Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-02-23 13:00 elektromos ablakemelõ_

Pitykoo írta: Hali!
Na ma megnéztem rendesen, kivettem a motort mert le volt róla húzva a csatlakozó!
Rádugtam kipróbáltam és teker ide-oda!
De viszont mikor vissza beraktam akkor mindkét irányba picit megmozdul és utána daráló hangot ad és nem csinál semmit!!!
Na most a napfénytető mechanikája van beszarva vagy a fogaslécen vannak lekopva a fogak!??
Motor nélkül ki lehet nyitni valahogy, hogy megnézzem a mechanika jó e!!??
Köszi!


közbe egy kérdés. amikor kulcson nyomod hosszan a nyitás gombot, vagy a zárást, akkro mozognak az első ajtón lévő ablakok fel/le?

YELLOW Elküldve: 2014-02-23 12:52 elektromos ablakemelõ_

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Bár nem ide tartozik,de nem találom ahol ezt kellene kérdeznem!
Az elektromos napfénytető nem működik,elvileg a biztit megnéztem de nem vagyok benne biztos hogy jót néztem!
Mi lehet vele még a gond ha nem bizti!?


ez is a grundmodul problémára vezethető vissza. így már szinte 99%-ra relé baja lesz.


Mielőtt veszel bármit veszel, nézd meg, hogy megy-e áram a napfénytető motorjához.


az ajtóival is gondok vannak (nyitás). nem gyanus egy picit?

YELLOW Elküldve: 2014-02-23 06:55 elektromos ablakemelõ_

Pitykoo írta: Hali!
Bár nem ide tartozik,de nem találom ahol ezt kellene kérdeznem!
Az elektromos napfénytető nem működik,elvileg a biztit megnéztem de nem vagyok benne biztos hogy jót néztem!
Mi lehet vele még a gond ha nem bizti!?


ez is a grundmodul problémára vezethető vissza. így már szinte 99%-ra relé baja lesz.

YELLOW Elküldve: 2014-02-23 06:53 BMW kulcsok

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


Mindkettő kulccsal ugyan ez a helyzet!!


A zárba bedugva használva is ez a helyzet?


ezt írta le, hogy úgyis éppen csak a vezető oldali nyílik.
de kicsit elszálltál úgy érzem és ne mr. sárgázz, főleg ahogy szánod úgy ne. (könnyen felejtenek egyesek)


Na de mit tudok csinálni vele?!
Vigyem szervizbe jó pénzért vagy megoldható!?


van garázsod? ha van, akkor meg tudom neked csinálni, eljössz kiszedem a GM-et, kicserélem a relét. az autóval lehet közlekedni, de az ablaktörlő, ablakok, központizár nem fog működni. ezért lenne jó a garázs, és mondjuk esőmentes napon jönni. bár ha úgy van, akkor ki tudom cserélni rögtön, csak előre meg kell rendelni a reléket akkor.
vagy ha szervízbe, vagy rendes szerelőhöz akarod vinni, akkor olyanhoz, aki BMW-re van állva és csinált már ilyet, mert azért el lehet cseszni forrasztás közben.
előfordulhat zárszerkezet hiba is, de FL-nél a relé a jellemző hiba, nekem is így csinálta, bár nekem mindenféle kombó is játszott már, volt, hogy csak a tankajtó nem nyílt ki, persze hogy akkor amikor tankolnom kellett

YELLOW Elküldve: 2014-02-23 06:47 Motor-váltó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik...
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!


leállíthatod és megnézheted úgy. de ha újraindítod és normálisan megy, akkor lehet már nem lesz benen a hiba. nekem sem maradt benne. amikor végleg megadta magát, akkor benen volt, és csere után, kb 5 indítás után tűnt el a jelzés is, meg a hiba is. tehát nem lett törölve semmi hibakód. én sem értem, hogy miért nem tárolja el, az oké, hogy a check lámpát nem világítja, de a hibát eltárolhatná. legalábbis INPA-val nem mutatott semmit.

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 17:40 BMW kulcsok

Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


Mindkettő kulccsal ugyan ez a helyzet!!


A zárba bedugva használva is ez a helyzet?


ezt írta le, hogy úgyis éppen csak a vezető oldali nyílik.
de kicsit elszálltál úgy érzem és ne mr. sárgázz, főleg ahogy szánod úgy ne. (könnyen felejtenek egyesek)

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 17:37 Motor-váltó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 17:33 BMW kulcsok

Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


ha a csomagtér nyílik, akkor veszi a jelet, tehát a tanítás nem lesz megoldás úgy gondolom. ezért nem is írtam.

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 17:31 Fûtõventillátor

HCsabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?


Én is kicseréltem a sünit,és mégis hol ment,hol megált.(hasztalanul 15-ezer)
A ventit kibontottam kézzel megpörgettem,volna,csak eléggé szorolt.
Kífuvattam kompresszoral. Volt benne por bőven.
Pedidig a pollenszürőt mindig cserélem.
wd-40-el befujtam a két végéről.
Mintha új lenne úgy fújja levegőt.
Először aszt kell megnézni.


én azért kérdezem ezt, mert nekem is pulzálva fújja a levegőt, csak max és az az alatti fokozaton nem, illetve alacsony fordulaton sem, ha már megy egy olyan 10 perce a venti. én is tisztítani fogom, meg kenni, mert én is szorulásra gyanakszom. de ugye a süni miatt is lehet, és általában mindneki azt mondja először. tulajdonképpen ezért kérdeztem vissza, hogy csak elírta a ventit, vagy miből mondja azt és nem a megszokott sünit?

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 17:28 Motor-váltó

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 17:26 BMW kulcsok

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


nem a csomagtér nyitás gombot nyomod csak, ami alul van? mert akkor csak a csomagtér nyílik külön, a többi zárva marad.


Nem! Amin a felfele nyíl van, az a nyitás és nem nagyon akar nyitni, de még kulccsal is csak a vezetőoldalit tudom nyitni a többit nem nyitja!!


így azt mondanám, hogy a grundmodul reléi rosszak.

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 16:45 BMW kulcsok

Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


nem a csomagtér nyitás gombot nyomod csak, ami alul van? mert akkor csak a csomagtér nyílik külön, a többi zárva marad.

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 16:18 Fûtõventillátor

nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 14:40 Mi lehet a baj?

BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.


Aham. De az utolsó pár hétbe már lehúzott légtömegmérővel közlekedtem mivel nem ment úgy a gép ahogy kellett. De amint beleraktam a légtömegmérőt, jól ment és a menettujlajdonságok is viszajavultak, csak az a fránya alapjárat zavar még


de a régi légtömegmérővel jó volt az alapjárat?

YELLOW Elküldve: 2014-02-22 14:26 Mi lehet a baj?

BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.