Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 18:14 Heeelp...!

hil írta:
Valaki megírhatná már hogyan kell, a képfeltöltésig eljutottam, de ott megjelenik rengeteg link, mit kell berakni és hogyan??? Most sikerült végre, bár használhatatlanul kicsi a kép!!!

bye:hil


már megírtam párszor. képfeltöltésnél a legalsó link a jó. a direkt link a képhez, vagy hogy írja.

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 18:07 Kulso tukorfutes

Jumper írta: Üdvözlet urak!

Kérdés a következő!
Új szerzemények 1 pár külső visszapillantó ami elektromos,fűthető és elektromosan behajtható!na most eddig is fűthető volt fent de az új funkció az elektromosan behajtás uj es kettő csatlakozó van a tükör mögött!meg nem bontottam le a régit szoval nem tudom mi van mögötte!kerdes hogy van kialakítva csatlakozó neki?ha nincs akkor hogyan es hova kell kötni?előre is koszi


külön modul kell hozzá, úgy tudom.

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 16:12 Heeelp...!

Bitu79 írta: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=53736#p32

Yellow.

Te ezek szerint vágod ezt.

Légyszi írd már meg,hogy lehet kioperálni a szellőzőrostélyból az állító pöcköt.

Le akarnám fújni,mert kopik le róla a festék.

Köszcsi


azt nem tudom, mert sosem szedtem még le
szivcsi, de nincs mit

YELLOW Elküldve: 2015-10-23 12:18 Akkumulátor

BmwMisi írta: Sziasztok!

Az osz bekoszontevel es a homerseklet csokkenessel egyenes aranyban gyengen indul a bestia (egy 5 eves N55-os motorral szerelt 335i, es tudtommal nem volt benne meg akksi csere), hat gondoltam veszek bele ujat.
Szerintetek realis, es valoban ennyibe kerul (105.000 a szerviz ajanlata + beepitesi dij) egy gyari akksi?
Nagyjabol tisztaban vagyok az arakkal, de ez meg igy is meglepeteskent ert.

Illetve van barmilyen mod amivel megbizonyosodhatok arrol, hogy valoban az utolsokat rugja az akksi?

Feszko ertekek (egesz hetvege garazsban, allando 13 celsius fok):
- inditas elott: ~12,1V
- inditas kozben: ~10,5V
- inditas utan: ~14,9V

Koszi mindenkinek a segitseget,
szep napot!

Misi


az ár sok. szerintem jobban jársz ha veszel egy megfelelő akksit és valaki belerakja, aki mondjuk tudja resetelni a dolgot. szerintem úgy 30ezerből meg van.
ezzel az értékkel elég gyenge az akksi.
12,1 kevés, indításnál a 10,5 is kevés, 11 alá nem szabadna mennie. a generátorod viszont jó az látszik.

szerk.: legyen 40ezer, mert igen csak 80Ah körüli akksi kell neked.
esetleg érdemes lenne rátölteni. nem sok rövidtávot mész vele?

YELLOW Elküldve: 2015-10-23 12:06 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Az mitől van ,hogy már màsodszor nem működik a beltér vilaágításom?
Bekapcsoló gombbal sem.Centrálzár nyitása után világított.Ajtó becsuk,cigi ,addig melegítés... Ezután már nem kapcsolt fel ha megnyitottam az ajtót sem.
Az olvasólámpák és s csomagtér világítások mennek.
Csinálta már ezt de helyrejött.


van a lámpamodulban, ahol neked van ott egy piros LED. a forgató kapcsoló mellett egy kis fehérnek is kell lenni. jajj nem. az csak a műszerfal fényerősségét figyeli.
van automata világításkapcsolód. az esőérzékelő mellett van egy kerek szenzor, ami a kinti fényt figyeli. ha kint nagy fény van, akkor nem kapcsol fel a belső világítás. nekem is csinálta már. bár most már nem tudom, lehet a belső szenzor figyeli.


