Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-09-04 20:08 Társalgó

mi ez a csend? mindenkinél jó minden? se egy vizeskanna piktogram, se egy nyekkenés?

YELLOW Elküldve: 2015-09-03 15:04 Üzemanyag minõsítés és átverések!

b_imi írta: Nekem ez a dolog azért furcsa, mert prémium dízelt használok (OMV), és a váltás után (szintén OMV), csak annyit tapasztalok, hogy csendesebb a motor, valamint a füstölés csökkent. A MOL és Shell üzemanyagokról és kutakról inkább nem írok véleményt, bár volna mit. Elég legyen annyi, hogy inkább elmegyek a 45km-re lévő OMV-hez tankolni.


én nem tudom a dízel milyen. eleve egy nyomatékosabb dízel motornál, az is lehet, hogy nehezebb észrevenni a különbséget. nem tudom.
én ezt tapasztaltam benzinnel. hang ügyileg inkább azt vettem észre, hogy 2500-tól sportosabb lesz a hang, mondjuk ez lehet pont amiatt van, emrt jobban, könnyebben pörög fel a motor (kuplung nem csúszik, mielőtt valaki...) hideg motornál is jobb a kipuff. gáz szaga. mondjuk így ahogy belegondolok, talán egy picit tényleg csendesebb. nyilván gyári kipuff-fal jobban észre venném

YELLOW Elküldve: 2015-09-03 13:58 Üzemanyag minõsítés és átverések!

elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
si3rrabravo írta:
YELLOW írta: Korábban tankoltam egy teli tank OMV MaxxMotion 95-ös üzemanyagot. Évente legalább 1x szoktam minőségi, prémium üzemanyagot tankolni, igaz nem teli tankot. Mindezt azért is tettem, mert a Nyékládházi OMV kúton ez a prémium anyag annyiba került, mint Tiszaújvárosban a Shell-nél a hagyományos 95-ös. Illetve rossz helyre álltam be, mert az ár miatt azt hittem ez a sima. De sajnos csak nálunk volt túl drága.

(Teszem hozzá az utóbbi 1 évben kb. 1x cirka 10 litert tankoltam a Shell-nél, holott korábban 6 évig csak ott tankoltam. Az utóbbi 1-2 évben Polgáron az Agip kúton tankoltam, ahol szintén MOL-os anyag van. Mivel város ártyával hétvégén 15Ft kedvezmény van. Alapjában véve már nem olcsóbb, mint Tiszaújvárosban, ami kicsit genóság, mert korábban, még ehhez képest is legalább 8Ft-tal volt olcsóbb. Azért szoktam át az Agip-ra, mert mióta a Shell-nél ez a Nitro nevezetű anyag van, megnőtt a fogyasztás és lomhább lett az autó. éehet csak a helyi kútnál, mert máshol nem tankoltam azóta Shell-t. Sajnos a 100-as Power racing is megszűnt, pedig az tényleg jó volt. Érdekes mert az Agip kútnál a natúr 95-nél nem tapasztaltam ilyet, jó a teljesítmány, jó a fogyasztás.)

Visszatérve a MaxxMotion 95-höz. Rendesen meg vagyok döbbenve. Korábban tankoltam már sima 95-öst az OMV-nél, és azt is jobbnak éreztem. Na de ez... Eddig is, ahhoz képest mekkora motor lapul az orrában, meglepően dinamikus volt. Ezzel meg, meg van táltosodva. Komolyan mondom nem lehet megállni, hogy ne nyomd neki oda. Ha az ember képes kultúráltan autózni, biztos jóval kevesebbet fogyaszt. Ha az egész tankot a saját nyugodt tempómban, vezetési stílusomban tudtam volna levezetni, több hosszú távval, akkor simán elmentem volna 950km-t. Én ennyire saccolom, de a 900 biztos meg van. Még így is meglepően jó, hogy hogy közlekedtem vele, és főleg városban. Még van a tankban több mint a negyede (negyed és a fél között van), és ~550km-t mentem eddig. Közel pontos a BC, nulláztam tankolásnál. Most 7,2-t mutat, ami ma váltott át 7,1-ről, de mondom nagyon nem bírok magammal.

Azt kell mondjam, ez egy jó üzemanyag. Régen a 100-as Shell Power racing-nél éreztem hasonlót, igaz ott hiába jártam vele óvatosan, nem tudott jobb fogyasztást hozni. Ezzel tudna, ha bírnám tartani a lábam.


placebo


jó együttes.
biztos azért írtam ennyit róla. meg mire érted? az egészre? én tudom mit érzek, de még a párom is észre vette, pedig neki fingja nincs mit tankoltam, vagy hol. kár, hogy nincs ismerős, akinek van padja és ingyenbe lemérné. én komoly összeget fel mernék tenni., hogy 3-3 mérés alapján sima 95 Shell és a 95 OMV MaxxMotion között jelentős különbség lenne. és ezt tök komolyan mondom. érzem az autó viselkedését. általában a nagy melegeket, ahogy locsolják fel az utat és hatalmas a pára, meg szokta érezni, és most még az sincs. meg amint látod, más si tapasztalja. biztos mindenkinél placebo.



