Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-11-25 06:50 Motorolaj

Atesz írta: Sziasztok.

Olajcsere előtt állok. Kérdésem lenne, hogy van-e valamilyen tapasztalatotok az SCT szűrőkkel? Minőség, bevált-e valakinek? Tudom mindenki (én is) a Mann és a Mahle_Knecht szűrőket veszi, de gondoltam bepróbálnám ebben a rossz gazdasági helyzetben.
Előre is köszönöm minden választ!


a mahle knecht szűrok árban teljesen jók. jó helyen kell venni. nem tudom ez az sct mennyibe kerül, de nem lehet annyival olcsóbb, hogy annyit megérjen. mahle-knecht, jó forrásból cirka 2500Ft. ez nem pénz érte. kis autósboltban nulla kedvezménnyel, lehet van 4-5 ezer akár, mégiscsak BMW-be kell vannak itt olyanok, akik foglalkoznak alkatrész beszerzéssel, szerintem a bevállt márkát kell venni.

YELLOW Elküldve: 2014-11-25 06:47 légzsak_

zsolo1975 írta: sziasztok!

egy kis segitséget kérnék ha valaki tudna.
2 hete cserélték a jobb első ülésfoglaltság érzékelőmet.50.0000ft volt.
4 nap után ismét világit a kis piros lámpa.
vissza vittem a szervizbe,most meg azt mondják a akkumlátorhoz vezető kábel hibás, cserélni kell.kb. 50.000 ft mondtak újra.azt hittem fejem szétrobban.
valakinek esetleg ötlete?köszi a segitséget előre is.


almondom frankón a véleményem. lehet nem így volt, de...
úgy tűnik, laikus vagy. ezt kiszúrta a szervíz is. legomboltak rólad 50ezret, amit ki is fizettél. szerintem nem cserélték ki a betétet. most gyanusan ugyanannyit akarnak lehúzni rólad, megint egy alkatrészre hivatkozva, aztán majd jön a többi.
ők azt mondták a betét a baja, ezt kifizetted. mivel ők álapították meg rosszul, így nem téged terhel a dolog, hisz hamis diagnózist kaptál. sőt ugye valószínű ki sem cserélték a betétet, annak lenne nyoma, egy kárpitos észrevenné. szerintem vidd el máshova, aki normálisan kiolvassa a hibát. meg fogsz lepődni, hogy átvágtak és újra be akarnak húzni.

YELLOW Elküldve: 2014-11-24 07:26 Differenciálmû

krissz írta:
Turbo73 írta: Hali,

Beletehetem a nem sperr-es diffimbe a Castrol Syntrax Limited Slip75w-140 (SAF-XJ)olajat, ami elvileg a sperr-esekbe való? (Ezt tudnám most beszerezi hirtelen) Nem baj, hogy más a viszkozitása? Nem cseszi szét a diffit?


Én úgy tudom, hogy a sima diffisbe mehet sperres olaj, de forditva nem.


igazából a hőterhelés miatt kell a sperr-be az XJ. én azt mondanám, talán kicsit többet fog az olaj, nagyobb lesz az ellenállása az olajnak a diffiben. kicsit beterhelhet.

YELLOW Elküldve: 2014-11-24 07:23 Business rádió kérdés

Ben-g írta: Sziasztok!

E46-ba vettem egy BMW CD business /ALPINE/ a jelenség az hogy az eredeti cd-t azonnal olvassa az írottat kevésbé mondhatnám hogy egyáltalán nem azt írja ki folyamatosan hogy cd error
Audio formátumban írtam minden cd-t próbáltam 8x ,4x, 2x ,írás sebességgel és több CD író programmal is. Na nagy nehezen a mai napon találtam egy CD író progit amivel 8x megírtam és csodák-csodájára beolvasta, de a szám léptetésekkel nem nagyon boldogult
Ennyire kényes lenne ez a szerkezet, vagy találkozott már valaki ilyen problémával?:
Esetleg valaki tudna adni tippet hogy milyen progival illetve milyen beállításokkal próbálkozzak? Help
Válaszotokat előre is köszönöm!

Kérlek benneteket segítsetek mert már kezdem unni a próba CD próba írogatást


én írtam már erről, ilyen lejátszóm van nekem is.
nekem a Nero bevállt, de legutóbb más az Ashampoo-t használom írásra.
a jó minőségű írható CD-kkel nekem si gondom volt. tartósság miatt eleinte újraírható Maxell CD-t ahzsnáltam, de foylamatosna kiköpte. Philips és társai akadoztak. mindegy milyen tempóval írtam.
nekem ami bevált az a Traxdata és a Memorex, igaz ezeket ezer éve vettem, azóta is ezekre írok, 16x-osan szoktam, és semmi baja nincs. beveszi, lejétsza, nem akad.

YELLOW Elküldve: 2014-11-21 11:49 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Puli írta:
Fort írta:
Puli írta:
Fort írta:
leroyclub írta:
Fort írta:
Bontottat azért olcsóbban kapsz!Nekem 10-ért ajánlottak az autómhoz valót!



