Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 09:17 Gumiabroncs

anubisz írta:
b_imi írta:
davech írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. Szerintetek mitől lehet az h eddig falken 225\ gumim volt, jól állt a felnin, a mostani falken 225\40 az nagyon keskeny rajta,kilátszik a felni peremének a széle???


Na a helyzet az hogy felkerült a gumi (225/40R18 92W FALKEN ZIEX ze914) 18" ET-34 8" felnire. Eredmény:
001 002 003 004 005
Így kellene ennek kinéznie?? Túl keskeny a gumi, felni "kilóg" peremvédőnél is kijjebb van a felni. Gumis azt mondta hogy márkafüggő, valamelyik szélesebb, keskenyebb. De kérdem én a 225 akkor nem 225??? Szerintem ez így nem szép. Akkor 235 kellene rá?? Tanácstalan vagyok


Vegyél Michelint
Bár ez csak 17" (elöl 8.5" hátul 8"széles a felni)


Patkákat lehet kerülni, ezen sokat nem ér a p.védő. Hamar csodás lesz a felni.


szoktam nézi ezeket a bontós hirdetéseket, mikor odaírják, hogy a gumi nem árképző, aztán a felni is le van darálva szó szerint körbe az egész, hát nem venném meg, ingyen kéne vinném a méhbe, vagy dekorációs célra hazsnálnám max. nem értem, hogy a pitsába cseszik így szét. ahova látom, hogy orral normálisan nem férne be, mert mondjuk balra kanyar, jobbról padka, oszt érintené a felni, de maradjon hely is a balról álló autó és köztem, akkor betolatok tükörből, közel a padkához. én mindig így csinálom. szeretek közel állni a padkához, de előre sosem teszem, hiszen nehéz érzékelni. max megközelítőleg állok oda, aztán tolatásból tükörből közelebb rakom. 4-5 éve lett fújva a felnim, egy padka nyom sincs rajta, pedig sokat parkolok, eleve a parkolóbanis mindig padka mellé állok, totál rá, hogy legalább az egyik oldala védve legyen az ajtónyitások elől. meg ha mellém a saját sávjába parkol az ipse legalább brékelésre is van elegendő hely.

egybént egyik bontósnál, amikor felniket árul ki szokott téve lenin egy link, amit mielőtt vásárolsz érdemes elolvasnod. ami kb arról szól, hogy mitől lehet szar a felni, hogy üthet, hogy vizsgálják meg. nekem abból kb az jön le, hogy ennek tudatában veszel felnit, ha szar reklamációnak helye nincs

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 09:08 Műszerfal kijelzés

szicsu írta: Üdv!
Lenne egy olyan problémám,ha az anyósülésre beül valaki,akkor egy pár másodpercig világít a légzsák lámpa.Mi lehet a gond?


ülésfoglaltság érzékelő. hegyes kerekseggű cicababáknál ez gondot jelent. nagy teknőseggű nőknél nem annyira. ha nem világít folyamatosan, akkor.... őőő vagyis gáz, de a légzsák nyílik attól függetlenül, szóval nem kell aggódia az utasnak szájlenyomat lesz róla baj esetén.
általában beletérdelésnél, vagy nehéz élesebb sarkú tárgyak képesek tönkrevágni.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 09:05 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

kundof1 írta: Sziasztok!

Mint uj E46 tulaj vok, szeretnék mindent megadni gépemnek ezért kérdezném azt, h valaki használ Spuri adalékot a gázolajba? elvileg jóó lerakodásokra is, nem kormolodik le a korom benne..
alakinek vmi tapasztalata van akkor az legyen szives leirni


akkó vedd a fáraccságot oszt olvass vissza
/direkt írtam úgy ahogy, mielőtt.../

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 09:01 Klíma automatika hiba

anubisz írta: Bezzeg másokat megszólunk a piramisért


ezt neked építettük, ó magasságos anubisz.
ez még messze van a piramistól. nyugi figyelek erre

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 21:31 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Jeasusman20 írta: szisztok

holnap veszek egy bmw e39-es 2000-es 110kw 150le és ebbe a tipusba milyen navikat lehet beszerelni ami érintő képernyős csak mert láttam egy pioneer x5 tipusú navit 16:9 de az nagyon drága és h van e másra lehetőség? köszi jah és nem pont ide vág de nagyon sürgős segítség kellene mert szeretném megnézni benne a valódi km óra állást amit tudom, hogy a műszerfalon bal gomb hosszan nyomás és akkor belép a hidden menu teszt-be csak azt nem tudom hogyan és melyik menü pont az és hol lehet máshol is le ellenőrizni? vagy ha valakit tudtuk Bp-en aki ezzel foglalkozik akkor egy telefon számot is nagyon megköszönnék


a titkos menüben nem fogsz valós km adatot látni, csak ugyan azt, amit az óra alapból mutat.

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 21:28 Klíma automatika hiba

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....