Jó dolog, ha valami örömet okoz az embernek, pláne ha többet fizet érte.
Lehet nem láttad, de készült erről egy film. Ott megmérték padon ezeket az üzemanyagokat különböző motorokkal. Sajnos csak a fejlett motoroknál jelentkezett teljesítmény plusz.
Akkor lassan meglesz a 30d is gyorsulásban


hát azért az N-s motorokat nem mondanám fejletlennek. már a 40d is meg van. most olyat keresek, akinek nívósabb sport autója van.

szerk.: amúgy tök mindegy , hogy mit mondasz, vagy mondtok. lehet eddig tankoltam csak nagyon szar 95-öst, mert ugye itt kelet Mo.-ban még az is szaride még a szartól is szarabbat hoznak, itt az ember is büdösebbet szarik, de igenis érezni a különbséget. ez nem placebo. és akkor eddig a szar üzemanyaggal tudtam mit tud az autó, akkor ezek alapján is saccolható mit tud ezzel. az most tök mindegy, hogy gyárilag is ezt tudná. oké legyen. akkor is jó!


Viccet félretéve, kb. 2-3 hete én is jobbnak érzem a kocsim.
Nem lehet hogy valami az időjárással függ össze? Mondanám, hogy lehűlt kissé az idő, de azért ez pont nem volt igaz ezen a hétvégén.


pont ezt írtam le, hogy általában dög melegben, meg még pára is volt a locsolások miatt az úton, és még így is jó volt. természetesen ha hűvösebb van, 15-20 fok, úgy érzem azt szereti igazán. nem. hangsúlyozom, hogy NEM! nem azért jónak, mert bebeszélem, hanem mert így van. már a sima OMV-is jobb volt, mint amit máshol tankoltam, holott ugyanaz a beszállító. most jön a placebo téma. aztán meg kitudja melyik kút mit csinál, esetleg a szomszéd tartályból hígít E85-tel, vagy bármi. érdekes anno tankoltam aShell 95 V-Power-ből. mondjuk az lenne a 95 MaxxMotion megfelelője. na az rosszabb volt mint a sima. pedig drágább volt, meg V-Power (jah lehet csak fejlettebb V motoroknál jó? ). akkor nem képzelődtem? nem volt placebo. minden ember más. valaki jobban ért a zenéhez jobb füle van. én meg ezeket a dolgokat jobban érzem. azt sem hiszik el, hogy nem lehet hallani, ha egy autó automata váltós. pedig eléggé jellegzetes. lehet valakinek nem, nekem igen. ugyanúgy mint hang alapján kb 90%-os találati aránnyal tudom, hogy épp milyen autó, mely konszern motorjával jön mögöttem, ha sétálok.
az az érdekes, hogy itt minden kis szarra, neszre, zörejre, torpanásra, szusszanásra papot kiált mindneki, amikkel nagyon nem is kéne foglalkozni. persze ha valaki érzi, hogy az adott üzemanyagtól más az autó, az hazudik, placebo, stb.
én attól tudom mi van, és mert mást állít bárki, nekem attól nem lesz rosszabb.


Én abszolút hiszek neked!

A saját jelenlegi példámat nem értem igazán, hogy nekem most mitől lett jobb, mert mindig a 95-ös MAX-ot töltöm. Talán utolsó előtti az más kútnál volt, de ebben sem vagyok biztos. Meg volt épp most egy szervizelésen, de épp nem csináltak semmi olyat nálam, ami ezt befolyásolhatná (váltó, difi olaj + izzó csere, plusz rá lett nézve géppel, de semmi nem lett benne állítva, módosítva).

Na mindegy, most én is örülök, csak attól félek, hogy ahogy jobb lett, úgy vissza is fog romlani

Áh, még eszembe jutott valami, csakis az én esetemre vonatkozóan:
Az állandó kis távú, városi, sokat lámpánál állós használat után, pont a szerelőhöz jövet-menet, mentem vele kétszer majdnem autópályás tempót, kicsit hosszabb szakaszon. Nálam lehet, hogy ez a kis megemelkedett (de most sem nyúzott) üzemi állapot tett jót. Ami érthető is lenne!


