Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-02-28 17:24 Fék

chokey írta:
YELLOW írta:
chokey írta:
Tano írta:
chokey írta: Sziasztok.
Remélem tudtok segíteni a problémámban.
Fékezéskor egy kicsit beránt a kormány. Mintha egy kis pofont kapna hol jobbra , hol balra. De nem húzza el a kocsit semerre. Már a fékeket szétszedtem , átpucoltam, bezsíroztam a csuszkákat de még mindig csinálja. Elvittem futóműveshez is de minden rendben van. Elég sokat megyek vele (havi 3-4000 km), jó volna rájönni még mielőtt valami komolyabb baj nem lesz.
Előre is köszi mindenkinek.


Lengőkarszilentek? Ha megnyomod lábbal a kereket szemből hátrafelé megmozdul?


Meg.
De ezt a futóművesnek is látnia kellett volna.
Remélem ki bírja a hazautat.
Köszi az infót.


ne parázz nem lesz semmi. nekem egyszer totál ki volt szakadva, de akkor még a fékezésnél sem vettem észre semmit, csak ha rossz úton mentem. a gumit sem nyalta. aztán nekem sem vették észre 2 műszakin sem. én meg azt hittem a fék tárcsák szarok. aztán csak úgy vettem poliuretán szilenteket, és a hiba megszűnt nem rázott fékezésnél. mondjuk a szakadt utáni szilentet 150km-rel később műszakin aszonták nem jó. mondom most lett belerakva. két évvel később ugyanott nem mondtak rá semmit. aztán újabb két év másik helyen megint semmi. aztán poli. csere előttmegiont műszaki ott sem vettékészre. nehezen is jöttle, de mégsem volt jó.


Hol és mennyiért vetted a polikat? Gondolkodok rajta ki kellene cserélni az összeset. Elől és hátul is. Mi a véleményed róla? Mik a tapasztalataid?



egy sráctól, aki már nincs itt az oldalon. vélemény? eléggé új autós lett az érzet, érezni, hogy keményebb. más egyebet nem tudok. idén lesz műszaki nyáron, majd akkor kiderül mennyire bírta. egyenlőre nincs szétperegve.

YELLOW Elküldve: 2015-02-28 16:16 Fék

chokey írta:
Tano írta:
chokey írta: Sziasztok.
Remélem tudtok segíteni a problémámban.
Fékezéskor egy kicsit beránt a kormány. Mintha egy kis pofont kapna hol jobbra , hol balra. De nem húzza el a kocsit semerre. Már a fékeket szétszedtem , átpucoltam, bezsíroztam a csuszkákat de még mindig csinálja. Elvittem futóműveshez is de minden rendben van. Elég sokat megyek vele (havi 3-4000 km), jó volna rájönni még mielőtt valami komolyabb baj nem lesz.
Előre is köszi mindenkinek.


Lengőkarszilentek? Ha megnyomod lábbal a kereket szemből hátrafelé megmozdul?


Meg.
De ezt a futóművesnek is látnia kellett volna.
Remélem ki bírja a hazautat.
Köszi az infót.


ne parázz nem lesz semmi. nekem egyszer totál ki volt szakadva, de akkor még a fékezésnél sem vettem észre semmit, csak ha rossz úton mentem. a gumit sem nyalta. aztán nekem sem vették észre 2 műszakin sem. én meg azt hittem a fék tárcsák szarok. aztán csak úgy vettem poliuretán szilenteket, és a hiba megszűnt nem rázott fékezésnél. mondjuk a szakadt utáni szilentet 150km-rel később műszakin aszonták nem jó. mondom most lett belerakva. két évvel később ugyanott nem mondtak rá semmit. aztán újabb két év másik helyen megint semmi. aztán poli. csere előttmegiont műszaki ott sem vettékészre. nehezen is jöttle, de mégsem volt jó.

