Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-01-19 14:42 alapjárat leesik, ingadozik

Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta:
ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.


vezérműtengely jeladót néztétek már?


azt még nem annak mi a szerepe??


mondjuk ha nem ad jelet, akkor nincs gyújtás. vagy ugye le is állhat. szokott lenni főtengely jeladó is, de én most nem arra tippelnék nálad. viszont, hogy a motorod vízhőfoka nem megy fel az is gáz, ez lehet a hőomba mint írtad, de diaggal lehet azt nézni. ha rossz értéket küld, emiatt túldúsít az autó, akkor fulladhat, rángathat, alapjárat mocoroghat. de ugye diaggal akár mutathatna ilyenkor keverék képzési hibát. viszont, hogy 5000-es fordulat felett megáll (mondjuk addig nem feltétlen kell pörgetni, de valóban hiba) emiatt nekem a vez. tengely jeladó a gyanús. esetleg lehet olyan, hogy nagyobb fordulatnál ugye változik a jel frekvenciája, és lehet nem tudja továbbadni az ECU-nak. ez akár lehet olyan, mint lambda szondánál az elfáradás. belustul.
nem tudom volt-e gépen az autód, de mindneképp valami értelmes szakihoz kéne elvinned, akinél van oszcilloszkóp is. jobb mintha találgatnánk. úgyis csak azt tudjuk leírni, hogy tapasztalat, aztán lehet azzal kezdeni, ami mellett több szól. de az sem 100%.

YELLOW Elküldve: 2014-01-19 14:22 alapjárat leesik, ingadozik

Kristen76 írta:
ibiza1217 írta:

Szia,nem fullad ha nem engedem leállni tökéletes,fogyasztás jó.


Én olyat csinálok, hogy amikor beindítom akkor járatom 2-3 percig.Utána elindulok leveszem a lábamat a kuplungról egy kis gáz, majd kilököm üresbe.Ilyenkor leáll egyből, de ha ezek után újraindítom akkor már ingadozik az alapjárat, hanem megáll egy ponton.De sajnos ahogy írtam amíg a hőfok mutató nem áll középre az órán addig padlógáznál 5000 fordulatnál megáll a motor, rángat, megfullad meg olyan mintha utángyujtása lenne mert durrog a kipufogó.De viszont melegen állapotban sem érzem a nyomatékot.Majd ha rájöttök a hibára akkor írd már meg légyszíves, mert én már belefáradtam az egészbe.


vezérműtengely jeladót néztétek már?

YELLOW Elküldve: 2014-01-19 11:15 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Neo954 írta:



Üzemanyag forgalomról annyit tudok mondani, hogy Móváron az egyik OMV kútra mindig a Schwechat-i finomítóból jön az anyag, ismerem a tulajt és ő mondta személyesen. Viszont az észak-nyugati régió MOL kútjai sokszor a Pozsony-i Slovnaft finomítóból kapják az cuccost.

A kérdés hogy megkapják-e az adalékot az üzemanyagok, mert külön adózás van a külföldről érkező sima párlat és az adalékólt üzemanyagra. Sajnos emiatt van az, hogy nem egyformák az üzemanyagok. Ki mennyit önt bele, ha egyáltalán beleönti....

Üdv.:Neo


azis lehet csak belehuggyantanak...
ha valaki egy festékgyárban képes beleszarni a festékbe... a csulázáson, pisálásról nem is beszélve.
az ember sok mindenben szeretne hinni, akár képes fejben totál önmagát meggyőző képleteket gyártani. sokan nem isznak csapvizet, mert úgy tartják azon keresztül mérgeznek minket, éppen ezért sok ember számára ihatatlan. de mi van akkor ha éppen azért találták ki ezt, hogy igyuk a palackozott vizet, ami éppen ezért lehetne "mérgezett", vagy a flakon amiben tárolják. kb szerintem hasonlóképpen vagyunk az üzemanyaggal is, bár akár mindennel. sokszor eszembe jut, hogy jobb ha az ember inkább nem is foglalkozik ezzel (mint milyen olajat vegyen), mert nyugodtabb lesz legalább, aztán ha elsz valami el kell fogadni, hogy amúgyis ez lett volna.

YELLOW Elküldve: 2014-01-19 07:04 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Pocses írta:
hil írta:
Darius írta:

Nyugat magyaroszagra az Omw Kutakra becsujhelyrol viszik a benzint es a gazolajat is es ott az alap gazolaj sem savas,Vas megyeben az avia kutakra is O mw osztrak uzemanyag megy,sot meg sok agip kutra is. Ennyi.


