Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-06-04 07:15 320d Motor

l0rkaY írta: Sziasztok!

Mivel nem tudok létrehozni új témát, ezért ide posztolok.

Csattog a lánc, nagy valószínűséggel a láncfeszítő patron a ludas. Elkezdtük szétbontani, viszont csak az egyik porlasztó jött ki, a többi meg sem mozdul.. Állt több, mint 24 órát wd40-ben, felmelegítettük, rángattuk, de semmi. A kompresszió sem lőtte ki őket.
Létezik ehhez valami célszerszám vagy tudtok valami hasznos tanáccsal szolgálni? Persze azért a beletörést mellőzzük

1999 320D 204D1

Köszi


igen, célszerszám kell hozzá. kár kókányolni, mert több kárt csináltok...
el kell vini egy olyan szerelőhöz akinek van megfelelő eszköze, és nem Mekk Elek-hez

YELLOW Elküldve: 2015-06-04 07:11 Ajtónyítási Gondok!

banditosz001 írta: sziasztok!
Gond adódott a központi zárammal.A hiba a következő:
Nem nyitja az ajtókat csak zárja a kocsi a kulcsról vezérelve.amikor a nyitás gombot nyomom akkor hallani egy ilyen kis relé kattanás szerűt de nem nyílik ki csak zár. Kulccsal tudom csak kinyitni az ajtót de azt is úgy hogy kinyitom kulccsal majd rögtön visszazár magától és csak 3.-4. próbálkozásra marad nyitva az ajtó.sőt néha van úgy leállítom a kocsit ülök benne és minden ok nélkül bezárja az ajtókat. a belső gombbal tudom nyitni-zárni.
De van olyan nap is amikor meg minden normálisan működik
Valami okosság? vagy valami jó elektromos emberke itt debrecenben vagy a környéken aki nem kér el a semmiért egy vagyont..


nekem dettó ez volt. grundmodul relé csere. 2 relét kell cserélni. és a semmitől kicsit több, mert a relé is pénzbe kerül és a munka is. én megoldottam magamnak.

YELLOW Elküldve: 2015-06-03 18:53 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

roliking írta: http://lampatuning.kiriroli.ifroxy.com/nyitooldal

Akinek tetszik jelentkezen!!!!


egy másik autós oldalon sem arattál sikert
én sok extrát nem látok benne.... a többit meg leírták.

YELLOW Elküldve: 2015-06-02 20:49 Társalgó

sosem gondoltam, hogy személyesen találkozom ilyennel.
tegnap mondja kollégám, hogy bringázás közben a természetben, egy folyó partja közelében, talált egy BMW emblémás valamit. mondom biztos felnikupak, mondom ha 68mm körüli. azt mondja attól kisebb. mondom akkor kormányra való, bár fura, hogy esett volna ki azt mondja semmi karc nincs rajta, de mintha lenne füle vagy pöcke. ma elhozta. természetesen egy mocitetőre való, bár lehet a csomagtérre. teszem hozzá tögtön észre vettem, hogy le lett törve, látszik, hogy ebnyúltak alá valamivel, azért tört le a pöcke is. szóval tényleg vannak iylen gyökerek, akik még mindig csinálják ezt...

YELLOW Elküldve: 2015-06-02 05:16 Motorolaj

elgeri írta:
YELLOW írta:
medveborke írta: Sziasztok!

E92 325i-be milyen olajat érdemes tölteni? Jól tudom, hogy 6 liter megy bele?

Köszönöm!


elég fiatal az autó, nincs meg hozzá a gépkönyv?


A felvetés jogos. De én pl. semmi ilyesmi konkrétumot nem találtam a kocsi manuáljában. Szoktam is szidni, hogy minden hülyeség benne van, de konkrétumok semmi


gondolom lehet úgy vannak vele, hogy az ember hordja szervízbe az autót, majd ők tudják, auto data, stb úgyis benne vannak. amúgy ha jól emlékszem, most így agyalva talán a viszkozitás nekem sincs benne, csak a minősítése az olajnak, API és ACEA. egyébként ezelbe az új autókba, 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 olajak kellenek a legtöbb esetben. hogy most melyiket etszed bele kb tök mindegy. gondolom ezért is nem kötik ki benne.

