Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-03-15 13:04 Motorolaj

ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok, az lenne a kérdésem, h azt "hallottam", hogy ezekbe a BMW-kbe (pl. E46) inkább az a jó, ha az olajszint a maximum közelében jár, sem mint a min és max között.
Ez mennyire igaz?

Továbbá a rövid távok miatti használat miatt megjelent az olajomban egy kis kondenz víz, mennyire kell ettől tartanom, érdemes ez miatt előrehozni az olajcserét? Köszönöm.


mindig az a jó ha a max közelében van az olaj, minden autónál.
hát néha használd hosszabb távokon 10-20km alatt, ha felmelegszik a motor, akki elmegy belőle a kondenz víz. ha sosem párolog el belőle, az viszont annyira nem jó.


Köszi a választ! Igazából úgy használom, hogy hetente pénteken és vasárnap megyek vele folyamatosan 100-100km-t, a rövid távokon meg úgy, hogy napi (hétköznap) kb. 2-3km -t.
Elvileg akkor ez elegendő, h ne aggódjak a kondenzvíz miatt?


szerintem így nem gáz...


Viszont ha ez nem tűnik el, így hosszabb távokon autózás után, akkor gyanakodhatok h akár hűtővíz került az olajba, vagy ilyesmi?


igen

YELLOW Elküldve: 2014-03-15 12:06 Motorolaj

ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok, az lenne a kérdésem, h azt "hallottam", hogy ezekbe a BMW-kbe (pl. E46) inkább az a jó, ha az olajszint a maximum közelében jár, sem mint a min és max között.
Ez mennyire igaz?

Továbbá a rövid távok miatti használat miatt megjelent az olajomban egy kis kondenz víz, mennyire kell ettől tartanom, érdemes ez miatt előrehozni az olajcserét? Köszönöm.


mindig az a jó ha a max közelében van az olaj, minden autónál.
hát néha használd hosszabb távokon 10-20km alatt, ha felmelegszik a motor, akki elmegy belőle a kondenz víz. ha sosem párolog el belőle, az viszont annyira nem jó.


Köszi a választ! Igazából úgy használom, hogy hetente pénteken és vasárnap megyek vele folyamatosan 100-100km-t, a rövid távokon meg úgy, hogy napi (hétköznap) kb. 2-3km -t.
Elvileg akkor ez elegendő, h ne aggódjak a kondenzvíz miatt?


szerintem így nem gáz...

YELLOW Elküldve: 2014-03-15 11:24 Motorolaj

ans777 írta: Sziasztok, az lenne a kérdésem, h azt "hallottam", hogy ezekbe a BMW-kbe (pl. E46) inkább az a jó, ha az olajszint a maximum közelében jár, sem mint a min és max között.
Ez mennyire igaz?

Továbbá a rövid távok miatti használat miatt megjelent az olajomban egy kis kondenz víz, mennyire kell ettől tartanom, érdemes ez miatt előrehozni az olajcserét? Köszönöm.


mindig az a jó ha a max közelében van az olaj, minden autónál.
hát néha használd hosszabb távokon 10-20km alatt, ha felmelegszik a motor, akki elmegy belőle a kondenz víz. ha sosem párolog el belőle, az viszont annyira nem jó.

YELLOW Elküldve: 2014-03-15 08:23 Valaki segítsen

Tano írta:
YELLOW írta: na már fehérvári is vagy? nem rég valaki onnan keresett valakit, aki tudna neki index villogást nyitás/zárásra aktiválni. ha tudom, akkor téged ajánlak.


Szerencsére már nem, csak tavaly voltam ott pár hónapig melóban. Elfelejtettem kijavítani az adatlapon, mert nem is néztem. Kösz hogy szóltál.


én eddig is csak szolnokot láttam, tegnap tűnt fel. vagy már csak szenilis vagyok

YELLOW Elküldve: 2014-03-14 20:19 Valaki segítsen

Tano írta:
YELLOW írta: nem ezzel van a baj. bár csak ezlrt regizett volna?
mindegy amire én gondolok, hogy nem feltétlen csak fanatikusok olvashatják az oldalt, már ha értitek mire gondolok. elég jó tippeket adtatok nyitás ügyben kulcs nélkül... én éppen ezért az iylen kérdésekre nem is válaszolok. nem azért mert nem akarok segíteni, hanem mert kitudja...