Tegnap olvastam az egyik HSZ-edet,amiben leteremtetted a märkatärsat,mert szerinted hülyeseget irt. Lehet most nekem is ezt kellene?
Az automata vilägitäs a tompitottat,es a hätso helyzetjelzöt kapcsolja fel,a belsö vilägitäshoz semmi köze. A belsö vilägitäshoz az LSZ-nek semmi köze,a GM5 vezerli.


most mondanám, hogy te b..om. ha nem tudod értelmezni mit írtam amoda, akkor nem kellene beszólni.
nem őt teremtettem le, hanem azt, aki neki beszólt. OLVASS figyelmesen!!! valószínű elgeri értette (kérlek tedd meg még egyszer, hogy megnézed ki kinek, hogy válaszolt és mit írt.)
illetve én nem állítottam biztosra semmit. egyébként tudom a GM vezérli, mivel az vezérli az automata ablaktörlőt is, és az ugyanabban az egységben, ami az automata világításnak küldi a jelet. és szerinted két egység nem kommunikálhat egymással? az LSZ nem kérhet be jelet a GM-től?



Kommunikäl egymässal,de az LSZ-nek nincs köze a belsö vilägitäshoz. Ez ügyben nincsenek beszelöviszonyban egymässal.


nem. megint nem értetted.
én úgy értettem, hogy az LSZ-en lévő fényszenzor jeléből kapcsolná a GM a belső világítást.
mert ez ugyanaz "lehetne akár", hogy az LSZ kapcsolja a lámpát (külső lámpa) de az automata kapcsolásnak a szenzorja a tükör talpában van, ami mellett az esőszenzor van, és ez ugye a GM-hez megy.
mindez azért kavart meg, mert hiába volt kint fény, mégis kapcsolt a belső világítás, viszotn az LSZ szenzora eléggé árnyékban volt.
ezek alapján akkor valójában nem értem, hogy működik automatán a belső tér világítás kapcsolás.

az tény, hogy ha szörkület van már, akkor ha megállok az autóval és leveszem a gyújtást, akkor felkapcsol a fény bent. világosban nem. viszont ajtónyitásra kilinccsel eddig csak párszor nem kapcsolt fel világosban.

YELLOW Elküldve: 2015-10-23 10:34 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Az mitől van ,hogy már màsodszor nem működik a beltér vilaágításom?
Bekapcsoló gombbal sem.Centrálzár nyitása után világított.Ajtó becsuk,cigi ,addig melegítés... Ezután már nem kapcsolt fel ha megnyitottam az ajtót sem.
Az olvasólámpák és s csomagtér világítások mennek.
Csinálta már ezt de helyrejött.


van a lámpamodulban, ahol neked van ott egy piros LED. a forgató kapcsoló mellett egy kis fehérnek is kell lenni. jajj nem. az csak a műszerfal fényerősségét figyeli.
van automata világításkapcsolód. az esőérzékelő mellett van egy kerek szenzor, ami a kinti fényt figyeli. ha kint nagy fény van, akkor nem kapcsol fel a belső világítás. nekem is csinálta már. bár most már nem tudom, lehet a belső szenzor figyeli.


Tegnap olvastam az egyik HSZ-edet,amiben leteremtetted a märkatärsat,mert szerinted hülyeseget irt. Lehet most nekem is ezt kellene?
Az automata vilägitäs a tompitottat,es a hätso helyzetjelzöt kapcsolja fel,a belsö vilägitäshoz semmi köze. A belsö vilägitäshoz az LSZ-nek semmi köze,a GM5 vezerli.


most mondanám, hogy te b..om. ha nem tudod értelmezni mit írtam amoda, akkor nem kellene beszólni.
nem őt teremtettem le, hanem azt, aki neki beszólt. OLVASS figyelmesen!!! valószínű elgeri értette (kérlek tedd meg még egyszer, hogy megnézed ki kinek, hogy válaszolt és mit írt.)
illetve én nem állítottam biztosra semmit. egyébként tudom a GM vezérli, mivel az vezérli az automata ablaktörlőt is, és az ugyanabban az egységben, ami az automata világításnak küldi a jelet. és szerinted két egység nem kommunikálhat egymással? az LSZ nem kérhet be jelet a GM-től?