Ez pont egy olyan alkatrész aminél elég rizikós a bontott. Az enyém is jelenleg hibamentes, de néha meg teljesen hülye.


Igazad van,de ha teljesen meghal és nincs hirtelen 100 ezred egy újra akkor több mint a semmi. Főleg ha a zárszerkezet is megadja magát....



Nekem tegnap csinálták meg a kocsit (Szfváron), tökéletesen nyit-zár. Azt ,hogy mi volt a baja szakmai titokként kezelik. Azt mondták a következő javításnál elárulják. De gratisba megcsinálták a hátsó ablaktörlőmet is! (+ kaptam Hepamotors rendszámtábla kereteket, ha akarom felrakom,ha nem,nem...) A lényeg,hogy jó a kulcs, nyit -zár...

Ja és van egy felesleges grundmodulom.



A lényeg hogy működik...de ha ajándékba megcsinálták az ablaktörlőt,nem lehetett nagy hiba! Ha sikerül megnézetnem és GM hibája lesz,engem érdekelne ártól függően a modul.Gondolom az autódhoz való,azaz touring legalább 2 elektromos ablakkal.



annyit mondtak,hogy sz.ptak vele rendesen.. de megoldva, az a lényeg...
igen, touringhoz való és 4 elektromos ablak+napfénytető...


ajjaj, ez nem hangzik jól... akkor ott barkács-kókány vót? nekem így úgy tűnik. ha relét cseréltek volna, akkor egy normális szervíznek normális eszközökkel nem sz¤pás.

YELLOW Elküldve: 2014-11-20 21:40 Mi lehet a baj?

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Tegnal arra lettem figyelmes h a bal elol a futomu huplis göröngyös uton mikor bemozdul a bode akkor kattan valami.. mintha stabrud nem lenne meghuzva jol es a menetnel zorogne be de megneztem mindem oke. Hm
.


rugó?


Nincs eltorve vagy mire erted?


a kattanás miatt a törésre gondoltam igen.

szerk.: vazze miért hittem én azt, hogy hátsó hangról írsz??? pff fáradt vagyok... sorry benéztem

YELLOW Elküldve: 2014-11-20 21:37 Mi lehet a baj?

toki24 írta: Sziasztok!

Tegnal arra lettem figyelmes h a bal elol a futomu huplis göröngyös uton mikor bemozdul a bode akkor kattan valami.. mintha stabrud nem lenne meghuzva jol es a menetnel zorogne be de megneztem mindem oke. Hm
.


rugó?

YELLOW Elküldve: 2014-11-20 21:35 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Skinder írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.Van egy E36 compactom kivettük a motort felújítottuk ugye akku minden egyéb kijött aminek ki kellett összeszerelés után a kis kijelzőn ahol az óra hőfok ilyesmik vannak PPP felirat jelent meg és nem tűnik el.Mi ez és hogy lehetne eltüntetni.Előre is köszi.Üdv


és ezt miért pont ide írtad???

YELLOW Elküldve: 2014-11-20 12:09 Gumiméret-futómû

karogino írta: Sziasztok E46-ra 215/50 r17 téli gumi rámegy?


persze... de felesleges, hacsak nem 30d az autó.

YELLOW Elküldve: 2014-11-20 10:01 e36

Jack írta:
laleeboy írta:
Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Én elöl a bölcsőnél emeltem meg, gondolom nem gáz az sem. Hátul hol érted a difinél? Konkrétan a difi alá rakjam?
És igen.. most keresem a jó lakatost, illetve van egy csak sok a munkája.


nem a difi alá, hanem a difi tartó bölcső alá, annak van pont egy lapos része. elől meg E46-nál van egy keresztmerevító iylen lemez a lengőkarnál ott is szokták emelni. már ahol pont a csavarja is van a merevítőnek.

YELLOW Elküldve: 2014-11-19 16:22 Társalgó

nickname írta:
blueman írta:
elgeri írta:
YELLOW írta: "A nyomkövetőt nem az autókra kellene kötelezővé tenni hanem sok politikusra akik milliárdokat sikkasztottak el"

http://www.netextra.hu/ez-fajh...-rendszer/


Nem úgy volt, hogy csak az újonnan gyártott kocsikban kell, hogy legyen ilyen cucc gyárilag a jövőben? Tehát a régiekbe nem kell utólag beszerelni, nem?!
Plusz én úgy tudtam, hogy ez egy zárt hálózat lesz (pár hónapja lett kész, most megy a tesztüzem), nem előfizetéses rendszerben.

Remélem csak ez a cikk a pontatlan!


http://www.biztoshely.hu/e-seg...-kell.html
Más forrás, azt mondja, hogy még nem dőlt el, hogy a régi autókba is be kell szerelni, az újakban viszont már biztos, hogy ott lesz.

http://www.nyugat.hu/tartalom/...vo_kozpont
ezt érdemes elolvasni!


