Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-05-20 17:48 Megvegyem? Vegyek ilyet?

ismolnar írta: Sziasztok!

Ti, mint BMW tulajok, tapasztalattal, kénélek Titeket, vessetek egy pillantást erre a pár autóra. E46 coupe-t szeretnék venni és kikérném a véleményetek. Képről nem lehet sokat de hozzáértők azért meg tudnak állapítani egy-két dolgot. Élőben jobban szemügyre lehet venni a dolgokat tudom. Meg is teszem de érdekelne a véleményetek.
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

Üdv!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-7910011
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ma-7853105
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-7876321
http://www.hasznaltauto.hu/aut...a_-7810752



1. nagy kivetni való nincs benne, a rádió gombja hiányzik, kicsit kopott a középbox, nekem a világis bőr még annyira sem jön be, mint a sötét, főleg így használtam. kívülről okésnak tűnik

2. az ülések tetszenek, amúgy lestrapáltnak tűnik, olyan érdekes...

3. tetszik. ezt nézném meg leginkább. nem nagyon tudok rá képről rosszat mondani.

4. km van benne az tutti, mintha korrodált lenne az első ív.

YELLOW Elküldve: 2014-05-20 17:21 ELLOPTÁK!!!

YELLOW Elküldve: 2014-05-20 15:36 Ékszíj tárcsa

Bandi02 írta: Sziasztok!

Vásároltam 1 Corteco szíjtárcsát, azt hallottam, ez a nyerő(306D2 30d motor), csak a körülötte lévő berendezéseknél akadtam picit el. SKF és Swag márkát visszadobták, nincs, nem is tudnak beszerezni, pár helyen találtam, de ott csilliárdokért(bár lehet ott sincs, csak bent maradt a keresőben), viszont gates és ruville alkatrészekre kaptam ajánlatot, ezekről van valakinek véleménye? INA márkát mondták még, de ezt passzolnám.
No meg csak a 4, 6 ,7 alkatrészre kaptam ajánlatot, az itt látható 2 és 3 alkatrészt nem tudják beszerezni. Gondolom gyárit azt azért lehet vadászni rá csilliárdokért.
Esetleg ezeken kívül mit érdemes még cserélni?
A szíjak azok Contitech-ek.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv!


a Gates nem egy rossz márka, szóval azt válaszd szerintem. a ruville, meg valami olasz vagy mitom én milyen gyártó...

YELLOW Elküldve: 2014-05-20 07:12 Motor-váltó

Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!


attól kuplung még lehet... mert ugye üresben ugyanúgy rá vanfeszülve a lendkerékre. vagy a motorban valami, de az meg nem a váltó felől jönne. videót nem tudsz róla csinálni esetleg?


Benyomott kuplung : https://www.youtube.com/watch?v=2zxgpp3HggQ
felengedett kuplung, itt hallani a hangot: https://www.youtube.com/watch?v=JCNoe-aIjwQ


hát én még ilyet nem hallottam. nem ilyet képzeltem volna el. mondjuk hangra, kb olyan, mint egy lemezdarab a kipufogó rendszeren, ami korrodált és rezeg. de az mindig rezegne. hát sajna nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2014-05-20 07:06 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Ricsike1989 írta: Üdv. Kellene nekem egy kis segítség. Bmw e46 compact-ban kicseréltem a Generál modult (low-ról, HIGH-re!) Ésn nem zárja az ajtókat gombnyomásra és nem is nyitja! Csak ha zárba teszem úgy zárja be és nyitja ki. Hogy kell betanitani a kulcsot?


hazsnáld a keresőt, vagy nézelődj az ajtónyitási gondok topic-ban, vagy a BMW kulcs, (vagy kulcsopk) topic-ban.

YELLOW Elküldve: 2014-05-19 17:26 Motor-váltó

Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!


attól kuplung még lehet... mert ugye üresben ugyanúgy rá vanfeszülve a lendkerékre. vagy a motorban valami, de az meg nem a váltó felől jönne. videót nem tudsz róla csinálni esetleg?

YELLOW Elküldve: 2014-05-19 17:24 Futómû és hibái

blueman írta: Ma voltam a fűtűművesnél ahol a stab pálcák csere mellett említette a szaki, hogy a bal és jobb oldali "PATKÓ"-t is cserélni kell... mondom mi az? Erre annyit tudott a mogorva úr kinyögni, hogy majd az autószerelő tudni fogja... de valami szilent, majd a mondatot elharapta, nekem mint autóhoz nem értő ( ezt honnan vette...), nem fog magyarázni, hát mondom jól van, ide sem jövök többet, viszont a segítségetek szeretném kérni, mi lehet szerintetek az említett patkó?

remélem jó helyre írtam.



