Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 20:35 Motorolaj

Szemy írta:
anubisz írta: Te nagyon keveset mész, ha 130 felett rendszeresen járnak, akkor nem létezik 0 fogyasztás, meg amúgy se hiszem Esetleg, hogy egy ciklus alatt nem kell utána tölteni, de 24 ezerrel számolva már azt se hiszem, mert 15 felett már nagyon szar az olaj, meg benzines, és sokkal jobban fogy, pont ezért.


Kedves Anubisz!

Sajnos nekem mar jo par eve nincs meg a 318i-m, pedig en is tudtam volna szamodra hihetetlen "olajnemfogyasztast" mutatni. 25.000-27.000 km-es intervallumban csereltem az olajat (ahogy a szamitogep jelezte), de soha nem kellett utantöltenem.

Ha szeretnel csodat latni, nevezetesen hogy "nem" fogyaszt olajat egy 1999-es evjaratu BMW 328Ci 200.000 km feletti futasteljesitmeny mellett, akkor szivesen segitek Neked. A haversrac 1,5 honapja cserelte utoljara az olajat, 28.100 km-t tett meg (ekkor jelezte a szamitogep, hogy olajcsere szükseges) egy olajjal (Castrol Magnatech 5W-30). Evi 40.000 km-t megy az autoval, eddig neki se kellett soha utantölteni olajat.

Szoval vannak meg a hihetetlen kategoriaba sorolt, jo allapotu BMW motorok.

Szemy



ennyire nem húznám el sosem az olajcserét, ez már túl is megy az intervallumon.

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 20:33 Mi lehet a baj?

gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm


facelift-es M-esre? mármint 1.8 M-optic-r, vagy M-es motoros? mert akkor a 12,5 liter nem sok fogyasztásnak

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 22:18 Futómû és hibái

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


én ezt sosem értettem. ha viszek valamit és én mondom, hogy tegye be, akkor miért ellenkezik? az én hibám ha rosszabb lesz, amennyiben ő normálisan elvégzi a munkát. nyílván az is a jó szerelő tulajdonsága, hogy tegyük fel fel akarja nyitni a szemed, és segíteni, vagy felhívni valami a figyelmed. csak nem kell mindig túl esni azon a határon.
és amúgy mit érzel milyen a powerrel?


Adtam még 3000 jattot a kért lóvéra, erre hálából lenyúlta az egyik tengelycsonk anyát, mert kettőt vittem,( azt mondta a csomagtartóba van ami nem kellett,nem néztem meg csak itthon, elhittem amit mond ) csak egy kellett, 2800 darabja. És a maradék olajat a difibe, 0,75 megy bele ( az elsőbe ) 1 litert vittem, nehogy maradjon ha utána kell tölteni.Már ha kicserélte, mert sosem tudom meg.
Mit mondjak, most aztán vigyázni kell az úthibákra, egyből érezni. Még keveset mentem vele, ma raktam fel a nyári gumikat,amúgy is más a 205 ös után, egyből viszi minden úthiba, rendesen markolni kell a kormányt.



nekem is durva volt az első utam haza. aztán már elég jól megszoktam, szonte fel sem tűnik. csak ugye a simához képest akkor, nagyon fura volt. még a döccenőknek is olyan hangja volt, vagy repedésen átmenésnek, mint egy új autónak.

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 21:46 Gumi

érdekes F1-nél meg van oldva az aszimetrikus esőgumiknál, hugy a belső a belső, de a minta tökrözve van. gondold el, egy lentebbi vredestein gumival mi lenne. ismétlem én értem, hogy nem versenykörülmények vannak, sé sokan észre sem veszik. de akkor sem jó.
elmondtam korábban, hogy vagy készül a jobbosnak balos párja, csak a raktározás miatt nem párba kerülnek ki, vagy szándékosan nem, ugye ahhoz külön forma kell, stb.