YELLOW Elküldve: 2015-02-28 12:34 Vicces :)

Autószerelői törvények:
1. Mindegy, hogy mit ejtesz a motortérbe, az biztosan nem fog a műhely padlóján landolni.
2. A villáskulcs csak akkor csúszik meg a csavaron, ha a kezed közelében egy éles kiálló tárgy van.
3. A szerelés végén mindig marad egy felesleges csavar.
4. Egy leeső alkatrész annál messzebb esik, minél kisebb.
5. A menetirány spontán megváltozhat bármikor.
6. Tömítetlenségi probléma sohasem akkor jelentkezik, amikor szemmel tartod, hanem csak abban a pillanatban, amikor épp félrenézel.
7. Eltörhetetlen alkatrészek illetve szerszámok nem léteznek.
8. A leejtett szerszám mindig pontosan oda esik, ahol a legnagyobb kárt tudja okozni.
9. A frissen lakkozott felület pontosan addig vonzza magához a rovarokat, amíg nedves.
10. Egy hiba, amely hetekig bosszúságot okozott, pontosan abban a pillanatban megszűnik, amint behajtasz a műhely területére és azonnal visszatér, ahogy elhagyod a műhely területét.
11. Az a csavar, amire amúgy is nehezen lehet rátekerni az anyát, az mindig a legnehezebben hozzáférhető helyen van.
12. Szombati szerelések alkalmával az autó működéséhez elengedhetetlen alkatrészek mindig 14 óra után mennek tönkre.
13. A sárvédő szélén hagyott csavarhúzó mindig a motorháztető lecsukásakor az elengedés pillanatában jut eszedbe.
14. A hibakeresésnél a megoldást mindig az adja, aminek az adott hibához a legkevésbé sem lehetne köze, de végső elkeseredésedben mégis megpróbálod.
15. Az a szerszám, amit egy telefonhívás pillanatában éppen használsz, az a hívás végeztére örökre eltűnik.
16. A mindentudó okoskodók mindig abban a pillanatban lépnek be a műhelybe, amikor valami nem sikerül vagy épp megsérülsz.

YELLOW Elküldve: 2015-02-28 11:33 Heeelp...!

BMWsSatya írta: Sziasztok Skacok !
Segítséget szeretnék kérni, hogy lehet a pillanatnyi fogyasztásmérőt le nullázni ?


mikor rajta állsz, amikor azt mutatja, a BC gombot kb 3sec-ig nyomvatartod.

YELLOW Elküldve: 2015-02-27 18:31 radio probléma

Rafchee írta:
Tano írta:
Rafchee írta: ...Átforrasztottam most már tutira jól érintkezik, visszatettem a rádiót, de továbbra is ugyanaz van. Kulcs nélkül is megy, és egy idő után kikapcsol. Szerintetek?


Akkor még azt nézd meg, hogy minden a megfelelő helyre legyen bekötve.


Kicsit elhamarkodtam. Mostmár olyan, hogy ha fordítom a kulcsot, bekapcsol, ha kiveszem a kulcsot kikapcsol. Utána a gomb megnyomásával kapcsol be újra, ha nincs benne a kulcs, de egy idő után kikapcsol. Talán direkt, hogy ne hagyd úgy egy hétre?
Gyújtással hagytam kb fél óráig, de úgy egyelőre nem kapcsolt ki. Holnap még próbálgatom, de lehet hogy jó lesz. Ha jó lesz akkor a hátsó hangszórók visszakötése következik a hétvégén.
Köszi Tano! Átnéztem a bekötést, elvileg jó.
Még azt kéne megoldani, hogy ne csak 30-ból 1 CD-t játszon le a lejátszó. Erre nincs valami megoldás?


így működik jól. viszont CKM-ben állítható, hogy gyújtásra kapcsoljon autómatikusan be, vagy jegyezze meg a leállításkori állapotot.

