz üzemanyga fogyasztás, stb. ez nem a környezet védelmét szolgálja. tisztasor, mint számos oylan dolog, amik feleslegesen vannak az autóba, hasonló címszavakkal telepítve. persze amíg jó én sem venném ki. viszont ha cserélni kell, nem költenék rá. pedig ahhoz képest elég környezet tudatos vagyok. csak ezzel valójában semmire nem mennek. az emberiség nagy része elszegényedés útján van. régi autókkal járnak, amikben nincs, vagy ha később ezeket veszik meg, nem elsz pénz, cseréltetni. szóval semmire nem leszünk előre. viszoint elég jó út egy apokliptikus világ felé, ahol a gazdagok külön élnek, elszeparálva. lassan a filmek valóságok lesznek.

YELLOW Elküldve: 2015-10-30 22:12 Részecskeszûrõ_

lantika írta:
Tuti nem szednem ki. "Európa számos városában, már környezetvédelmi zónákat jelöltek ki vagy hamarosan fognak. Magyarországon is tervezik Európa több városával együtt, környezetvédelmi zónák létrehozását."


ezzel is kényszerítik az embereket, hogy ezeket vegyék. az addig oké, hogy fekete és piros matricásakat kitiltanak, de csak részecskeszűrősöket beengedni az eléggé nem kóser.
Mazda5-nél konkrétan láttam mérést, minimálisan volt rosszabb, mint DPF-el. mondhatnám, hogy humbuk az egész. félre értés ne essék, nem rábeszélni akarom, hogy vegye ki.

YELLOW Elküldve: 2015-10-30 21:13 Heeelp...!

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ismét egy kis segítségkérés.
A jobb hátsó ajtómnál a kilics nem megy vissza rendesen,olyan mintha kissé akadna.
Mármint visszamegy a helyére,de nem olyan gyorsan,mint a többi ajtónál.
Szerintem kicsit akad.
Olyan,mintha az illesztésnél akadna.
Fújtam oda wd 40-et,akkor megjavult egy pár napig.
De pár nap múlva ugyanaz a tünet,hogy lassabban ereszkedik vissza a helyére a kilincs.
Nekem a felfele nyílós kilincsem van ugye.
Hátha befolyásol valamit.
Hol tud akadni a kilics?
Szerintem a rugónak nem lehet baja.
Odáig nem fujtam be a wd 40-el,de egy ideig jó lett,mikor befujtam v.mi kenőanyaggal a kilincset úgy,hogy kihúztam,aztán ami kiemelkedik a karosszéria belsejéből,kapott egy kis kenést.
Szedjem ki a kilincset,és pucoljam úgy meg azt a részét?
Mármint amibe a csavar tekeredik bele ugye.Arról beszélek.
Azt is fujkáltam meg,ahogy elértem a wd 40 hosszú csövével.
Ha le akarom szedni a kilincset,akkor a csavar nem fog betaknyolni a párazáró mögé?
Nem akarok kárpitot is bontani.
A kilincs fogantyú melletti rész csavarja tuti nem esik bele.
De ami a kilincset tartja,azzal mi a helyzet?
Azt ki lehet úgy tekerni,hogy ne essen be a párazáró mögé?

Ez a fajta kilincsem van:

51217002272



figyi a WD-40-et el kell felejteni, ha kenéstechnika a kérdés. kb. olyan mint a csavarlazító. túl van hájpolva.
ajtó oldal belenéz, ahol a zár rész van. lesz ott pici fekete vakdugó. elvileg 2 is. bár már nem emlékszem. ami a kilincs magasságában van, azon próbálj tekerni, azzal lehet állítani ezen. talán imbusz kell hozzá, olyan 4-es méret, de nem mondom biztosra. régen csináltam már, igaz nem emiatt, de ezt változtatta, ha tekertem.


te arra gondolsz,ami a pici dugó alatt van csavar.

