Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-08-30 17:41 Fékjavítás

andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: sziasztok
nem éppen javításról lenne egy kérdésem de fékről van szó. Szóval amikor gumiégetésnél kell némi féket taposni azt hogy oldják meg hogy a hátsó fék ne fogjon?

állandóra van kikötve vagy van valami megoldás amivel ki lehet kapcsolni?

üdv.


úgy egyszerűbb, de a hátsó fék fékhatása jóval gyengébb az elsőnél. ezért van az, ha nincs erő a motorban, akkor nem fogja megforgatni.


nekem elforgatja csak ez teljesen tönkreteszi tárcsát jobban sajnálom mint a gumit

szóval valami szelepes megoldással nem lehet elzárni a fékcsöveket ilyet még senki nem látott?


de megoldható, anno én is ezt az ötletet javasoltam. volt már ez téma valahol itt.


aha valami kiindulási pontot adhatnál mer fogalmam sincs akkor mit keressek amivel elzárom a csöveket


mindenképp 12V-os mágneszelepet, olyat ami bírja a fékfolyadékot. nem tudom miylen lehetőségek vannak pontosan utána kell nézni.

YELLOW Elküldve: 2014-08-30 17:39 Multimédia beszerelés

Zoli200 írta:
YELLOW írta:
Zoli200 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Na igen! Nehéz a választás. Sok választék van,van olyan is hogy nem is stimmel a kép a valósággal. Ebay-ről rendelt már valaki ilyen kínai mindenest? van olyan hogy free shipping,de olyan is hogy külön jön rá a szállítás. Ilyenkor,ha ebayről rendelek akkor nincs vám plusz áfa még pluszba,ugye? Kínai az alkatrész,de angol ebay-en van. Vagy ugyanúgy kínából jön és jön rá még vám-áfa? Nem rendeltem még sose ebay-ről. Köszönöm!


ha EU-n kívülről jön, akkor lesz vám. meg fogják fogni. régen nem volt ilyen gond, de most már mindent. max ha a kínaival meg tudod beszélni, hogy értékbe ne írjon rá sokat. csak akkor ha eltűnik, akkor gáz. nem véletlen drágább pl az, amit angliából küldenek. kis haszonnal dolgoznak, de vámot már ő is fizetett valószínű.


Én tőlük rendeltem,egy év magyar gari 120 000,de ha vám megfogja sem jössz ki olcsóbban,sőt. http://www.automultimedia.info/ Ha érdekel ennek a menüje lefényképezem neked.


tutti van a neten videó róla... szinte youtube-on minden van már. ha nem találja meg rögtön, akkor gondolkozni kell kulcsszavakon, de biztos van.


Van de,nagyok sok fajta menüvel dobták ki ezeket,van vagy 5 verzió de lehet keveset mondtam.


hát ez alapján, akkor itthon is vehet másmiylen menüset.

YELLOW Elküldve: 2014-08-30 17:25 Multimédia beszerelés

Zoli200 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Na igen! Nehéz a választás. Sok választék van,van olyan is hogy nem is stimmel a kép a valósággal. Ebay-ről rendelt már valaki ilyen kínai mindenest? van olyan hogy free shipping,de olyan is hogy külön jön rá a szállítás. Ilyenkor,ha ebayről rendelek akkor nincs vám plusz áfa még pluszba,ugye? Kínai az alkatrész,de angol ebay-en van. Vagy ugyanúgy kínából jön és jön rá még vám-áfa? Nem rendeltem még sose ebay-ről. Köszönöm!


ha EU-n kívülről jön, akkor lesz vám. meg fogják fogni. régen nem volt ilyen gond, de most már mindent. max ha a kínaival meg tudod beszélni, hogy értékbe ne írjon rá sokat. csak akkor ha eltűnik, akkor gáz. nem véletlen drágább pl az, amit angliából küldenek. kis haszonnal dolgoznak, de vámot már ő is fizetett valószínű.


Én tőlük rendeltem,egy év magyar gari 120 000,de ha vám megfogja sem jössz ki olcsóbban,sőt. http://www.automultimedia.info/ Ha érdekel ennek a menüje lefényképezem neked.


tutti van a neten videó róla... szinte youtube-on minden van már. ha nem találja meg rögtön, akkor gondolkozni kell kulcsszavakon, de biztos van.