YELLOW Elküldve: 2015-02-27 16:30 ELLOPTÁK!!!

feco7939 írta:
YELLOW írta:
njung írta: Köszi, nem látom a megosztást, most feldobtam oda is.
Bocs ha ezzel 2x került fel, de inkább legyen 2x, mint 1x sem.


semmi baj. csak én láttam tágnap arra fel írtam. sok sikert!


Én még most sem látom a facebook oldal idővonalán...............így nem tudom megosztani.



mert a csoportban van, van külön BMWfanatics.hu csoport

YELLOW Elküldve: 2015-02-27 13:07 ELLOPTÁK!!!

njung írta: Köszi, nem látom a megosztást, most feldobtam oda is.
Bocs ha ezzel 2x került fel, de inkább legyen 2x, mint 1x sem.


semmi baj. csak én láttam tágnap arra fel írtam. sok sikert!

YELLOW Elküldve: 2015-02-27 11:38 ELLOPTÁK!!!

feco7939 írta:
njung írta: ELLOPTÁK AZ AUTÓNKAT! SEGÍTSÉGET KÉRÜNK!

Ma reggelre – 2015. febr.26. csütörtök 7h után vettük észre - ellopták a képen látható KRG-907 rendszámú 3-as fekete BMW autónkat Budapesten Zuglóban, a Nagy Lajos Király út és a Bonyhádi út csillaggarázsban (utcán) parkolt. Nem volt benne semmi privát dolog, irat, semmi. A napokban lett teletankolva benzinnel.

Rendőrségi feljelentést tettünk, az autót körözik.

Az autó – vagy alkatrészei – vélhetően feltűnhet a látóteredben, vagy BMW-s ismeretségi körödben.

Az autó adatai:

Rendszáma: KRG907 Első Nyilvántartásba vétel: 2007.04.16. Színe: 10Fekete
Gyártmánya: BMW Típusa: 390L Ker.leírása: 316I
Alvázszáma: WBAVA11020K015981 Motorkód: N45B16AA871H856

KÉREM SEGÍTSETEK megosztással, éber figyeléssel, észlelés esetén feljelentéssel.
Az autó a nevemen van, telefonszámom: (+36)30/8305769.

Megosztásokat szeretnék kérni a megtalálás reményében!
Reméljük, hogy a nyomravezetőnek kifejezhetjük hálánkat.

Köszönöm!

Junghausz Norbert







Részvétem! Szerintem tedd fel ugyanezt a BMW Fanatics Facebook oldalára is, és ott meg tudjuk osztani.



ott hamarabb meg volt osztva... elkerülte a figyelmed akkor

YELLOW Elküldve: 2015-02-26 22:31 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2015-02-26 19:39 E46 TÍPUSHIBÁK

hil írta:
Nem is értem, miért nem lehet ide képet egyszerűen betenni, csak a képfeltöltéssel történő szarakodás után.......


semmi komoly nincs pedig ebben. a képeekt valahova muszáj eltárolni. saját magadnak feltöltöd. aztán a galériádban a kisképre kattintasz jobb gombbal és másolod a kép címét. aztán itt a kép ikonra kattintva tudod beszúrni, csak a .jpg elől törlöd a _150x100 részt.

YELLOW Elküldve: 2015-02-26 19:34 E46 TÍPUSHIBÁK

hil írta:
gfeco írta: Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.


Szia,
A gumi csövek csatlakozásai a motorblokkhoz. Ezek műanyag idomokkal vannak megoldva, bennük "o" gyűrű tömítésekkel. Ezek a csatlakozó idomok szoktak elmállani és akkor már az "o" gyűrű nem tömít, engedi a vizet. Elég alattomos dolog. Van belőlük több is. A motorblokk végén a tűzfalnál a legalattomosabb, mert nem látszik, csak tapogatni lehet, ha nedves a környéke érdemes cserélni. Ahol Te írtad (szemben állva a motorral jobb oldalon) van felül egy ilyen idom, meg alul is az is nehezen látható. Javasolt mindet cserélni, mert előbb utóbb a többi is folyni fog. Mivel kép belinkelése meghaldja képességemet, ezért a szükséges képeket mail címedre elküldöm.
hil

Ja és általában nem a pumpa szokott lenni (bocs Y!)


semmi baj, de ismerősnek is, és itt is sokszor olvasni, hogy ott enged, ezért írtam.