YELLOW Elküldve: 2014-03-12 21:28 Gumi

jons írta:
YELLOW írta: nekem olyan az aszimmetrikus, mint aminek a másik oldalra nincs meg a párja


Rossz a definíció.
Az aszimmetrikus gumi olyan, hogy van külső oldala, meg belső. Forgásiránya ebből fakadóan nincs.
Eltérő mintázattal rendelkezik a külső és belső oldal, hogy kanyarban is máshogy viselkedjen meg egyenesen is máshogy. De a jobb oldal és a bal oldal is ugyanúgy néz ki.
Csak ami a jobb oldalinak a bal oldalán van, az a balnak a jobb oldalán. A linkelt képen egy oldalra való gumik láthatóak.



igen úgy kéne lenni, de ezeket így szerelik fel ahogy a képen látható, a bal, balra, a jobb jobb oldalra. így ellenkező. ezt mondom 2 gumit láttam, aminek volt tükörképe, a másik oldalra. mindenhol szarul szerelik, sehol nincs párja?








YELLOW Elküldve: 2014-03-12 21:05 Gumi

jons írta:
YELLOW írta: Nekem nem gyere be az asszimetrikus gumi.


De miért?


már leírtam egy párszor, nem akarom, leírva úgysem érthető, mi az én problémám. tudom normál hazsnálatban nincs jelentőssége, és bér nem is látom hazsnálat közben, de nem tetszik, én a szimmetrikus dolgok híve vagyok, még a ragya is úgy ver ki a kipuff is bosszant, de majd ha lerohad.

nekem olyan az aszimmetrikus, mint aminek a másik oldalra nincs meg a párja. kb 2 márkát láttam aminél volt.
itt egy jó példa amiért nem, de ez ugyanúgy a nem ennyire látványos mintáknál is így van.
ugye meg van adva melyik a belső és külső oldal, felirattal. ha felteszed, akkor egyik oldalon felfelé níz a vágat íve, a másik oldalon lefelé. és erről mindig a traktorok jutnak az eszembe, amikre fordítva is feltették a gumit. lehet nem érezni, de nekem nincs az az ember aki bemagyarázza, hogy ez nem jelent semmit tapadásban, vízelvezetésben, fúlege gy ilyen fajta guminál, még a kolléga által írt márkák, típusok még haggyán

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:42 Gumi

Tusu írta: Hali mindenkinek!

Melyik gumit ajánljátok ebben a méretben: 205/55 r16 (e91 re) ?

GOODYEAR EfficientGrip Performance
DUNLOP Sport BluResponse
Continental ContiPremiumContact 5

vagy esetleg mást?

Kösziköszi


nekem fordítva alakulna a sorrend ha ezek közül kellene választani.
amit ajánlanék, az ez a lista után nem lenne jó, mert hangosabb, több a fogyasztása elvileg mérés szerint. nekem nem gyere be az asszimetrikus gumi. attól biztos jó. mondom én Conti, Dubkop, Goodyear sorrend.

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:38 Futómû és hibái

anubisz írta:
Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


én ezt sosem értettem. ha viszek valamit és én mondom, hogy tegye be, akkor miért ellenkezik? az én hibám ha rosszabb lesz, amennyiben ő normálisan elvégzi a munkát. nyílván az is a jó szerelő tulajdonsága, hogy tegyük fel fel akarja nyitni a szemed, és segíteni, vagy felhívni valami a figyelmed. csak nem kell mindig túl esni azon a határon.
és amúgy mit érzel milyen a powerrel?

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:33 Motorolaj

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Levi46 írta: Hy mindenki!
Olvasgatom itt az olajos topikot es latom irjatok hogy sz@r a castrol magnatech! En a XIV.ker Róna u-i mintaboltjukba vettem 5w40 magnatech et! Az Edge-et akartam de ott lebeszelt az alkalmazott! Elmondta azt is hogy felesleges megvenni a 0W30 0W40 et mert az nem sokkal jobb, ill. az annak jo aki nagy minuszokba inditja sokszor az autojat, ill sok kulombseg nincs a castrol olajok kozott gondolok itt edge-magnatech csak nagyon minimalis ami szinte csak "marketing"
kerdesem hogy mennyivel jarok rosszabbul ha az 5W40 es magnatech et hasznalom mint a 0W40 v 5W40 es Edge-t! Telen is futott garazsban allok, ill keves km van a mociba es nulla az olajfogyas!
Koszonom a valaszokat!