YELLOW Elküldve: 2014-08-30 14:56 Fékjavítás

andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: sziasztok
nem éppen javításról lenne egy kérdésem de fékről van szó. Szóval amikor gumiégetésnél kell némi féket taposni azt hogy oldják meg hogy a hátsó fék ne fogjon?

állandóra van kikötve vagy van valami megoldás amivel ki lehet kapcsolni?

üdv.


úgy egyszerűbb, de a hátsó fék fékhatása jóval gyengébb az elsőnél. ezért van az, ha nincs erő a motorban, akkor nem fogja megforgatni.


nekem elforgatja csak ez teljesen tönkreteszi tárcsát jobban sajnálom mint a gumit

szóval valami szelepes megoldással nem lehet elzárni a fékcsöveket ilyet még senki nem látott?


de megoldható, anno én is ezt az ötletet javasoltam. volt már ez téma valahol itt.

YELLOW Elküldve: 2014-08-30 14:46 Fékjavítás

andrew írta: sziasztok
nem éppen javításról lenne egy kérdésem de fékről van szó. Szóval amikor gumiégetésnél kell némi féket taposni azt hogy oldják meg hogy a hátsó fék ne fogjon?

állandóra van kikötve vagy van valami megoldás amivel ki lehet kapcsolni?

üdv.


úgy egyszerűbb, de a hátsó fék fékhatása jóval gyengébb az elsőnél. ezért van az, ha nincs erő a motorban, akkor nem fogja megforgatni.

YELLOW Elküldve: 2014-08-30 14:43 Multimédia beszerelés

Bero írta:
Na igen! Nehéz a választás. Sok választék van,van olyan is hogy nem is stimmel a kép a valósággal. Ebay-ről rendelt már valaki ilyen kínai mindenest? van olyan hogy free shipping,de olyan is hogy külön jön rá a szállítás. Ilyenkor,ha ebayről rendelek akkor nincs vám plusz áfa még pluszba,ugye? Kínai az alkatrész,de angol ebay-en van. Vagy ugyanúgy kínából jön és jön rá még vám-áfa? Nem rendeltem még sose ebay-ről. Köszönöm!


ha EU-n kívülről jön, akkor lesz vám. meg fogják fogni. régen nem volt ilyen gond, de most már mindent. max ha a kínaival meg tudod beszélni, hogy értékbe ne írjon rá sokat. csak akkor ha eltűnik, akkor gáz. nem véletlen drágább pl az, amit angliából küldenek. kis haszonnal dolgoznak, de vámot már ő is fizetett valószínű.

YELLOW Elküldve: 2014-08-30 13:36 angel eye

andree írta:
YELLOW írta:
andree írta:
Rulez78 írta:
solyom76 írta:
Rulez78 írta: Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy garnitúra angel eye-t(CCFL).Úgy látom a lámpa kiszerelésével boldogulni fogok amit viszont nem tudok,hogy a kábel kötegből melyik drótokra kéne majd rákötnöm a karikákat.Kimérni nem tudom nincs hozzá műszerem.Úgy tudom a helyzetjelzőre kéne rákötni de fogalmam sincs melyik drótok mennek oda.
Nincs esetleg valami színkód útmutatásnak?Esetleg valaki nem fényképezte,videózta le a folyamatot?
A youtyubon találtam útmutatót de ott csak a beszerelést mutatták.
https://www.youtube.com/watch?v=heppcGJf3h8
És ha jól értettem gyér angol tudásommal a végén azt mondja a pali,hogy egyszerű mert feketét a feketéhez piros kábelt a piroshoz.
Mondjuk ha ezek jól látom led karikák mert nincs inverter hozzá.
Egyébként ezt az angel eyet vásároltam meg.Remélem nem nyúltam mellé...
http://www.ebay.com/itm/141345...EBIDX%3AIT
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!

Dehogy nem tudod hiszen leírtad.. adott hozzá minden..a karikákon lévő csatikat az inverter csatikba dugod.. az inverteren lévő piros és fekete kábelt meg össze kötöd a helyzetjelző kábelével....ennyi..



Király!Akkor elméletben tudok Angel Eyye-t szerelni!
Biztos én vagyok a hülye de azt honnan tudom hogy melyik a helyzetjelző kábelkötege?
Bocs,hogy ilyen sík vagyok de nem szoktam nagyon bütykölni...