már pedig a diffi és váltóolaj is befolyásolhat. ugyanúgy mint a motorololaj is. ha sűrűbb, nagyobb a viszkozitása az többet fog vissza. a nagy eco motorokba már csak 20-as melegoldali olajat tesznek, igaz ezek főleg kis motorok 1500 cm3 alattiak. pont azért, hogy a fogyasztás is még kedvezőbb legyen.
én nem mentem hosszútávot, ugyanúgy használtam mint eddig. csak ezzel az anyaggal nehéz nem odalépni neki, mikor annyira szépen megy, hogy na. valószínű ha folyamatosan ezt tankolnék, akkor megszoknám. lehet észrevenném ennél is idővel, hogy van különbség OMV és OMV kút között is. mint ahogy a sima 95-nél is feltűnt, hogy a Shell-es rosszabb votl, mint a Agip-os (Mol) anyag. mind fogyasztásban, mind dinamikában.
én csak azt tudom mondnai, hogy az eddig tankolt natúrhoz képest igenis jó nagy különbség van. és talán 10-15Ft-tal drágább mint a sima. lehet rászokok erre.

YELLOW Elküldve: 2015-09-03 12:09 Futómû és hibái

leroyclub írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
leroyclub írta: Egyik napról a másikra a kocsi jobb hátuljából olyan hang jön, mintha egy szerzszámos láda csörögne. Kissebb bukkanóknál is eléggé hallani. Ma megemeltem azt az oldalt és a kerék teljesen lóg és olyan mintha folyna az olaj a lengéscsillapítóból mert frissnek néz ki. Ha lengéscsillapító akkor milyen márkát érdemes venni? Mi a gyári? Bárdinál úgy nézem Monroe-t írja originalnak.

A másik dolog hogy mennyire veszélyes így közlekedni? Hétvégén kéne mennem 300km-t.


Sztem a Sachs a lehet a legjobb választás....
Mondjuk nekem elől az van de hátul Kayaba van és eddig teljesen tökéletes...
Ha már cseréled ugye akkor párba érdemes és én a helyedbe a toronycsapágyat is kicserélném, ne keljen egy jó darabig szétszedni, de ez csak az én véleményem..


a Monroe nem hiszem, hogy gyárija lenne. a legtöbb estben Sachs volt, illetve olykor Kayaba. én simerek olyan alkatrészest, akihez ha bemész, mindenre azt mondja, hogy az a gyári, meg az ő autójába is pont olyan van. nem baj, hogy más típus, vagy márka, akkor si azt mondja
átlagos, nyugodt használatra jó a Monroe. és olcsóbb, mint a fent említett típusok.


Köszi. Vettem is egy pár SACHS Super Touringot. Hétfőn bele is rakják. Ami furcsa, hogy a mostaniból olaj folyik ki. Létezik hogy még olajos volt benne? Már csak gázosat látok.


állítólag a gázosban is van olaj. neked már azért folyt az olaj, mert a gáz kiment belőle. a tiéd ujabb mint az enyém, de nekem "gázos" hátul. hallani ha olyan bukaknón megyek át, hogy szisszen egy picit, ahogy a belső szelepen megy át a gáz.
csak azért írják, így, hogy gázos, mert vannak csak simán olajos gátlók.

YELLOW Elküldve: 2015-09-03 12:05 Üzemanyag minõsítés és átverések!

elgeri írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
si3rrabravo írta:
YELLOW írta: Korábban tankoltam egy teli tank OMV MaxxMotion 95-ös üzemanyagot. Évente legalább 1x szoktam minőségi, prémium üzemanyagot tankolni, igaz nem teli tankot. Mindezt azért is tettem, mert a Nyékládházi OMV kúton ez a prémium anyag annyiba került, mint Tiszaújvárosban a Shell-nél a hagyományos 95-ös. Illetve rossz helyre álltam be, mert az ár miatt azt hittem ez a sima. De sajnos csak nálunk volt túl drága.

(Teszem hozzá az utóbbi 1 évben kb. 1x cirka 10 litert tankoltam a Shell-nél, holott korábban 6 évig csak ott tankoltam. Az utóbbi 1-2 évben Polgáron az Agip kúton tankoltam, ahol szintén MOL-os anyag van. Mivel város ártyával hétvégén 15Ft kedvezmény van. Alapjában véve már nem olcsóbb, mint Tiszaújvárosban, ami kicsit genóság, mert korábban, még ehhez képest is legalább 8Ft-tal volt olcsóbb. Azért szoktam át az Agip-ra, mert mióta a Shell-nél ez a Nitro nevezetű anyag van, megnőtt a fogyasztás és lomhább lett az autó. éehet csak a helyi kútnál, mert máshol nem tankoltam azóta Shell-t. Sajnos a 100-as Power racing is megszűnt, pedig az tényleg jó volt. Érdekes mert az Agip kútnál a natúr 95-nél nem tapasztaltam ilyet, jó a teljesítmány, jó a fogyasztás.)