0 fogyasztás? miből van a motor? kerámiából? Csak azért mert a BMW be mondták a zsír új csodák is esznek olajat. Szerencsés ember vagy.


nekem 10-12ezer alatt 2-3mm-t csökken a nívón. nem nem benzines az olaj, meg nem is hűtővizes. ez kb 1-1,5 decit jelenthet.


Te nagyon keveset mész, ha 130 felett rendszeresen járnak, akkor nem létezik 0 fogyasztás, meg amúgy se hiszem Esetleg, hogy egy ciklus alatt nem kell utána tölteni, de 24 ezerrel számolva már azt se hiszem, mert 15 felett már nagyon szar az olaj, meg benzines, és sokkal jobban fogy, pont ezért.


igaz, nekem max évi 2x van autópálya, ez kb egy időben majdnem, ebből 160km pesti út oda vissza a leghosszabb.

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:31 Futómû és hibái

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


ezt a fajtát, amit linkelten láttam már kihasadva üreges. sőt amikor a poliuretán került be és szedték le a Febi Bilstein-t, abból is folyt ki cucc. saját szemmel láttam. úgyhogy az előbb rosszul is fogalmaztam, hogy úgy tudom, mert tudom, hisz láttam.


azért nem zártam ki, de az enyém biztos tömör. A neten is láttam már szakadva, meg van más típusba is ilyen fajta.


jah ezt csak arar mondtam, hogy lehet neki is iylen van, nem olyan mint neked, aztán emiatt asszociált rá, hogy lé van benne.

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:16 Motorolaj

anubisz írta:
Levi46 írta: Hy mindenki!
Olvasgatom itt az olajos topikot es latom irjatok hogy sz@r a castrol magnatech! En a XIV.ker Róna u-i mintaboltjukba vettem 5w40 magnatech et! Az Edge-et akartam de ott lebeszelt az alkalmazott! Elmondta azt is hogy felesleges megvenni a 0W30 0W40 et mert az nem sokkal jobb, ill. az annak jo aki nagy minuszokba inditja sokszor az autojat, ill sok kulombseg nincs a castrol olajok kozott gondolok itt edge-magnatech csak nagyon minimalis ami szinte csak "marketing"
kerdesem hogy mennyivel jarok rosszabbul ha az 5W40 es magnatech et hasznalom mint a 0W40 v 5W40 es Edge-t! Telen is futott garazsban allok, ill keves km van a mociba es nulla az olajfogyas!
Koszonom a valaszokat!



0 fogyasztás? miből van a motor? kerámiából? Csak azért mert a BMW be mondták a zsír új csodák is esznek olajat. Szerencsés ember vagy.


nekem 10-12ezer alatt 2-3mm-t csökken a nívón. nem nem benzines az olaj, meg nem is hűtővizes. ez kb 1-1,5 decit jelenthet.

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:14 Hibakód

dbtibi írta:
YELLOW írta:
jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.



meg a PrintScreen-es megoldás jobb lenne


örülök hogy Te is hozzátettél valamit ...


előrébb ezzel sem lettél
jó nálam munkahelyi ártalom a PrintScreen, de jobban olvasható lenne

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:13 Futómû és hibái

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


ezt a fajtát, amit linkelten láttam már kihasadva üreges. sőt amikor a poliuretán került be és szedték le a Febi Bilstein-t, abból is folyt ki cucc. saját szemmel láttam. úgyhogy az előbb rosszul is fogalmaztam, hogy úgy tudom, mert tudom, hisz láttam.

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:08 Hibakód

jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.



meg a PrintScreen-es megoldás jobb lenne

YELLOW Elküldve: 2014-03-12 20:02 Futómû és hibái

anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...