Sziasztok!
Nem értek hozzá, de szerintem nem az alapanyagtól függ az, hogy az üzemanyag savas vagy sem. Tehát a kőolaj bárhonnan származhat, nam az határozza meg, hanem a lepárlás. A MOL üza. sem savas valószínűleg, hanem a gyártás során valami technológiai bukfenc vagy eljárás miatt talán kénezik azt vagy kénnel katalizálnak, ami benne marad nyomokban a késztermékben és az égés során lesz talán savas kémhatású. Nem vagyok vegyész, nem értek hozzá, csak így gondolom....

Vas megyében több kúton láttam már Slovnaft (lehet nem jól írtam) tartálykocsiból tölteni a kutat.
hil





Műszakvezető kollégám mesélte, sógora 7 évig üzemeltetett ótópályán (Móvár környékén) benya kutat, ő azt mondta semmi különbség nincs az extra ill. alap benya között, csak a színezék más, de azt arany áron mérik.


csodálkozom, hogy nem a sógoroddal volt valami

YELLOW Elküldve: 2014-01-18 16:42 Autóvásárlás

hanzi320 írta:
YELLOW írta:
hanzi320 írta: Sziasztok!Új vagyok még itt, tegnap előtt vettem egy 320d e46-ot hosszas keresgélés után.A magyar piacról csak annyit, h kinéztem Debrecenben egyet(Székesfehérvári vagyok),hirdetés szerint makulátlan,gyönyörű, megkímélt Bmw-t.Telefonon is egyeztettem a tulajjal, vagyis a kereskedővel.Persze megerősített h minden ugy van ahogy a hirdetésben.Mondtam h messziről megyünk, ráadásul autószerelők vagyunk(hárman voltunk),és h ne verjen át.Mondta h minden ok.Le is kocsikáztunk , hajnali indulás, meg sok-sok kilométer.Aztán mi várt? Egy leharcolt, tiszta rozsda, ütött kopott Bömös. Ráadásul hirdetésben hat-gangosról volt szó, hát az sem volt igaz.Kérdeztem is tőle h ez most mi, erre, elírás történt szerinte, pedig még az szélvédőn is ott lógott a papíron.És ráadásul tuti h ázott kocsi volt , mert a motortérben és a beltérben a csavarok tiszta rozsdák voltak.A pofám majdnem leszakadt.A húsz éves Ventóm jobban nézett ki! Öt perc után ott hagytuk az egészet.Csak az a dühítő h vannak ilyen emberek.Nem tudnám megcsinálni ugyanezt.
De sikerült vennem egy egész szép állapotú 2004 év végi hatgangos tuoring 320d-t.Németországi, vezetett szervizkönyves, nagyon szép állapotú, ugyhogy azért vannak kivételek. És ráadásul tök véletlen botlottunk bele Csak türelmesen kell válogatni, nem szabad elsietni.Ja és persze itt nagyon igaz h olcsó húsnak híg a leve! Ami szép és jó állapotú az nem egy milla körül van
De én már most nagyon szeretem, ha sikerül egy jót kifogni a piacon, akkor világbajnok autó


ha már hárman mentetek, jól elkeleltt volna látni a baját, esetleg egy két másik autón tükröt letörni, ha nincs kamera.


Az volt a szerencséje h nem vagyunk olyan habitusú emberek de megérdemelte volna csak az a baj h nagyon sok ilyen ember van a magyar piacon


én biztos egy dzsihádot lefolytattam volna, ha az ország egyik végéből feleslegesen leutazom a másik végébe. én ha eladok valamit, vagy ha veszek, mindig erőltetem az e-mail-t, hogy legyen nyoma, ha feladok valamit csatolom hozzá a feladóvevény szkennelt képét. mert így tartom korrektnek. direkt rá kérdeztél, mondod mentek 3-an, és erre állítja telefonban, hogy minden úgy van, ahogy le van írva. nem kicsit pattantam volna el. legközelebb írj hamarabb, van itt debreceni, megnézték volna neked biztos, és nem kellett volna több 100km-t utazni. persze tanuló pénznek jó volt. nem mind arany, ami fénylik.

