Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 12:04 Ékszíj tárcsa

sve21 írta: Üdv mindenki!Vki esetleg nem tudd új főtengelyékszíj tárcsát jutányos áron én cortecora gondoltam nektek tippetek vélemények?


a Corteco stimmel, már csak a jó ajánlat hiányzik

YELLOW Elküldve: 2014-08-18 21:33 Motor-váltó

M-packet írta: Lenne egy e36 compactom.16i 98 as
Azt szeretném tudni milyen olaj megy a váltóba?cimke nincs a váltó oldalán!


nekem az E36 ismerősöm is ATF olajat használ manuális váltóba

YELLOW Elküldve: 2014-08-18 18:09 Motor-váltó

Pitykoo írta: Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy ugye este mikor áll a kocsi és reggel mikor megyek beindítom olyan 1000 fordulaton megy aztán lassacskán lejön olyan 600-700-ra. Ha megyek vele és bemelegszik akkor 500-ra beáll! Ez így jó vagy egyből 500-ra kéne állnia?! Ha nem akkor mi a hiba oka, mit kell megnézni és cserélni?!
Vagy hogy tudom kiszűrni mi a baja, ha van?!
Előre is köszi!


az 500 nagyon kevés. 600-700 között kellene lenni, sőt inkább 700-750 között.
egyébként normális, mert pár perc után olyan 800-on megy, full bemelegedve pedig 700 körül.

YELLOW Elküldve: 2014-08-18 18:05 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bero írta:
ute107 írta:
Bero írta:
solyom76 írta:
Bero írta: Ja és mióta megnéztem a zárat (nem szereltem szét) azóta ha bedugom a zárba a kulcsot akkor csak elforog a kulcs benne jobbra balra is és semmi nem csinál a mechanika. Ez mitől lehet ?


Szerintem a záraz jó ha elfordul benne a kulcs.. maga a cilinder nem forditja el a mehanikát ami nyitna zárna.. szedd szét és nézz körül ott.. bár öntvény házban van a cilinder és ha eltört ami mozgatja a zárat akkor csere ..



Törést nem hallottam! Majd megpróbálom szétszedni és megnézni!


Nekem törött is. Furcsa, nekem is a relék cseréje után ezt produlálta. Csavarhúzóval nyitogattam az ajtókat. Aztán jött Szoták Dávid segítségével az új GM modul. Majd egy új zár...igaz nekem ahogy te is szeretnéd, jobbos lett átpakolva egy balosba... mármint a mechanika része. Egy kulcsos ember csinálta.

Én még mindig próbálnék GM modult egyben egy működő autóról. Meg relé és modul csere után kell egy kulcstanítás...


Coupe-hoz nehezebb találni gm-et próbaképp Két új relé van benne. A relé csere után is kell kulcstanítás?! Mindjárt meg is nézem... Akkor ezek szerint,ha a zár rossz akkor fogok egy jobb kormányos autóból való működő zárat,kicserélem a szerkezetet és kész? Ez járható út mint a 40 rugós új ár. Köszi a segítéget!


relé cseréhez miért kellene tanítani a kulcsot??? az csak egy kapcsoló.
tanítani akkor kell ha GM csere is van, mert ugye a micro is más lesz. az tény, hogy ártani nem árt, de amúgy nem muszáj. én sem tanítottam relé csere után. és működött.

YELLOW Elküldve: 2014-08-17 23:07 Elsõ lámpák

most láttam egy Lancsát ezzel a ködlámpás módszerrel. nagyon gagyi nekem. xenon-os a lámpa, erre a ködlámpa szépen sárgán belerondít. ráadásul kis kormány mozdulatra is felkapcsol az aktuális oldal. ez egy rossz utón, ahol kerülgeti kell, a szembe jövőnek nagyon kellemetlen lehet. ha ilyen autóm lenne, inkább kikötném, kapcsoltatnám belőle.

szerk.: mondjuk lehet bizonyos sebesség felett nem működik, de városban zavaró lehet

YELLOW Elküldve: 2014-08-15 21:55 kettõstömegü lendkerék

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


szerintem csak motortartó bak


Azt csak aknáról lehet megállapítani vagy elég a motorháztetőt kinyitni és megnézni?Eléggé be van építve a motor,nehéz mellette szétnézni.



ha indításnál leállításnál nagyot bólint oldalra a motor, akkor nyitott tetőnél láthatod. vagy alulról, ha leszeded a borítást, lehet látni a bakokat, sőt nem is feltétlen muszáj lebontani semmit. szóval meg kell nézni nincs-e szétfolyva valami a környékén, mert el is durranhat, lengőkarra folyik, stb.

YELLOW Elküldve: 2014-08-15 20:28 Társalgó

Bero írta: Sziasztok! Mivel nem akartam új topicot nyitni,így ideírok. Elektromos gázpedálom nem reagál úgy ahogy kéne. Egy kis részen ahogy nyomom a gázpedált,nem reagál. A diagnosztika nem írta a gázpedál potméter hibát. Én megpróbálnám cserélni,mert gondolom az romolhatott el. Valaki próbálta már otthon? Ilyen potmétert ami benne van,vajon lehet kapni elektronikai boltba,vagy nagyon speciális? Válaszotok előre is köszönöm!


már írtam neked egyszer. néha úgy érzem tök felesleges...
speciális, nem kapni a sarki zöldségesnél. szerintem bontóban vegyél komplett gázpedál egységet.