Visszatérve a MaxxMotion 95-höz. Rendesen meg vagyok döbbenve. Korábban tankoltam már sima 95-öst az OMV-nél, és azt is jobbnak éreztem. Na de ez... Eddig is, ahhoz képest mekkora motor lapul az orrában, meglepően dinamikus volt. Ezzel meg, meg van táltosodva. Komolyan mondom nem lehet megállni, hogy ne nyomd neki oda. Ha az ember képes kultúráltan autózni, biztos jóval kevesebbet fogyaszt. Ha az egész tankot a saját nyugodt tempómban, vezetési stílusomban tudtam volna levezetni, több hosszú távval, akkor simán elmentem volna 950km-t. Én ennyire saccolom, de a 900 biztos meg van. Még így is meglepően jó, hogy hogy közlekedtem vele, és főleg városban. Még van a tankban több mint a negyede (negyed és a fél között van), és ~550km-t mentem eddig. Közel pontos a BC, nulláztam tankolásnál. Most 7,2-t mutat, ami ma váltott át 7,1-ről, de mondom nagyon nem bírok magammal.

Azt kell mondjam, ez egy jó üzemanyag. Régen a 100-as Shell Power racing-nél éreztem hasonlót, igaz ott hiába jártam vele óvatosan, nem tudott jobb fogyasztást hozni. Ezzel tudna, ha bírnám tartani a lábam.


placebo


jó együttes.
biztos azért írtam ennyit róla. meg mire érted? az egészre? én tudom mit érzek, de még a párom is észre vette, pedig neki fingja nincs mit tankoltam, vagy hol. kár, hogy nincs ismerős, akinek van padja és ingyenbe lemérné. én komoly összeget fel mernék tenni., hogy 3-3 mérés alapján sima 95 Shell és a 95 OMV MaxxMotion között jelentős különbség lenne. és ezt tök komolyan mondom. érzem az autó viselkedését. általában a nagy melegeket, ahogy locsolják fel az utat és hatalmas a pára, meg szokta érezni, és most még az sincs. meg amint látod, más si tapasztalja. biztos mindenkinél placebo.



Jó dolog, ha valami örömet okoz az embernek, pláne ha többet fizet érte.
Lehet nem láttad, de készült erről egy film. Ott megmérték padon ezeket az üzemanyagokat különböző motorokkal. Sajnos csak a fejlett motoroknál jelentkezett teljesítmény plusz.
Akkor lassan meglesz a 30d is gyorsulásban


hát azért az N-s motorokat nem mondanám fejletlennek. már a 40d is meg van. most olyat keresek, akinek nívósabb sport autója van.

szerk.: amúgy tök mindegy , hogy mit mondasz, vagy mondtok. lehet eddig tankoltam csak nagyon szar 95-öst, mert ugye itt kelet Mo.-ban még az is szaride még a szartól is szarabbat hoznak, itt az ember is büdösebbet szarik, de igenis érezni a különbséget. ez nem placebo. és akkor eddig a szar üzemanyaggal tudtam mit tud az autó, akkor ezek alapján is saccolható mit tud ezzel. az most tök mindegy, hogy gyárilag is ezt tudná. oké legyen. akkor is jó!


Viccet félretéve, kb. 2-3 hete én is jobbnak érzem a kocsim.
Nem lehet hogy valami az időjárással függ össze? Mondanám, hogy lehűlt kissé az idő, de azért ez pont nem volt igaz ezen a hétvégén.


pont ezt írtam le, hogy általában dög melegben, meg még pára is volt a locsolások miatt az úton, és még így is jó volt. természetesen ha hűvösebb van, 15-20 fok, úgy érzem azt szereti igazán. nem. hangsúlyozom, hogy NEM! nem azért jónak, mert bebeszélem, hanem mert így van. már a sima OMV-is jobb volt, mint amit máshol tankoltam, holott ugyanaz a beszállító. most jön a placebo téma. aztán meg kitudja melyik kút mit csinál, esetleg a szomszéd tartályból hígít E85-tel, vagy bármi. érdekes anno tankoltam aShell 95 V-Power-ből. mondjuk az lenne a 95 MaxxMotion megfelelője. na az rosszabb volt mint a sima. pedig drágább volt, meg V-Power (jah lehet csak fejlettebb V motoroknál jó? ). akkor nem képzelődtem? nem volt placebo. minden ember más. valaki jobban ért a zenéhez jobb füle van. én meg ezeket a dolgokat jobban érzem. azt sem hiszik el, hogy nem lehet hallani, ha egy autó automata váltós. pedig eléggé jellegzetes. lehet valakinek nem, nekem igen. ugyanúgy mint hang alapján kb 90%-os találati aránnyal tudom, hogy épp milyen autó, mely konszern motorjával jön mögöttem, ha sétálok.
az az érdekes, hogy itt minden kis szarra, neszre, zörejre, torpanásra, szusszanásra papot kiált mindneki, amikkel nagyon nem is kéne foglalkozni. persze ha valaki érzi, hogy az adott üzemanyagtól más az autó, az hazudik, placebo, stb.
én attól tudom mi van, és mert mást állít bárki, nekem attól nem lesz rosszabb.

