Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-07-28 09:10 Féktárcsa és fékbetét

MattM325 írta:
krissz írta:
Prof írta:
SirToma írta:
lantika írta:
hil írta:
ute107 írta: Én eddig nem panaszkodtam a Zimmermann tárcsákra.
Na eljött az idő. Nagyobb fékezésnél elmelegedik, belilul. Érdekes, észrevehető kiemelt kopás nincs rajt, nem vállasodott, nem deformálódott, de ennek ellenére egy kalap szar lett.
20.000 km van benne...

Most agyalok, hogy mi legyen helyette...


Szia!
Én a Juridban nem csalódtam.
hil



Ha jol tudom az szällitotta hivatalosan a beteteket az E46 gyärtäsakor,szoval nem veletlen,hogy bejött neked.


Sziasztok.

Én most cseréltem betétet elöl,megint ate.nekem bevált a powerdisk,még mindig patent!

Tomi


JA törnek mint a ropi


ATE tárcsa erősített, ATE betét és ATE fékolaj! Príma mind!



Nekem is ATE van, powerdisk+ate ceramic betét. Nem rossz, bírja a nagyobb fékezéseket, de többet nem vennék ilyen tárcsát mert a marások miatt van egy hangja ami nem tetszik.


szerintem az a kerámia betét miatt van... nekem a power disc sima ate betéttel van, és semmi hangja nincs. én mindig a sikítástól parázok, ami leginkább suzuki betegség, de szerencsére semmi. egyszer volt valami, de nem tudom mi, vagy 2 nap hallottam, de azóta semmi. halk kis sípolás szerű.

YELLOW Elküldve: 2014-07-28 09:07 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


Talán érdekel valakit, hogy hogy áll ez sztori, ezért leírom.
Hosszas -sehová sem vezető- tapogatózás és felesleges alkatrészcsere (kartergázmembrán és haverjai) után a szerelőm tanácsára elvittem az autót egy budaörsi -főleg BMW-kkel foglalkozó- szervizbe.
Eddig úgy áll a dolog, hogy egyrészt szelepszárszimmering mégis kuka, de a blokk egészséges, így nem kell gyűrűzni, meg motorfelújítani. Nagy kő le...
Ezenfelül van még más is, bár ez nem hinném hogy a tünetek okozója lehet.
A vezérlés egy műanyag kazettában fut (ezt a részét nem ismerem, csak így magyarázta a szaki) és állítólag típushiba, hogy eltörik a kazi. Nekem ez háromfelé van törve, ami a vezérlés pontatlanságát és alapjárat ingadozást okoz.
Ha már lent van a hengerfej akkor azt is megdögönyözik és hamarosan kész lesz. Majd még megírom, hogy megszűnt-e a baj, de bizakodó vagyok.



így van, el tud törni. de ha már ott vagytok a feszítő patronját is érdemes volna cserélni. viszont ha ez el lenne törve, nagyon kelepelős hangja lenne szerintem.

YELLOW Elküldve: 2014-07-27 16:17 xenon próbléma.

krissz írta: Valamiért borzasztó gyenge a xenonom, egyszerűen alig látok vele. Esőben, meg mikor jönnek szembe éjszaka olyan, mintha fel se lenne kapcsolva. Mi okozhatja ezt?
Bónusz kérdés: akkor valóban állít magasságot mikor felkapcsolom a lámpát és fel le mozog a bele?


vagy matt a plexi, vagy ami tipikus hiba, a foncsor van megégve. valaki javíttatott már ilyet.
a másik, igen állít, meg menet közben is tán, bár erről volt már téma, de nem kaptam rá egyértelmű választ, hogy folyamatos a szintszabályozás miatti állítás, vagy csak indulásnál.

YELLOW Elküldve: 2014-07-26 17:34 légzsak_

jedematik írta:
YELLOW írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek!

316i compact-ról le kellett vennem a kormányt.
A légzsákot is le kötöttem, és vissza szerelés után ég a műszerfalon a lufi lámpa.

El lehet ezt valahogy tüntetni,és,hogy így működik-e a lufi,hogy ég a lámpa?


Előre is köszi a segítségeteket!


csak diaggal lehet kiütni. legközelebb ha bármi ilyenhez nyúlsz, az a legcélszerűbb ha lekötöd az akksit


köszi válaszod!
Az aksit meg lekötöttem előtte,és összeszerelés után lett csak vissza kötve.


akkor passz.

YELLOW Elküldve: 2014-07-26 17:25 légzsak_

jedematik írta: Üdv mindenkinek!

316i compact-ról le kellett vennem a kormányt.
A légzsákot is le kötöttem, és vissza szerelés után ég a műszerfalon a lufi lámpa.

El lehet ezt valahogy tüntetni,és,hogy így működik-e a lufi,hogy ég a lámpa?


