Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-07-08 20:29 Mi lehet a baj?

adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: A másik oldalon elől úgy meg voltak tépve a csavarok, h erőkarral ugráltam rajta, mire megindult és így sem ért bele az agyba. Sztem kézzel (de még légkulccsal vagy nyomatékkal sem) tudod annyira meghúzni, h beleérjen...

YELLOW írta:
adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...


nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.





lécci alulra írj már!
attól függ milyen csavar van. gyári felniknél nincs gond, mert úgy egyféle csavar elég. viszont sokan szívták már olyannal, hogy alufelni volt, valami más márka, saját csavar. télire meg a gyári acélt tette fel, az alu csavarjaival, aztán...


Persze, így lehet belőle baj. De ha gyári minden, akkor sztem nyugodtan után lehet húzni a gyári, vagy kerszt kulccsal.


gyárilag 120-130Nm-rel kell meghúzni. annyival szokták. minek húzzak utána? eddig sosem esett le a kerék
volt amikor tömeg miatt más helyre kellett mennem, aztán a szokásos helyre elgurultam, elkértem egy pár percre a nyomaték kulcsot és áthúztam. de ők alapból így csinálják.
ami mondjuk érdekes, mert egy swift-nek (régi) 80Nm tán, és a légkulcsot sem állítgatják, szóval ugyanazzal húzzák. és pl az esetemben a légkulcs után, egy pár fok után, már racsnizik is a nyomaték kulcs. tehát a légkulcs is behúzza 120-ra tutti.
de mondom gumisa is válogatja.

YELLOW Elküldve: 2014-07-08 19:52 Mi lehet a baj?

adi84 írta: A másik oldalon elől úgy meg voltak tépve a csavarok, h erőkarral ugráltam rajta, mire megindult és így sem ért bele az agyba. Sztem kézzel (de még légkulccsal vagy nyomatékkal sem) tudod annyira meghúzni, h beleérjen...

YELLOW írta:
adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...


nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.





lécci alulra írj már!
attól függ milyen csavar van. gyári felniknél nincs gond, mert úgy egyféle csavar elég. viszont sokan szívták már olyannal, hogy alufelni volt, valami más márka, saját csavar. télire meg a gyári acélt tette fel, az alu csavarjaival, aztán...

YELLOW Elküldve: 2014-07-08 19:17 Mi lehet a baj?

adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...


nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.

YELLOW Elküldve: 2014-07-08 10:06 Plasti Dip - a folyékony gumi

Sziasztok! Ha valakit érdekelne PlastiDip (folyékony gumi) spray, akkor írjon! Jó ajánlatot kaptam, már 10db rendelésig is, de 10 felett még jobb. Az ajánlatot személyesen a forgalmazótól kaptam. Kíváncsiskodók ne fárasszanak, csak azok írjanak, akik amúgy is akartak volna venni. Ár privátban!
(nem értékesítő vagyok, csupán felajnlást kaptam, a "gerilla" reklámért, és ugye több ismerős is jelezte, hogy érdekelné, de túl drága neki. most, hogy akciós nagyon /egyedi ár/ még nem jelentkeztek.)
http://www.plastidip.hu/

YELLOW Elküldve: 2014-07-07 22:27 Klíma

hetykepityke írta: Sziasztok!

Tudnátok segíteni nekem? Ez a hang mire utal?
Kifogyott a klíma, vagy esetleg valami gond van vele?
Természetesen hideg levegőt nem nyom, ez az idei első bekapcsolás óta így van!

Video

Köszönöm a segítséget!


a klíma nem fogy ki, cak a gáz a rendszerből, de ha kevés, akkor el sem indul a klíma.
a videjód meg jó privát... szóval bejelentkezve sem játsza le

YELLOW Elküldve: 2014-07-07 22:23 Radio navi csereje nagy kepernyösre

Tubus20 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy 320i 2004-es évjáratú gépállatot, cd rádió van benne és manuál klíma át szeretném alakítani digit klímára és gyári 2 dines navira. Az lenne a kérdésem hogy mennyire lehet ezeket átalakítani és mi minden szükséges hozzá a navin és a digi klíma panelen kívül?

Köszi!


az egész klíma boxot cserélni kell, poweren volt most hoirdetve egy. stóval az egész műsterfalat is szét kell bombázni. meg biztos kell még pár dolog. a vezérlő csere kevés.