YELLOW Elküldve: 2015-10-23 09:48 világításmodul programozása

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Az mitől van ,hogy már màsodszor nem működik a beltér vilaágításom?
Bekapcsoló gombbal sem.Centrálzár nyitása után világított.Ajtó becsuk,cigi ,addig melegítés... Ezután már nem kapcsolt fel ha megnyitottam az ajtót sem.
Az olvasólámpák és s csomagtér világítások mennek.
Csinálta már ezt de helyrejött.


van a lámpamodulban, ahol neked van ott egy piros LED. a forgató kapcsoló mellett egy kis fehérnek is kell lenni. jajj nem. az csak a műszerfal fényerősségét figyeli.
van automata világításkapcsolód. az esőérzékelő mellett van egy kerek szenzor, ami a kinti fényt figyeli. ha kint nagy fény van, akkor nem kapcsol fel a belső világítás. nekem is csinálta már. bár most már nem tudom, lehet a belső szenzor figyeli.

YELLOW Elküldve: 2015-10-22 21:17 Akkumulátor

jokerface írta: Start - Stop rendszer
A legnagyobb baromság ami létezik.


hát ezzel csak egyet tudok érteni.
de hát valamiből élni kell. hamarabb tönkre menő akksi, önindító, és még ki tudja mi.

YELLOW Elküldve: 2015-10-21 21:36 Akkumulátor

nickname írta:
elgeri írta:
roofus írta: Sziasztok.

Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!

BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2

ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!

1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16

2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21

ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..

gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.

Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.

Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !



Hello

Az agm akkumulátorok főleg start-stop -os autókhoz szokták rakni. Nem lehet őket után tölteni, úgymond, gondozás mentesek. Elvileg jobban bírják a sok indítózást, és úgy általában az a tapasztalat, hogy további is maradnak életben. Viszont sokkal drágábbak is

Szerintem ugyanolyat vegyél mint amilyen most van, ha a mostani nem agm-es, akkor most se kell olyan. Azt hiszem az E91 még nem start-stop -os.

A komputert nem tudom, de én is félek majd tőle, ha odakerülök. Sőt, én rögtön a szerelőmnél fogom kicseréltetni, biztos ami biztos. Elvileg illene MINDIG újraállítani a komputert, hogy képben legyen, főleg ha változott az aksi paramétere, mert akkor máshogy kellene töltenie is.


Nem értem miért kell az emberek fejét hülyeségekkel tömni.


de megint, ahelyett, hogy beszólnál, inkább kijavítanád a tévedést. így kár hozzászólni. továbbra is azt vallom, hogy így nincs előbbre senki.
ha most elgeri, mondjuk félig meddig nem ír hülyeséget, akkor válaszoltál volna konkrétan a kérdésre? nem hiszem. nem szokott jellemző lenni.


a gondozás mentes akksit is lehet tölteni, hisz az autóban a generátor is tölti. Viszont kinyitni nem szabad. azért gondozás mentes, mert nem kell utána savazni, vagy deszt. vizet önteni bele. ezek el vannak látva direkt szellőző járattal. bár gagyibb gondozásmentesnél, sokan azért vizet szoktak rá önteni.

szerintem simán leköthető az akksi, pár dolog törlődik, napi számláló fogyasztás iylenek.
viszont több helyen olvasom azt, hogy ha változik a teljesítménye, akkor azt meg kell adni, ehhez igazodika a rendszer, illetve ha új kerül bele, de ugyanoylan paraméterű, akkor csak reset kell, ebből tudja új akksi. ugyanis ahogy öregszik az akkumulátor, másképpen kell töltődnie, stb. legalábbos ezzel próbálják az élettartamát növelni az akksinak. azért a jó kis E46-ok simán elmentek 7-9 évet egy akskival. pedig az nem tudta ezt.