Erre:

https://www.youtube.com/watch?v=1hT9E-BQOJk

De nekem az a bajom,hogy nehezebben húzza vissza a rugó a kilincset.
Olyan darabosan vagy hogy mondjam.
De jó helyen nyitja a kilics az ajtót.
Azzal a kilincs "erejét" is tudod állítani?
Kicsit akad valahol a kilincs.
Azt is lehet megoldja ez?
Hmm.
Kilincs leszedésében helpeljetek kicsit.
Ami a kilincset tartja csavar,ami bent tartja a helyén a kilincset,hogy ne tudd kihúzni ugye,azt a csavart h. lehet úgy kiszedni,hogy ne essen be az ajtó belsejébe?
Ebben is segíts ha tudsz légyszi.
Vagy ha ezt akarom,akkor kárpitbontás mindenképp?
Köszi.

https://www.youtube.com/watch?v=z89xwgqFUis

Itt mutatják,hogy kell kikapni a kilincset.
De nem világos,hogy a csavar miként fogja a kilincset belül,és hogy leszedik e a kárpitot előtte.


erre gondoltam. hát már nem is emlékszem miért kezdtem tekergetni, de nekem úgy rémlik, hogy a kilincs vissza mozgása is változott.


"erre gondoltam. hát már nem is emlékszem miért kezdtem tekergetni, de nekem úgy rémlik, hogy a kilincs vissza mozgása is változott."---> ez jó lenne.

De ha a kilincset akarom kiszedni,akkor bontanom kell a kárpitot a hülye csavar miatt?


szerintem nem kell bontani. mintha láttam volna anno videót, ahol simán kiszedi. de lehet rosszul emlékezem. hátha valaki tudja. most nem nagyon van időm keresgetni.

YELLOW Elküldve: 2015-10-30 21:07 Részecskeszûrõ_

F10 írta: Műszakin nem lesz gondja?
Am érdekes számomra ez a fórum-válasz funkció főleg telóról.

YELLOW írta:
F10 írta:
YELLOW írta:
F10 írta:
F10nél lehet manuálisan elinditani részecskeszűrő tisztítást?


nem tudom BMW-nél ez hogy van. de off márkáknál állítólag tudja a rendszer hogyan közlekedtek vele, fordulatokból, fogyasztásból, sebességből. így ha autópályára mész, azt pár km után érzékeli a rendszer és elindítja a tisztítást, ami kb 10-20km-en ekresztül tart. tehát manuális indítás úgymond ez lehet. talán ha országúton, egyel kisebb fokozatban mész, akkor is elkezdheti a fordulat miatt.


F10 ből kilehet dobni a dpfet?
Youtubon vannak fennt kiszedett dpfel.


na ezt jól meg varriáltad alig győztem kibogozni
szerintem ki lehet venni, viszont szintén off márkák esetében tudok nyilatkozni, az ECU-ban módosítani kell a progit ennek megfelelően. nem tudom ki vállal ilyet BMW-nél.




nem szokás felülre írni. anno én is úgy írtam mindig, mert sok helyen úgy van, mondjuk ott másképp van a szerkezet kialakítva.
mindig az utolsó [/quote] keresd meg és az után írj. sokan képesek sok ENTER-t beleütni, és akkor nagyon lentre kerül az idézet vége parancs lezáró, nem látszik pl. de nekem pl mobilon rögtön odaugrik. Opera. más böngészőben enm tudom, meg sokat nem írok mobilról.

szerk.: műszakin elvileg nem lesz gondja ha olyan helyre viszed, mert én amit eddig hallottam, és tudok, zöldkártya mérésen nem teljesít rosszul az autó. ha nem nézik konkrétan, hogy ott van-e akkor nincs gond. max ki kell herélni. de most szintén OFF márkákról tudok nyilatkozni.

YELLOW Elküldve: 2015-10-30 21:04 Heeelp...!