Szerintem jobban járnál ha egy alap villamossági ismeretekkel rendelkező ismerős, barát besegítene. A helyzetjelző kábelei a helyzetjelző izzó csatlakozójára mennek, tehát ha csatit leveszed a helyzetjelzőről biztosan fogod tudni. A segítség igénybe vételét jó indulatból írtam, mert elég sok autó égett már ki elektromos zárlat miatt. A kötéseknél én is a forrasztást javaslom, mert a gyanta miatt sokkal tartósabb a kötés, a gyors csatlakozók pedig hamar oxidálódnak. továbbá a zsugorcsövet se felejtsd el.
Csak óvatosan.
Sok sikert.


forrasztásnál inkább jófajta ólmos forrasztó anyagot kell használni. az ólommentes elég tré, pedig nagyon sok helyen azt használják az elektronikában.


Sajnos azért mert ha jól tudom ez egy eu szabályozás és csak ez kapható a legtöbb helyen. Én sem tudom hogy hol fogok tudni beszerezni ha kifogyok a készletből.


én autóelektronikai részen dolgozom most, de a gyárban több cégnek gyártunk, a nagy része telekommunikáció, ott mennek főleg az ónmentes forrasztások. az autóelektronikában, főleg a biztonsági eszközöknél, amiknek nagy szerepe van pl egy autó megállításában, vagy aktív védelmi rendszer, stb, ott bizony még most is az ólmos forrasztás megy. alacsponyabb hőfokon olvad, emiatt nincsennek akkora hősokknak kitéve az alkatrészek, és jóval stabilabb a kötés. nekünk amikor tesztergépen kell javítani valamit, akkor mindig ólmos huzalt használunk, mert a forrasztott kötés szakítószilárdsága is jobb, illetve az elektromos vezetőképessége is. amúgy biztos lehet venni. pl nekem amikor vettem a forrasztómat az egyik áruházban, gyárilag ólmosat adtak. nem sokat, de kitart, nem forrazstok állandóan itthon, nincs is mit amúgy neten is biztos van. nincs azért kitiltva. inkább az ilyne jellegű cégek is azért hazsnálják, hogy jó besorolásba kerüljenek itt-ott. amúgy meg csak bosszúságot okoz főleg. pár évig dolgoztam olyan géppel, amik a nagy lapokon lévő, olykor 3000db alkatrészt vizsgálták, mindne szempontból. amikor így, vagy mikroszkóp alatt néz meg egy ember, egy ólmos és ólommentes forrasztást, akkor látja igazán mi a helyzet.

YELLOW Elküldve: 2014-08-30 09:10 angel eye

andree írta:
Rulez78 írta:
solyom76 írta:
Rulez78 írta: Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy garnitúra angel eye-t(CCFL).Úgy látom a lámpa kiszerelésével boldogulni fogok amit viszont nem tudok,hogy a kábel kötegből melyik drótokra kéne majd rákötnöm a karikákat.Kimérni nem tudom nincs hozzá műszerem.Úgy tudom a helyzetjelzőre kéne rákötni de fogalmam sincs melyik drótok mennek oda.
Nincs esetleg valami színkód útmutatásnak?Esetleg valaki nem fényképezte,videózta le a folyamatot?
A youtyubon találtam útmutatót de ott csak a beszerelést mutatták.
https://www.youtube.com/watch?v=heppcGJf3h8
És ha jól értettem gyér angol tudásommal a végén azt mondja a pali,hogy egyszerű mert feketét a feketéhez piros kábelt a piroshoz.
Mondjuk ha ezek jól látom led karikák mert nincs inverter hozzá.
Egyébként ezt az angel eyet vásároltam meg.Remélem nem nyúltam mellé...
http://www.ebay.com/itm/141345...EBIDX%3AIT
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!

Dehogy nem tudod hiszen leírtad.. adott hozzá minden..a karikákon lévő csatikat az inverter csatikba dugod.. az inverteren lévő piros és fekete kábelt meg össze kötöd a helyzetjelző kábelével....ennyi..



Király!Akkor elméletben tudok Angel Eyye-t szerelni!
Biztos én vagyok a hülye de azt honnan tudom hogy melyik a helyzetjelző kábelkötege?
Bocs,hogy ilyen sík vagyok de nem szoktam nagyon bütykölni...