Nekem már gyárilag benne van. egyszer poénból megnyomtam azonnal bejelentkezett a 112.


nyilvánvaló ennek az oldalnak is az a lényeg, hogy minél többen nézzék meg és osszák meg, így van benne túlzás, másképp fogalmazás, hogy jobban üssön. most mindegy, hogy új autó, akkor sem tartom feltétlen jónak. ha valóban az lenne a szerepe, mint ami, akkor ok.
de jó pár hónapja az ügyeletet kellett kihívnom, úgy vették fel, mint aki most kel fel, 3x mondtam el a címet, persze még meg akart győzni, hogy saját lábon nem tudok-e bemenni. pofátlanság! persze eltelt 3/4 óra és sehol senki, pedig párszáz méterre vannak, ennyi idő alatt négykézláb is elmásztam volna. hívtam őket újra, és hogy ott vannak a címen, mondom itt nincsenek. mondja nekem a címet, mondom nem ezt mondtam. nyílván a másik helyen sem voltak, mert akkor rádöbbentek volna mi van. maga a dokinő rendes volt, gondolom nem rajta múlott. vagy amikor nagymamám agyvérzést kapott még este, de sajnos reggel vettük észre, azonnal mentőknek szólva, 3 óráig tartottnekik 2km-t megtenni egy alig lakott helyen. szerencsére szövődmény nélkül túl lett rajta. de ezen semmi nem fog múlni ebben biztos vagyok. mindig mondják, hogy 1 perc életet menthet, igen valóban így van, hisz tudjuk az agy 3-4 perc oxigénhiányt bír elviselni, persze van akiket több ideig is élesztenek újra.
no mindegy engem az bosszant ebben, hogy emgint egy álszent dologgal akarják megvezetni a népet, mintha a mi érdekünk lenne, közben megint más van mögötte.

YELLOW Elküldve: 2014-11-19 14:50 Társalgó

"A nyomkövetőt nem az autókra kellene kötelezővé tenni hanem sok politikusra akik milliárdokat sikkasztottak el"

http://www.netextra.hu/ez-fajh...-rendszer/

YELLOW Elküldve: 2014-11-19 10:55 Teligumiszett

Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Használ valaki E46-on 195/65 R15-ös téli szettet? (Esetleg milyen márkájú gumit?)


igen. Bridgestone Blizzak LM-18 jó régi már. ilyet már nem igen kapsz.


Te mindig ekkora télivel jártál?
Nekem most 205/60 R15 van fent, de kb 5-6 mm-esek.. Lehet,hogy idén kicserélem (fontos a napi 60-70 km országút miatt és a hegyvidék miatt), de anyagiak miatt gondoltam erre a másik méretre... :


mikor megvettem az autót ezzel a gumi hoztam haza, ugyanis tél volt azóta is az van. teljesen megfelel, bár agyalok, hogy váltok 205/55 R16-ra, de csak akkor ha jó áron tudok hozzájutni. ez a kisebb méret is totálisan megfelel.

YELLOW Elküldve: 2014-11-19 10:36 Teligumiszett

Puli írta: Használ valaki E46-on 195/65 R15-ös téli szettet? (Esetleg milyen márkájú gumit?)


igen. Bridgestone Blizzak LM-18 jó régi már. ilyet már nem igen kapsz.

YELLOW Elküldve: 2014-11-18 20:47 Mi lehet a baj?

banditosz001 írta:
YELLOW írta: kopogás érzékelőket néztétek? melegen tágul a fém lehet akkora már összefeszül, míg hideg blokkon tud mozogni. csak egy tipp.


Huh, mint írtam 1hete vagyok tulajdonos és őszintén megmondom nem tudom mi az a kopogás érzékelő?? de a szerelő se mondta, lehet tudja de nem is gondolt rá.
Leírnád nekem mi is az és mire szolgál?


azt figyeli, hogy kopogós-e az égés. ez alapján is szabályozza az üzemanyag/levegő keverékét. ha rossz azt beírja hibának, viszont ha csak fel van lazulva, akkor false értékeket küld, rosszul történék a hengerben a keverékképzés, ami okozhat egyenetélen járást, avgy épp azt, hogy elégtelen elsz az égés, és mondjuk beírja lambda hibának, vagy valaminek, pl anank, hogy a hengerben rossz az égés. ezt a szenzort megfelelő nyomatékkal kell meghúzni. nem mondom, hogy ez a baja, de én gyanakodnék rá esetleg. de ahogy anubisz is írta könnyen lehet, hogy valamelyik injektor a hibás ott.

illetve dereng valami olyan, hogy 6 hengeres motoroknál a hátsó traktusba nehezebben jut el az olaj, ergó hidegen lehet a hidrotőkék nem dolgoznak jól, később áll fel a nyomás, stb. ez okozhat éppen rossz szelep nyitás zárás dolgot, ami pont elég ahhoz, hogy ne legyen megfelelő az égés.