YELLOW Elküldve: 2015-06-01 18:56 Motorolaj

medveborke írta: Sziasztok!

E92 325i-be milyen olajat érdemes tölteni? Jól tudom, hogy 6 liter megy bele?

Köszönöm!


elég fiatal az autó, nincs meg hozzá a gépkönyv?

YELLOW Elküldve: 2015-05-30 14:28 Mi lehet a baj?

david01 írta: Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem az autóm hűtőventilátora néha bekapcsol néha nem és jelenleg ausztriában vagyok megpróbálnám magam megcsinálni csak nem tudom hogy mi lehet ilyenkor rossz a hiba hol előjön hol pedig működik klímával és anélkül egyaránt rossz. Lehet baja az autómnak hogy alapjáraton járt és a hőfok kicsit feljebb ment a normálisnál de nem érte a piros mezőt?? ahogy észrevettem le is állítottam egyből. Köszönom a segitséget előre is


a hűtő ventillátors már csak ilyen. ha eléri egy hőfokot akkor bekapcsol, ha nem akkor nem. a hőfok mutatón nagyon észre sem venni a mozgást. nekem sokszor van olyan, főleg nyáron, hogy megállok a kapu előtt, mire kinyitom bekapcsol, de mire a garázshoz érek le is kapcsol. ha a termosztát nyitogatásával le tudja hűteni, amire kell, akkor nem megy a venti.

YELLOW Elküldve: 2015-05-30 10:53 kormány

Coyote írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Szerintem nem a varrás típusa a lényeg, hanem a munka minősége és a bőr minősége. Én majdnem beleugrottam még a régi autómnál a kormány bőrözésbe, akkor mutogatott a bőrös többféle minőségű bőrt. Volt olyan bivalybőr, ami igen minőséginek tűnt, én azt választottam volna.


ha minden igaz pesten fogom csináltatni, vagy valahol ott. kollégámét láttam. természetesen jó anyagból lesz. nálam most ez a varrás és a kivitel a kérdéses.


Kérheted rövidebb perforált bőrrel is, ha úgy jobban tetszene. És ha a kocsidban nincs semmilyen más szín akkor mindenképp fekete cérna mert más szín elütne és olyan nem oda valónak tűnne a kormány.
Szerintem.....
Nekem is két oldalt rövidebb perforált bőrrel van, fekete és mégis van benne egy kis díszítés.


Nézd meg a fotóimnál, pont olyan volt az E46-omban, amiről Robin68 beszél. Mocskosul tetszett az elejétől a végéig, a perforált része a várakozásokkal ellentétben nem koszosodott a lyukakban, és a fekete cérna miatt full gyárinak tűnt. A gyárira bőrözték, imádtam hogy vastag, jó fogása volt.


igen ilyesmi jó lenne. azért gondolkozom szürke cérnával, ilyen sötétebb szürke, mert a betétek is olyanok. mondjuk kollégám off autóján a perforált bőr nem ilyen, mint a tiéden, hanem mintha csak éppen meg lenne szúrkálva tűvel, hangyabőrnek nevezte(?). tehát erre rá kell kérdeznem, mert én ilyen perforáltat akarok, mint a tiéd. (jól le is mentem majd a képet, esetleg ha volna szemből kép jó lenne, impressszumban van elérhetőségem). sajna nekem a gyári varrásképp annyira nem tetszik. mondjuk lehet amúgy meg sem tudja csinálni. szóval azért rá kell kérdezni erre.

YELLOW Elküldve: 2015-05-29 21:06 Autóvásárlás

Bero írta:
YELLOW írta:
jani89 írta: Sziasztok eladó lenne a kis autóm, ha esetleg valakit érdekelne!

BMW 320CI

2006

2.499.000 ft

http://hasznaltauto.hu/9025850



2006-os?


Lehet vissza lett építve pre-faceliftre


a motor alapján ha 170 lovas 2.2-es valóban, akkor 2001-2002-es, a 2006 pedig valószínű, akkor helyezték itthon forgalomba.

YELLOW Elküldve: 2015-05-29 19:48 Autóvásárlás

jani89 írta: Sziasztok eladó lenne a kis autóm, ha esetleg valakit érdekelne!

BMW 320CI

2006

2.499.000 ft

http://hasznaltauto.hu/9025850



2006-os?