YELLOW Elküldve: 2014-01-18 15:55 Autóvásárlás

hanzi320 írta: Sziasztok!Új vagyok még itt, tegnap előtt vettem egy 320d e46-ot hosszas keresgélés után.A magyar piacról csak annyit, h kinéztem Debrecenben egyet(Székesfehérvári vagyok),hirdetés szerint makulátlan,gyönyörű, megkímélt Bmw-t.Telefonon is egyeztettem a tulajjal, vagyis a kereskedővel.Persze megerősített h minden ugy van ahogy a hirdetésben.Mondtam h messziről megyünk, ráadásul autószerelők vagyunk(hárman voltunk),és h ne verjen át.Mondta h minden ok.Le is kocsikáztunk , hajnali indulás, meg sok-sok kilométer.Aztán mi várt? Egy leharcolt, tiszta rozsda, ütött kopott Bömös. Ráadásul hirdetésben hat-gangosról volt szó, hát az sem volt igaz.Kérdeztem is tőle h ez most mi, erre, elírás történt szerinte, pedig még az szélvédőn is ott lógott a papíron.És ráadásul tuti h ázott kocsi volt , mert a motortérben és a beltérben a csavarok tiszta rozsdák voltak.A pofám majdnem leszakadt.A húsz éves Ventóm jobban nézett ki! Öt perc után ott hagytuk az egészet.Csak az a dühítő h vannak ilyen emberek.Nem tudnám megcsinálni ugyanezt.
De sikerült vennem egy egész szép állapotú 2004 év végi hatgangos tuoring 320d-t.Németországi, vezetett szervizkönyves, nagyon szép állapotú, ugyhogy azért vannak kivételek. És ráadásul tök véletlen botlottunk bele Csak türelmesen kell válogatni, nem szabad elsietni.Ja és persze itt nagyon igaz h olcsó húsnak híg a leve! Ami szép és jó állapotú az nem egy milla körül van
De én már most nagyon szeretem, ha sikerül egy jót kifogni a piacon, akkor világbajnok autó


ha már hárman mentetek, jól elkeleltt volna látni a baját, esetleg egy két másik autón tükröt letörni, ha nincs kamera.

YELLOW Elküldve: 2014-01-18 14:48 Vicces :)

ismerős mi?

YELLOW Elküldve: 2014-01-18 07:17 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Az alap benzin mindenhol MOL-os, de a gázolaj is.
Sajnos elhiszem, hogy a Shell V-Power Racing-je se kintről jön már, ennek az az oka, hogy nem 100-as oktán már az sem, hanem csak 98, amin meglepődtem és rögtön nem is tankoltam bele. pedig kicsivel korébban raktam bele, és tényleg nem olyan volt, mint egy évvel korábban, amikor 100-as volt. pedig akkor is sima 95-tel kevertem, de lehetett érezni, mint írtam már róla jó párszor.
szóval az átlag ember, aki nem prémium anyagot akar tankolni, ugyanazt az alap MOL-os anyagot kapja. tehát a MOL kutakat hiába kerüljük, máshol is az van. személy szerint prémiumből kipróbálom majd az OMV-t, de nálam a jelenlegi Shell prémium leírta magát, de még a sima Shell is, amiből nem rég nagyon sokat evett. az Agip-os sima meg tök jó, pedig elvileg MOL-os mindkettő.
talán lehet érdemesebb lesz egy kis E85-öt keverni majd évente.

YELLOW Elküldve: 2014-01-18 07:05 Mi lehet a baj?

csaki91 írta: Hello

Olyan gondom van a kocsival hogy bal kanyarnál miért ad a jobb eleje szinte széttörni?! :O
Nem tudom mihez hasonlítani ezt a hangot amit kiad. Ropog pattog vagy valami ilyesmi bár leginkább olyan hangja van mint amikor a DSC beavatkozik
Volt már valakinek ilyen?
(Én kerékcsapágyra tippelek)
Előre is köszi


sajnos nem tippelgetni kell, hanem elvinni egy normális futóműveshez, aki átnéz alaposan mindent. látatlanban ezt még nehezebb megmondani, mivel sok minden lehet. még akár kormánymű is...

YELLOW Elküldve: 2014-01-17 16:23 Xenonlámpa

Bero írta: Amúgy honnan tudhatom,hogy ZKW vagy AL-es a lámpám? Nem az eredeti búra van rajta,hanem egy bontott. Facelift előtti coupe-ból van kiszedve. Vagy csak a faceliftesek ZKW-sek? Köszi!


nekem az FL előttiekben valamiért a Bosch rémlik

YELLOW Elküldve: 2014-01-17 14:49 Olajzabálás

Szabi46 írta:
Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.


ha a motor olyan kopott, hogy sűrűbb (gyár által nem előírt viszkozitású) olajat kell tölteni bele, akkor motorgenerál kell. az nem megoldás, hogy sűrűbb olajat teszünk bele. a régi szakik akik Ladán dolgoztak ezt szokták meg. azóta is él ez az eszme. láttam hirdeted a verdát, ha eladásig akarod, tölthetsz bele sűrűbbet, csak ne mond el de a 10ezer/1 liter simán nem vészes.

