Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-04-03 11:25 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
lalada írta:
duend írta: Sziasztok!

Ältalänos fikäzäsra terjesztenem elö az aläbbi 318i-t.
Szerintetek az ülesnek igy kene kineznie 150ezernel?
Benne van minden jo, ami nekem kene, a tepsi kormänyt es a kazettäst könnyen le lehet cserelni, es van hozzä gari is valamennyi...
Kerlek, ne fogjätok vissza magatokat!
Köszönöm
Endre



nekem felszereltségre tetszik, de jó lett volna ha ilyen lett volna régi kocsim alapból..csak navit kellett volna belerakni.
nézd innen nézve lehet benne 200e is, de hát az akkor se egy vészes km. megnéztem a kereskedőt elég sok BMW-je van, de a többit valamiért jobban kipucolta. én biztos kitisztítottam volna mielőtt fotózom. ha ki van pucolva az is, meg ha nem, az is utalhat valamire. motortérről miért nincs kép? a vez oldali ajtó alja talán csak piszkos, de mi van ha karcosra van rúgva? (sajna futottam bele) én onnan is kérnék képet.


Hät pont ezaz, minden szavaddal egyetertek! Hatalmas feketepont, amikor ilyen retkesen fenykepezik le, de a felszereltseg miatt elnezem nekik...
Tegnap összeszedtem minden nemet tudäsom, felhivtam öket häromszor is, de duma közben mindig megszakadt a vonal, semmit sem tudtam meg, de pont ugy törtek a nemetet, mint en, tehät valszeg török/romän kereskedök... Majd ma ujra megprobälom, de a kepeken csak 3 kulcsot lätok, van egy erzesem, hogy nincs is több! Ti meg mernetek igy venni?


ehehz már csak 3 kulcs járt. 2 távos, meg egy kis műanyag.
lehet azért koszos, mert hazsnálja a kereskedő mondjuk. ami lehet nem is rossz jel. de lehet akár rossz is.

YELLOW Elküldve: 2014-04-03 11:22 Nem nyílik!

Sparta írta: Sziasztok!
Nekem is ilyen problémám adódott.
Reggel elindultam a boltba akkor müködött, mire odaértem már nem tudtam bezárni a kulcsról.. vettem uj elemet bele, de semmi.
Mi lehet vajon, mivel kísérletezzek?


ha kicserélted az elemet, akkor be kell tanítani. hazsnáld a keresőt jobb fent, E46 kulcstanításra keress rá mondjuk a kommentek között.

YELLOW Elküldve: 2014-04-03 09:48 Segítsetek!

paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.

YELLOW Elküldve: 2014-04-03 09:31 Segítsetek!

paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


a porlasztós topic tökéletes volt. azért mert nincs utána írva, hogy segítség, vagy nem azon belül van, attól még jó. ne legyünk már ennyire gyerek gondolkodásúak...

a másik, attól, hogy 20 helyre beírod, nem fogsz hamarabb választ kapni. sokan dolgoznak, hétköznap délelőtt van. a másik, hogy akkor sem biztos, hogy tudják. ha pedig ennyire sürgős, akkor vidd el szervízbe. eleve látatlanban senki nem fogja neked neten keresztül megjavítani, de lehet a valós hibát sem megállapítani. ez olyna hibáknál lehetséges, ami típushiba, vagy nagyon sűtűn fordul elő.
szóval kérlek több helyre neee. mert inkább az ellenkezőjét éred el, azaz a kutya nem fog rá válaszolni. az okosabbnak leesik, hogy miért nem kapott választ.

YELLOW Elküldve: 2014-04-03 09:10 Gumiabroncs

anubisz írta: Valaki gumis nagyágyú, meg tudná mondani az Asymmetric gumikban nincs balos, jobbos ?
Már azért bátorkodom kérdezni, mert ugyan gumis szerelte fel, de így 1 év után most nézem, hogy Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 bal oldalon hátrafelé mutatnak a külső peremen levő minták ívei, a jobb oldalon,meg előre mutatnak,
Most ez kúrva magas nekem, ne má, hogy van olyan gumi,ahol másképp néz ki a bal,és a jobb oldal minta, már a kinézetbe se mindegy. Itt valami kurvára nem stimmel, Vagy az asymmetriához ez is hozzá tartozik, hogy bal oldalon, így, jobb oldalon úgy áll a minta?