YELLOW Elküldve: 2015-05-29 18:03 kormány

BarG írta: Szerintem nem a varrás típusa a lényeg, hanem a munka minősége és a bőr minősége. Én majdnem beleugrottam még a régi autómnál a kormány bőrözésbe, akkor mutogatott a bőrös többféle minőségű bőrt. Volt olyan bivalybőr, ami igen minőséginek tűnt, én azt választottam volna.


ha minden igaz pesten fogom csináltatni, vagy valahol ott. kollégámét láttam. természetesen jó anyagból lesz. nálam most ez a varrás és a kivitel a kérdéses.

YELLOW Elküldve: 2015-05-29 17:55 DSC

Atesz írta: Sziasztok!
A problémám ugyanaz, mint az előzőekben leírtakban! Reggel indulás melóba, indítás és a ABS-DSC-kézifék visszajelző egyszerre narancssárgán világít. A kezdeti sokkból felocsúdva gyors fékteszt, jól fog, semmi baja.
Ezek szerint nekem is a kormányszögjeladó a ludas? Ha igen, tudtok javasolni valakit aki beállítja nulla értékre? Nemrég cseréltem a téli gumikat nyárira, de ugyanaz a méret, viszont csere után futómű beállításon nem voltam. Ez lehet gond?
Holnap viszont mennem kellene Budapestre, elindulhatok ezekkel a hibajelzésekkel?
Köszönök minden segítséget!


nekem is el votl menve a kormányszög jeladó értéke, mégsem jelzett be, sőt semmi rendelelnes nem volt. lehet vészhelyzetben nem éppen optimálisan viselkedett volna. de semmi más nem volt.

YELLOW Elküldve: 2015-05-29 15:25 kormány

no, dilemmában vagyok. tényleg számít, ki mit mond, mert tényleg megakadtam.
bőröztetni akarom a kormányt és több variáció van, amik közül nem tudok választani.
adott egy gyári M-es bőrkormány, amiben biztos van 300+ezer km, volt börfestésen, de kezd csúnya lenni. nekem feltűnik.


csakis egy színű bőrből.

1. csináltassam meg full gyárira? tehát sima bőr, hagyományos varrással?

2. vagy legyen ilyen perforált bőr két oldalt? dilemma, hogy nagyon lelóg oldalt, túl sok a perforált bőr lefelé.


3. a szín nem lényeg. ugyanúgy perforált bőr két oldalt, de a perforált bőr kisebb szakaszú, nem megy annyira le. dilemma, hogy így nem annyira gyári, hogy az alsó ilelsztésel fentebb kerülnek.


4. nagy dillemma a varrás. szürke cérnásat akarok. valamiért nem tudom eldönteni. a gyári varrás a gyáriasság miatt, a másik, pedig azért, mert nekem jobban tetszik.
gyári:

különlegesebb varrás:


szóval kinek melyik verzió jön be. nekem bármelyikkel jó lenne, ezért vagyok tanácstalan.
köszi, aki időt szakít rá. és akinek van más normális ötlete plusszban, azt szívesen veszem. köszi!


YELLOW Elküldve: 2015-05-29 14:06 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

gyorfimiki írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Lassan olajcserés lesz az autóm: 2002 BMW 316i 1.8 benzin.
Jelenleg BMW Super Power Oil SAE 5W-40 van benne.
Szerintetek ugyanezt tegyem bele vagy van esetleg olyan amit célszerűbb beletenni?

Köszönöm!


leírom én miket raktam hasonló autómba sorban:
1: 5w-50 ARAL MegaTronic
2: 0w-30 CASTROL SLX Professional PowerFlow BMW LL-04
3: 0w-30 CASTROL SLX Professional PowerFlow BMW LL-04
4: 0w-40 ARAL SuperTronic
5: 5w-40 ENEOS Hyper Premium (ez fog bele menni nem sokára, már meg van)