Előre is köszi a segítségeteket!


csak diaggal lehet kiütni. legközelebb ha bármi ilyenhez nyúlsz, az a legcélszerűbb ha lekötöd az akksit

YELLOW Elküldve: 2014-07-25 11:10 Mi lehet a baj?

Street_xTp írta:
adi84 írta:
Street_xTp írta: Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?


Sztem menj el minél hamarabb egy szakihoz. Én a helyedben nem rizikóznék vele, mert ha tényleg lánc és elszáll, akkor jön a száraz kenyér vízzel időszak...


Köszi , erősen megfontolandó amit írsz , már csak szerelőt kell találni aki ha meghallja hogy BMW nem kezd el egyből sírni hogy ez így bonyolult úgy bonyolult..


az ilyen nem szerelő, vagyis szerelő, de nem szakember. a szakembernek mindegy miylen autó, mert az alapja ugyanaz mindnek. az egy dolog, hogy lehet több munka van vele, míg kiszerelsz valamit, de hát, az ilyen nem szerelt még francia autót

YELLOW Elküldve: 2014-07-25 09:44 Valaki segítsen

deso írta: Sziasztok!

Elvittem tegnap az autómat (e46 compact 2001) teljes belső kozmetikára és azóta nem működik a digitális kilométer állás visszajelző. Világit de csak ilyen vonalakat mutat:
------ ------
Persze egyből megkérdeztem a kozmetikást, hogy mi történt vele, annyit mondott hogy biztos csak a párától van, majd mára jó lesz. Persze nem lett jó. Mit cseszhetett el a gyerek? Befolyhatott oda víz esetleg?


tudni kellene mit csinált pontosan. magától a párától nem hiszem, hogy ilyennek kéne lenni.
nem lehet, hogy kicserélték a km órád? akár ezt is el tudnám képzelni.
de én a helyedben megmondanám, hogy elviszed szervízbe és a költségeket ők fizetik (ezt papíron rögzíteni) mivel mikor oda vitted jó volt, mikor elhoztad pedig nem.

YELLOW Elküldve: 2014-07-25 07:42 Rugócsere

Rick25 írta:
YELLOW írta:
Rick25 írta: Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy 99-es évjáratú 318 Ci coupé esetében meg lehet-e oldani, hogy az eleje kicsit mélyebben üljön mint a segge. Jelenleg pont fordítva van: hátul mélyebben ül.
Milyen rugókat javasoltok?
Lehetséges, hogy a hátsókat megcserélem az elsőkkel? :

Előre is köszönöm a segítséget.



hátsót az elsővel? ez jó volt.
a kérdés, hogy a hátsó nincs-e kipuhulva és ezért megült. ha igen csak új hátsók kellenek. mert hiába ülteted meg elől, a kipuhult hátsó nem lesz egy stabil téma.
illetve ki tudod mérni. emelési ponton mérsz elől és hátul, ha van különbség, tehát hátul lentebb van mondjuk 2 centivel, akkor elől 3 centivel kell ültetni mondjuk.


Köszi!
És mennyibe kerül egy pár új rugó (esetleg egy teljes szett)?


hát nem tudom, meg kell nézni unix, bárdi, stb helyeken. szerintem párba vannak, tengelyenként.

YELLOW Elküldve: 2014-07-24 20:37 Rugócsere

Rick25 írta: Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy 99-es évjáratú 318 Ci coupé esetében meg lehet-e oldani, hogy az eleje kicsit mélyebben üljön mint a segge. Jelenleg pont fordítva van: hátul mélyebben ül.
Milyen rugókat javasoltok?
Lehetséges, hogy a hátsókat megcserélem az elsőkkel? :

Előre is köszönöm a segítséget.



hátsót az elsővel? ez jó volt.
a kérdés, hogy a hátsó nincs-e kipuhulva és ezért megült. ha igen csak új hátsók kellenek. mert hiába ülteted meg elől, a kipuhult hátsó nem lesz egy stabil téma.
illetve ki tudod mérni. emelési ponton mérsz elől és hátul, ha van különbség, tehát hátul lentebb van mondjuk 2 centivel, akkor elől 3 centivel kell ültetni mondjuk.

YELLOW Elküldve: 2014-07-24 20:32 Autóvásárlás

jons írta:
Lucas17 írta: szeretnék vásárolni egy BMW-t 900-950ezer forintig, ennyi a keretem.


900-ért ne vegyél bmw-t.


de vehet, egy jó E30-at! e34-et, e36-ot, amik korukhoz mértek lesznek, de amellé ugyanúgy kell lenni tarcsiban zsetonnak.

YELLOW Elküldve: 2014-07-24 19:55 Business rádió kérdés

jons írta:
YELLOW írta:
tudod mi az érdekes, hogy tőlem ugyanezért kérdeznek privátban, nem kevesen, mert nem mernek a fórumra írni. ha tőlem kérdeznek, akkor biztos nem miattam.