írtam már asszem, nekem a 7 éves gyári akksim szintén 15 perc porszívó, közben ment a belsővilágítás, majd a végén vagy 2 percig a venti max fordulaton. utána nem idnult. igaz én rövideket megyek. akkor meg is halt az akksi szerintem, mert utána jött nekem is hogy nem indult. újatt kellett vennem.
neked azt tudom mondani, hogy tedd fel töltőre az akksit, legalább egy 12 órára ha tudod, hogy tudja magát full feltölteni. ha csak korábban kicsit tölétöttál rá, akkor indításnál sokkal többet kivesz, és városban alig tölt utána. esetleg autópályán tudná, egy jó 200km-es szakaszon. már amennyiben a generátorod tölt rendesen.


Azt már néztem 13,9-el tőlt!
Minden nagy úgy 50km-t megyek főúton megy vagy 10-et városba...
Majd hétvégén rendesen feltöltöm és utána meglátjuk hogy hogy bírja!!
Köszi a tippeket!!


az egy dolog a Volt. de kevés, járó motornál, alapjáraton 14,4V körül kéne lennie. mondjuk a 13,9V sem feltétlen rossz, de lehet pont azlrt alacsony, mert sok áramot nyel be az akksi. ergó merült. mondom töltsd fel töltővel, aztán utána használd úgy, ahogy szoktad. ha utána is xarakodik visszatérünk rá. amúgy indítás előtt reggel jó lenne megnézni hány V van az akksiban. egy jó akksinál 12,6V a jó, még 12,4 jó. ha ez alatt van, akkor már lehet indítási gond, mert indítózás közben simán lemegy 11V-ra. ami keves.

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 19:36 Klíma automatika hiba

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....


írtam már asszem, nekem a 7 éves gyári akksim szintén 15 perc porszívó, közben ment a belsővilágítás, majd a végén vagy 2 percig a venti max fordulaton. utána nem idnult. igaz én rövideket megyek. akkor meg is halt az akksi szerintem, mert utána jött nekem is hogy nem indult. újatt kellett vennem.
neked azt tudom mondani, hogy tedd fel töltőre az akksit, legalább egy 12 órára ha tudod, hogy tudja magát full feltölteni. ha csak korábban kicsit tölétöttál rá, akkor indításnál sokkal többet kivesz, és városban alig tölt utána. esetleg autópályán tudná, egy jó 200km-es szakaszon. már amennyiben a generátorod tölt rendesen.

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 19:32 Gumiabroncs

davech írta:
YELLOW írta:
davech írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. Szerintetek mitől lehet az h eddig falken 225\ gumim volt, jól állt a felnin, a mostani falken 225\40 az nagyon keskeny rajta,kilátszik a felni peremének a széle???


Na a helyzet az hogy felkerült a gumi (225/40R18 92W FALKEN ZIEX ze914) 18" ET-34 8" felnire. Eredmény:
001 002 003 004 005
Így kellene ennek kinéznie?? Túl keskeny a gumi, felni "kilóg" peremvédőnél is kijjebb van a felni. Gumis azt mondta hogy márkafüggő, valamelyik szélesebb, keskenyebb. De kérdem én a 225 akkor nem 225??? Szerintem ez így nem szép. Akkor 235 kellene rá?? Tanácstalan vagyok


kicsit tényleg keskenyebbnek tűnik, de majdnem így áll 8"-on nekem is, nekem másabb a peremvédő kiképzése. a peremvédő széle egybe van a gumifallal, ezért nem ilyen durva. ugyanezen felni szélességen a 245 széles gumi peremvédője van teljsen jól ráfordulva a felni peremére. ja és ugye függ a felni peremétől is, hogy annak milyen a kialakítása, amiit ugye a szélesség után jelülnek, pl 8J vagy 8JJ, stb.

de itt lehet nézelődni melyik gumi, adott méretben hogy áll, látszani fognak a gyártók különbözőségei:

http://tyrestretch.com/


Nekem 8JJ azért ilyen? Mi a különbség a 8J és a 8JJ között? akkor a felnivel van probléma vagy a gumival?



felni perem kialakításra utal, a JJ azt jelenti, hogy a felni belső pereme is alakízott. magyarán ráütős súlyt nem lehet rátenni, csak ragasztani. mondjuk ez most annyira nem is lényeges. inkább átfogalmazom, hogy a perem szélessége, nagysága is sokat befolyásolhat.

de nézd meg a peremvédő kialakításokat, talán érthető lesz, az a baj, így nem tudom elmagyarázni...







YELLOW Elküldve: 2014-02-25 19:10 Futómû és hibái

Pitykoo írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....


ha hangja van cserélni kell

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 19:09 Klíma automatika hiba

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 19:01 Gumiabroncs

davech írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. Szerintetek mitől lehet az h eddig falken 225\ gumim volt, jól állt a felnin, a mostani falken 225\40 az nagyon keskeny rajta,kilátszik a felni peremének a széle???