Castrol-lal nagyon meg voltam elégedve. nem ette, jó volt. de mint SLX megszűnt, és ő is EGE nevet kapott. emiatt váltottam. rossz beidegződés, vagy nem tudom minek mondjam. nem echte német gyártásúak lettek, vagyis volt olyan, ami nem német. az első ARAL-lal sem volt gond, nem si tudom miért azt választottam, talán fiatal voltam és égett bennem a tunying téma, aztán valami sportos olajat akartam. a SuperTronic, viszont 6ezer km után mintha kezdene fogyni. egyáltalán nem vészes, de nem voltam ehhez szokva.
én 2 évente, kb 8-12ezer km-ként cserélek olajat, de inkább 10ezrenként.
Mobil 1 Super 3000 XE 5w-30-at ajánlhatom még. Sokan Fuchs oaljat is szeretik, vagy a Liqui Moly-t, bár arról is van negatív tapasztalat, hiába sztárolják sokan.
személy szerint nem vagyok BMW dobozos olaj híve, nem hazsnálnék soha, még ha ingyen kapnám sem. de ha nem volt gondod vele, akkor vehetsz ugyanazt.


Igen, nekem amikor beletöltötték utána ugye nekem is meg kellett néznem a szintet 1-2 nap múlva utána önteni esetleg, akkor még 0,5 litert kellett, aztán 1-2 hónap múlva még 0-5 liter aztán majd megint 3-4dl, lehet hogy az enyém sem szereti a BMW olajat, csipegette csendesen, előtte a Castrolt nem ette talán egyszer kellett 3dl-t tölteni bele, de arról lebeszéltek hogy nem olyan már mint régen.

Nézegettem a Gulf olajakat mert ismerősöm aki drift versenyző, őt az szponzorálja és jó áron hozzá tudnék jutni, ismerem az márkát de kicsit idegenkedek tőle és még gondolkozok rajta.

http://gulf.hu/kenoanyagok

Szerinted melyik lenne az én autómba megfelelő?


az egy dolog, hogy szerintem mi lenne a jó. ha azt nézzük nincs képzettségem róla. csak saját elképzelések, meggyőzősédek, olvasatok, hallomások alapján magamnak felállított dolgok vannak. ugyanúgy sokak másoknál is.
vannak akik a Fina olajat is ajánlják, csak mert régen így meg úgy. ami az enyémbe való lenne, annak nincs BMW minősítése. tudom éppen nem jelent semmit, mert a BMW nem vizsgálta, tulajdonképpen kisügy. éppen maga a BMW ajánlás sem jelent semmit, mert amikor vizsgálták jó volt, aztán maga a gyártás folyamán később lehet bármi.
talán ez a legjobban belevaló: Gulf Formula XLE 5W-30, aztán ez: Gulf Formula ULE 5W-40.
én azt szoktam mondani, hogy néha jó az olajakat váltogatni. viszont ha sokat mész, tehát évente 20ezret, és 10 ezrenként cserélsz olajat. akkor jó ezeket tavaszra és őszre időzíteni. mármint a cserét. akkor tavasszal mehetne bele az 5w-30, 5w-40, ősszel pedig a 0w-30 olaj. így spórolni is tudsz kicsit az olajon, ami igazából lényegtelen de talán még így optimális is. ha garázsos az autó, akkor végülis télre sem kell a 0w-s.
szerintem a legfontosabb és ez emgint csak az én véleményem, hogy igazából a nevesebb márkákból tulajdonképpen mindegy mit teszel bele, mármint melyik márkát, ha éppen az adott gyártás nem is sikerült olyan jól (itt most nem az agyon hamisítpott olajokról beszélek, bár azt kiszűrni megint nem egyszerű, de a gyanusan olcsó olajok lehetnek, de a drágaolaj sme garancia, azonos olaj esetén) szóval ha időben 10-12ezrenként lecseréled az olajat, szerintem nem lesz gond egyikkel sem. ha viszont a 25ezret végig akarod tolni egy olajjal, akkor én nem akarok ajánlani semmit, mert én hülyeségnek tartom. nyilván a német sem viszi hamarabb az autót szervízbe, csak ha autób_zi, persze nekik a 3-4 év alatt amíg megtartanak egy autót, a 100-200ezer km-ig nem is elsz gondjuk. esetleg később szívhat majd vele az ember, aki átveszi tőlük. sok esetben nem az autók szarok, mint sokan állítják, hanem a tulajok. persze egy laikus a leírás szerint csinálja, hisz a gyár ezt adta meg. csak ettől nem lesz tartós. de nem is így gyártanak már semmit., hanem pár évre, hisz ők nem a magyar tendenciát követik, vagy veszik alapul, hogy 20 évig van egy autó, hanem akintit, ahol a lízing megy ezerrel, és 3 évente autót cserélnek. addig kell hibátlannak lennie egy autónak. később meg a "csóró" szív, akinek új autóra nem futotta. ez az én véleményem, lehet nem így van, jós sem vagyok, vagy orákulum (ahogy szokták itt nekem mondani )


