Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 15:39 klíma tisztítás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van valaki kilopta vón a másikat?

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.



A POWERFANATICS-on írta hogy 2003/8

A Realoem szerint



Tényleg nem szeretnék vitázni de ott a H betűnél az egy dupla szíjtárcsa



én már csak azt nem tudom pl az én mocimról hova tünt a kép? az is benne volt, már meg nincs. nekem egy szíj van, ebből indultam ki. majd kiderül mi volt neki a baja...

szerk.: gecc most meg látszik a kép. valaki szórakozik ápr. 1. alkalmával?



Biztos hogy 2 szíjas

Van egy ami 6PK 2080

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18

és van a klíma ami 4PK 968

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18


heee most mondom, hogy az enyém nem. és amikor azt írtam, hogy egy szíjas, akkor még nem is tudtam neki milyen motoros. aztán mikor mondta, én úgy láttam, hogy az N47 is csak egy szíjas, de ezek szerint nem. túl van tárgyalva.

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 15:20 klíma tisztítás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van valaki kilopta vón a másikat?

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.



A POWERFANATICS-on írta hogy 2003/8

A Realoem szerint



Tényleg nem szeretnék vitázni de ott a H betűnél az egy dupla szíjtárcsa



én már csak azt nem tudom pl az én mocimról hova tünt a kép? az is benne volt, már meg nincs. nekem egy szíj van, ebből indultam ki. majd kiderül mi volt neki a baja...

szerk.: gecc most meg látszik a kép. valaki szórakozik ápr. 1. alkalmával?

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 13:42 klíma tisztítás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van valaki kilopta vón a másikat?

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 09:54 klíma tisztítás

leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 06:45 Segítsetek!

hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibával? EML+DSC+Kézifék lámpa (sárgán) egyszerre világít. Mikor ezeket feldobja visszaesik a teljesítmény.

Köszi,
Csaba



több probléma is lehet, gépre kellene tenni. de a DSC vezérléssel elsz gond, ugyanis az vissza vesz a motorerőn ha kell, és valamiért úgy érzi vissza kell vennie. esetleg, egy akksi lecsatlakoztatást próbálj meg, vagy 5 percig ne legyen rajta.

YELLOW Elküldve: 2014-03-31 07:06 BMW kulcsok

Tomesz00 írta: Sziasztok remélem jó helyre írom a problémámat. Ma ki akartam nyitni a kocsit és a táv irányító nem reagált a gomb nyomásra aztán hoztam a másik kulcsot de az sem. Reggel mikor haza értem munkából még táv irányítóval zártam be az autót de aztán dél utánra meg már nem nyitotta csak úgy tudtam ki nyitni az autót hogy bedugtam és el fordítottam a kulcsot. Tud valaki ebben segíteni hogy miért lehet ez? Azóta sem nyit zár az autó táv irányítóról!
A biztosítékokat néztem mindegyik jó!
Köszönöm


gyenge az elem a kulcsokban.
cseréld ki. aztán csere után be kell tanítani a kulcsot. itt rá tudsz kersni párszor le lett bár írva a "kulcstanítás"

YELLOW Elküldve: 2014-03-30 17:32 Kopogás hátulról.

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be


Az enyémhez találtam csapágyast és a nélkülit is, igaz a neve mindegyiknek Toronycsapágy:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=4026



amit hoz csapágyast, az első tengelyre hozza


Igen tudom, ennek ellenére így hívják a hátsót is.


igen ezt tudjuk, de nem ez volt a téma

YELLOW Elküldve: 2014-03-30 16:01 Kopogás hátulról.

Pocses írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be


Az enyémhez találtam csapágyast és a nélkülit is, igaz a neve mindegyiknek Toronycsapágy:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=4026



amit hoz csapágyast, az első tengelyre hozza

YELLOW Elküldve: 2014-03-30 11:45 Kopogás hátulról.

Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be

YELLOW Elküldve: 2014-03-30 10:11 hûtõ

tamas32 írta:
tamas32 írta:
YELLOW írta:
tamas32 írta:
hil írta:
tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?


Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil


Szia! Köszönöm a válaszod !
Még lenne egy problémám hidegen egyből indul, de melegen csak a gázpedál lenyomásával indul .
a hőmérséklet jeladó okozhatja a problémát ? Vagy más a baj ?



persze, hogy okozhatja, hiszen a keverék képzésbe, alapjáratba beleszól a hőfokjeladó.

Köszönöm szépen a válaszod !


Azt honnan tudom meg ,hogy melyik hőmérséklet jeladó rossz?
Mert ha jól tudom akkor kettő van benne egy a hengerfejnél és egy alul a hűtővízcsőnél .



vagy rámérsz, ha értesz hozzá, vagy diag. de annyira nem drága alkatrészek...
ha a hűtővizes lenne rossz, azt látnád , mondjuk titkos menüben, meg elvileg a mutató is jelezné.

YELLOW Elküldve: 2014-03-30 09:40 hûtõ

tamas32 írta:
hil írta:
tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?


Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil


Szia! Köszönöm a válaszod !
Még lenne egy problémám hidegen egyből indul, de melegen csak a gázpedál lenyomásával indul .
a hőmérséklet jeladó okozhatja a problémát ? Vagy más a baj ?



persze, hogy okozhatja, hiszen a keverék képzésbe, alapjáratba beleszól a hőfokjeladó.

YELLOW Elküldve: 2014-03-29 09:08 Kopogás hátulról.

[quote="Robin68"]
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba [/quot
Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

YELLOW Elküldve: 2014-03-28 11:54 Társalgó

mi ez az új trend, hogy a kereket felrakásnál a csavarokat nem csillagba oder keresztbe húzzák meg, hanem sorban? egyre több helyen látom...

YELLOW Elküldve: 2014-03-28 08:11 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...


a kérdés mire mondták az árat? mondtad, hogy milyen márka is utána jöttek az árral? én jártam így mikor a lököst akartam fújatni. mondom nem mindegy milyen autó? egy elem oszt készt, há de ő látni akarja. mondom tudom mi lesz az eredmény, hát gyere. bmw? kérdezi. úgy tűnik. akkor 35-40ezer körül lesz. hmmm... minnyá gondoltam. másik helyen 19ezerbe lefújták, valószínű szebben, mint ez 35-40-ért tette volna.
szóval a 400ezer is így jött ki valószínű. érdemes a neten nézni, hogy 1 javítás menniybe kerül, van ahol 10-20db felett dovábbi kedvezmény van. de ugye mivel presztízs márka, agí sokan emiatt mégkérik az árt, mert ugye ki jéárna jégvert BMW-vel, úgyis kifizeti a marhája.

YELLOW Elküldve: 2014-03-28 07:45 Motorolaj

szicsu írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: köhöm...





tudom tudom, vagy az olaj beszállító ugyanaz és más cimke kerül rá, vagy ugyanaz a doboz beszállító


1-es 3-as versenyzőt már vettem. Miről beszélünk??? Nevetséges...
Műszakvezetőm neje 7 évig mol kúton dolgozott, mesélte az extra benya annyiban különbözik, hogy az adalék más benne ezért más a színe, de ennyi! Semmi pluszt nem ad. De aranyáron mérték az adalékot, vigyáztak is rá rendesen. Gondolom a legtöbb olajjal is így lehet.


Az utolsó kakukktojás...Abba biztos más olaj van...


persze más olaj én márkára gondoltam. mert ugye ha azt veszem alapul, amikor festékgyárban dolgoztam, hogy ugyanaz az anyag ment ugyanolyan dobozba, csak a cimke volt más, meg a márkajelzés. viszont volt olyan is, hogy ugyanaz a doboz más márka, de az anyag is más volt, más összetevőkvők, más receptúra alapján készültek. meg ugye valószínű azt a dobozt más festékipari cég is megkapta, cak mondju más szitázással, vagy más matricával.
igazából arra akartam utalni, hogy mondják a BMW olaj, az castrol, akkor valószínű a többi is, tehát a castrolnál csomagolják, viszont a castrol palettáján is van külön BMW-nek és Ford-nak szánt olaj, ez rá is van írva a dobozra. vagy van egy cég, ami kitudja mi, ami ilyen OEM olajokat csomagol, csak épp nem tudjuk melyik ez a cég, és pontosan milyen olaj.