YELLOW Elküldve: 2014-07-07 17:43 Légtömegmérõ

ocsicsavo írta: Mi okozhatja ezt a hibát?
nekem az a bajom jelenleg hogy ha hideg az autó sokat teker de elindul . de ha meleg akkor tökéletes .
mi okozhatja ezt a hibát ? a légtömegmérő?
ha lehuzom a dugot akkor jó de vissza dugom akkor elkezd fulladozni amugy kicsit bemelegszik akkor tökéletes egyből indul. csak 2 hét mulva tudom vinni a szerelömhöz mert nyaral és nagyon kíváncsi lennék a hibára .
Köszönöm mindenkinek a segítséget !
bmw e36 318i 1992
köszönöm a válaszokat mindenkinek


lehet a rendszer elengedi a hosszú állás alatt az benzin nyomást. azt kellene megnézni, megmérni, hogy elejti-e pár óra alatt.

YELLOW Elküldve: 2014-07-06 13:28 Nem indul el

dzsoki írta:
isti92 írta: Sziasztok!

Van egy 97-es E36 318 TDS-em, a napokban úgy jártam vele, hogy egyszer csak nem indult el az autó, nem teker az önindító, valószínű hogy letiltott az Immobiliser. A kulcsnak nincs baja. Ilyenkor mi a teendő? Kiiktatni az Immobilisert?


Próbáltad már a kulcs újra tanítását?



indításhoz nincs köze a kulcstanításnak. amit lehetne, hogy az EWS-t tanítani, vagyis megmondani neki a kulcs kódját. ha ejtette le a kulcsot mostanában, akkor lehet elpattant benne valami.
amúgy kérdezi mi a teendő. el kell vinni egy szakihoz.

YELLOW Elküldve: 2014-07-05 07:30 Mûszerfal világítás

Zoli200 írta: Elkészült

A link neve


típusidegen! ezzel inkább újkori civic-re hajaz.
nem véletlen a megvilágítás a BMW-nél. lehet hasonlít más típuséra, de mégsem olyan.
bocs, de nekem sem tetszik. de ez úgysem számít...

YELLOW Elküldve: 2014-07-04 16:18 elektromos ablakemelõ_

csbalu írta:
Tano írta:
lantika írta: ...De mi is ez a becsípődés gátló? Program,vagy egy külön szerkezet?


Az ablak kéderben van elhelyezve.


Rosszul raktad oda az ujjad Biztos nem olvastad el figyelmesen hogy kell ottfelejteni


amúgy tényleg érdekes. én is mikor próbálgattam elindítottam lentről, fent leálltam nyomogatni oszt baxott megállni. majd be szartam, hogy levágja az ujjam. aztán odaraktam fentre egy tárgyat és megvártam amíg az üveg nem nyomja oda és működik. ujjal is. valószínű úgy működik, hogy az egy dolog, hogy nyomod fent az érzékelőt a rendszer valószínű érzékeli azt is, hogy a motor nagyobb áramot vesz fel, tehát akadály van az üveg előtt. és a kettő együtt váltja ki azt, hogy elindul vissza le.

YELLOW Elküldve: 2014-07-04 10:01 E46 M futómû

attilavagyok írta: sziasztok segítségeteket kérném 320ci se-met építgetem szeretnék alá lsd difit egy m3-as alol megvettem a difit azután a kardánt mert nem stimmelt, ezután a futómű keretet és a féltengelyeket, a kérdésem az lenne hogy kell e még valamit cserélnem ezeken kívül gondolok itt pl.:kerékagy, lengőkar vagy más nem fog stimmelni, vagy elkezdhetem összerakni?


vehettél volna egy komplett M3-at is... kevesebb cécó lett volna

YELLOW Elküldve: 2014-07-03 19:09 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének

na tessék friss eset. 2,5 órája történt. asszonka orvosnál én az autóba várok. látom tükörből jön egy bordó A vectra. alig bír beállni, látom 2 csaj ül benne. nagy nehezen beparkoltak normális távolságban. melletet egy hülye zöld színű honda. csaj kiszáll, majd úgy nyitja a hátsó ajtót, hogy dübben a hondán. először oda sem nézett, majdnem kiszálltam, de mondom nem akarok orvosi rendelő előtt kiabálni. mondom hátha jön a tulaj a zöldé, aztá mondom nézze meg, megadom az elérhetőségem ha tanu kell. közben párom hív, hogy nem tudja mikor kerül sorra ne várjak rá, nekem is volt dolgom. ahogy tolattam ki megnéztem a hondát, de tele rohadással az odlala, sárvédő. na mondom ennek is mindegy, hogy rábaxák-e vagy sem. mire mentem páromért, a honda már nem állt ott. teszem hozzá az opelos állhatott volna több helyre, hisz volt bőven, ezt is egyáltalán nem értem, a honda mellett mindkét oldalon 2-3 üres hely, de szemben is számtalan.