Persze, hogy tőled kérdeznek. Van majdnem 8000 hozzászólásod, azt hiszik értesz hozzá.


inkább majdnem 12ezer
valahogy nem így szokták kezdeni, hanem úgy, hogy olvasgatva a fórumon, a hozzászólásokból így gondolják.
az index meg azért olyan, amilyen... mert a klikkesedés a menő ott is. akárki akármi miatt nem tetszik, azt szórják ki.
most sem én kezdtem el a fikázódásta, személyeskedést, de mindegy. nem támadtam senkire, mint ahogy rám. persze mindig ugyanazok
ez nem egy autószerelési szak oldal, hanem egy rajongói fórum. nyers és paraszt a megnyílvánulásom, de ez van, ettől függetlenül segítő szándékú (amíg el nem gurul...)
én szeretném ha nem a személyemmel kapcsolatban folyna tovább a téma, a nekem szánt személyeskedő véleményét mindenki leírhatja priviben, el fogom olvasni
OFF!

YELLOW Elküldve: 2014-07-24 19:05 Business rádió kérdés

b_imi írta: Lassan ideje kicserélni a feliratokat YELLOW fanatics.hu-ra A régi tagok privátban értekeznek egymással, mert a sok blabla már senki sem érdekel. Az újak is idővel rájönnek erre. Kár, hogy nincs olyan lehetőség, mint az indexen.


tudod mi az érdekes, hogy tőlem ugyanezért kérdeznek privátban, nem kevesen, mert nem mernek a fórumra írni. ha tőlem kérdeznek, akkor biztos nem miattam.

YELLOW Elküldve: 2014-07-24 18:30 Business rádió kérdés

feco7939 írta:
Volt egy olyan megérzésem (bárcsak a nyerő lottó számokat is így megérezném ), hogy ehhez is lesz egy negatív, lenéző hozzászólásod (már megszoktuk Tőled, hogy mindenkinek "beszólsz" .........


itt kezdődik a probléma. hogy rögtön erre számítasz, és amit olvasol azt rögtön támadásnak veszed, mert már eleve ezt gondolod bele. mi volt a negatív vagy támadás? mondtam, hogy nem semmi hogy ebbe energiát feccöltél. az lehet, felfoghatod lenézésnek, hogy azt írtam, vagyis arra akartam utalni, hogy egy egyszerű fejegység ekzeléséhez nem kell atomfizikusnak lenni. aki hazsnált már fényképezőt, a következőnél nem valóüszínű, hogy fog használatit olvasni. erer céloztam. a BMW fej is ugyanaz mint bármelyik más, Alpine, Philips, Blaupunkt fej, mert az agya kb ugyanaz (részletekbe ne menjünk bele) csak más a külső megjelenés. akinek sosem volt még autója, valahol csak kezelt már rádiót, vagy ah fiatal pillanatok alatt elcseszés nélkül, 10 perc alatt (max) ki lehet tanulni a fejegységet. azt elhiszem, hogy egy felnőttnek, aki nem mozog a mai technikában, annak bajos a dolog, apám is ilyen. rossz nézni. mindent erőből nyom, még amit érinteni kell azt is
semmi szándékos fikázódás vagy sértés nem volt feléd, csupán az én véleményem, amit nem értek a mai világban. éppen ezért nem is a Te kommentedre válaszoltam, hanem külön írtam.
jah sajnos nem BMW volt a jelem oviban, bár úgy lett volna
szóval szúúúúszááááá

YELLOW Elküldve: 2014-07-24 05:20 Business rádió kérdés

én valahogy sosem éreztem azt, hogy nekem valaha is szükségem lenne magyar, vagy akármilyen nyelvű hazsnálatira egy fejegységnél. egyszerű mint a kő. tipikusan úgy működik, mint a legtöbb fej. egyedül ami érdekes infó volt valamikor a fejjel, bár az úgysincs a hazsnálatiba, hogy a "titkos" menüjébe, hogy lehet belépni. kb olyan ez, mint hazsnálati útmutató egy fitball-hoz, hogyan kell felfújni.
becsülendő, hogy időt szakít erre valaki, hogy lefordítsa, bár nem értem minek, mikor biztos van a neten magyar szkennelt változat is. láttam már, de mint írtam, valahogy sosem éreztem szükségességét, hogy beleolvassak. apám H Astrájában lévőt beleolvastam, de az már nem is a teljesen szokványos változat, az már nem csak rádió fejegység. mert maga az a része ugyanúgy működik.

YELLOW Elküldve: 2014-07-23 20:25 ABS-rõl általában

spongya írta:
spongya írta: Üdv !Az autóm hibát jelez kb. 10 perccel indulás után, egyszerre gyullad ki a dsc és és a fék figyelmeztető lámpája (sárga) Milyen nagy a baj ,házilag tudom e orvosolni? Köszi a válaszokat


Megoldódott a problémám ,lengőkart cseréltünk.....


lengőrkarnak mi köze ehhez?
ott volt valami kontakt hiba...