YELLOW Elküldve: 2014-08-15 19:20 angel eye

lecso_ írta: Ebay-en találtam pár hirdetést, ahol CCFL LED-nek van írva. De tényleg vagy ez, vagy az. Az inverterben van különbség? Gondolom, ha ugyan akkora feszültségen működik, akkor az inverter mindegyikhez jó


LED-hez nem kell inverter, szerintem. szerintem ezekben a kategóriákban nincs külön driver áramköre. a CCFL-nek viszont van.

YELLOW Elküldve: 2014-08-15 19:17 Kormányszervó hiba

rece65 írta: Hi!

Ha nehéz tekerni a kormányt akkor szervó vagy más probléma lehet,vagy ez ilyen a bmw-ken és kész?
A Skoda fabiát egy ujjal tekerészem a bömivel meg azért lehet bírkózni..:lolpedig elég jó karom van! )

Haveromnak is feltünt aki pedig 120 kg-os badis gyerek,citroenje és hondája van de azokhoz viszonyítva is sokkal nehezebb tekerni a kormányt .

17"-s kerekek vannak rajta..215/45-ös gumikkal



ezt így nehéz megmondani, hogy mi nem érezzük. egy biztos a BMW kormányzása közvetlenebb, nehezebb, nem olyan nagy a rásegítés, mint sok más márkánál.

YELLOW Elküldve: 2014-08-15 19:16 kettõstömegü lendkerék

rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


szerintem csak motortartó bak

YELLOW Elküldve: 2014-08-15 05:31 Klíma

Levi46 írta: Hallo! Nem vt még időm végigolvasni a topicot de most egyik ism. E46 320d fl előtti klíma következőt produkalja. Bekapcsolja megy kb 30p majd egy ido utan random magatol kikapcs teljesen! Mintha túlmelegedett vna... Ezutan gondol egyet /hozza sem ér/ magatól vissza kapcs! Tapasztalt mar valaki ilyet, ötletek?
Köszönöm!



ha eléri a beállított értéket, akkor kikapcsol (AUTO üzemmódban). mondjuk én még így sosem jártam, mert csak nagyon nagy melegben használom, és nincs ideje rá, hogy a beállított értékre hűljön, majd esetleg hűvibb időben kipróbálom.
de akát lehet gond is, ha nem a fenti dolog van. nem rég volt aki hasonlóról írt.

YELLOW Elküldve: 2014-08-14 21:51 Ajtónyítási Gondok!

HCsabi írta:
YELLOW írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Amikor kulcs távírányításal zárom az autót,villan az irányjelző és hallik hangosan hogy lezár. De van sokszor hogy nem villan és halkan zár le.
de ha erősebben csapom be az anyósoldali ajtót,akkor egyből működik.De csak azzal az ajtóval ha másikat csapom be akkor nem.
Mi lehet a baj?


kontakt hiba, akárhol


De hol akárhol?
Az ajtóba a zár vagy mi?


hát aki, távolról ezt megmondja, az nekem is mondhat 90-ből 5 számot
valahol a GM és a zár között, bárhol, de akár a GM-en belül a relé is lehet. mintha nem adna át elég áramot, de lehet éppen csak mechanikai szorulás van.

YELLOW Elküldve: 2014-08-14 19:52 Ajtónyítási Gondok!

HCsabi írta: Sziasztok!
Amikor kulcs távírányításal zárom az autót,villan az irányjelző és hallik hangosan hogy lezár. De van sokszor hogy nem villan és halkan zár le.
de ha erősebben csapom be az anyósoldali ajtót,akkor egyből működik.De csak azzal az ajtóval ha másikat csapom be akkor nem.
Mi lehet a baj?


kontakt hiba, akárhol

YELLOW Elküldve: 2014-08-13 20:53 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"

Zoli200 írta:
Csongi0917 írta: Sziasztok! Mivel újdonsült BMW tulajdonos vagyok lenne egy olyan kérdésem hogy ha eltört a hátsó stabilizátor pálcám akkor a stabilizátor rúd is cserés vagy csak a két pálca? A másik kérdésem hogy ha várok kb. 1 hónapot (következő fizetésig) lesz-e valamilyen következménye a dolognak, vagy használhatom így is addig amíg nem veszem meg a cserét?
Előre is köszönöm!


Hali,szerintem nem kéne max szervizig,nevében is benne van "stabilizátor"


hát élesen nagy tempóval ne kanyarodjon

YELLOW Elküldve: 2014-08-13 15:37 Elektromos tükrök

solyom76 írta:
kempelen írta:
solyom76 írta: Sziasztok..
Létezik olyan,hogy amikor zárom az autót a kulcson lévő gombal akkor a tükröket is behajtsa? éspersze nyitáskor meg ki?
THX!!


Létezik. Eletromos memőriás üléssel...

Aha akkor ha be akarom hajtani akkor marad a gomb..THX!!



miért gombbal működik? mármint motoros a tükörbehajtásod?
egy kis micro-val meg lehetne oldani. bemenő jel lehetne neki a zárás jele, a kimenő meg a motorhoz menne. sőt lehet egy relével is megoldható. idézőjelben nem gyári megoldás, de megoldható.