Nyílván nem vagy jós, de én szoktam hallgatni a nálam tapasztaltabbra.
A szervizben is megmondhatnák, de nem biztos hogy a szervizesnek bmw van és kipróbált már ennyi féle olajat mint te, tehát oda akarok kilyukadni hogy pont egy ilyen véleményt vártam, aki már végigjárta az "utat" van miből véleményt formálnia. Köszi szépen!
Most akkor teszek bele 5w30-at, Castrolt(a kupak szerint amúgy is ez a javasolt bele) vagy a Gulf-ot kipróbálom, de még mindig idegen nekem.Igazából eldőlt a kérdés már
Köszi még egyszer a segítséget.


ezen a téren vannak tőle tapasztaltabbak, mármint olyan téren, hogy többet mennek az autóval, akár évi szinten cserélt annyi olajat, mint én a 8 év alatt a legtöbben meg úgyis haza beszélnek. én azért soakt olvatsam az olajokról. kicsit mégis úgy érzem, mintha a jelenli Aral-lal úgy mond mellé fogtam volna. bár igazából ezt csak én misztifikálom túl, már boldog lenne ha csak ennyit fogyna az olajból amúgy nincs vele más gondom. volt egy elgondolásom, kipróbáltam. Eneos-ról sokat olvastam, akiknek ajánlottam, anélkül, hogy kipróbáltam volna, csupán az irományok alapján, azok meg voltak elégedve vele, sőt mondhatni némelyik mintha csodát okozott volna. épp ezért próbálom ki én is, mi lesz a saját tapasztalat. off autónkba is Eneos ment. nem hájpolom túl, de ár/értékben egész jó kis olaj. persze negatív mindig van, csak sokan abba nem gondolnak bele, hogy lehet korábban hazsnált szar olajat, ami leülepedett, megtapadt, aztán a jobb oldaj, amiben meg vannak a megfelelő komponensek, azok végezték a hatásukat, és mondjuk ezért lett sötét az olaj, vagy épp a lerakódást elmosták az amúgy már eresztő szimmering körül és azért ereszti az olajat, stb.
őszintén szólva az ember valamilyen szinten csak magát tuningolja fel azzal, ha ennyire belemegy bizonyos témákba és túl aggódja. szokták mondani, a "boldog tudatlanság" dolgot, van benne valami.

szerk.: ja ha Castrol-t veszel és látod a dobozt, akkor olyat vegyél, aminek a vonalkódja 400-zal kezdődik, ezek németek elvileg. magnatec-et kerülném mindenképp. nagy ritkán olvasni olyat, akinek jó volt... inkább off régi autókba.

YELLOW Elküldve: 2015-05-29 13:47 Autóvásárlás

elgeri írta:
Az nem rossz! Elhiszem, de irigyellek.

Nekem túlnyomórészt nagyon rövid, városi utak során majdnem 10 az átlagom a kis 116i-vel. Ha megyek értelmes utakat is, akkor persze visszamegy 8-ra. De ennyi. 6,5-őt csak akkor enne az enyém, ha mindig csak települések között használnám.


rokonságban volt 116i. nem tudom melyik motor volt benne, de az N43-talán. azért adta el mert sokat fogyasztott. semmi baja nem volt amúgy vele.
én ha odafigyelek, kisebb városban simán eljárok 6,5-tel is. így, hogy nyomogatom neki azért, meg sok a rövid, 7,4 körül van. ennyi az átlagom, ennek 80-90%-a város (nem pest). ha hosszabb távonmegyek pályázás nélkül, akkor a 6 liter simán tartható. ezért szeretem. bár én oylan keveset járok távban, hogy akár V8 is lehetne 3 naptól többen ritkán áll, ha pihenős vagyok mindig gurul. munka minden közel van, tehát nekem csak hobby a vezetés nem kényszer. más elfüstüli, elissza, én elvezetem