Bal oldalon hátrafelé ível.


Jobb oldalon előre felé ível.



a kérdés jó. oké, hogy van külső/belső oldal, cak a minták a két oldalon ellenkezőleg néznek.
ebben a topic-ban március 12-én (2. oldal) erről pofáztam, persze én vagyok a hülye, hisz külföldön is így teszik fel, pedig láttam olyan gumit, aminek volt normálisan párja, mint az F1-es autók gumijánál is. nem írom le még1x, olvasd el ha érdekel.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/gumi.html?p=2

YELLOW Elküldve: 2014-04-02 21:37 LED-es hátsólámpa

tamas32 írta:
YELLOW írta:
tamas32 írta:
jons írta:
tamas32 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne a Ledes hátsó lámpámmal hogy amikor beinditom az autóm a ködlámpám kb 2 percenként villog egyet és a világítás fel sincs kapcsolva. Mi okozhatja ezt bajt?


Ahogy a kollega is írja hidegteszt. De ki lehet kapcsolni diaggal. Ha pesti vagy keress meg, segítek.



Sajnos nem pesti vagyok hanem szabolcsi . Valahogy ezt a problémát meg lehet oldani házilag ? Ha igen akkor mit kellene csinálnom ?


akkor irány nyíregyháza H&N

Rendben
Esetleg egy címet tudsz mondani ?



vagy itt tudsz bemenni:
google maps

vagy itt:
google maps

YELLOW Elküldve: 2014-04-02 21:15 Fûtés - Klíma

Tirko írta: Sziasztok! A következő problémám van, 20d 2000es évjárat e46. Mai jó időben üzemmeleg motornál 19 fokra állítva középen hidegre állítva. Csak meleget fúj az autó hideget kb csak 30 perc eltelte után.Klímát bekapcsolva jéghideg ad. Ugyanez ha pályán megyek üzemmeleg motorral fűteni akarok és csak a hideget nyomja 22 fokra állítva. Mi lehet a gond? Mit kell cserélnem?! Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv Tirko


hidegre tekerve csak a kinti levegőt nyomja be, oylankor hiába állítod a hőfokot én úgy tudom. főleg ha kint van 21 fok, akkor az fog bentre is menni hiába van 16 fokra állítva. ilyenkor már klíma kell. ha azt akarod, hogy a beállított hőfokot nyomja be (klíma nélkül), akkor a meleg, piros állásba kell tekerni, vagy legalább középre.

YELLOW Elküldve: 2014-04-02 21:08 LED-es hátsólámpa

tamas32 írta:
jons írta:
tamas32 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne a Ledes hátsó lámpámmal hogy amikor beinditom az autóm a ködlámpám kb 2 percenként villog egyet és a világítás fel sincs kapcsolva. Mi okozhatja ezt bajt?


Ahogy a kollega is írja hidegteszt. De ki lehet kapcsolni diaggal. Ha pesti vagy keress meg, segítek.



Sajnos nem pesti vagyok hanem szabolcsi . Valahogy ezt a problémát meg lehet oldani házilag ? Ha igen akkor mit kellene csinálnom ?


akkor irány nyíregyháza H&N

YELLOW Elküldve: 2014-04-02 10:40 Társalgó

ute107 írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
ute107 írta: HI Fanok.

Van itt valaki aki penge autó forgalombahelyezésbe?!
Forgalomból régen kivont autó újra forgalomba helyezéséről lenne szó...

Privi... THX!



Pont Neked kell segíteni ebben??!!


először nekem is ez jutott az eszembe, de aztán, elondolkoztam némelyik milyen hülye (persze nem általánosítok) de amúgy ez valóban nem az ő hatáskörük, nekik csak azt kell tudni mit kell nézni, a menetét, hogy lesz hivatalos, meg ilyenek, azt nem tudják, max aki utána jár.