LOL... nem hallottam még így... lehet talpasra gondolt, de az meg lengőkarral együtt van és nem ócsó. én inkább azt mondom vidd el máshova, ahol értelmes emberek dolgoznak, és nem szoci szavakkal kommunikálnak, még amit megszoktak a ladás korszakból vagy kitudja hol.

YELLOW Elküldve: 2014-05-19 17:10 Motor-váltó

Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.

YELLOW Elküldve: 2014-05-19 07:26 BMW kulcsok

mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .




igen a relé gond, főleg nyitásnál jön elő... ha nem dobtad ki a régi GM-et, akkor érdemes lenne rajta relét cserélni, mert lehet csak annyi lesz a baja.


nem dobtam ki megvan még, 1 kérdés kivel hol hogyan mi annak a menete, kihez tudok fordulni ez ügyben?


fentebb leírtam Mikit.
mondjuk nem tudom, ő cserélget-e relét, de biztos tud olyat aki igen. esetleg szoboszlón van még valaki aki diaggal foglalkozik, volt is BMW-je asszem, lehet ő is meg tudná csinálni. a nevére nem emlékszem, de rallye-ra készítenek fel autók, sőt lehet rallye-zik is, subaru meg ilyesmi is van asszem. talán valami Tamás, vagy Zoli, esetleg Attila. még őt is megkérdezheted, relét lehet rendelni, aztán ha ki tudja cserélni, akkor annyi, mehet vissza, és arra rátanítod.


Rendben van köszi, szétnézek. mondjuk annak is örültem volna ha már az új GM re fel tudom tanítani a kulcsokat, csakhát nem akarja az igazságot ( főleg azért ha már megvettem )



most hirtelen nem tudom, de ha feltanítható, lehet kell diaggal állítgatni valamit. de most az új GM alsó hangon nagyon akciósan 10ezer szokott lenni. a relét beszerzéstől függően (2db kell általában) 3-7ezer Ft a 2db, bár van, aki darabját 5-ért adja. kicseréled és csók. nem kell semmit csinálni. igaz ügyes kéz kell a forrasztásához, mert el lehet rontani. én magamnak csináltam mondjuk, azóta is jól van.


Igen mondjuk az enyém pont 10 000 ft volt . és ha kiszedem az "újbol" a reléket, és átteszem a másikba akkor is jó lehet vajon ? plusz ha mégse lesz jó, akkor vissza tudom cserélni ? xD



akár megoldható, d ekitudja miylen állapotban vannak az "új"-ban lévők is? aztán szedheted szét újra. ráadásul, van forrasztási gyakorlatod? megsúgom, hogy én gép ónszívót hazsnáltam, és egy furat galván, így is megmozdult benne. nem arra van kitalálva, hogy folyamatosan kiszedegesd belőle a relét. könnyne el lehet baszni, ez nem olyan téma, hogy összeforrasztasz két vezetéket. de a tiéd tőlem kísérletezhetsz.

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 16:20 Most vettem BMW-t

Lacy86 írta: Üdvözlet minden BMW s nek.
Új vagyok itt és remélem megtaláltam a leg megfelelőbb helyet a kérdésem kiirására , újat még nem tudok nyitni.
Szeretnék venni egy 2003 BMW e46 318i t , a kérdésem pedig az lenne, hogy mire számíthatok, gondolok itt típushibák...stb
A válaszokat előre is köszönöm!


még szerencse, hogy nem tudsz nyitni...
alapvető inteligenciának kellene lennie, hogy ha mész egy új helyre, előbb körülnézek, tanulmányozom az oldalt. ráadásul ez még nem is anniyra sürgető kérdés.
javaslom ha van időd böngészd az oldalt, mert általában a legtöbb kérdés, meg probléma mindig ugyanaz, így biztos lesz már neki nyitva topic. a kivétel erősíti a szabályt, de ritka.

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 15:15 BMW kulcsok

mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .




igen a relé gond, főleg nyitásnál jön elő... ha nem dobtad ki a régi GM-et, akkor érdemes lenne rajta relét cserélni, mert lehet csak annyi lesz a baja.


nem dobtam ki megvan még, 1 kérdés kivel hol hogyan mi annak a menete, kihez tudok fordulni ez ügyben?


fentebb leírtam Mikit.
mondjuk nem tudom, ő cserélget-e relét, de biztos tud olyat aki igen. esetleg szoboszlón van még valaki aki diaggal foglalkozik, volt is BMW-je asszem, lehet ő is meg tudná csinálni. a nevére nem emlékszem, de rallye-ra készítenek fel autók, sőt lehet rallye-zik is, subaru meg ilyesmi is van asszem. talán valami Tamás, vagy Zoli, esetleg Attila. még őt is megkérdezheted, relét lehet rendelni, aztán ha ki tudja cserélni, akkor annyi, mehet vissza, és arra rátanítod.