YELLOW Elküldve: 2015-02-26 18:27 E46 TÍPUSHIBÁK

gfeco írta: Sziasztok

M43 motornak nincs valami jellegzetes hibája arra hogy hol folyik el a hűtővíz?
Nem termosztát nem vizpumpa nem csövek hűtő tartozékok.
A blokk jobb elejénél alul folyik.


pedig általában a pumpa szokott lenni.

YELLOW Elküldve: 2015-02-26 09:14 Mi lehet a baj?_

horvathtomi írta:
YELLOW írta:
horvathtomi írta: Sziasztok.

Hozzáértő segítségét szeretném kérni.
A hűtővizem csak ritka esetben éri el az optimális hőmérsékletet (pl. álló motorral, vagy pályán 130-140-nél).

Minden más esetben ha fel is melegszik, gyorsan visszahűl váltásoknál és motorfékezésnél. Gondolom az ok a nyitva maradt termosztát. De már 2x cseréltem. A hiba még mindig ugyan az.

Hozzáteszem, egészen 1-2 fokig minden ok, általában -3 és -5 fok körül jelentkezik a probléma.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Mi más lehet a probléma?
Lehet, hogy 2x sikerült gyári hibás termosztátot vásárolnom? (nem hinném )

Köszönöm.


nem vettél hibásat, viszont 2db termosztátod van és valószínű, ami rosszabb volt, az még mindig benne van.


Igen tudom, hogy EGR termosztát is van. Cserélve lett az is. Semmi...


bocs, de ez nem derült ki. akkor a hűtőd nem zsalus véletlen? mert lehet nyitva van folyamatosan.

YELLOW Elküldve: 2015-02-26 07:46 Autóvásárlás

django24 írta:
Szisztok ! Tudtok valamit erről a bmw- ről mondani ? érdemes megvenni ? válaszokat előre is köszönöm
A link neve


sokszor hirdet autót. képek alapján jónak tűnik. kulcsai megvan az összes. képekről ennyi.

YELLOW Elküldve: 2015-02-25 20:40 Motorolaj

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Olajcserét szeretnék, kérdezném, h milyen olajat ajánlotok, 2.0d 150 paciba. 12 éves az autó. köszönöm!


ha 12 évs, akkor még nem ihat alkoholt. szóval mindenképp legyen kellően síkos, csúszos az az olaj....
kicsit kéne visszaolvasni
sok olajgyártónak van olajkeresője, beírod az autót adatait és kidobja milyen viszkoztású olaj kell bele.
0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 közül válogass, visszább olvasva láthatod, hogy érdemes varriálni, hogy mégis mi a legjobb választás. márka vitába kár belemenni, mert mindenkinek más.


Köszi, de arra gondoltam, h vmi gond lehet nálam, mert most 5w 30 van benne, de 4000 km után kért 5-6 decit... Ezért gondolom, h esetleg más kell bele... az autóban 200-220 között van. Köszönöm


a kérdés, hogy hidegen csípi el az olajakat, vagy melegen. ha melegen, akkor lehet olajminőség is, talán nagyon elvéknyul. lehet nem valami jó lett belerakva. vagy épp hidegen túl sok gázolaj megy le a dugó mellett, amitől felhígul, majd könnyebben be is kerül az égéstérbe. sűrűbb olajjal tudod húzni egy kicsit, ha kopás miatt fogyaszt, de ott felújítani kell. ha meg az olaj volt szar, akkor egy jobb olajjal változhat.