YELLOW Elküldve: 2015-10-21 21:20 Fûtés - Klíma

Krapulax6 írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Szerintetek mi lehet annak az oka, hogy ha sima fűtést kapcsolok be, nagyon áporodott, kicsit kipufogó szagú levegő jön be? Ha a klímát kapcsolom, akkor megszűnik...

Érdemes lehet egy sima fűtőrendszer tisztítást csinálni? Korábban csak a klímarendszert tisztítottam spray-vel...


Ez engem is érdekelne....


valószínű a rezonátorcső lesz a ludas... tipikus hiba.

YELLOW Elküldve: 2015-10-21 21:18 M-frontspoiler - Szárny?

Rafchee írta: Sziasztok. Érdeklődnék, hogy a fotón látható fekete rész az M-es lökhárítón valami matricázás vagy egy külön toldat?
http://i166.photobucket.com/al...black4.jpg


toldat

YELLOW Elküldve: 2015-10-21 21:13 elektromos ablakemelõ_

Magnum74 írta: Sziasztok!Pici segítség kellene, e 46 coupeba mi vezérli, hogy ajtó nyitáskor meghúzza az ablakot egy picit majd záráskor felhúzza.Nekem sajnos a jobb oldali nem működik.


GM, Grundmodul, komfortmodul. ki hogy nevezi.

YELLOW Elküldve: 2015-10-20 21:19 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Szereztem Keskin KT1-eseket. 8.5x17 ET35, 10x17 ET30. Most 215/45 és 235/40 es guma van rajtuk, de mindegyik kuka.
A mostani 235-ös gimi simán elfér hátul a 10es felnin, de mi van akkor, hogyha 245/40 kerül a helyére? Valakinek ilyen mérettel van tapasztalata? Kell e a 245-nél peremezni a hátsó sárvédőt? vagy van esély arra, hogy az is elfér?


kizárt dolog, hogy 245-tel elférjen hátul. peremezni is szerintem jól ki kell majd. a 235-tel felpróbáltad? nekem az is gyanús. persze gumija válogatja, de a nagy márkés gumikk szélesebbek. pl a Nankang keskenyebb kialakítású. tehát erre is figyelni kell.


Mentem egy kört vele. Egy toyo utcai verseny guma van most rajta és nem ért bele a gyári sárvédőbe.



és mennyi hely volt az ív és a gumi között? viszont a felni biztos kilógott az ív alól. ha nincs full keményített futóműved és vinni is akarsz valakit hátul, akkor necces lesz a közlekedés, főleg jó kis magyar útjainkon. na meg ha pakolni is akarsz a csomitartóba.
bár nekem még mindig hihetetlen hogy fér el. mondjuk a kissé feszített gumi miatt csalóka a dolog.
-----
/nekem 245/40 R17 ET40 van hátul. ha olyan autóm lenne, mint neked, akkor ez a cucc mehetne ET35-tel. mert ugye 5mm oldalanként a futóműben (nyomtáv) a különbség. tény nekem nem lóg ki a felni, és mondjuk úgy a gumi oldalfala egyenes a felni síkjával. ha ehehz hasonlítom az általad leírt szettet, akkor... pedig nekem a 245-ös gumi a keskenyebb fajtából való BFGoodrich, egy Dunlop 245 szélesebb lenne pl./



az a gondom, hogy annyira siettem, hogy nem néztem meg, mennyi a hely a gumi meg a perem között
mondjuk nekem nincs ültetve a kocsi úgyhogy gyári a magassága hátul lehet ez is segít a rúgóúttal
a felni kint volt az ív alól, de ügye a 235 picit kicsi arra a felnire ezért is gondolkoztam el a 245-ön
ha lett volna annyi eszem, hogy jól megnézem mekkora a hely, most nem is írtam volna ide


hát igen itt már csak az tud segíteni, akinek volt pont ilyen paraméterekkel fent szett. hátha lesz. bár emlékeim szerint 245-öt nem nagyon raktak. 255, 235, 225, 215 ment hátra hasonló széles felnikkel, de ugy az ET-knél is volt bőven szórás.