Szerintem jobban járnál ha egy alap villamossági ismeretekkel rendelkező ismerős, barát besegítene. A helyzetjelző kábelei a helyzetjelző izzó csatlakozójára mennek, tehát ha csatit leveszed a helyzetjelzőről biztosan fogod tudni. A segítség igénybe vételét jó indulatból írtam, mert elég sok autó égett már ki elektromos zárlat miatt. A kötéseknél én is a forrasztást javaslom, mert a gyanta miatt sokkal tartósabb a kötés, a gyors csatlakozók pedig hamar oxidálódnak. továbbá a zsugorcsövet se felejtsd el.
Csak óvatosan.
Sok sikert.


forrasztásnál inkább jófajta ólmos forrasztó anyagot kell használni. az ólommentes elég tré, pedig nagyon sok helyen azt használják az elektronikában.

YELLOW Elküldve: 2014-08-28 22:18 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
hil írta:
Cseccci írta:
szotakdavid írta:
andree írta: Sziasztok,
Hátsó fékbetétet kell cserélnem és nem tudok most más márkát gyorsan kedvezménnyel, tehát az alábbi két márkából kellene választani:
1:textar
2:brembo

Szerintetek?

Köszi

Üdv


TEXTAR!


Hello


ATE!

Szia!
Bocs, de mintha felsorolta volna a lehetőségeket.....(ATE -t nem láttam közöttük)
hil



Tényleg nem akarok kötekedni, de most képes voltál ezért belépni, hogy leoltsad a gyereket? Néha tényleg nem értelek. Miért ne írhatná le ő mit javasol.
Bezzeg ha téged oltanak, egyből a plafonon vagy. Aki másokat kioktat,ő is viselje el, ha vele teszik.
Én se vagyok kismiska, de ha belépek, segítek ha tudok,bárkinek, nem pedig azt lesem mibe tudjak belekötni Bezzeg neked elég volt csak a google említeni, mindjárt a plafonig sértődtél. Már eljátszottad sok emberrel ezt, köztük velem is, hogy milyen Angol google fordításokat linkelek ide. Had írjon már mindenki azt amit gondol. Amíg én 20 percekig böngészek, videókat, linkeket, hogy segítsek valakinek, te csak belépsz azt leoltod az embert, hogy mit, és hova írt.
Szerintem tedd te is ezt, és boldogabb ember leszel. Nem pedig leóltogatni mindenkit ezzel a végtelen kifinomult stílussal.
Elhiszem, hogy végtelenül művelt, és okos ember vagy, de ez nem egy szellemi vetélkedő, hanem egy fórum. Nem azt kéne már nézni ha belépsz, kinek milyen a helyesírása, az angol tudása,és ki, mit hova ír.
Nem élnék egy fedél alatt veled, borzalmas rigolyás ember lehetsz, kioktató, mindenbe beleszóló.
Köszönettel azok nevében is,akik egyet értenek velem.
Szia. Bocs, Feri


nana nem akarok béke bíró lenni, de a kettőtök harcát magamra és másra is tudnám vetíteni iylenkor látszik, hogy egymás húzása megy. hil-t ismerem személyesen, te pedig hasonló karakter nagy mint én, voltak vitáink, de mégis jó embernek tartalak, hogy szeméylesen nem is találkoztunk. szóval elég legyen

persze én is leszoktam írni a véleményem, vagy ajánlok mást, de a kérdező konkrétan leírta, hogy csak ezt a két márkát tudja kedvezménnyel venni. tehát csak kedvezménnyel akar. az is egyértelmű, hogy melyiket válassza, le sem írtam volna a brembo-t
most hiába ajánlanék én is ATE-t, vagy sokan EBC-t vagy Jurid-ot, ha azt nem tud venni akcijósan, tehát kiestek. de pl én ATE betétet, csak ATE tárcsához párosítanám. a Textar valahogy unisex-ebb, ha szabad így mondani. és ha már a listában van, akkor...
na PEACE gyerekek!



YELLOW Elküldve: 2014-08-26 21:08 angel eye

Zoli200 írta:
solyom76 írta:
Rulez78 írta: Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy garnitúra angel eye-t(CCFL).Úgy látom a lámpa kiszerelésével boldogulni fogok amit viszont nem tudok,hogy a kábel kötegből melyik drótokra kéne majd rákötnöm a karikákat.Kimérni nem tudom nincs hozzá műszerem.Úgy tudom a helyzetjelzőre kéne rákötni de fogalmam sincs melyik drótok mennek oda.
Nincs esetleg valami színkód útmutatásnak?Esetleg valaki nem fényképezte,videózta le a folyamatot?
A youtyubon találtam útmutatót de ott csak a beszerelést mutatták.
https://www.youtube.com/watch?v=heppcGJf3h8
És ha jól értettem gyér angol tudásommal a végén azt mondja a pali,hogy egyszerű mert feketét a feketéhez piros kábelt a piroshoz.
Mondjuk ha ezek jól látom led karikák mert nincs inverter hozzá.
Egyébként ezt az angel eyet vásároltam meg.Remélem nem nyúltam mellé...
http://www.ebay.com/itm/141345...EBIDX%3AIT
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!