Rendben van köszi, szétnézek. mondjuk annak is örültem volna ha már az új GM re fel tudom tanítani a kulcsokat, csakhát nem akarja az igazságot ( főleg azért ha már megvettem )



most hirtelen nem tudom, de ha feltanítható, lehet kell diaggal állítgatni valamit. de most az új GM alsó hangon nagyon akciósan 10ezer szokott lenni. a relét beszerzéstől függően (2db kell általában) 3-7ezer Ft a 2db, bár van, aki darabját 5-ért adja. kicseréled és csók. nem kell semmit csinálni. igaz ügyes kéz kell a forrasztásához, mert el lehet rontani. én magamnak csináltam mondjuk, azóta is jól van.

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 14:58 Ajtónyítási Gondok!

p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Nekem is problémám van csak nekem a zárással. Konkrétan 10-ből ha egyszer lezár talán hiába nyomkodom a gombot. Nyitni mindig nyit, csomagteret is. Próbáltam a lentebb írt tanítást is, de csak kattan egyet halkan és annyi. Van valami amit még megtudok nézni én is?


itt nem a tanítással van baj. hanem inkább a kulcs NYÁK lapján lévő nyomógombbal. ideősebb embereknél jön elő, hogy erőből nyomják, mint apám a TV távirányítót, aztán nem bírja sokáig. lehet Te nem, de előtted kitudja hogy használták. én mindenképp erre gyanakodnék.


Szétszedtem két kulcsot is. Ép mindkettő. Nincs kiszakadva se semmi...


halkan kattan? hmm... na az is lehet relé hiba. égett az érintkező pogácsa és nem ad át anniy áramot, hogy meg bírja mozdítani rendesen. pedig a nyitás szokott bexarni először. lehet a te esetedben sem ártana egy relé csere a GM-en. esetleg előtte az ajtóba menő csatlakozót húzd szét, aztán kontakt spry-vel érdemes befújni, de ne wd-40, meg ilyne olajos vackokkal, tuner szpré lenne a jó.

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 14:55 BMW kulcsok

mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .




igen a relé gond, főleg nyitásnál jön elő... ha nem dobtad ki a régi GM-et, akkor érdemes lenne rajta relét cserélni, mert lehet csak annyi lesz a baja.


nem dobtam ki megvan még, 1 kérdés kivel hol hogyan mi annak a menete, kihez tudok fordulni ez ügyben?


fentebb leírtam Mikit.
mondjuk nem tudom, ő cserélget-e relét, de biztos tud olyat aki igen. esetleg szoboszlón van még valaki aki diaggal foglalkozik, volt is BMW-je asszem, lehet ő is meg tudná csinálni. a nevére nem emlékszem, de rallye-ra készítenek fel autók, sőt lehet rallye-zik is, subaru meg ilyesmi is van asszem. talán valami Tamás, vagy Zoli, esetleg Attila. még őt is megkérdezheted, relét lehet rendelni, aztán ha ki tudja cserélni, akkor annyi, mehet vissza, és arra rátanítod.

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 14:39 BMW kulcsok

mormota26 írta:
YELLOW írta:
mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.


Az a gond h a tanításban viszont elakadtam, egyszerűen nem reagál a tanításra, ezért is gondoltam arra hogy lehet h nem lehet feltanítani az okosabb elektronikához ezt a régebbi fajta kulcsot. amúgy csere óta működik a kp zár kulccsal mert nyit zár rendesen, csak sajna a távirányítót nem tudom használni, mert fel kellene tanítani. ( ja és mikor a régi k elektronika volt benne egyedül a csomagtartót tudtam kinyitni , távirányítóval, + le tudtam mindig zárni az autót, de kinyitni csak kulccsal, és akkor is csak a vezető felőli ajtót, a többit nem, ráadásul belülről sem.)

Jah és amúgy Hajdúszoboszlói vagyok, szóval annyira nincs messze .




igen a relé gond, főleg nyitásnál jön elő... ha nem dobtad ki a régi GM-et, akkor érdemes lenne rajta relét cserélni, mert lehet csak annyi lesz a baja.

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 13:40 Ajtónyítási Gondok!

p1tyeszka írta: Nekem is problémám van csak nekem a zárással. Konkrétan 10-ből ha egyszer lezár talán hiába nyomkodom a gombot. Nyitni mindig nyit, csomagteret is. Próbáltam a lentebb írt tanítást is, de csak kattan egyet halkan és annyi. Van valami amit még megtudok nézni én is?


itt nem a tanítással van baj. hanem inkább a kulcs NYÁK lapján lévő nyomógombbal. ideősebb embereknél jön elő, hogy erőből nyomják, mint apám a TV távirányítót, aztán nem bírja sokáig. lehet Te nem, de előtted kitudja hogy használták. én mindenképp erre gyanakodnék.