YELLOW Elküldve: 2015-09-03 11:27 Üzemanyag minõsítés és átverések!

b_imi írta:
YELLOW írta:
si3rrabravo írta:
YELLOW írta: Korábban tankoltam egy teli tank OMV MaxxMotion 95-ös üzemanyagot. Évente legalább 1x szoktam minőségi, prémium üzemanyagot tankolni, igaz nem teli tankot. Mindezt azért is tettem, mert a Nyékládházi OMV kúton ez a prémium anyag annyiba került, mint Tiszaújvárosban a Shell-nél a hagyományos 95-ös. Illetve rossz helyre álltam be, mert az ár miatt azt hittem ez a sima. De sajnos csak nálunk volt túl drága.

(Teszem hozzá az utóbbi 1 évben kb. 1x cirka 10 litert tankoltam a Shell-nél, holott korábban 6 évig csak ott tankoltam. Az utóbbi 1-2 évben Polgáron az Agip kúton tankoltam, ahol szintén MOL-os anyag van. Mivel város ártyával hétvégén 15Ft kedvezmény van. Alapjában véve már nem olcsóbb, mint Tiszaújvárosban, ami kicsit genóság, mert korábban, még ehhez képest is legalább 8Ft-tal volt olcsóbb. Azért szoktam át az Agip-ra, mert mióta a Shell-nél ez a Nitro nevezetű anyag van, megnőtt a fogyasztás és lomhább lett az autó. éehet csak a helyi kútnál, mert máshol nem tankoltam azóta Shell-t. Sajnos a 100-as Power racing is megszűnt, pedig az tényleg jó volt. Érdekes mert az Agip kútnál a natúr 95-nél nem tapasztaltam ilyet, jó a teljesítmány, jó a fogyasztás.)

Visszatérve a MaxxMotion 95-höz. Rendesen meg vagyok döbbenve. Korábban tankoltam már sima 95-öst az OMV-nél, és azt is jobbnak éreztem. Na de ez... Eddig is, ahhoz képest mekkora motor lapul az orrában, meglepően dinamikus volt. Ezzel meg, meg van táltosodva. Komolyan mondom nem lehet megállni, hogy ne nyomd neki oda. Ha az ember képes kultúráltan autózni, biztos jóval kevesebbet fogyaszt. Ha az egész tankot a saját nyugodt tempómban, vezetési stílusomban tudtam volna levezetni, több hosszú távval, akkor simán elmentem volna 950km-t. Én ennyire saccolom, de a 900 biztos meg van. Még így is meglepően jó, hogy hogy közlekedtem vele, és főleg városban. Még van a tankban több mint a negyede (negyed és a fél között van), és ~550km-t mentem eddig. Közel pontos a BC, nulláztam tankolásnál. Most 7,2-t mutat, ami ma váltott át 7,1-ről, de mondom nagyon nem bírok magammal.

Azt kell mondjam, ez egy jó üzemanyag. Régen a 100-as Shell Power racing-nél éreztem hasonlót, igaz ott hiába jártam vele óvatosan, nem tudott jobb fogyasztást hozni. Ezzel tudna, ha bírnám tartani a lábam.


placebo


jó együttes.
biztos azért írtam ennyit róla. meg mire érted? az egészre? én tudom mit érzek, de még a párom is észre vette, pedig neki fingja nincs mit tankoltam, vagy hol. kár, hogy nincs ismerős, akinek van padja és ingyenbe lemérné. én komoly összeget fel mernék tenni., hogy 3-3 mérés alapján sima 95 Shell és a 95 OMV MaxxMotion között jelentős különbség lenne. és ezt tök komolyan mondom. érzem az autó viselkedését. általában a nagy melegeket, ahogy locsolják fel az utat és hatalmas a pára, meg szokta érezni, és most még az sincs. meg amint látod, más si tapasztalja. biztos mindenkinél placebo.



Jó dolog, ha valami örömet okoz az embernek, pláne ha többet fizet érte.
Lehet nem láttad, de készült erről egy film. Ott megmérték padon ezeket az üzemanyagokat különböző motorokkal. Sajnos csak a fejlett motoroknál jelentkezett teljesítmény plusz.
Akkor lassan meglesz a 30d is gyorsulásban


hát azért az N-s motorokat nem mondanám fejletlennek. már a 40d is meg van. most olyat keresek, akinek nívósabb sport autója van.

szerk.: amúgy tök mindegy , hogy mit mondasz, vagy mondtok. lehet eddig tankoltam csak nagyon szar 95-öst, mert ugye itt kelet Mo.-ban még az is szaride még a szartól is szarabbat hoznak, itt az ember is büdösebbet szarik, de igenis érezni a különbséget. ez nem placebo. és akkor eddig a szar üzemanyaggal tudtam mit tud az autó, akkor ezek alapján is saccolható mit tud ezzel. az most tök mindegy, hogy gyárilag is ezt tudná. oké legyen. akkor is jó!