Aki ilyennel foglalkozik az elhiheted jobban képben van azzal, hogyan tud bejutni egy autóba, nem innen fogja megtudni.


na már fehérvári is vagy? nem rég valaki onnan keresett valakit, aki tudna neki index villogást nyitás/zárásra aktiválni. ha tudom, akkor téged ajánlak.

YELLOW Elküldve: 2014-03-14 20:04 Valaki segítsen

nickname írta:
Pocses írta:
kicsi1987 írta:
Tano írta:
kicsi1987 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat


1. Attól hogy több helyre beírod nem fogsz elöbb választ kapni, de legalább összezavarsz másokat.

2. Szerintem ne törd ki az üveget, az ajtókeretet ki tudod felül feszíteni annyira, hogy be tudj nyúlni valamivel akár az ajtónyitóhoz, akár a zárnyitás gombjához. A gomb műkszik gyújtás nélkül is.



Beakasztottam egy drótot a kilincsbe, meghúztam a kilincset teljesen, de nem nyitódott ki a zár... valakinek valami ötlet?


Mi ez kérem, hogyan lopjunk autót? Hogy lehet mindkettő kulcsot bezárni????? Már bocsi de tömegközlekedéssel kellene járnod.
Ja és nyugodtan meglehet sértődni!


Én is zártam már bele, és akkor mi van ? miért kell mindig a legrosszabbra gondolni



nem ezzel van a baj. bár csak ezlrt regizett volna?
mindegy amire én gondolok, hogy nem feltétlen csak fanatikusok olvashatják az oldalt, már ha értitek mire gondolok. elég jó tippeket adtatok nyitás ügyben kulcs nélkül... én éppen ezért az iylen kérdésekre nem is válaszolok. nem azért mert nem akarok segíteni, hanem mert kitudja...

YELLOW Elküldve: 2014-03-14 19:56 Gumi

hil írta:
YELLOW írta: érdekes F1-nél meg van oldva az aszimetrikus esőgumiknál, hugy a belső a belső, de a minta tökrözve van. gondold el, egy lentebbi vredestein gumival mi lenne. ismétlem én értem, hogy nem versenykörülmények vannak, sé sokan észre sem veszik. de akkor sem jó.
elmondtam korábban, hogy vagy készül a jobbosnak balos párja, csak a raktározás miatt nem párba kerülnek ki, vagy szándékosan nem, ugye ahhoz külön forma kell, stb.


Sziasztok!
Y-nak igaza van, itthon csak egyféle , pontosabban csak az egyik oldali asszimmetrikus gumit lehet venni. Ezt én is nézegettem, problémáztam miatta és érdeklődtem nagy gumi boltokban, ők mondták. Felrakva elég furin néz ki, ezért én nem is veszek olyat.
hil


de láthatod a kinti autókon is rosszul van fent... vagy páratlanul...

YELLOW Elküldve: 2014-03-14 05:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Tomika242 írta: Sziasztok,mostani e36-omat e-38ra szeretném lecserélni,és mindenféleképpen benzines jöhet csak szóba.Szeretném tudni milyen tapasztalataitok vannak ezzel a tipussal ugy általánosságban pl.: mik a gyengepontjai,automata váltoval kapcsolatos dolgok(hogy kell müködnie és mikor fogjam magam és meneküljek el)ilyesmik.


egyik srác, akinek E32-i vannak, azt mondta, hogy az E32 még annyira nem is, de az E38 is oylan, hogy mindig van rajta mit molyolni. alapjaiban az E38, olyan, mint egy E39, vagy akár E46, annyira nagy különbség nem lehet. talán ott a bibi, hogy jóval több elektronika van benne a kényelem miatt, és ennek van bizonyos ára. ezért szeretik annyira a dájcsija logent, mert full fapad, nem nagyon van ami elromoljon rajta. jobban tartja az árát, mint bármelyik autó.
az E36-od meg elég patikának tűnik, kár vóna eladni. személyes véleményem.