YELLOW Elküldve: 2015-10-20 20:17 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Szereztem Keskin KT1-eseket. 8.5x17 ET35, 10x17 ET30. Most 215/45 és 235/40 es guma van rajtuk, de mindegyik kuka.
A mostani 235-ös gimi simán elfér hátul a 10es felnin, de mi van akkor, hogyha 245/40 kerül a helyére? Valakinek ilyen mérettel van tapasztalata? Kell e a 245-nél peremezni a hátsó sárvédőt? vagy van esély arra, hogy az is elfér?


kizárt dolog, hogy 245-tel elférjen hátul. peremezni is szerintem jól ki kell majd. a 235-tel felpróbáltad? nekem az is gyanús. persze gumija válogatja, de a nagy márkés gumikk szélesebbek. pl a Nankang keskenyebb kialakítású. tehát erre is figyelni kell.


Mentem egy kört vele. Egy toyo utcai verseny guma van most rajta és nem ért bele a gyári sárvédőbe.



és mennyi hely volt az ív és a gumi között? viszont a felni biztos kilógott az ív alól. ha nincs full keményített futóműved és vinni is akarsz valakit hátul, akkor necces lesz a közlekedés, főleg jó kis magyar útjainkon. na meg ha pakolni is akarsz a csomitartóba.
bár nekem még mindig hihetetlen hogy fér el. mondjuk a kissé feszített gumi miatt csalóka a dolog.
-----
/nekem 245/40 R17 ET40 van hátul. ha olyan autóm lenne, mint neked, akkor ez a cucc mehetne ET35-tel. mert ugye 5mm oldalanként a futóműben (nyomtáv) a különbség. tény nekem nem lóg ki a felni, és mondjuk úgy a gumi oldalfala egyenes a felni síkjával. ha ehehz hasonlítom az általad leírt szettet, akkor... pedig nekem a 245-ös gumi a keskenyebb fajtából való BFGoodrich, egy Dunlop 245 szélesebb lenne pl./




YELLOW Elküldve: 2015-10-20 19:21 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Lizardman írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem és javaslatot is szeretnék kérni egy BMW E91 (320D Touring) típusú autóval kapcsolatban.

Amit tudni kell az autóról (a könnyebb válaszadás érdekében):
- 2006-os évjáratú
- 165.000km van benne
- Szervizkönyv sajnos nincs, viszont nagyon patent a gép, és szépen is megy (húz rendesen, szépen vált az automata, stb...).


Kérdések:
- Néha amikor balra tekerem a kormányt (csak balra tekerésnél!), halk ciripelést hallok (ehhez tudnám a legjobban hasonlítani), ez mitől lehet?
- A kocsiban egy szivargyújtó vég, viszont 3db szivargyújtó bemenet van, viszont egyik sem működik. Vagyis működik, de nem tudja még járó motornál sem felhevíteni a szivargyújtó végét több perc után sem. Lehet kéne vennem új végeket?


A tanács, amit pedig kérni szeretnék az az, hogy így, ennyi km után, 0 szerviz előélet tudatában mi az, amit MINDENKÉPP érdemes lenne lecserélni/megnézni a kocsiban? Minden érdekel, amitől növelhető az élete a kicsikének.

Köszönöm előre is!


egy patika, jól karban tartó autó esetén hova a jó istenbe tűnik el a szervízkönyv??? ezt mondja már meg valaki? számomra ez ellenkezőjét jelzi, hanyag tulajt, vagy lehet a kereskedés adja el a szervízkönyvet nem tudom. de én lehet nem vennék így autót. lehet amihez van, ahhoz is úgy vették valahonnan, de van. azért ez nem egy olyan dolog, hogy 8dikban kidobálja a gyerek az 5dikes füzeteket. (teszem azt hozzá, nekem az összes meg van suliból is )

a ciripelés a kormányszervő lesz. meg kell nézni a folyadékot a tarályában. szerintem alacsony lesz a szint. vagy már haldoklik a szervo. ciripelés lehet az is, hogy átenged és azt hallani mondjuk.

többit meg megírták.