YELLOW Elküldve: 2015-09-02 20:48 Autóvásárlás

kalmaristi írta:
becsületesebb?? Ha rászánod magad valami hozzáértővel qurvára nézesd át diagoltasd!!
Aztán arra készülj ha alkudsz is picit, minden költséget rádlöcsölnek



hát igen. pár emberrel voltam már autót nézni, off autókat is.
ha nem alkudsz, akkor állnak jó pár költséget, de ez ugye bele van kalkulálva az árba.
ha alkudsz, akkor fizetsz magadnak mindent, ami rád esik, és nincs használt autó bszámítás.
ha mindenképp be akarod számattítni az előző autód, akkor nincs alku, viszont nem elég ez, de még az autódat is irreálisan alacsonyan számolja be. hivatkozva, hogy neki azt rendbe kell hozni, és el si kell adnia, kitudja meddig áll majd nála.

én kerülném a kereskedőket, nekem inkább negatív tapasztalataim vannak. ami korrekt gép, és nincs benne sumák, annak az árát is megkérik. szóval mindennek meg van az oka. viszont eddig, amiket választottunk autókat, nem igazán volt velük gond, a szokásos kopó dolgokon kívül. igaz ezek közül több céges autó volt korábban. és ahogy írták korábban, akkor volt cserélve minden, amikor hozta, nem hamarabb, de ennek ellenére szépen járó motorok voltak, és mellé nagy futással, 200ezer km felett.
viszont azt is hozzá kell tennem, hogy a legtöbben, adott évre 4-5 évre vett autót, és évi 10ezerrel számolt futást. ha megvételkor nincs komolyabb probléma, enniyt még költségmentesesen is lehet velük menni, akár közben kopó kuplunggal is. bár egyik sem volt olyan, hogy ne költene rá, ha kellene.

YELLOW Elküldve: 2015-09-02 20:34 Futómû és hibái

Pitykoo írta:
leroyclub írta: Egyik napról a másikra a kocsi jobb hátuljából olyan hang jön, mintha egy szerzszámos láda csörögne. Kissebb bukkanóknál is eléggé hallani. Ma megemeltem azt az oldalt és a kerék teljesen lóg és olyan mintha folyna az olaj a lengéscsillapítóból mert frissnek néz ki. Ha lengéscsillapító akkor milyen márkát érdemes venni? Mi a gyári? Bárdinál úgy nézem Monroe-t írja originalnak.

A másik dolog hogy mennyire veszélyes így közlekedni? Hétvégén kéne mennem 300km-t.


Sztem a Sachs a lehet a legjobb választás....
Mondjuk nekem elől az van de hátul Kayaba van és eddig teljesen tökéletes...
Ha már cseréled ugye akkor párba érdemes és én a helyedbe a toronycsapágyat is kicserélném, ne keljen egy jó darabig szétszedni, de ez csak az én véleményem..


a Monroe nem hiszem, hogy gyárija lenne. a legtöbb estben Sachs volt, illetve olykor Kayaba. én simerek olyan alkatrészest, akihez ha bemész, mindenre azt mondja, hogy az a gyári, meg az ő autójába is pont olyan van. nem baj, hogy más típus, vagy márka, akkor si azt mondja
átlagos, nyugodt használatra jó a Monroe. és olcsóbb, mint a fent említett típusok.

YELLOW Elküldve: 2015-09-02 20:29 Üzemanyag minõsítés és átverések!

YELLOW írta: Korábban tankoltam egy teli tank OMV MaxxMotion 95-ös üzemanyagot. Évente legalább 1x szoktam minőségi, prémium üzemanyagot tankolni, igaz nem teli tankot. Mindezt azért is tettem, mert a Nyékládházi OMV kúton ez a prémium anyag annyiba került, mint Tiszaújvárosban a Shell-nél a hagyományos 95-ös. Illetve rossz helyre álltam be, mert az ár miatt azt hittem ez a sima. De sajnos csak nálunk volt túl drága.

(Teszem hozzá az utóbbi 1 évben kb. 1x cirka 10 litert tankoltam a Shell-nél, holott korábban 6 évig csak ott tankoltam. Az utóbbi 1-2 évben Polgáron az Agip kúton tankoltam, ahol szintén MOL-os anyag van. Mivel város ártyával hétvégén 15Ft kedvezmény van. Alapjában véve már nem olcsóbb, mint Tiszaújvárosban, ami kicsit genóság, mert korábban, még ehhez képest is legalább 8Ft-tal volt olcsóbb. Azért szoktam át az Agip-ra, mert mióta a Shell-nél ez a Nitro nevezetű anyag van, megnőtt a fogyasztás és lomhább lett az autó. éehet csak a helyi kútnál, mert máshol nem tankoltam azóta Shell-t. Sajnos a 100-as Power racing is megszűnt, pedig az tényleg jó volt. Érdekes mert az Agip kútnál a natúr 95-nél nem tapasztaltam ilyet, jó a teljesítmány, jó a fogyasztás.)