YELLOW Elküldve: 2014-03-14 05:12 Centrálzár vezérlő, grundmodul

hil írta:
davech írta:
YELLOW írta:
davech írta: Be lett állítva a visszajelzés, de úgy tűnik a modulom nem tudja ezt a funkciót.
Mennyibe kerül egy ilyen modul? Egyszerűen kicserélem? Nem hiszem hogy olyan egyszerű a csere bere.


rosszul lett beállítva. kell még ott mást is állítani, nem csak azt a részt, ahol a villogtatás van. kicsit én is szívtam vele, de fejből már én sem emlékszem rá. nem állítgatom minden nap


Beállította (aktiválta) az ember a visszajelzést, de nem teszi a dolgát. Mit kell még állítani rajta?

Szia!
Ha nincs benne gyári riasztó, akkor csak a zárás nyugtázását lehet (egyszerűen) beállítani (NCS Expert). Viszont mások írták, hogy a nyitást is lehet aktiválni (gyári riasztó nélkül is), de ez további molyolást igényel, nekem nem sikerült megtalálnom a módját. Másnak akartam segíteni ezzel, engem nem érint, mert gyári riasztóm van.
hil



legközelebb ha jössz, megnézzük. vagy ha lesz hétvégén időm, rádugom, aztán megnézem. azért mecarea beállítani,mert nem egyértelmű, nem éppen logikusan adja magát. ezt tudom. kicsit tököltem vele.

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 21:45 Extra gyors találkozó!

GeriE46 írta: Sziasztok!! Már itt a Jó idő és Szerveződnek a Találkozók, és ha ötlet nélkül lennétek akkor Bátran merem ajánlani Visegrádot Célpontként... Én itt Lakom a Dunakanyarban, És visegrád nagyon szép hely! A Látnivalók mellett El mehetnénk Bobozni, GoKartozni, Vannak nagyon jó éttermek, És a Duna mellett A Városközpontban van egy Óriási parkoló Csoportkép Céljából! Ha ezzel kapcsolatban kérdés van írjatok nyugodtan!
xx



én meg itt lakom, ide is lehet jönni, én vagyok a fő látványosság
amúgy májusban debrecenben lesz BMW tali, lehet menni.

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 21:36 EWS+Kulcs...

hanzi320 írta:
YELLOW írta:
hanzi320 írta:
YELLOW írta:
hanzi320 írta: Sziasztok.

Nem tudom h jó helyre írok-e?
Olyan kérdésem lenne, h ha be akarom zárni az autót és le vannak engedve az ablakok és a tetőablak elhúzva, azt h lehet megcsinálni h automatikusan felhúzza az ablakokat ill. behúzza a tetőablakot? Egyáltalán lehetséges ez, vagy én értelmeztem félre valamit?

Köszönöm a segítséget előre is.



lehettséges. kulcson hosszan nypomvatartva a nyitás, vagy zárás gomb. ha nem csinálja most, akkor programozni kell, de azt így nem tudod, progi, laptop, stb kell hozzá.


azt olvastam h hosszan nyomni a zárás gombot, próbáltam is de semmi sajna.
Nem tudsz véletlenül valakit aki azt meg tudná csinálni?
Egyébként székesfehérvári vagyok, ha valaki tudna segíteni elérhető közelségben szívesen elmennék hozzá.


veszprémben tudok, ha csinálja még, mármint ha van kedve elvállalni


Megkérdeznéd tőle vagy esetleg egy elérhetőséget ha adsz felhívnám.....
Veszprém elérhető közelség És szépen süt a nap, itt a tavasz, meg ha bömös fan az a valaki lehet h lenne hozzá kedve h megcsinálja


ment privát

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 21:21 EWS+Kulcs...

hanzi320 írta:
YELLOW írta:
hanzi320 írta: Sziasztok.

Nem tudom h jó helyre írok-e?
Olyan kérdésem lenne, h ha be akarom zárni az autót és le vannak engedve az ablakok és a tetőablak elhúzva, azt h lehet megcsinálni h automatikusan felhúzza az ablakokat ill. behúzza a tetőablakot? Egyáltalán lehetséges ez, vagy én értelmeztem félre valamit?