Hát most pont nekem... Újra Trabantos leszek. Majd meglátjátok...




trabantos? akkor rossz helyre írtál

YELLOW Elküldve: 2014-04-02 08:15 Fóliázás

duend írta:
MattM325 írta:
duend írta: Regi fönököm csinälta azt, (minden ablakon folia) hogy föuton kiintettek, ekkor ö egyböl lenyomta a ket elsö ablakot. (januär közepe, -10 fok volt, ho, latyak, stb...)
-Mondja a rendör, hogy huzza fel az ablakot, mert foliäs.
-Nem foliäs, es nem tudja, mert elromlott!
-Nem romlott el, hisz lättam, hogy fent volt!
-De-de, de ha nem hiszi, huzza fel maga!
-En nem nyulhatok be.
-Akkor ez bizony igy marad!
-En räerek, a müszakom csak este jär le!
-En is räerek...
Es ott älltak a minuszokban 25 percig mindannyian, de aztän a rendörök kaptak egy riasztäst, es muszäj volt elmenniük.
Volt, hogy parkoloban värtäk a rendörök, akkor egyszerüen nem indult el, mert ugye nem az elsö folia fent lete a tilos, hanem az azzal valo forgalomban reszvetel...


Nem tudom kinek hiányzik ez...


Pontosan... Fel evig basztattuk, mire hajlando volt leszedetni az elsö foliäkat...


én 2007 elején vettem a gépet. nyáron műszaki. direkt azért vittem oda az autót, mert azt mondták nem lsz gond, egy tőlem 35 km-re. erre mondhatni elzavartak onnan egy ful sütétre fóliázott vagonr miatt. egy hát múlva vissza, + píz kiváltani az útvonalengedélyt. és ugyanúgy le kellett szednem az első kettőről, pedig nem is volt vészes, még a műszert is kihozta. a többire ragasztott H-s engedély számot. amikor kaprtam le, pont jött a vizsgabiztos. és ez 2007-ben volt. vazze még a tetves ablakmosót is kipróbálta a tiszta autón, annyira megnéztek mindent. aztán egyszer vittem még oda. tavaly meg... no commen, nagy szigor meg minden... de nem írok részleteket... nem lett volna baj semmivel.

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 21:43 Segítsetek!

BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta:
veszkoo85 írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!

Szia egr-szelepet megnézted???????az is ha tele van kosszal az is produkálhat ilyet.
nyomásérzékelő szelepek



Az EGR szelepet kb. 40.000 km-el ezelőtt pucoltuk ki. Bár nem tudom milyen időközönként kéne. A szelepeket hogyan lehet ellenőrzni? Ezen a téren műszaki analfabéta vagyok...



van aki minden olajcserénél tisztítja, nem véletlenül...


Akkor ezt is műsorra tűzzük. Az olajfogyás ügyében valami ötlet? Nem füstöl jobban mint szokott, nincs olajfolt a kocsi alatt és a turbó sem fossa az olajat...


azért az intercooler-ről leszedném a csövet megnézni van-e benne olaj...

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 21:12 LED-es hátsólámpa

tamas32 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne a Ledes hátsó lámpámmal hogy amikor beinditom az autóm a ködlámpám kb 2 percenként villog egyet és a világítás fel sincs kapcsolva. Mi okozhatja ezt bajt?


hideg teszt. csak mivel a LED érzéknyebb, mint az sima izzó, ezért látszik. egy kis feszt küld ki a renszer és visszaméri mi ér vissza, ebből tudja kiégett-e izzó. és a LED-nek elég ez a kis fesz a világításhoz.

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 20:52 Segítsetek!

BalaBMW írta:
veszkoo85 írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!

Szia egr-szelepet megnézted???????az is ha tele van kosszal az is produkálhat ilyet.
nyomásérzékelő szelepek



Az EGR szelepet kb. 40.000 km-el ezelőtt pucoltuk ki. Bár nem tudom milyen időközönként kéne. A szelepeket hogyan lehet ellenőrzni? Ezen a téren műszaki analfabéta vagyok...



van aki minden olajcserénél tisztítja, nem véletlenül...

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 20:26 Társalgó

szotakdavid írta:
ute107 írta: HI Fanok.

Van itt valaki aki penge autó forgalombahelyezésbe?!
Forgalomból régen kivont autó újra forgalomba helyezéséről lenne szó...

Privi... THX!



Pont Neked kell segíteni ebben??!!


először nekem is ez jutott az eszembe, de aztán, elondolkoztam némelyik milyen hülye (persze nem általánosítok) de amúgy ez valóban nem az ő hatáskörük, nekik csak azt kell tudni mit kell nézni, a menetét, hogy lesz hivatalos, meg ilyenek, azt nem tudják, max aki utána jár.

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 17:05 316 nincs alapjárat

Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.



eleve nem értem mi a tökömnek kell hidegen 4000-ig pörgetni...