Visszatérve a MaxxMotion 95-höz. Rendesen meg vagyok döbbenve. Korábban tankoltam már sima 95-öst az OMV-nél, és azt is jobbnak éreztem. Na de ez... Eddig is, ahhoz képest mekkora motor lapul az orrában, meglepően dinamikus volt. Ezzel meg, meg van táltosodva. Komolyan mondom nem lehet megállni, hogy ne nyomd neki oda. Ha az ember képes kultúráltan autózni, biztos jóval kevesebbet fogyaszt. Ha az egész tankot a saját nyugodt tempómban, vezetési stílusomban tudtam volna levezetni, több hosszú távval, akkor simán elmentem volna 950km-t. Én ennyire saccolom, de a 900 biztos meg van. Még így is meglepően jó, hogy hogy közlekedtem vele, és főleg városban. Még van a tankban több mint a negyede (negyed és a fél között van), és ~550km-t mentem eddig. Közel pontos a BC, nulláztam tankolásnál. Most 7,2-t mutat, ami ma váltott át 7,1-ről, de mondom nagyon nem bírok magammal.

Azt kell mondjam, ez egy jó üzemanyag. Régen a 100-as Shell Power racing-nél éreztem hasonlót, igaz ott hiába jártam vele óvatosan, nem tudott jobb fogyasztást hozni. Ezzel tudna, ha bírnám tartani a lábam.


negyed tank: 620km megtéve eddig. ezzel a stílussal, amit ezzel az anyaggal produkálok, simán jó még ez is.

YELLOW Elküldve: 2015-09-02 06:38 Üzemanyag minõsítés és átverések!

si3rrabravo írta:
YELLOW írta: Korábban tankoltam egy teli tank OMV MaxxMotion 95-ös üzemanyagot. Évente legalább 1x szoktam minőségi, prémium üzemanyagot tankolni, igaz nem teli tankot. Mindezt azért is tettem, mert a Nyékládházi OMV kúton ez a prémium anyag annyiba került, mint Tiszaújvárosban a Shell-nél a hagyományos 95-ös. Illetve rossz helyre álltam be, mert az ár miatt azt hittem ez a sima. De sajnos csak nálunk volt túl drága.

(Teszem hozzá az utóbbi 1 évben kb. 1x cirka 10 litert tankoltam a Shell-nél, holott korábban 6 évig csak ott tankoltam. Az utóbbi 1-2 évben Polgáron az Agip kúton tankoltam, ahol szintén MOL-os anyag van. Mivel város ártyával hétvégén 15Ft kedvezmény van. Alapjában véve már nem olcsóbb, mint Tiszaújvárosban, ami kicsit genóság, mert korábban, még ehhez képest is legalább 8Ft-tal volt olcsóbb. Azért szoktam át az Agip-ra, mert mióta a Shell-nél ez a Nitro nevezetű anyag van, megnőtt a fogyasztás és lomhább lett az autó. éehet csak a helyi kútnál, mert máshol nem tankoltam azóta Shell-t. Sajnos a 100-as Power racing is megszűnt, pedig az tényleg jó volt. Érdekes mert az Agip kútnál a natúr 95-nél nem tapasztaltam ilyet, jó a teljesítmány, jó a fogyasztás.)

Visszatérve a MaxxMotion 95-höz. Rendesen meg vagyok döbbenve. Korábban tankoltam már sima 95-öst az OMV-nél, és azt is jobbnak éreztem. Na de ez... Eddig is, ahhoz képest mekkora motor lapul az orrában, meglepően dinamikus volt. Ezzel meg, meg van táltosodva. Komolyan mondom nem lehet megállni, hogy ne nyomd neki oda. Ha az ember képes kultúráltan autózni, biztos jóval kevesebbet fogyaszt. Ha az egész tankot a saját nyugodt tempómban, vezetési stílusomban tudtam volna levezetni, több hosszú távval, akkor simán elmentem volna 950km-t. Én ennyire saccolom, de a 900 biztos meg van. Még így is meglepően jó, hogy hogy közlekedtem vele, és főleg városban. Még van a tankban több mint a negyede (negyed és a fél között van), és ~550km-t mentem eddig. Közel pontos a BC, nulláztam tankolásnál. Most 7,2-t mutat, ami ma váltott át 7,1-ről, de mondom nagyon nem bírok magammal.