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ismét egy kis segítségkérés.
A jobb hátsó ajtómnál a kilics nem megy vissza rendesen,olyan mintha kissé akadna.
Mármint visszamegy a helyére,de nem olyan gyorsan,mint a többi ajtónál.
Szerintem kicsit akad.
Olyan,mintha az illesztésnél akadna.
Fújtam oda wd 40-et,akkor megjavult egy pár napig.
De pár nap múlva ugyanaz a tünet,hogy lassabban ereszkedik vissza a helyére a kilincs.
Nekem a felfele nyílós kilincsem van ugye.
Hátha befolyásol valamit.
Hol tud akadni a kilics?
Szerintem a rugónak nem lehet baja.
Odáig nem fujtam be a wd 40-el,de egy ideig jó lett,mikor befujtam v.mi kenőanyaggal a kilincset úgy,hogy kihúztam,aztán ami kiemelkedik a karosszéria belsejéből,kapott egy kis kenést.
Szedjem ki a kilincset,és pucoljam úgy meg azt a részét?
Mármint amibe a csavar tekeredik bele ugye.Arról beszélek.
Azt is fujkáltam meg,ahogy elértem a wd 40 hosszú csövével.
Ha le akarom szedni a kilincset,akkor a csavar nem fog betaknyolni a párazáró mögé?
Nem akarok kárpitot is bontani.
A kilincs fogantyú melletti rész csavarja tuti nem esik bele.
De ami a kilincset tartja,azzal mi a helyzet?
Azt ki lehet úgy tekerni,hogy ne essen be a párazáró mögé?

Ez a fajta kilincsem van:

51217002272



figyi a WD-40-et el kell felejteni, ha kenéstechnika a kérdés. kb. olyan mint a csavarlazító. túl van hájpolva.
ajtó oldal belenéz, ahol a zár rész van. lesz ott pici fekete vakdugó. elvileg 2 is. bár már nem emlékszem. ami a kilincs magasságában van, azon próbálj tekerni, azzal lehet állítani ezen. talán imbusz kell hozzá, olyan 4-es méret, de nem mondom biztosra. régen csináltam már, igaz nem emiatt, de ezt változtatta, ha tekertem.


te arra gondolsz,ami a pici dugó alatt van csavar.

Erre:

https://www.youtube.com/watch?v=1hT9E-BQOJk

De nekem az a bajom,hogy nehezebben húzza vissza a rugó a kilincset.
Olyan darabosan vagy hogy mondjam.
De jó helyen nyitja a kilics az ajtót.
Azzal a kilincs "erejét" is tudod állítani?
Kicsit akad valahol a kilincs.
Azt is lehet megoldja ez?
Hmm.
Kilincs leszedésében helpeljetek kicsit.
Ami a kilincset tartja csavar,ami bent tartja a helyén a kilincset,hogy ne tudd kihúzni ugye,azt a csavart h. lehet úgy kiszedni,hogy ne essen be az ajtó belsejébe?
Ebben is segíts ha tudsz légyszi.
Vagy ha ezt akarom,akkor kárpitbontás mindenképp?
Köszi.

https://www.youtube.com/watch?v=z89xwgqFUis

Itt mutatják,hogy kell kikapni a kilincset.
De nem világos,hogy a csavar miként fogja a kilincset belül,és hogy leszedik e a kárpitot előtte.


erre gondoltam. hát már nem is emlékszem miért kezdtem tekergetni, de nekem úgy rémlik, hogy a kilincs vissza mozgása is változott.

YELLOW Elküldve: 2015-10-30 20:47 Részecskeszûrõ_

F10 írta:
YELLOW írta:
F10 írta:
F10nél lehet manuálisan elinditani részecskeszűrő tisztítást?


nem tudom BMW-nél ez hogy van. de off márkáknál állítólag tudja a rendszer hogyan közlekedtek vele, fordulatokból, fogyasztásból, sebességből. így ha autópályára mész, azt pár km után érzékeli a rendszer és elindítja a tisztítást, ami kb 10-20km-en ekresztül tart. tehát manuális indítás úgymond ez lehet. talán ha országúton, egyel kisebb fokozatban mész, akkor is elkezdheti a fordulat miatt.


F10 ből kilehet dobni a dpfet?
Youtubon vannak fennt kiszedett dpfel.


na ezt jól meg varriáltad alig győztem kibogozni
szerintem ki lehet venni, viszont szintén off márkák esetében tudok nyilatkozni, az ECU-ban módosítani kell a progit ennek megfelelően. nem tudom ki vállal ilyet BMW-nél.