Dehogy nem tudod hiszen leírtad.. adott hozzá minden..a karikákon lévő csatikat az inverter csatikba dugod.. az inverteren lévő piros és fekete kábelt meg össze kötöd a helyzetjelző kábelével....ennyi..


Ne vágd le,használd ezt gyors praktikus,bontható



bontható, csak éppen a szigetelést vágja át. mondjuk egyszerűbb szigszalaggal utána körbetekerni, ha visszabontod.

YELLOW Elküldve: 2014-08-25 19:16 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Puli írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom


Fejtsétek már ki ezt a szoftver újrarakást legyetek szívesek! Mit takar ez, mert röpködnek mindenhol az értelmetlennél értelmetlenebb kifejezések, de nem igazán tudni mit takarnak.


hát nem kiss pista fogja megcsinálni a garázsban. de a GM-nek is van egy alap SW-je. amit újra lehet bele rakni, mert eeprom tárolja. sok motorikus hibánál egy ECU sw frissítés csodákra képes. aztán ha újra van rakva az sw, akkor mehetnek a beállítások újra, beállítani ami kell.



GM kicserélve! Programozás kész! (20 perces meló volt) A Hepa Motorsnál csináltattam (BMW szakik)...
Egyelőre minden jó! Habár egy dolog zavar,hogy amikor a kulccsal nyitom,akkor nem villognak az indexek és azok eddig villogtak... de sebaj!



azt ott mondani kellett volna neki, kb 2 perc alatt beállítható. de én a helyedben kipróbáltam volna azt, hogy a gyári GM-et újrafrissíteni.

YELLOW Elküldve: 2014-08-25 19:14 Motorolaj

andree írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Lassan esedékes lesz az olajcserém és arra gondoltam hogy Castrol Edge 0w-40 et töltenék bele. Sok leírást találtam amiben ajánlják 320D-be. Szerintetek?


csak nem a gyanusan olcsót kell megvenni. és felesleges a 40-es meleg oldali viszkozitás. dízelbe a 30-as kell.


Árban ugyanannyi a 30 és a 40 is. Jobb a 30?


jaja jobb. bár ha őszinte akarok leni, én nem tennék már castrol-t. talán az új FST titanium, amin elgondolkoznék.


Jobb a 40. (elég lenne a 30 is) A 40-es jobban bírja a turbónál lévő magasabb hőmérsékletet. Ha árban nincs különbség, én a 40-est választanám. (olajat csak megbízható forrásból szabad vásárolni)


pedig pont a dízelbe ajánlják lépten nyomon a 30-ast, mivel alacsonyabb hőfokon dolgozik. a turbo-s dolgot értem, logikus. de ugye a fogyasztásnak is kedvez a véknyabb olaj. nem véletlen a nagy eco, meg blue autókba 20-as olajat tesznek a kis turbósokba is.
bár megmondom őszintén én annyira sosem értettem hogy egy 40-es mivel fogja jobban vissza a motort, mint egy 30-as. mármint hogy valóban mérhető-e egyáltalán.


Nem véletlenül alkalmaznak a turbós, (a turbó meg is égeti a nem megfelelő olajat, még ha diesel nem is termel annyi hőt) és a nagy fordulatú benzines motoroknál külön olajhűtőt. Semmivel sem fogja vissza a motort. Ha utána nézel, akkor világos lesz, hogy azonos teljesítmény szintnél, üzemi hőfokon nincs különbség a ("meleg" oldali 30, 40, 50) olaj viszkozitása között. 20-as "meleg" oldali olajról az elmúlt 10 évben nem igazán hallottam.


én vágom.
pedig van a 20-as, mármint lupo, meg meg fosvágen blue motion kis motorokba biztos, hogy 20-as a gyári előírás. sok eco biszbaszos motorba teszik. anno olvastam a mazdás fórumon, ahol nagyon jól leírják az olaj témát, hogy ferrari-ba is tesztelték és bírta a 20-ast. ezzel bizonyították azt, hogy üzemi hőfokon nem igazán van különbség.