Azt kell mondjam, ez egy jó üzemanyag. Régen a 100-as Shell Power racing-nél éreztem hasonlót, igaz ott hiába jártam vele óvatosan, nem tudott jobb fogyasztást hozni. Ezzel tudna, ha bírnám tartani a lábam.


placebo


jó együttes.
biztos azért írtam ennyit róla. meg mire érted? az egészre? én tudom mit érzek, de még a párom is észre vette, pedig neki fingja nincs mit tankoltam, vagy hol. kár, hogy nincs ismerős, akinek van padja és ingyenbe lemérné. én komoly összeget fel mernék tenni., hogy 3-3 mérés alapján sima 95 Shell és a 95 OMV MaxxMotion között jelentős különbség lenne. és ezt tök komolyan mondom. érzem az autó viselkedését. általában a nagy melegeket, ahogy locsolják fel az utat és hatalmas a pára, meg szokta érezni, és most még az sincs. meg amint látod, más si tapasztalja. biztos mindenkinél placebo.

YELLOW Elküldve: 2015-09-02 06:29 Műszerfal kijelzés

Elnnoo írta: szisztok..

A hetvegen volt egy kis operacio a gepen.. a vegen 5 hengerrel lett beinditva (veletlenul) amire persze kigyulladt a check engine..miutan a 6 henger elindult a lampa nem aludt el..
benne maradhatott a hibakod vagy valami mas hiba is lehet? hogy lehet egyszeruen torolni?

elore is koszonom


majd elalszik. most nem is tudom, vagy pár indítás kell neki, vagy pár km után elalszik. a hibatárolóban marad a hiba, de nem fogja jelezni. sőt lehet nem is marad a hibatárolóban a hiba.

YELLOW Elküldve: 2015-09-01 14:09 Üzemanyag minõsítés és átverések!

nickname írta:
tusi_ írta: Tankoltam en is a 95 V Motion-t es sokkal jobb, mint a Shell 95 Nitro, plane mint a Fuel Save, az egy szemet. De a V-Motion is messze elmarad az Osztrak vagy Nemet benzintol.
Ha megyek haza Magyarorszagra, akkor mindig Osztrakoknal tankolok, mert 15 Centtel olcsobb, mint Nemetorszagban.
Augusztusban voltam Mo-n es sajnos tankolnom kellett, mert az Osztrak le kifogyoban volt. Nahat azok utan csalodas. Az Osztrak Jettel felmentem 5-ben 3 szemellyel emelkedora, mig a Motionnal mar csak 4 ben sikerult ugyanez. Szemelyk ugyanazok voltak es merheto hizas nem volt
Sehllel hagyjuk, ez borzalom. Sajnos teletankoltam vele kocsit, mar alig varom hogy kifogyjon...



Az szar ügy mert a MAXX Motion az színtiszta osztrák üzemanyag, itthon semmit nem tudnak vele manipulálni, mert az átfejtés is teljesen zárt láncú.


régen mondtam a V-poer Racing-re, hogy be kéne tiltani, hát inkább ezt. én a magyaron tankolttól is meg vagyok döbbenve. még a párom is észrevette, hogy jobban megy, állandóan mondja ne száguldozzak, mondom nem tudok mit tenni, meg van táltosodva bokrosodva. ebebn az a szomorú, hogy a sima 95-os Mol-os anyaggal nem oké valami ezek szerint. de mondom, ahhoz képest, hogy elvileg minden kúton a natúr anyag Mol-os, ahhoz képest az Agip-os kútra vitt jobb, mint a Shell-nél lévő.
szerintem ez tipkus olyan, hogy beetették a parasztokat, mint sok másnál, aztán egyre jobban mókolnak, silányabb, mert már úgyis "függő" lett, úgyis megveszi.

YELLOW Elküldve: 2015-09-01 13:58 Klíma

csavargo írta: Sziasztok! Olyan problèmám van hogy lábra csak meleget fúj a klímám. Máshová hideget fúj csak ha átállítom lábra akkor fúj oda csak meleget! Mi a bánattól lehet ez?


asszem fűtéscsap hibát szoktak erre mondani.

YELLOW Elküldve: 2015-09-01 13:57 Mi lehet a baj?

Melony85 írta: Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a 2004. 320d-m kapott új főtengely ékszíjtárcsát, összes görgő, feszítő, szíjak cserélve lettek, mégis indításkor van egy "nyikkanó" ékszíj hang, valamint ha bemelegszik elkezd olyan hangot produkálni, mintha csúszna az ékszíj. Ha víz éri a szíjat, vagy ha párás, esős az idő, akkor megszűnik a hang, bár indításkor így is hallható a "nyikkanás".
Valaki találkozott már hasonló problémával?


tipikus hiba, ha nem jó főtengely tárcsát, vagy szíjat választ az ember.
szíjtárcsa: Corteco, szíj: Contitech. ez a páros a jó, ha jól emlékszem.

YELLOW Elküldve: 2015-08-31 13:45 Turbo

spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.