YELLOW Elküldve: 2014-07-03 19:02 Fóliázás

laleeboy írta:
Coyote írta: Azt tudja valaki, hogy gyárilag az E46 oldalablaka hány %-os fényáteresztéssel rendelkezik?
Elvileg 70%-ig lehet lefóliázni az első ablakokat, nem tudom, hogy tehetek-e még rá valamit, vagy már gyárilag elérte-e ezt a szintet a színezett üveg...


Sajnos már nem lehet hivatalosan fóliázni az első ablakokat mert már gyárilag "maxra" sötétített.

Már az E36-okban is csak a korai klíma nélküli modelleknek volt színezés nélküli üvege a többi gyárilag színezett. Az E46-nál szerintem az összes színes.



ezt én is így tudom.

YELLOW Elküldve: 2014-07-03 07:34 Klíma gondok

kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
Totyasrac írta:
kzste írta:
Szia!

A klíma csak a hópihével kapcsol be. Automatán csak a levegőt keringeti. Viszont ha a klímát bekapcsolod a hópihével és automatára állítod akkor szerintem hiába állítod a hőfokot, csak lassabban tekeri befelé a hideget ha magasabbat állítasz be. Szerintem tekerd lejjebb a rostélyokat akkor kevesebb hideg jut be.


Szia!

No, erre nem gondoltam - akkor tehát mikor hagyja abba a fagyasztást? Mármint abbahagyja-e? Ha eléri a kívánt hőmérsékletet, elvileg nem kéne már eszementen fagyasztani
Ezért is próbáltam felvinni a beállított hőmérsékletet, de elsőre nem volt eredménye.

Szóval akkor mondjuk beállítom 25 fokra, automatára tesze hópihével, majd visszaveszem a ventilátort és/vagy lezárom a rostélyokat részben, és örülök? Letesztelem pénteken Balatonra menet

Köszi

(Ja, Mondeo-m is volt korábban, ott alapból ment a klíma, ha nem akartam, akkor kellett egy "be/ki" szekvenciát csinálni az A/C gombbal, ha ki akartam kapcsoltatni vele hogy csak fújja a levegőt de a kompresszor ne menjen - utálom a klímát, ugye - itt meg pont fordítva van )


Nem vagyok benne biztos hogy valóban így működik e, de én így használom, ezeket vettem észre. Mondjuk mindig 16 fokra veszem, hogy mielőbb lehűljön belül, így még nem vártam meg míg teljesen lefagyaszt és kikapcsol automatán.


16 fokra nagy melegben nagyon lassan hűlne le. ha maxon megy akkor is, de akkor fogyazst a legtöbbet. a kinti hőfokhoz képest, 4-6 fokkal célszerűbb hidegebbet beállítani. ez a legoptimálisabb a klímána, autónak, és az embernek is.

Kössz a jótanácsot, kipróbálom így is, de alapvetően türelmetlen vagyok, ezért használom maxon.


én nagyon ritkán klímáztam. a 7,5 év alatt, ha 20x használtam, akkor lehet sokat mondok. rövid távokra nincs értelme használni.
őszinte leszek, mint szoktam, én most idén jöttem rá, hogy is működik az automata rész. én is azt hittem, hogy azért nyom mindig qrva hideget, mert olyan meleg van bent, hogy nem bírja lehűteni. közben ha nincs AUTO módban, akkor így csinálja. csak AUTO módban szabályozza.

szerk.: próbáld ki, hogy nincs AUTO módban, és kezd el a hőfokot felvinni, 28 fokra is akár. nem történik semmi. aztán próbáld ezt ki AUTO módban. érezni fogod, ahogy nyomja majd be a meleget a rostélyon.

YELLOW Elküldve: 2014-07-03 07:31 Klíma gondok

Totyasrac írta:
YELLOW írta:
akkor nem jó a vezérlőpanel.


Bővebben? Mármint:
- tuti az a baj? Tipikus ez?
- lehet-e ezt tesztelni valahogy (diag)?
- lehet-e javítani, illetve a bontott az lehet-e jó, az tesztelhető-e (ne fusson lukra az ember)?
- mekkora macera a cseréje, ez csak maga amin a kezelőgombjai vannak vagy valahol máshol van?
- nem lehet a hőmérséklet-érzékelője rossz?

Köszi!


van benne egy kis venti, a kicsi rács mögött. az szívja be a levegőt, amit hasonlít össze, szóval lehet vele gond.
a másik dolog, hogy lehet manuális klímád volt eredetileg, aztán egy digit vezérlőt raktak bele, akkor el tudom képzelni de pontosan nem tudom.