Na a helyzet az hogy felkerült a gumi (225/40R18 92W FALKEN ZIEX ze914) 18" ET-34 8" felnire. Eredmény:
001 002 003 004 005
Így kellene ennek kinéznie?? Túl keskeny a gumi, felni "kilóg" peremvédőnél is kijjebb van a felni. Gumis azt mondta hogy márkafüggő, valamelyik szélesebb, keskenyebb. De kérdem én a 225 akkor nem 225??? Szerintem ez így nem szép. Akkor 235 kellene rá?? Tanácstalan vagyok


kicsit tényleg keskenyebbnek tűnik, de majdnem így áll 8"-on nekem is, nekem másabb a peremvédő kiképzése. a peremvédő széle egybe van a gumifallal, ezért nem ilyen durva. ugyanezen felni szélességen a 245 széles gumi peremvédője van teljsen jól ráfordulva a felni peremére. ja és ugye függ a felni peremétől is, hogy annak milyen a kialakítása, amiit ugye a szélesség után jelülnek, pl 8J vagy 8JJ, stb.

de itt lehet nézelődni melyik gumi, adott méretben hogy áll, látszani fognak a gyártók különbözőségei:

http://tyrestretch.com/

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 18:43 Gumiabroncs

ateszka86 írta: Sziasztok. Szerintetek mitől lehet az h eddig falken 225\ gumim volt, jól állt a felnin, a mostani falken 225\40 az nagyon keskeny rajta,kilátszik a felni peremének a széle???


nekem mikro vettem Fulda volt fent 225, aztán amikor az új BFG-t vettem a 225 annyira keskenynek tűnt, ezért megmértem, de 225 volt, aztán a 245 mikor megvettem, na az volt olyan széles, mint a régi 225. jó a V mintás gumik mintája összébb húzza látványra is.
na a lényeg, hogy változhat adott márkán belül, hiába egy a méret. ha a futófelület mérete megfelelő, akkor az oldalfal kiképzése változott.

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 13:24 Rendszámtábla világítás BMW embléma

csbalu írta:
Levi46 írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Bekerült a 2x18 db SMD led-es rendszámtábla világítás, eléggé discos lett!
Akit érdekel van egy eladó coupe facelift-esbe. Error free, full gyári kinézet, nem csak izzó, hanem kompletten az egész becuppan.



Kéne valami patent rendszámtáblakeret (mondjuk klubbos), e-bay-en nézegettem, de csak csicsa volt. Lehet, hogy kap egy sima feketét aztán kész.


csak kíváncsiságból itt vetted őket? http://www.xenon.hu/shop/index...amp;lap=96 legalul van 5504.- huf
nekem innen van a 6HighPower LED-est tettem a rendszámtábla vilihez, hasonló jó fénye van!



Ilyen erősnek nem tudom mi az értelme Ez már elmegy majdnem tolatólámpának


szerintem nem is szép, és nekem zavaró ha ilyen megy előttem. 12 órában LED-es termékekkel dolgozom, herótom is van tőle legalább adnának egy olyan autót amikbe mennek

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 13:23 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

nickname írta: Ha valakinek kell, normális ajánlat keretei közt el lehet vinni

EONON GM5150

Nekem nem jött be, úgyhogy megy bele, a 16:9 OEM rendszer.



A feléből mennyit engedsz, és hasonló életképtelen ajánlatok nem érdekelnek, kérek mindenkit ne is fárasszon vele.

Technikai adatok : A link neve

Új ára: 128.000 Ft - volt vámmal áfával.
2 hete van kb használva
nem karcos, nem rossz,tökéletesen működik, jelenleg autóban kipróbálható.
2 év gyártói garancia van rá (bár a visszaküldés az egy picit macerás tevékenység)


mennyit engedsz a negyedéből?
priviben leírhatnád, ha itt nem akarod, hogy mi az ami miatt nem jött be, vagy mi nem jött be rajta.

YELLOW Elküldve: 2014-02-25 11:59 manuális váltó

kamondyb írta:
YELLOW írta:
kamondyb írta: Sziasztok!

Nemrég megvettem életem első BMW- jét, egy 2004-es E46 1.6 ti Compactot, 5-ös manuális váltóval.
Tudnátok nekem abban segíteni, hogy ennél a típusnál milyen intervallumonként kell a váltóban olajat cserélni?

Köszönöm a segítségeteket!


hivatalosan nem kell, de hazsnálattól függően (város, vagy országút) 60-100ezrenként érdemes. ha nem érzel akadozós váltást, vagy valami nem oda illő viselkedést felesleges. de ártani nem árt, sőt, de ha már van benne 300+ezer km, akkor mindegy, cserélni lehet akkor is, de a váltó élettartamát már nagyon nem hosszítod meg vele.


Köszönöm a választ! Ugyanez vonatkozik a differenciálműre is?


kb ja.