YELLOW Elküldve: 2014-01-17 14:20 Olajzabálás

Neo954 írta:
Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

1 liternél tartok csere óta, ami kb 10ezer km-el ezelőtt volt, azért akarok valami sűrűbbet


Az 1dl ezer kilométerenként, az semmi. Olajcserekor vegyél 1 literrel több olajat, és ha kell önts utána. A sűrűbb olajat nehezebben viszi az olajpumpa, nehezebben megy át a szűrőn, jobban felmelegedik a turbótengely, szerintem nem éri meg, 1 liter olaj áráért ennyit kockáztatni.

Üdv.:Neo


neki nincs turbóóóó

YELLOW Elküldve: 2014-01-17 13:21 Lökhárító

csbalu írta: Sziasztok!

eléggé hülye ötletem támadt. elöl hátul sima lököseim vannak és arra gondoltam hogy ha bizonyos apró részleteit lefóliáznám nem-e nézne ki jobban.
Gondoltam arra például hogy hátul a legalsó kis peremet lakk feketére, vagy ilyen nagyon pici ízléses dolgokra gondolok. 1 dolog kizárva, az ízléstelen, nagy felületek fóliázása.
Látott már valaki szép igényes megoldást, amivel egy picit egyedibbé lehet varázsolni a berendezést?

Annyira olcsó móka ez a fóliázás hogyha magának csinálja az ember, hogy igazából semmit nem vesztek ha utána 10perc múlva letépem mert nem néz ki jól, max időt.


szerintem egy szolíd csík akár lehet szép is, de körbe a küszöbre is, valahogy úgy kitalálni, hogy szépen jöjjön ki.

YELLOW Elküldve: 2014-01-17 09:18 Autóvásárlás

Lajko írta: Helló. Kb 90% ban úgy néz ki,hogy megveszem ezt az autót. Véleményt szeretnék kérni,hogy ez a 318tds motor mennyire állja meg a helyét és,hogy mi a véleményetek az autóról. Biztosan lesz olyan aki ismeri. Köszönöm.

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=27493


igen ismerjük, legalábbis én. sajnos eladó lett. ebben az autóban a volt tulaj lelke benne van, de mondhatni szó szerint
ennek a verdának mondhatni a segge ki volt nyalva. ez a 18tds a véleményem szerint jó motor úgy általánosságban is, ennek meg szerintem tutti.
én azt tudom így mondani most tényleg nem akarok itt érzelgősködni, de úgy vedd meg ezt az autót, hogy valóban jó gazdája leszel!

YELLOW Elküldve: 2014-01-17 09:13 Légtömegmérõ

Hammon írta: Sziasztok!

Érdemben senki nem tudott segíteni, ide is leírom hátha volt valakinek ilyen tapasztalata:

E46 320D 136 LE 1999 12.. Adagoló hibával vettem. A hibajelenség azt mutatta,hogy az elektronika ment benne tönkre. Megjavítottam. Mielőtt összeraktuk kicseréltük az elfordulás érzékelőt, mert nem kommunikált. Összes vákumcsövet kicseréltük, mert eléggé ramaty állapotban voltak.Összeszerelés után az autó tökéletesen megy........max 3km-ig. Utána leszabályozza a turbót.Az ismerős szétteszi a kezét, nincs több ideje foglalkozni vele(beszél össze-vissza) semmi gond, ez már neki sok.Olvasgatok beszéltem 1-2 320D tulajjal, javasolják,hogy a csöveket nézzem meg rajta van-e az összes szenzoron. Mindenütt rajta van.A turbónál lévő"labda" rudazata gázadásra nem reagált semmit. Indításnál bement, leállításnál kijött, de azon kívül semmi.Az összes szenzort leellenőriztem, kiderült, hogy a turbó előtti nem szelel.Az EGR-nél lévő viszont igen.Átcseréltem a kettőt,(egr- vákumcsövét lezártam).A szívócsonk hátulján lévő szelepet is leszedtem, kitisztítottam, de semmi javulás.Az autóval 2-3 km-t lehet menni rendesen, utána leszabályoz. Nem BMW progival nézve a turbó töltése 2,2-2,6. A turbó tavaly lett felújítva. Megakadtam.Nincs több ötletem.
Leállítás,újraindítás után tökéletes megint. Egy darabig.M0-án jöttem vele tempomattal és érezni lehetett,hogy 3-5 km-ként dolgozik rendesen, majd elgyengül megint.

5.-ben kb 60-nál lepadlózva nem megy fel a fogyasztásmérőm 10-12L fölé.

Lehet ez légtömegmérő?

Köszönöm a tanácsokat!


nem vagyok dízeles, de annak a turbo szabályzónak folyamatosan kellene szabályozni szerintem. ott valami vákuum nem jelenik meg, csak már egy szint felett, de nincs köztes szabályzás. vagy dugulás vagy nem tom. ha cseréltél ott minden csövet, akkor nem értem. esetleg szorul a szabályzó.