Sajnos nem záródott le a vita, tehát milyen hátránya is van a 40-es olajnak a 30-assal szemben? És ilyen jelentős előnye a 30-asnak a negyvenessel szemben?
Nagyon kíváncsi vagyok mert én is olajcsere előtt állok és az előző csere után amikor gyári 5w30 ment bele (természetesen megfelelő forrásból) egyértelműen hangosabb motort kaptam. Na most sajnos azt nem tudom hogy mi volt benne előtte, sem márka sem pedig viszkozitás szempontjából.


az, hogy hangosabb a motor, az nem annyira a viszkozitáson múlik, csak télen hidegbe max. én amikről hallottam, hogy halkabb lett a motor, az Mobil 1, Eneos olajok. biztos van más is. de inkább ez számít, mármint a gyártó.
én továbbra is amelett vagyok, hogy normál vezetési stílus mellett jobb a 30-as, takarékosabb, főleg ha 10-15ezrenként cserélik. nem mellesleg ha nem jelentős az olajfogyasztás, akkor így tél előtt én 0w-30-at tennék bele, de nem olajfogyasztós verdába nyáron is. ez az én véleményem.

YELLOW Elküldve: 2014-08-25 19:10 Belsõ

Pitykoo írta: Hali!
Fel van tüntetve valahol, meg tudom nézni, hogy milyen színű pontosan a belső kárpitom, ülések?!
Mert a hátsóajtókárpitot le szeretném cserélni egy jobb állapotúra és nem szeretnék rossz színűt rendelni nettről!
Egyébként ilyen világos szürke a belső csak nem tudom van e több féle árnyalatban!?
Előre is köszönöm!


http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
ide ha beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, akkor elvileg megkapod.
de szerintem olyan sok árnyalat nincs, főleg ha bőr. a szövet, meg igazából hasonló a bőrhöz, van a bézs, szürke, fekete, bár a fekete inkább sötétszürke. max a mintában lehet különbség.

YELLOW Elküldve: 2014-08-25 19:06 Klíma

solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta: Sziasztok... Tudom ,hogy nem pont ide tartozik..
Csak szeretném ha valaki leírná nekem ,hogy a fűtés az ,hogy működik..
próbáltam eltekertem a középső konzolon a melegre venti megy de éppen csak langyos levegőt fúj...
Köszönöm.


ha digit klímád van, akkor ami be van állítva hőfok, olyat fog befújni. mármint olyan hőfokú levegőt. vedd fel 30 fokra majd nyomja az a meleget...

Szia Köszönöm..igen digit van, akkor rendben van ,mert ha felhuzom 32 fokra akkor langyosat fúj...csak fura volt ,hogy ennyi lenne a fűtés..
Ui: nem értem miért piszkál téged mindenki..azért mert irigyek ,hogy sok dologhoz hozzászólsz érdemlegesen.. Te legalább segítesz..


pont ez a baj, hogy úgy szólok hozzá, mindenhez, hogy nem értek hozzá.
nem gondolom, hogy irigység lenne, hisz nincs miért. én nem szégyenlem ha nem tudok valamit, majd legalább kijavít valaki, aki jobban ért hozzá, de általában nem ez történik, hanem csak beugatnak, de maga a kérdés ugyanúgy nyitott marad. az meg nem engem minősít. mind1, nem hat meg. akinek tudok segítek, úgy, ahogy tőlem telik.

YELLOW Elküldve: 2014-08-25 18:58 bc

gfeco írta: Bocs hogy belepofázok csak engem is érdekel a téma.
Szoval ha nincs multikormányom lehet bc-m ha veszek egy kart és felprogramoztatom?


de lehet multikormányod is ha nagyon akarsz, amihez jó áron kaphatsz kábelt a kollégától.
amúgy ez is tök érdekes, hogy a multikormánynál a tempomatot sem kell felkódolni meg semmi, de a BC-s kart meg igen.

szerk.: na jó a Te esetedben nem olyan egyszerű a tempomat, így nem beszéllek rá a multikormányra. én csak tempomat miatt vetetm kormányt, na jó meg az M-es téma miatt. de neked, nem elég a kormány és a kábel, kell még pár cucc.