Köszönöm a segítséget előre is.



lehettséges. kulcson hosszan nypomvatartva a nyitás, vagy zárás gomb. ha nem csinálja most, akkor programozni kell, de azt így nem tudod, progi, laptop, stb kell hozzá.


azt olvastam h hosszan nyomni a zárás gombot, próbáltam is de semmi sajna.
Nem tudsz véletlenül valakit aki azt meg tudná csinálni?
Egyébként székesfehérvári vagyok, ha valaki tudna segíteni elérhető közelségben szívesen elmennék hozzá.


veszprémben tudok, ha csinálja még, mármint ha van kedve elvállalni

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 21:06 EWS+Kulcs...

hanzi320 írta: Sziasztok.

Nem tudom h jó helyre írok-e?
Olyan kérdésem lenne, h ha be akarom zárni az autót és le vannak engedve az ablakok és a tetőablak elhúzva, azt h lehet megcsinálni h automatikusan felhúzza az ablakokat ill. behúzza a tetőablakot? Egyáltalán lehetséges ez, vagy én értelmeztem félre valamit?

Köszönöm a segítséget előre is.



lehettséges. kulcson hosszan nypomvatartva a nyitás, vagy zárás gomb. ha nem csinálja most, akkor programozni kell, de azt így nem tudod, progi, laptop, stb kell hozzá.

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 20:40 Centrálzár vezérlő, grundmodul

davech írta: Be lett állítva a visszajelzés, de úgy tűnik a modulom nem tudja ezt a funkciót.
Mennyibe kerül egy ilyen modul? Egyszerűen kicserélem? Nem hiszem hogy olyan egyszerű a csere bere.


rosszul lett beállítva. kell még ott mást is állítani, nem csak azt a részt, ahol a villogtatás van. kicsit én is szívtam vele, de fejből már én sem emlékszem rá. nem állítgatom minden nap

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 20:37 Motorolaj

nickname írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Levi46 írta: Hy mindenki!
Olvasgatom itt az olajos topikot es latom irjatok hogy sz@r a castrol magnatech! En a XIV.ker Róna u-i mintaboltjukba vettem 5w40 magnatech et! Az Edge-et akartam de ott lebeszelt az alkalmazott! Elmondta azt is hogy felesleges megvenni a 0W30 0W40 et mert az nem sokkal jobb, ill. az annak jo aki nagy minuszokba inditja sokszor az autojat, ill sok kulombseg nincs a castrol olajok kozott gondolok itt edge-magnatech csak nagyon minimalis ami szinte csak "marketing"
kerdesem hogy mennyivel jarok rosszabbul ha az 5W40 es magnatech et hasznalom mint a 0W40 v 5W40 es Edge-t! Telen is futott garazsban allok, ill keves km van a mociba es nulla az olajfogyas!
Koszonom a valaszokat!



0 fogyasztás? miből van a motor? kerámiából? Csak azért mert a BMW be mondták a zsír új csodák is esznek olajat. Szerencsés ember vagy.


nekem 10-12ezer alatt 2-3mm-t csökken a nívón. nem nem benzines az olaj, meg nem is hűtővizes. ez kb 1-1,5 decit jelenthet.


Te nagyon keveset mész, ha 130 felett rendszeresen járnak, akkor nem létezik 0 fogyasztás, meg amúgy se hiszem Esetleg, hogy egy ciklus alatt nem kell utána tölteni, de 24 ezerrel számolva már azt se hiszem, mert 15 felett már nagyon szar az olaj, meg benzines, és sokkal jobban fogy, pont ezért.


igaz, nekem max évi 2x van autópálya, ez kb egy időben majdnem, ebből 160km pesti út oda vissza a leghosszabb.


Neked a rengeteg állás miatt fog tönkre menni


nem áll az sokat... csak keveset megy. mint írtam már kb. általában 3 napot áll max, utána mindig megy,néha van mondjuk egy hét, ha esik az eső és tiszta és nem merem kihozni